Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
[Afstemning]Dato for møde i september EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
[Afstemning]Dato for møde i september EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
[Afstemning]Dato for møde i september EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
[Afstemning]Dato for møde i september EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
[Afstemning]Dato for møde i september EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
[Afstemning]Dato for møde i september EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
[Afstemning]Dato for møde i september EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
[Afstemning]Dato for møde i september EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
[Afstemning]Dato for møde i september EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
[Afstemning]Dato for møde i september Voteba13[Afstemning]Dato for møde i september Voteba14[Afstemning]Dato for møde i september Voteba15 
Jake
[Afstemning]Dato for møde i september Voteba13[Afstemning]Dato for møde i september Voteba14[Afstemning]Dato for møde i september Voteba15 
Sasha
[Afstemning]Dato for møde i september Voteba13[Afstemning]Dato for møde i september Voteba14[Afstemning]Dato for møde i september Voteba15 
Renata
[Afstemning]Dato for møde i september Voteba13[Afstemning]Dato for møde i september Voteba14[Afstemning]Dato for møde i september Voteba15 
Lenore
[Afstemning]Dato for møde i september Voteba13[Afstemning]Dato for møde i september Voteba14[Afstemning]Dato for møde i september Voteba15 
Genevira
[Afstemning]Dato for møde i september Voteba13[Afstemning]Dato for møde i september Voteba14[Afstemning]Dato for møde i september Voteba15 
Celenia
[Afstemning]Dato for møde i september Voteba13[Afstemning]Dato for møde i september Voteba14[Afstemning]Dato for møde i september Voteba15 
Emery
[Afstemning]Dato for møde i september Voteba13[Afstemning]Dato for møde i september Voteba14[Afstemning]Dato for møde i september Voteba15 
Taliia
[Afstemning]Dato for møde i september Voteba13[Afstemning]Dato for møde i september Voteba14[Afstemning]Dato for møde i september Voteba15 
Madelena Gray
[Afstemning]Dato for møde i september Voteba13[Afstemning]Dato for møde i september Voteba14[Afstemning]Dato for møde i september Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

[Afstemning]Dato for møde i september

2 deltagere
Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Go down

Dato for næste møde

D. 3 september
 
D. 4 sept.
 
D. 5 Sept.
 
D. 9 sept.
 
D. 10 sept.
 
D. 11 sept.
 
D. 12 sept.
 
 
 
Vis resultater

[Afstemning]Dato for møde i september Empty [Afstemning]Dato for møde i september

Indlæg af Sean Søn 18 Aug 2019 - 20:42

Hej folkens!

Så er det tid til at finde en dag for vores næste møde, det i september! Jeg er klar over flere nok har travlt på det tidspunkt, men måske kan vi finde en aften til lidt hyggesnak alligevel! Smile

Jeg har desværre ikke hørt mere fra mine fellow admins og mods, så ingen faste datoer eller dage for vores møder endnu!
D. 2 september, selv om det er en hverdag, springer jeg over. Der starter jeg selv op igen og er nok udmattet.

I den forbindelse vil jeg også minde jer om at tjekke denne tråd:
https://theunderworld.danskforum.net/t9968-discordmder-uden-dagsorden-what-s-the-point?vote=viewresult

Den hjælper mig med at gennemskue, om I kunne tænke jer at snakke om nogle bestemte - relevante - temaer på de møder, hvor vi IKKE har en dagsorden. Og dermed give lidt ekstra til samtalen eller et ekstra emne at snakke om og til at starte samtalen Smile
Der er allerede 3 der har stemt ja - og ingen andre der har stemt. Så næste møde her vil formentlig blive et prøve-løb af den ide.

Har I noget I gerne vil snakke om, eller en ide til et tema vi kan snakke om, så skriv endelig. Glæder mig til at snakke med jer, som altid! Smile


_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

[Afstemning]Dato for møde i september Empty Sv: [Afstemning]Dato for møde i september

Indlæg af Katrina Man 19 Aug 2019 - 7:05

Jeg er som altid klar på en god aften Very Happy
Er selv på skole i hele september - og glæder mig Very Happy

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

[Afstemning]Dato for møde i september Empty Sv: [Afstemning]Dato for møde i september

Indlæg af Sean Man 26 Aug 2019 - 10:36

Okay, nu kan jeg ikke vente længere, så vi går med de svar vi har fået! Smile

Mødet bliver d. 5 september, kl. 19:30 - jeg finder på et tema vi kan snakke lidt om. Vi ses! Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

[Afstemning]Dato for møde i september Empty Sv: [Afstemning]Dato for møde i september

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Skriv nyt emne   Besvar indlægget
 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum