Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» It's been a long long time
Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) EmptyIgår kl. 16:00 af Genevira

» Who am I now?? //Jake//
Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) EmptySøn 13 Okt 2024 - 16:31 af Jake

» Lena beware of the city - (Sean)
Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) EmptySøn 13 Okt 2024 - 13:17 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) EmptyTirs 8 Okt 2024 - 16:21 af Lenore

» A royal search for knowledge
Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) EmptyTirs 8 Okt 2024 - 1:13 af Valentine

» The cake is a lie- Doctor Trott
Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) EmptySøn 6 Okt 2024 - 12:40 af Juniper

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) EmptyLør 5 Okt 2024 - 15:04 af Lenore

» Bog klub - idetråd til bøger
Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:40 af Sean

» Bogklub - hvor lang tid pr. bog? (Afstemning)
Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:31 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba13Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba14Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba15 
Rafaela
Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba13Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba14Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba15 
Dr. Trott
Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba13Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba14Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba15 
Sean
Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba13Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba14Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba15 
Valentine
Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba13Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba14Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba15 
Lenore
Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba13Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba14Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba15 
Katrina
Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba13Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba14Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba15 
Genevira
Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba13Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba14Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba15 
Juniper
Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba13Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba14Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba15 
Sasha
Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba13Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba14Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164940 indlæg i 8750 emner

Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN)

Go down

Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN) Empty Bryllupsklokker i Sunfury, IGEN???? (TUN)

Indlæg af Genevira Tirs 6 Aug 2024 - 20:48

(Dette er et læserbrev og afspejler ikke den generelle holdning hos The Underworld News. Henvendelser bedes rettet til Lord Maxwell Featherlight den tredje, Royal Flame District, Sunfury City)

Mine brødre og søstre i det bedre borgerskab. Atter igen har vores konge, Valentine Avari Bosque erklæret sine intentioner om at gifte sig der er sikkert mange af jer, der allerede er faldet i denne nyhed med begge ben. For hvad er et kongeligt bryllup, hvis ikke en glædelig nyhed.’
Jeg beder jer, mine brødre og søstre, besind jer og husk, hvor kort tid det er siden, at denne, endnu fremmede, konge ægtede Kong Fenrers eneste arving, den højbårne prinsesse Elizabeth.
OG HVAD SKETE DER MED HENDE??? Nej mine medborgere af bedre stand, nu må vi tage os sammen. Dette er et plot, han har afsat sin tidligere ægtefælle, en af vor egen noble stand, kun for at bringe at bringe os et pigebarn af pøbelslægt og forvente, at vi lader os herske over og tryllebinde af hende, som var vi de lusede bønder, der bærer hende rundt, som var hun Elona Dal selv.
Hvor er vores kirke til at kalde dette teaterstykke, hvad det er?? BLASFEMI, så simpelt er det.
Nej, jeg har ikke tænkt mig at lade mig besnære af dette galskabens teaterstykke og det burde i heller ikke gøre. Verden er af lave, når en gemen tjenerinde, end sige en skomagerdatter, stiger så langt til vejrs, at hun kan kalde sig herskerinde af Doomsville, en by der ellers engang skulle forestille at have idealer.
Og Sunfury’s konge? Ja, han er ikke meget bedre, hvis I spørger mig. Jeg ved ikke, hvor vor saglige prinsesse har fisket ham op fra, men tydeligvis, må det have været et degenereret sted. HAN BURDE VÆRE BLEVET DER.

Hvad regner I i det hele taget med, at dette ægteskab vil bringe os? KAOS SIGER JEG JER, RENT KAOS OG VI MÅ væbne os mod det med det samme.
Ønsker i Måske at gå en verden i møde, hvor enhver ussel køkkenpige vil kunne stjæle fremtiden for næsen af jeres døtre? En fremtid hvor selv jeres sønner vil ende med at ligne de værste skøger, hvis de anvender kongen som rollemodel.
NEJ siger jeg jer. Jeg spytter på dette ægteskab for det er indgået i de dybeste afkroge af helvede.

I sandhed jeres, sandheden og fornuftens stemme.
Lord Maxwell Featherlight den tredje.

(Kort efter dette læserbrevs udgivelse forsvandt Lord Featherlight fra sin bopæl. The Underworld News’ redaktion har siden modtaget et afpillet kranie i en sæk fuld af iturevne afviser. Redaktionen lover at være mere påpasselig med udgivelsen af læserbreve for fremtiden)




_________________
~And all shall love me and despair~
Genevira
Genevira
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 479
Reputation : 2
Bosted : På borgen i Doomsville
Evner/magibøger : Charm Speak*

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum