Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | September

Seneste emner
» Your new home, my little sweetheart
A royal search for knowledge EmptyOns 18 Sep 2024 - 0:06 af Renata

» A royal search for knowledge
A royal search for knowledge EmptyTirs 17 Sep 2024 - 23:10 af Renata

» 2 nye moderators! (admin nyhed)
A royal search for knowledge EmptyMan 16 Sep 2024 - 18:17 af Sean

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
A royal search for knowledge EmptyFre 6 Sep 2024 - 16:13 af Lenore

» Om UWs lovgivning og andre småting (Admin nyhed)
A royal search for knowledge EmptyTors 5 Sep 2024 - 20:36 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
A royal search for knowledge EmptySøn 1 Sep 2024 - 13:32 af Lenore

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
A royal search for knowledge EmptySøn 1 Sep 2024 - 10:37 af Jake

» En eller flere love?
A royal search for knowledge EmptyLør 24 Aug 2024 - 14:47 af Jake

» Nothing is what it was... ~ Renata
A royal search for knowledge EmptyLør 17 Aug 2024 - 18:51 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Sean
A royal search for knowledge Voteba13A royal search for knowledge Voteba14A royal search for knowledge Voteba15 
Renata
A royal search for knowledge Voteba13A royal search for knowledge Voteba14A royal search for knowledge Voteba15 
Lenore
A royal search for knowledge Voteba13A royal search for knowledge Voteba14A royal search for knowledge Voteba15 
Dr. Trott
A royal search for knowledge Voteba13A royal search for knowledge Voteba14A royal search for knowledge Voteba15 
Jake
A royal search for knowledge Voteba13A royal search for knowledge Voteba14A royal search for knowledge Voteba15 
Elizabeth
A royal search for knowledge Voteba13A royal search for knowledge Voteba14A royal search for knowledge Voteba15 
Katrina
A royal search for knowledge Voteba13A royal search for knowledge Voteba14A royal search for knowledge Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164895 indlæg i 8742 emner

A royal search for knowledge

2 deltagere

Go down

A royal search for knowledge Empty A royal search for knowledge

Indlæg af Renata Lør 24 Aug 2024 - 18:51

Tid: aften
Sted: starter hjemme hos Ren
Vejr: sensommer lunt
Partner: @Elizabeth 

Det var nu ved at være et stykke tid siden, at Eli var begyndt at bo her, sammen med Ren, og siden da var Ren blevet ret glad, for at have sin kære prinsesse boende. Hun havde glemt hvor dejligt det kunne være, at have en veninde i sit liv, til at jage ensomheden væk, både med hendes selskab, såvel som hvad de ellers kunne finde på at lave sammen.
Dog var Ren stadig lidt af et vanedyr, når det kom til nogle ting. Omend hun havde tilegnede sig, nogle nye vaner siden Elis ankomst, var Ren stadig et natte væsen, så hun sov ofte i dag timerne, og vågnede et sted hen af aftenen, så hun kunne starte på de ting der nu engang skulle klares.

På denne aften, var hun vågnet tidligt, med et groggy ansigt og en pjusket frisure. Hun havde haft arbejde de sidste 5 nætter, i form af møder med nye kunder, der kom med deres mere end lyssky forespørgsler, gennemførsel af opgaverne hun fandt mest interessante at gennemføre, samt indsamling af betalinger, efter gennemført arbejde. Men nu var det også tid til at holde lidt fri. Hun havde ikke umiddelbart nogle planer, for den nærmeste fremtid, så hun kunne bruge tiden på hvad end hun lystede.
Lige nu havde hun dog mest lyst til et hurtigt bad, så hun fik møvet sig ud af sengen, og tøffede ud på badeværelset. Hun smed de silke underklæder hun havde på, fyldte et kar med rent vand, greb en svamp og begyndte at vaske sig. Hun orkede ikke lige at tage bad i badekaret, og det føltes rart, bare at tage et sinpelt bad, så hun hyggede sig med sit bad, mens hun vågnede mere op, og blev frisk i hovedet.

Da hun var færdig med sit bad, kom hun ud kun iført et håndklæde, mens hun stadig tørrede sit hår med et andet. Nu hvor hun var blevet mere frisk, var hun begyndt at tænke på, hvor mon Eli var henne, om hun overhoved var hjemme, eller var ude og lave hvad end hun kunne finde på.
"Eli? Er du hjemme?"
Kaldte hun prøvene, for at se om der kom nogen respons. Nu hvor hun havde boet her så længe, var Elis liflige dufte, blevet en del af atmosfæren, så det var ikke altid, at Ren kunne kende forskel på, om hun lige havde været her, eller stadig var her. Det var kun hvis Eli var væk en dag eller 2, at hun kunne kende forskel. Alternativt kunne Ren altid lytte efter, om hun kunne høre Elis hjerte, eller bevægelser i huset, men det var ofte nemmere, bare at kalde på hende, for at se om der kom nogen respons, især når hun stadig var "morgen doven".
Renata
Renata

Antal indlæg : 150
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

A royal search for knowledge Empty Sv: A royal search for knowledge

Indlæg af Elizabeth Lør 24 Aug 2024 - 21:16

Dette var en af dagene Elizabeth havde bestemt sig for at tage en lur om dagen. Denne lur var dog blevet en del længere end hun havde regnet med, og mørket havde ramt himlen. Som Renata bevægede sig imod badet, tog Elizabeth blot sit tøj på. Renata havde været så sød og købt hende noget, nu hun intet selv havde. Det var trods alt også svært at eje ting, når man måtte flygte samtidigt og hendes ulveskikkelse endte altid med at ødelægge tøjet i sidste ende.
Hun begav sig i sin nye kjole, Renata havde købt til hende et par dage siden. Håret var blevet sat op i en fin frisure. Lidt royal måtte hun dog godt vise sig, uden det kunne tydes. Hendes ansigt var stadig forandret. Renata havde kun fået lov til at se det en enkelt gang, ikke fordi Elizabeth ikke stolede med hende, men frygten for andre ville spotte hende. Hun var trods alt en jaget kvinde.

'' Jeg er her. '' Sagde Elizabeth stille. Hun vidste hun ville kunne hører det. Vampyrer havde trods alt ligeså god hørelse, som hende selv og endda bedre. Hun bevægede sig ind imod Renata, som hun gav hende et kys på kinden. De var blevet tætte på den korte tid, men dog ikke tætte nok til at erklæret deres kærlighed til hinanden. Elizabeth var blevet forsigtigt med dette siden Valentine. Folk skulle helst ikke tro hun var ude på at være hendes kongegemal utro. Dog havde de aldrig aftalt deres forhold. De havde begge mødt hinanden på en speciel måde. Valentine havde taget hendes mødom, som Elizabeth havde fortrudt efterfølgende, men havde gjort det i afmagt af hendes far. Den rebelske siden af hende var taget over, som hver teenager ville have gjort, hvis de var vokset op på et slot, med strikse regler.

Elizabeth så på hende med en rolig mine. '' Jeg har brug for vi finder ud af noget mere. '' Hun trak vejret dybt, inden hun forsatte samtalen. '' Finde ud af, hvorfor jeg er en jaget kvinde og hvorfor kongen ikke ledt efter mig. '' Hun gav hende et kort smil, men usikkerheden og tristhed var til at spore i smilet. Hun var bekymret, både for Valentine men også hendes far. Det var trods alt ham hun var rejst ud for at finde. Mon han var i god hold? Hvad var der sket ham? Hun havde endnu ikke fået svar på dette og havde heller ikke opgivet søgen efter ham, men lige nu var der vigtigere ting på agendaen. Ting der sørgede for hun ikke selv ville blive dræbt. Mon de samme ting som var sket for hende, også var sket for Valentine? Eller var blot hende der var et target? Hun var trods alt ikke nået at blive dronning endnu. Fenrer var stadig konge i princippet, men hans tid der havde væk længe gjorde hurtigt at Elizabeth havde måtte overtage de lidt vigtigere roller i forhold til sådannet ting, med hjælp fra hendes fars trofaste ven, som også havde lært hende lidt i kampsporten.

_________________
A royal search for knowledge Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1548
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

A royal search for knowledge Empty Sv: A royal search for knowledge

Indlæg af Renata Tirs 27 Aug 2024 - 21:07

Et smil dannede sig på hendes læber, da hun hørte Eli svare, hun virkede kun til at blive mere glad, da Eli kom hen til hende, og kyssede hende på kinden. Ren plantede et kærligt kys på Elis kind, før hun tog et nærmere kig på, hvordan hun så ud, i hendes nye kjole.
"Du ser godt ud idag! Jeg kan nu bedst lide dit rigtige ansigt, men jeg klager ikke, når jeg ser en smuk kvinde!"
Sagde hun mildt. Ren var blevet meget glad for at have Eli boende, også selvom omstændighederne var lidt anderledes. Selvom de kun havde kendt hinanden i en kort tid, var hun begyndt at være glad for, at have Eli at komme hjem til. En veninde at dele dette hus med, en elsker at dele sin seng med. Alle de små ting, der gjorde livet anderledes, på en god måde, når hun havde sin søde prinsesse, ved sin side. Ren havde aldrig prøvet at elske nogen, så hun vidste ikke hvordan det var, men hun vidste at Eli var en god ændring i hendes liv.

"Det bedste ville nok være at starte med, hvorfor nogen er efter dig, såvel som hvem! Når først det er taget hånd om, burde vi have mere frirum, til at lede efter kongen, eller som minimum at finde ud af, hvorfor han ikke leder efter dig!"
Svarede hun mildt. Hun kunne se Eli var usikker og trist, så hun prøvede at være beroligende. Hun tog hendes hånd i sin, for at lade hende vide, at Ren var her for hende, før hun gik mod soveværelset, hvor hun kunne få noget tøj på, mens de snakkede videre.
"Jeg tænkte nok, at du ikke kunne gemme dig for evigt, det er trossalt ikke et liv værd at leve, så jeg er mere end klar til at hjælpe dig, med at finde ud af det her, og bringe det til en ende!"


Ren strøg blidt hendes håndryg med tommelfingeren, før hun gav slip igen, så hun kunne smide håndklædet. Hun havde trossalt ingen grund til at være genert, overfor sin kære prinsesse, efter deres tid sammen. Hun åbnede et af sine skabe, for at lede efter noget praktisk tøj, hun kunne tage på.
"Kan du huske at jeg nævnte, at jeg var blevet hyret til at finde dig? Efter vores første møde, vente jeg tilbage til min klient, for at finde ud af hvorfor han ville have fingrene i dig, og det viste sig han bare var en håndlanger, der arbejdede for en eller anden... hvem var det nu?"
Hun rettede sig op med et tænkende ansifgts udtryl, mens hun tog sine underklæder på. Der var sket meget, lige omkring da de mødtes, og for at være ærlig, overskyggede Eli meget af det, fordi det var den bedste del af det.
Renata
Renata

Antal indlæg : 150
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

A royal search for knowledge Empty Sv: A royal search for knowledge

Indlæg af Elizabeth Tors 29 Aug 2024 - 11:41

Elizabeth lod blikket hvile over Renata som hun forslog, hvad det første de kunne gøre, kunne være. Det var egentlig en fin ide. At gå til røven, for at finde frem til hovedet.
'' Du har ret. Det er måske den bedste ide. Spørgsmålet er dog også hvorfor mine hofdamer heller ikke har ledt efter mig? Valentine har sikkert mange ting om ørerne og har bedt nogle lede efter mig. '' Elizabeth gav et skævt smil, som hun lyttede videre til Renata.

Da håndklædet røg fra hendes krop, gav hun et stort smil, men fik hurtigt skjult det igen. Måske havde Renata nået at spotte smilet, det vidste hun endnu ikke. Men ja.
'' Jeg husker du nævnte du var blevet hyret, men mere snakkede vi aldrig om. Måske vi blot skal snakke med ham igen? '' Hun gav et kort smil, inden hun bevægede sig imod døren, da hun kunne se Renata havde fået tøjet på. Hun var mere end klar på at finde denne mand, som vidste mere end de begge vidste til sammen.
'' Kan du huske hvor vi finder ham? '' Elizabeth åbnede døren, som hun ventede på at Renata ville fører dem i retningen af manden og måske vidste hvor hun befandt ham. Måske var alt dette også skylden til hendes fars forsvinden?

_________________
A royal search for knowledge Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1548
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

A royal search for knowledge Empty Sv: A royal search for knowledge

Indlæg af Renata Fre 30 Aug 2024 - 6:20

"Alt i alt, lyder det som om, vi har mere end nok spørgsmål at stille, angående din nuværende situation! Jeg håber vi kan finde redde i alt det her, så du kan få et mere normalt liv tilbage!"
Et kærligt smil formede sig over hendes læber, mens hun så over mod Eli. Hun håbede Eli vidste, at Ren ville blive ved hendes side, og hjælpe hende med de problemer, der lå foran dem.
Ren havde måske ikke set smilet, der var kommet på Elis læber, da hun havde smidt håndklædet, men hun kunne sanse reaktionen. En lille ændring i hendes hjerteslag, en næsten ubemærkelig ændring af hendes duft. Hvis ikke det var fordi de skulle fokusere på noget andet lige nu, ville hun have elsket at forblive nøgen, hvis det kunne have ført til sjovere ting, men hver ting til sin tid, så hun fortsatte med at tage tøj på. Hun tog en let top på, samt et par simple lårkorte bukser, hvilket kunne være under hendes rustning, men samtidig tillod hende, at bevæge sig rundt, hvis de skulle komme op at slås med nogen.

"Jeg begyndte at holde øje med den klient, efter vi først mødte hinanden, så jeg ved hvor han bor henne! Han burde være hjemme omrking det her tidspunkt, så lad os starte der!"
På hendes vej fra soveværelset til hoveddøren, kom hendes rustning svævende efter hende, så hun kunne sætte delene fast på hendes krop. Med et bestemt blik i øjnene, mødte hun Elis øjne, og gav hende et hurtigt kys på kinden, før de gik ud. 

Udenfor, tog Ren dem i den retning de skulle. Man kunne godt mærke, at hun var i en anden sinds stemning, nu hvor hun var i "work mode" hun virkede mere bestemt, mere fokuseret, hun førte dem gennem gyder, for at undgå for meget opmærksomhed, og gøre det svært at stalke dem. Hun var også ekstra opmærksom på Eli, der måske kunne mærke at Ren var på vagt, og var mere overbeskyttende. Hun ville ikke have nogen rørte hendes skat, også selvom Eli var i en forklædning, i form af hendes formskiftning og tøj.
Renata
Renata

Antal indlæg : 150
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

A royal search for knowledge Empty Sv: A royal search for knowledge

Indlæg af Elizabeth Lør 14 Sep 2024 - 23:01

'' Jeg ønsker egentlig også blot mit liv tilbage, med dig ved min side. '' Elizabeth gav Renata et smil. Kvinden der altid kunne få hende til at smile, blot ved et enkelt blik.
Imens Renata tog tøjet på, betragtede Elizabeth hende som altid. Det var som at se hende for første gang, hver eneste gang hun så hende. Hver gang var det en fantastisk følelse hun følte i kroppen. En form for forelskelse uden helt at være det.

'' Lad os gøre det. Du fører an. '' Elizabeth smilte kærligt til hende. Hun fulgte hende blot. Hvor mon de skulle hen? Hun kunne endnu ikke helt finde ud af hvad Renatas arbejde egentlig gik ud på, men noget med mennesker havde hun trods alt forstået ud fra dette.


// Jeg tænker det her, NPC Valentine kan komme ind i dette?

_________________
A royal search for knowledge Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1548
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

A royal search for knowledge Empty Sv: A royal search for knowledge

Indlæg af Renata Tirs 17 Sep 2024 - 23:10

"Jeg er glad for at kunne hjælpe, især når det er en jeg holder så meget af, som dig! Og så varmer det om hjertet, når du siger så søde ting, som at ønske mig ved din side, selv efter alt det her er løst!"
Renata kunne ikke lade være med at komme hen til Eli, mens hun sagde dette, så hun kunne give sin prinsesse, et hurtigt kys på kinden. Hendes ellers så rutinerede liv, havde ændret sig en del, siden Eli var blevet en del af det, men kun til det bedre, og nu føltes det efterhånden som om, Ren helst ikke ville undvære hende. Måske en forelskelse havde udviklet sig, i det ellers kølige hjerte? Hvad end det var, håbede Ren et eller andet sted, at de kunne få meget mere tid sammen, når Eli kunne vende tilbage, til et mere normalt liv.

Rens arbejde var ikke noget hun snakkede særligt meget om. De folk der vidste hvad hun lavede, var væsner der havde brug for hendes lyssky service, hvilket ofte indbefattede død, og i utide kidnapning. Omend hun havde vise standarder, og til tider gjorde det lyssky arbejde der skulle til, for at gøre verden bedre, såvel som være, var hun stadig en snigmorder. Hun ønskede ikke at se Eli, i den del af hendes liv, hvis hun kunne undgå det.
Før de vidste af det, var de nået frem til bestemmelses stedet, et pænt hus, i et umiddelbart roligt kvarter. Ren vidste hvad hun lavede, når det kom til at bevæge sig hurtigt rundt, i nattens mørke, og byens gyder, så der burde ikke være nogen der havde opdaget dem, men hun var stadig på vagt. Hun førte dem hen til hoveddøren, og bankede på. Det virkede måske mærkeligt at komme ind på denne måde, men siden klienten kendte hendes ansigt, burde det være muligt, at han ville lukke dem ind.

//det passer vist meget godt her =)
Renata
Renata

Antal indlæg : 150
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

A royal search for knowledge Empty Sv: A royal search for knowledge

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum