Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Voteba13WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Voteba14WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Voteba15 
Jake
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Voteba13WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Voteba14WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Voteba15 
Lori
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Voteba13WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Voteba14WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Voteba15 
Valentine
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Voteba13WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Voteba14WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Voteba15 
Edgar
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Voteba13WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Voteba14WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Voteba15 
Abigail
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Voteba13WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Voteba14WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

WHAT?!? (XXX) //Jake//

2 deltagere

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Tors 13 Aug 2020 - 21:07

Uden at tænke over det, nikkede han ligeså ivrigt som Reine gjorde når han var total ivrig efter noget. Da han fangede sig selv i det, blev han flov og rødmede til helt op under hårrødderne.
"Undskyld." kom det stille fra ham, inden han rejste sig op.
"Jeg lover at blive ved din side og undgå ham, hvis han kommer. Og ja, jeg er heller ikke meget for at skulle stå til skue, men det er en del af mit nye liv som raceleder og hersker af Dragons Peak. Dette er desværre kun den første af mange, hvis jeg bliver i bare et af de to embeder." Han smilede lidt skævt og løftede armen for at tilbyde hende den. Han havde håbet på dette, at hun ville tage med ham og havde spurgt borgens syerske om der var blevet afgivet et ønske omkring kjole, hvilket syersken rystede på hovedet af.
"Da du ikke selv har bedt om at få lavet en kjole, tillod jeg mig at få syersken til at lave nogle forslag, som ville passe til anledningen. For det ikke skal være løgn, så har hun faktisk plaget mig om at få dig at se den sidste uge. Men jeg turde ikke vende tilbage for tidligt, af frygt for at ødelægge mere." Hvis hun ville, ledte han hende ned til syersken og lod de to kvinder få fred til at diskutere kjole og tilbehør.
Selv gik han ned til køkkenet og snakkede med kokken om at få tilberedt noget lækkert til deres aftensmad i håb om at han kunne vinde endnu flere point hos hende. Det var heldigt nok at tjeneren som havde afleveret blomsterne havde været forbi og fortalt den gode modtagelse de havde fået. Derfor havde kokken selv taget iterativ til at hjælpe Jake en smule mere. Jake gik stor smilende fra køkkendet og fandt Fritz, for at høre hvordan det gik med de sidste forberedelser.

~ tids hop ~

Da Jake vågnede morgenen efter festen, vågnede han til en utrolig farverig krop, samt en smerte han ikke havde forventet. Men ja, det var prisen for at blive godt forbrændt og glemme at smerten kun var fjernet midlertidig. Han mærkede en krop ved siden af sig og drejede hovedet lidt. Synet fik hans øjnene til at løbe i vand af glæde, da han så at det var Raf og at de lå i deres fælles seng. Hvor havde han dog lyst til at kysse hende og nusse hende, men han viste ikke om det ville være at gå for langt, taget i betragtning at de lige var begyndt at finde sammen igen. Derfor blev han liggende på ryggen hvor han var, og lod hende om hvornår hun vågnede. Samt hvad der skulle ske.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 701
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Fre 14 Aug 2020 - 5:52

Rafaela kiggede ned på Jake og fniste kort da hun så hans ivrige nikken på hovedet. Hun var lige ved at tro det var Jake som havde lært Reine det selvom Reine allerede gjorde det inden han havde lært Jake og kende. Hun kiggede på ham da han rejste sig op og snakkede. Hun smilede stille og nikkede forstående til ham "Tak Jake. Jeg ved det godt at det er en del af dit liv nu og bliver en del af mit hvis jeg bliver hos din side, men det er vel noget man må tage med sig" sagde hun stille og smilede roligt til ham. Hun tog imod hans arm og kiggede på ham igen da han begyndte at snakke omkring kjolen. Hun kiggede ned i gulvet imens hun tænkte over om det havde været bedre eller dårligere, hvis Jake var kommet til hende for 1 uge siden, men det vidste hun sådanset ikke for hvornår er egentlig det rette tidspunkt at møde hende når hun var vred og ked af det?
Hun kiggede roligt op på ham og smilede lidt til ham "Vi kom jo op og skændes samme dag vi kom til borgen så det har ikke ligefrem været noget som har haft mine tanker og om det havde gjort nogen forskel på om du kontaktede mig igen tidligere kommer vi aldrig til at finde ud af." sagde hun stille og fulgte med ham ned til syersken, hvor hun var blevet overrasket over de forslag syersken var kommet med og hun var egentlig meget overrasket ud hvor godt den kjole Rafaela var faldet for passede hende, hvor det eneste som lige skulle passes til var hullet til hendes hale da syersken ikke rigtigt havde kunnet få det til at passe ind pga syersken ikke vidste hvor stor hendes hale var for at hullet kunne skjules men alligevel var behageligt for hende, at havde på. Rafaela havde ladet syersken bestemt det meste med tilbehør og det hele til kjolen da Rafaela ikke selv følte at hun havde forstand på det men samtidig kunne hun tydeligt mærke på syersken at det var noget hun havde gjort en del gange og man kunne mærke at syersken gjorde alt for at sætte sig ind i den person hun syede tøjet til for at det passede hende samt at der ikke var for meget tilbehør til.
Rafaela og børnene nød faktisk at de for første aften de sidste 2 uger spiste alle 4 sammen. Børnene havde savnet at se deres forældre sammen.

~Tids hop~

Rafaela lå med sit hoved på Jakes skulder, en arm over hans brystkasse og det ene ben omkring hans liv. Hun var faldet hurtigt og trygt i søvn da de havde lagt sig og for første gang i flere uger havde hun ikke grædt sig selv i søvn, men var faldet i søvn med et smil på læberne som hun stadig havde. Rafaela havde sovet lidt længere end Jake før hun vågnede og kiggede direkte på ham. Det føltes for hende at hun var vågnet op efter flere ugers mareridt uden Jake ved sin side og det der var sket til festen. Hun troede i et kort sekundt at det hele blot havde været et mareridt, men så snart hun opdagede de brandskader Jake havde fået af hende aftenen inden sukkede hun stille fordi så havde det ikke blot været et dumt mareridt, men virkeligt. Hun nussede ham stille på brystkassen "Godmorgen" sagde hun stille og kiggede kærligt på ham med et lille smil på sine læber.

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Fre 14 Aug 2020 - 13:33

Lige så snart hun var begyndt at nusse ham på brystkassen, var en lav blid spinden begyndt. Det skete helt af sig selv og uden at han tænkte over det, mens han smillede og så på hende gennem tårevædet øjne.
"Godmorgen, min skønne. Sovet godt?" Der var kærlighed i stemmen, skønt han prøvede at undertrykke den så han ikke skæmte hende.

Tankerne løb rundt i hovedet på ham. Der var så meget han havde lyst til, men ikke gjorde af hensyn til hende. Han ønskede virkelig at hun skulle føle og vide at hun havde styrringen.
"Er der noget du har særlig lyst til i dag?"

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 701
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Fre 14 Aug 2020 - 20:51

Rafaela smilte stille da hun hørte hans spinden. Den var så beroligende for hende selvom hun på en måde stadig var vred på ham selvom alt det der skete til festen og før festen havde vist hende, at de begge stadig havde følelser for hinanden selvom Raco havde været imellem dem eller retter er imellem dem da Rafaela stadig var noget anspændt over det men mindre efter Jake virkelig havde bevidst overfor hende, at hun var det vigtigste for ham.
Hun kiggede ham i øjnene og kunne se tårerne som var der. Hun bed sig lidt i sin underlæbe da hun rent faktisk havde lyst til at kysse ham og finde det der gjorde at de havde fundet kærligheden i hinanden så den kunne blive stærkere og stå imod alt selv Raco. Hun nikkede stille og smilede kærligt til ham "Ja har ikke sovet så godt de sidste 2 uger som jeg gjorde i nat. Vil gerne have at du kommer tilbage til os" sagde hun stille. Hun trak vejret dybt og kyssede ham blidt på munden.

Hun kunne godt mærke på ham at han prøvede at holde sig selv tilbage og det skræmte hende på en måde da det jo ikke havde været den Jake som hun var faldet for dengang eller som hun elskede. For den Jake hun elskede tog hvad han ville seksuelt og kendte hendes grænser og var selvstændig og omsorgsfuld. Hun lå stille og tænkte over hvad hun havde lyst til. Hun lagde sig stille op på ham så hun kunne se ham ordentligt i øjnene samtidig med at hun kunne mærke hver en del af hans krop imod hendes uden at hun lå direkte på hans brandskader "Jeg kunne faktisk godt tænke mig at bruge dagen sammen med dig uden børnene og finde vores kærlighed til hinanden. Dels for børnenes skyld da det er dem har har tabt mest de sidste 2 uger og for os selv så vores kærlighed kan blive endnu stærkere" sagde hun stille. Man kunne tydeligt høre på hende at hun ikke ville opgive ham og hun elskede ham af hele sit hjerte. Hun smilede stille til ham "Og lov mig en ting til. Du må ikke ændre din personlighed eller være måde overfor mig for jeg faldt for ham du var før alt det her kaos" sagde hun stille og kiggede på ham med et blik der fortalte ham at hun elskede ham men at hun ikke ville have han ændrede sig pga hende fordi det ønskede hun jo ikke.

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Fre 14 Aug 2020 - 21:12

Det glædede ham at hun havde sovet godt og var mere udhvilet nu hvor han havde sovet sammen med hende. Han nikkede smilende da hun bad ham om at komme tilbage. Noget han virkelig havde længtes efter i de to uger de havde været adskilt.
Og kysset. Ved alle guder... Det var noget af det skønneste han havde følt mod sine læber længe. Noget der også gjorde det besværligt for ham at holde sig tilbage, men han klarede det stadig... ...Lige indtil hun sagde hvad hun gerne ville bruge dagen op og at han ikke måtte ændre sig.
Dét fik hele hans krop til at dirre af indestængte følelser og begær. Men han var også bange for at det kunne udløse hans drage hvis han bare gav los.
Han lod tungen glide over læberne for at fugte dem og stemmen var hæs af både kærlighed og begær, da han talte.
"Jeg er bange for at ødelægge værelset her, hvis jeg giver los på det begær og kærlighed, der er indestængt i mig. For ikke at tale om at jeg måske forvandler mig under det hele." Han klukkede lavt og så sig hurtigt rundt. Henne ved skabet var et par kapper som han var sikker på at Fritz havde hængt ind i løbet af natten. Det lignede den type han plejede at bruge, hvis han fik brug for luft om natten og det fik ham til at smile skælmsk.
"Hva siger du til en lille 'skovtur' i den bagerste del af haven? Den del der er skjult af store buske og under åben himmel." Hans ene hånd var allerede begyndt at kærtegne hende blidt, som han havde gjort før i tiden. Og nu hvor han var mere opmærksom, hørte han også den lave erotiske brummen der med jævne mellemrum blandede sig med den blide spinden.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 701
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Fre 14 Aug 2020 - 22:18

Hun kunne godt mærke på ham, at han havde længtes efter det og det glædet hende. Inderst inde vidste hun godt at deres kærlighed stadig var som en kæmpe flamme der kunne brande en hel by ned, men hun måtte også være helt sikker på at det var ægte nok, men hvordan de skulle finde ud af det vidste hun ikke helt.
Hun fniste lidt over hans kommentar omkring at han var bange for at ødelægge deres værelse og forvandle sig hvis han gav slip på og lod hans lyst styre som hun ellers elskede ved ham. Hun lå lidt og tænkte over det og smilte lettere frækt til ham "Det kunne da ellers være spændende at prøve i drageform" fniste hun og kiggede på ham med et frækt glimt i øjet og smilede lettere flabbet til ham.
Hun lagde sit hoved lettere undrende på skrå da han begyndte at kigge rundt på værelset og fulgte hans blik hen imod kapperne og derefter kiggede hun på ham igen og smilte roligt til ham imens hun lod sin ene hånd køre rundt i håret på ham. Hun nikkede stille da hun ikke rigtigt kunne få nogle ord frem på sine læber da han var begyndt at kærtegne hendes krop som nærmest blev blød som smør og rystede en smule af bare længsel over det. Hun havde ikke troet at hun kunne haft savnet hans berøringer så meget som denne gang. De havde før været adskilt fra hinanden i 1 måned uden det havde haft en så voldsom effekt på hendes krop at mærke hans kærtegn igen, men det der nok havde været anderledes dengang var den mur deres forhold havde ramt som nær havde kostet dem deres forhold og kærlighed til hinanden og nu hvor de havde fået snakket rimeligt om det og Jake havde brugt det meste af dagen igår bevidst overfor hende, at hun var den vigtigste i hans liv og taget imod de skader det forvoldte på ham uden noget og accepterede det beviste også for hende at han ville tage imod alt bare for at hun og børnene var en del af hans liv og betød mere end hans titler og efternavn som han ville ændre for hendes skyld havde også overrasket hende.

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Fre 14 Aug 2020 - 22:57

Der gik ikke mange sekunder fra hun havde nikket til at han nærmest sprang ud af sengen for at snuppe kapperne fra væggen. Han slyngede hurtigt den ene om sin egen nøgne krop, lukkede de knapper der sørgede for at kappen blev holdt sammen og skjulte kroppen, inden han gik hen til hende med den anden. Hele hans ansigt var flækket af et erotisk skævt smil. Hele hans krop var gennem syrret af lyst til hende, og han var ivrig efter at komme udenfor.

Hvis de stødte på børnene undervejs ville han give dem begge et kæmpe knus og kys på kinden, inden han hurtigt ville forklare børnene at de desværre måtte spise morgenmad uden dem. Men han lovede at de skulle spise middag sammen. Han ville også give besked til Fritz gennem en af tjenestefolkene om at han skulle blæse møde-signalet omkring en halv time før han skulle mødes med Eva, Reines guvernante, samt at han flyttede tilbage igen. Det sidste resulterede i et kæmpe smil fra de tjenestefolk der var inden for hørevide og han viste at arbejdsværelset ville være klar til mødet, samt hans andre ting ville være tilbage i deres fælles værelser.

Derefter trak han blidt Raf med udenfor og ned i den skjulte del af haven. Jo tættere de kom på den del, jo mere kunne han ikke styrre sin besideriske brummen og knurren. Han måtte bare ha' hende.
Timerne gik og han viste sin kærlighed, hengivenhed og besideriske side på flere måder. Selv i drageform, var han ustyrlig og krævede magten, som han viste han måtte kæmpe lidt for. Men det gjorde bare det hele så meget bedre i sidste ende.
Desværre lød fløjtesignalet alt for hurtigt, syndes han. Men han viste også at det var vigtigt at han var på sit arbejdsværelse før mødet.
Han kyssede hende kærligt, inden han sørgede for at de begge igen var dækket af kapperne, løftede hende op i sine arme og bar hende tilbage til deres værelser, hvor der stod et par kar klar med varmt vand så de kunne vaske sig.

//Godmode er aftalt med Raf

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 701
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Søn 16 Aug 2020 - 20:44

Da Jake nærmest sprang op af sengen for at hente kapperne til dem kunne Rafaela ikke lade være med at grine af ham. Hun kunne ikke huske hvornår hun havde set Jake så desperat som han var lige der. Hun svingede sine ben ud af sengen så hun kunne sidde på sengekanten imens hun så Jake tage kappen på. Hun smilede stille til ham og beundrede hans nøgne krop indtil han havde fået lukket sin kappe. Han var faktisk en virkelig flot fyr og hun kunne faktisk godt forstå at hendes søstre og faster var faldet for ham, men hun havde været den heldige og fået fat på ham. Hun rejste sig roligt op og tog kappen på han kom med til hende og fik den lukket så den skjulte hendes nøgne krop. Hun gik tæt op af Jake og kørte kort en hånd hen over hans kind og kyssede ham blidt på munden.

Rafaela holdt fast i Jakes arm og fulgte roligt med ham. De mødte ikke børnene på vejen da de allerede var nede og spise deres morgenmad og havde fået at vide at deres forældre sov længe denne dag da de kom sent i seng pga festen. Det havde børnene selvfølgelig haft en forståelse for.
Rafaela kunne godt mærke tjenestefolkenes blikke når hun for første gang siden deres skænderi de gik tæt sammen og hun holdt fast i hans arm uden at det skulle forestille at være et lykkeligt par udadtil, men rent faktisk var det i øjeblikket. Imens Jake stod og snakkede med en af tjenestefolkene havde Rafaela lagt sit hoved imod Jakes overarm så hun kunne slappe af, men også sikre sig om at han rent faktisk var der hos hende.

Rafaela fulgte roligt med Jake og hun vidste godt, at så snart de ville være ude af syne i den bagerste del af haven ville Jake ikke kunne holde sig længere og hun vidste at hun der ville kunne mærke den Jake hun elskede og hvor hun virkelig ville kunne mærke, at hun tilhørte ham og han tilhørte hende. Hun havde selv store lyster til ham og mærke ham og hans krop der ville styre showet og have magten som hun nød.
Hun vidste ikke hvor lang tid der gik men hun nød at drive ham til vanvid ved at gøre det modsatte af hvad han ville og kæmpede imod både i menneskeform og drageform for, at hun kunne få den nydelse hun havde behov for og han ville nyde det lige så meget som hun for hun vidste at hans lyster var i samme retning som hendes samtidig med at deres kærlighed og forhold ville blomstre op igen og hun i sidste ende ville blive sikret om at han fortjente hendes tilgivelse og at han var det værd at give den.
Da hun hørte fløjtesignalet brummede hun irriteret da hun ville bruge hele sin dag på ham og finde deres kærlighed til hinanden igen uden at skulle tænke på arbejde mm.
Hun gengældte hans kys og lod ham give hende kappen på igen. Hun grinte lidt da han løftede hende op i sine arme, hvor hun lagde sine arme om hans hals og kyssede ham blidt på kinden "Jeg elsker dig" hviskede hun stille imod hans øre og kyssede ham blidt på munden.
Da de var kommet op på værelset og Jake havde fået sat hende ned på gulvet begyndte hun lige så stille og åbne for Jakes kappe og trække den af ham. Hun kiggede undersøgende på hans brandskader fra hende af "Gør de ondt?" spurgte hun lettere bekymret og kiggede op på ham med et bekymret blik.

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Man 17 Aug 2020 - 14:41

Hvis det ikke havde være for det møde med guvernanten.... Jake havde knurret besiderisk som svar på hendes hviskende ord, mens han gengældte kysset og bar hende ind.
Oppe på værelset fuldte han hendes mindste bevægelse, da hun undersøgte hans brandsår. En blid og beroligende spinden fyldte rummet, for at berolige hende.
"De gør en smule ondt, MEN... Det er en pris jeg med glæde betaler for din kærlighed." Stemmen var blid og blød, samt fyldt med alt hans kærlighed, så hun ikke skulle være det mindste i tvivl, om at han ville gøre det igen hvis det var hvad der fik hende til at blive.

Så snart de var kommet i tøjet efter badet, tog han blidt hendes hånd.
"Så skal vi finde ud af hvad vi skal gøre med Reines guvernante. Jeg kunne ikke lide den måde hun behandlede ham på i aftes. Og jeg kan lige forstille mig hvordan hun så er, når hun er alene med ham. Håber ved alle guder ikke at hun også er efter Emily. Eller for den sags skyld at Emilys guvernante er på samme måde." Han smilede til hende og gik roligt hen til arbejdsværelset hvor Fritz stod udenfor døren. Han bukkede for dem, mens han prøvede at holde fasaden. Men det var tydeligt at han var lykkelig over at de to var sammen igen. Ja faktisk kunne man fornemme at hele borgen summede af lykke over deres gen-sammenkomst.
"Sir Darren venter der inde sammen med unge masters gurvenante." Jake sukkede. Han viste hvorfor Eva var der, men ikke Darren. Var der problemer som ikke kunne vente? Eller var det noget med nogle af de nye byggeplaner? Jake nikkede til butleren og gik hen til døren, som han åbnede med et brag og knurrede advarende, hvilket ville få de fleste til at enten hoppe i vejret eller krype sammen. Darren lå henslængt i en lænestol og nøjedes med at dreje hovedet så han kunne se på dem begge, da de kom ind. Han smilede skælmsk til Jake samtidig med at han blinkede forsvorrent til ham. Jake trak lidt på smilebåndet inden han så over på guvernanten.
"Nååå, Eva?? Var i aftes en engangs forstilling eller behandler du Reine på den måde hver dag??" Hans øjne var hårde og hans kropsprog fortalte tydeligt at hun bar lige vågede på at lyve overfor dem.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 701
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Man 17 Aug 2020 - 21:14

Hun kiggede lettere bekymret på Jake indtil hun hørte hans beroligende spinden og hørte på det han fortalte. Hun smilede stille til ham da han fortalte hende, at det var en pris han med glæde tog og for hende lød det også som om han ville haft gjort det igen for hendes skyld og for at bevise overfor hende, at han ville gøre alt for at have hendes kærlighed. Det varmede hendes hjerte og hun smilede mede roligt til ham og kyssede ham blidt på halsen ved et af brandsårerne.

Da han tog fat i hendes hånd efter de var blevet vasket og havde fået tøj på flettede hun sine fingre imellem hans og kiggede på ham. Hun sukkede kort da han nævnte episoden med Eva. Man kunne tydeligt mærke på hende, at hendes humør blev mere negativt ved tanken "Jeg tror ikke Emilys primære guvernante er sådan for det ville vi kunne haft hørt og mærket på hende, men der er jo dage de overlapper hinanden og det kan bekymre mig" sagde hun stille. Hun havde dog heller ikke kunnet mærke den store forskel på Reine da han jo generelt var meget glad for hende og Jake og altid opsøgte deres selskab hvis han vidste de var i nærheden eller i samme hus. Men selvfølgelig havde Reine været mere opsøgende i de 2 uger hende og Jake ikke havde snakket sammen og hun havde derfor koblet det sammen med det og ikke med guvernanten før aftenens episode dagen forinden.
Rafaela fulgte roligt med Jake og havde bestemt sig for, at hun ville prøve at holde sig lidt i baggrunden og lade Jake styre samtalen med Eva. Imens de gik hen imod Jakes arbejdsværelse kunne Rafaela godt mærke den ændrede stemning som var på borgen der var sket fra hende og Jake havde været adskilt og mere eller mindre sepereret fra hinanden og nu var sammen igen, hvor hun godt har kunne se at det ikke kun var gået udover dem og børnene, men hele borgen at de 2 havde haft deres problemer. Ingen havde fortjent det helved i de 2 uger måtte hun indrømme og hun havde så småt accepteret Jakes undskyldning og hun vidste sådanset ikke om han havde gjort det igen eller ej, men hun ville ikke kunne tilgive Raco da hun havde et løfte med ham som han brød og havde gjort igen hvis han kunne som stadig gjorde hende meget vred indvendig.
Da de gik ind i arbejdsværelset havde Rafaela sluppet Jakes hånd og gået skråt bagved ham så hun stadig ville kunne se Eva og Darren. Hun tog ikke Jakes knurren for noget da hun vidste hvad den var rettet imod og imod hvem. Hun kiggede hen imod Darren og nikkede høfligt som hilsen til ham med et høfligt smil, hvor hun derefter kiggede hen imod Eva med et mere bestemt blik. Hun kunne godt mærke på Jake, at han ikke var glad over situationen og det kunne hun sådanset godt forstå for det havde jo været hendes søn hun havde snakket grimt til og hun vidste at Jake var begyndt at se Reine som sin egen søn og var derfor også blevet vred over situationen så det var vel deres søn efterhånden?

Eva kiggede rundt på Jake, Rafaela og Darren. Hun vidste sådanset ikke hvorfor Darren og Rafaela var der da hun jo kun skulle snakke med Jake som hun havde forstået det. Rafaela var spændt på hvad det var Eva ville sige til sit forsvar. "Eftersom at I ikke selv har tid til at opdrage jeres børn må jeg tage mig af opdragelsen. De børn er snot forkælede og skal lære at man ikke bare lige kan få hvad man peger på og heller ikke bare lige kan komme hen til deres forældre ved store selskaber når nu deres forældre har fået nogle betroede stillinger!" sagde Eva som forsvar og trak vejret hvor hun derefter fortsatte "Det har været tydeligt fra dag 1 at Reine har fået alt hvad han har peget på og ikke har lært nogen form for manere overhoved og Emily lige så hun er for stille og hende skal man tvinge ordene ud på da det er uhøfligt at være stille og holde snuden i en bog!" havde Eva fortsat. Rafaela var blevet mere og mere vred og man ville tydeligt kunne mærke på hende, at hun var tæt på at angribe Eva for det hun sagde om hendes børn. Rafaela var nød til at køre sin hale med den side hvor skælden var på imod sine ben for at holde sig tilbage. Rafaela forventede at Jake ville skride til handling ellers ville hun selv gøre det og så ville det ikke være sikkert at guvernanten ville komme levende ud af rummet.

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Tirs 18 Aug 2020 - 7:24

Da hun havde talt om Emilys guvernante havde han nikket som svar, han var også ret sikker på at de ville kunne mærke på hende hvis noget var galt.

Jake lyttede til Evas ord, men det var tydeligt at han ikke kunne lide hvad han hørte. Hans hudfarve blev mere og mere mørk, som om han var på nippet til at forvandle sig, men han holdt sig tilbage og nøjedes med at lade en ildevarslende knurren fylde rummet.
"Tak. Jeg har hørt nok." Selv stemmen var truende og han talte lavt da han viste at det tit var mere effektivt end en råben. Selv hans øjne var blevet sort med den brune lodrate pupil.
"Så vidt jeg husker, så blev du ansat til at passe på Reine, holde øje med ham og være hans ven. Ikke at opdrage ham. Han er ikke mere forkælet end så mange andre i den alder. Og hvad angår Emily, så har hun haft en traumatisk start på livet. Som hun afgjort ikke skal have genopfrisket af nogen... Børn har brug for at kunne være børn, selv på deres udfordrende måder. Livet viser tidsnok sine tænder og ubehag." Eva prøvede at fast holde sin ranke holdning og sit sikre sind, men jo mere Jake ændrede sig, både krop og stemme. For ikke at nævne Rafaela bag ham. Jo mere usikker og nervøs blev hun. Selv om hun var draconianer, havde hun aldrig stået overfor nogen som kunne forvandle sig til drage, og det var tydeligt at hun var vokset på med forskellige historier om at dragonlycans var skræmmende og farlige, grundet den iltre drage ind i dem.
Han gav hende heller ikke chancen for at afbryde ham.
"Pak dine ting og forlad borgen inden natten falder på. Jeg vil ikke se dig i nærheden af mine børn igen. De har brug for guvernanter, der forstår deres situation og kan hjælpe dem. Ikke nogen som tyrannisere dem." Han pegede hen mod døren og snærrede et afsluttende ord:
"Ud."

Så snart hun var ude gik han over til Raf, med tanke på at berolige hende. Han kærtegnede hendes hånd og ryg mens han spandt beroligende. Ligeledes gav han hende et par kys på kinden, mens han stille hviskede i hendes øre:
"Det skal nok gå. Vi finder en anden til ham." Så snart han var sikker på at hun var faldet nok ned til at Eva kunne nå levende ud af borgen, drejede han sig så meget at han kunne se hen på Darren. Han viste endnu ikke hvorfor han var her, men han kunne ligeså godt finde ud af det. Det var tydeligt at se på Darren at han var underholdt, hvilket fik Jake til at klukke lidt.
"Nå, min ven. Hvad har så bragt dig her ind?"
Darren klukkede og rejste sig smidigt fra lænestolen. Hver en fiber af hans krop var veltrænet og det var tydeligt at han befandt sig godt i stillingen som næstkommanderende på borgen. Han gik roligt over til dem og klappede venligt Jake på skulderen, mens han smilede skævt.
"Jamen, jeg ville så ment bare sikker mig at du ikke tabte hovedet overfor kvinden. Desuden, så er det bedre og mindre arbejde for tjenestefolkene hvis du nøjes med at forvandle dig udendørs. Der er ligesom mere plads." Jake brød ud i en rungene latter og slap kort Raf for at give Darren et venskabeligt knus, inden han igen lagde armene om sin mage. Darren nikkede og gik ud af arbejdsværelset, så de to kunne få lov til at være alene... Så længe det varede. Darren havde en god mistanke om at der om kort tid var to små hoveder, som afbrød dem på den ene eller anden måde. Reines stemme kunne tydeligt høres oppe fra  Han smilede skævt til sig selv. Det var nu ikke så tosset en tanke. Måske han selv skulle finde sig en god kvinde og stifte familie?

Inde på arbejdsværelset skimtede Jake hurtigt rummet og opdagede at skrivebordet, som normalt var fyldt med papir, var tomt. En erotisk knurren sneg sig ind i hans beroligende spinden, da tankerne om hvad det bord også kunne bruges til, kom ind i hans hoved.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 701
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Tirs 18 Aug 2020 - 16:17

Rafaela blev ved med at køre som hale imod sine ben for at holde sig en smule tilbage. Det gjorde så bare det at der kom små sår på hendes ben som blødte let. Rafaela var ligeglad for hun vidste det ville hele hurtigt.
Rafaela holdt øje med Eva og Jake og kunne godt se på Jakes reaktion at han var blevet vred, men hun var sikker på at hun var mere rasende end Jake var fordi havde Jake ikke stået foran hende havde hun angrebet Eva.
Rafaela stoppede med at køre sin hale imod sine ben, men hendes hale kørte dog vredt rundt og svedperlerne begyndte at komme meget tydeligt frem på hendes krop samt de begyndte at løbe ned af hendes krop. Det var tydelig tegn på at hendes evne snart ville springe frem pga hendes vrede og så ville hun ikke kunne kontrollere det overhoved.
Da Jake havde peget hen imod døren og bad Eva om at forlade borgen smilte Rafaela kort for hun fortjente ikke andet end det eller blive smadret ligesom de unge fyre fra aftenen inden til festen.
Da Eva var kommet tæt på Rafaela for at komme ud af døren havde Rafaela tændt en sort flamme på sin hale og tyret sin hale imod Evas nakke og ramte hende så Eva skreg og kiggede skræmt på Rafaela "Nu er Jake sød og siger inden natten falder på. Jeg siger er du ikke væk indenfor 30 min så skal jeg personligt sørger for du ALDRIG får nogen form for normalt liv og et værre liv end det Emily oplevede!" snerrede Rafaela vredt af Eva. Man ville tydeligt kunne se og høre på Rafaela at hun mente hvert et ord hun sagde og at hun ville gøre alvor af det. Flammen som var på hendes hale var begyndt at fylde hele hendes hale.
Eva løb ud af døren imens bloddråberne fra hendes brandskade løb ned af hendes nakke og ryg.

Da Jake kom hen til Rafaela gik der lidt tid før hun langsomt begyndte at slappe af, men det var tydeligt at hun først slappede ordentligt af når hun vidste at Eva var langt væk fra borgen og Dragons Peak.
Rafaela smilte lidt og flammen på hendes hale slukkede da Darren fortalte at han var der for at sikre sig Jake ikke flippede ud "Du glemte nok, at jeg også er her med et voldsomt temperament" sagde Rafaela med en lille latter i stemmen.

Ds Darren var gået lagde Rafaela sine arme omkring Jakes hals og smilte frækt til Jake da hun hørte hans knurren. Hun lagde sit hoved let på skrå "Hvad tænker du på lige nu?" sagde hun frækt og lagde sit hoved uskyldigt på skrå og smilede uskyldigt til ham med et frækt glimt i øjet.

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Tirs 18 Aug 2020 - 18:42

Da Raf handlede, var det eneste Jake nåede at åbne munden og række hånden frem som for at stoppe hende. Men der kom ikke en lyd over hans læber, der hurtig lukkes igen og hånden gled om i nakken, mens han tænkte at han nok burde have set det komme.
Selvfølgelig ville hun handle hvis hun fik chancen, hvilken mor ville ikke det. Samtidig rystede han lidt indvendig ved lyden af hendes snerren, da han havde en god ide om hvad hun kunne finde på. Og så igen... Der var noget ved Raf som fik ham til at spekulere over noget han havde hørt rygter om. Men igen var det kun rygter han havde hørt, så han lod tanken ligge.

Han så direkte på hende, da han hørte hendes frække stemme. Blodet boblede for at nyde hende endnu mere, men han nåede ikke andet end at placere hænderne på hendes velformede lår og åbne munden for at give hende lidt forslag, da han tydeligt hørte Reines stemme ude på gangen. Han sukkede og nøjedes med at give hende et blidt kys på halsen, inden han løsnede sig fra hende og gik hen til døren, som han åbnede tids nok til at se Reine komme løbene. Drengen nåede halvt forbi den nu åbne dør, før han opdagede Jake og snurrede brat rundt. Jake var overrasket over at drengen ikke faldt, så hurtigt snurrede han rundt, for så at springe i favnen på sin far, der lo af glæde og knælede ned, så det var nemmere for børnene at kunne omfavne ham. Da Emily kom til syne åbnede han sin anden arm og hun kom roligt hen til ham, så hun kunne være med i knuset.
En blid og kærlig spinnen fyldte luften, en som han faktisk kun brugte til børnene. Og han nikkede smilende til Emilys guvernante, der stod ude på gangen og så på.
"Sir. Hvis De og Fruen ønsker det, kan jeg godt se efter Reine indtil De har fundet en ny guvernante." Jake så først på Emily.
"Ønsker du at dele din guvernante?" Så snart Emily havde svaret, ville han se hen på Raf, da han ønskede hende med på råd omkring dette.
"Hvad tænker du, min skønne?"

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 701
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Tirs 18 Aug 2020 - 19:02

Rafaela kunne godt se at Jake var på vej til, at stoppe hende og at han ikke nåede det og på dette tidpunkt havde der skulle en helt del til for, at stoppe hende. Hun var allerede godt igang med at komme i tanke om den værste slaveejer hendes klan havde i sigte hvor hun ville sende Eva hen til, hvis hun ikke var væk når Rafaela gennemsøgte borgen efter hende. De havde allerede nogle stykker de havde i kiggerten, hvor endda den ene var i Dragons Peak. Rafaela havde dog ikke haft tiden eller muligheden for at tage ham for hun var også nød til at tænke over, hvor hun skulle pladsere de slaver han havde for hun vidste der var 10 slaver hvor 4 af dem var børn under 10 år og resten var kvinder hvor 4 af kvinderne var mødre til de 4 børn. Rafaela vidste dog ikke så meget omkring forholdet imellem børnene og deres mødre men det ville hun nok finde ud af når klanen gik igang med ham som de allerede så småt var igang med at planlægge.

Hun smilede frækt til ham da hun mærkede hans hænder mod sine lår. Hendes lyst til ham voksede, men samtidig vidste hun at det var bedst når han tog styringen hvis man spurgte hende. Hun sukkede kort da hun selv kunne høre Reines stemme og mærkede Jakes læber imod sin hals. Hun håbede at der ville blive taget revange senere.
Rafaela kiggede hen imod døren da Jake åbnede og hun så Reines reaktion da han var tæt på at løbe forbi døren. Rafaela fniste og gik roligt hen til Jake og børnene. Rafaela smilte kærligt til sine børn da de omfavnede Jake. Hun stillede sig bag Jake og nussede børnene i håret og smilede kærligt ned til dem. Rafaela kunne tydeligt se på børnene at de elskede deres nye far og det havde været det som havde gjort det svært for hende at smutte fra Jake.
Rafaela kiggede skiftevis op på Emilys guvernante som tilbød at tage sig af Reine imens de fandt en til Reine, hvor hun derefter kiggede på Jake og Emily. Emily så eftertænksom ud og smilte derefter stort til guvernanten og Jake "Ja for jeg kan godt lide Ravna hun er virkelig sød" sagde Emily stolt. Rafaela smilede roligt til Jake da han spurgte efter hendes mening "Det er fint med mig bare børnene er glade, trives og har det godt så er jeg en tilfreds dragemor" sagde Rafaela og grinte lidt over hendes kommentar om sig selv.

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Tirs 18 Aug 2020 - 19:35

Han smilede ved Emilys ord og derefter nikkede han med et skævt smil til Rafs kommentar. Hun kunne være noget så sjov når det tog hende.
"Så er det en aftale. Og Ravna. Hvis det bliver for meget for dig, så sig til." Han så ned på Reine og brummede blidt.
"Og Reine, vil du prøve om du kan nøjes med at være en vild drage sammen med mor og mig? Jeg ved selv det kan være svært, men vil du prøve??" Reine nikkede stille som om det var noget trist Jake havde bedt ham om, men lyste op igen, da Jake blidt lod sin egen kind kærtegne hans.

Jake kyssede blidt begge børn et par gang på kinden og panden, samt gav dem et par gode krammer, inden han så på dem efter tur.
"Jeg ved godt vi ikke har været sammen i nogle dage, men kunne jeg få lov til at have mor for mig selv i dag? Jeg lover at vi spiser sammen igen fra imorgen." Han håbede at børnene ville gå med til det, men ellers måtte han vente til i aften med at forkæle sin skønne mage. Han havde lidt planer om at fortsætte deres genopdagelse af hinanden, men også at forkæle hende. Han kom også i tanke om hvad han havde hørt fra staldmesteren og begyndte at planlægge en lille udflugt med børnene.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 701
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Tirs 18 Aug 2020 - 21:27

Rafaela smilede stille til Jake og børnene og kiggede roligt på Ravna med det Jake sagde og derefter på Reine da Jake snakkede til ham. Ravna havde smilt stille og nikket "Jeg skal nok sige til og Reine er en dejlig dreng og drenge i hans alder skal have lov til at lave en smule ballade en gang imellem, men han har kun været artig når vi har været sammen" fortalte Ravna og smilede sødt til Reine og nussede ham i håret. "Men de har selvfølgelig ret i at det er bedst at han laver vilde drage streger når han er sammen med dem når han nu er så ung og uerfaren" fortalte Ravna og smilede blidt til dem.

Både Rafaela og Ravna smilte over Jake og børnene. Børnene blev lidt triste over de ikke kunne være sammen med deres forældre for de havde jo savnet at bruge tiden sammen med deres forældre sammen som de havde gjordt inden Rafaela og Jake havde været oppe og skændes. Rafaela tog børnene og kyssede dem blidt på deres næsetip "Vi lover jer at alt nok skal blive godt igen og vi bliver en rigtig familie igen, men mor og far trænger til at finde hinanden igen" sagde Rafaela stille. Emily stod lidt og tænkte over det og krammede både Rafaela og Jake "Så okay da men så vil vi også spise på værelserne og holde pyjamasparty med Ravna hvor hun sover inde hos os!" forlangte Emily, hvor Reine klappede og støttede op omkring det forslag. Både Ravna og Rafaela grinte over det og nikkede samtidig "Selvfølgelig må i det, hvis Ravna er med på den?" sagde Rafaela imens hun kiggede på Ravna som nikkede og smilte "Selvfølgelig skal vi det kom unger så gør vi klar til den bedste pyjamasparty for ikke kedelige voksne som jeres forældre" sagde Ravna med en drillende stemme imens hun kiggede på Jake og Rafaela og blinkede til dem. Rafaela nikkede anerkendende til hende. Rafaela kunne godt lide måden Ravna var overfor børnene og hun håbede de kunne finde en som Ravna til Reine.

Efter børnene havde sagt farvel til Jake og Rafaela og var gået kiggede Rafaela på Jake med et undersøgende blik "Hvad var dine planer?" spurgte Rafaela nysgerrigt og lagde sine arme omkring Jakes hals.

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Ons 19 Aug 2020 - 16:03

//Godmode aftalt på forhånd//

Han fuldte roligt med i den vekslende samtale mellem børnene, Ravna og Raf. Han sagde intet, men nikkede smilende og klukkede glad over måden det hele gik for sig. Han krammede børnene og kyssede dem blidt på kinden, inden de forlod dem igen.
Tankerne om hvem der ville gå an som guvernanter for Reine kørte allerede i hovedet på ham og han havde planer om at spørge Ravna om hun kunne anbefale en. Men alt dette måtte vente til imorgen, for lige nu var hans skønne mage ved at ligge an på ham. Sådan virkede det ihvertfald for ham.

Han smilede skævt og trak hende ind til et langt kærligt kys, inden han flyttede sig om bagved hende så de stod og så ind i rummet. Her placerede han sine læber ved siden af hendes øre og holdte hende fast, da han ikke ønskede at hun skulle trække sig væk.
"Kan du se det skrivebord? Jeg vil stille dig over bordet og få dig til at holde fast om det. Derefter vil jeg trække bukserne af dig. Jeg vil lægge mig på knæ, stryge hænderne op langs dine baglår og sprede dine skamlæber så jeg kan slikke dig til du skriger. Jeg vil tage dig på alle de måder jeg har drømt om. Muligvis også binde dig med noget af vores tøj, så du ikke kan gøre andet end at lade det ske." Stemmen var så lav at det næsten var umuligt at høre, men samtidig viste han at hun ville høre hvert et ord. Grunden til det var den særlige erotiske tone han brugte, og hans krop var ligeledes kommet helt op og køre bare ved tanken om hvad der snart skulle ske.

Hvordan han fik låst døren uden at slippe hende, kunne han ikke komme i tanke om, men der var også så meget der fyldte hans sind med hende i nærheden.
Timerne gik hvor de fyldte rummet med deres lyde, dufte og sved. Men en ting var sikkert, noget der føltes som flere års ophobet energier og savn blev afløst af kærlighed og glæde. Ligeledes overtog Raf mere og mere af hans hjerte, til savnet efter Raco kun var et minde. Dette blev også gjort lettere for ham med den viden om at de begge havde startet nye liv og fundet en ny. Han viste at han fra tid til anden var nød til at arbejde sammen med Raco, men han var også sikker på at det kunne gøres uden at der var andet end venskab mellem dem.

~ ~

Efter de havde spist aftensmad sammen i deres private værelse, fandt Jake en lille kiste frem og satte den på bordet. Han så hen på Raf og smilede kærligt til hende, mens han åbnede den tomme kiste.
"Min elskede. Jeg har lovet dig en helt ny start, og derfor..." Han gik hen til sit skab, der stod ved siden af deres seng og åbnede en skuffe, hvor han opbevarede sin medaljon og andre ting han havde tilbage fra sin tid med Raco.
"...vil jeg ligge alle minder om det gamle til side. "
Mens han talte fik han, med en lille kniv, løsnet billedet af en mand med rødt hår, rødt skæg, mørke øjne og sandfarvet hud, sammen med en ung dreng med sort hår, mørke øjne og mørk hud: Raco og Connor, fra medaljonen, som han tog med over til den lille kiste. Selve medaljonen havde han hængt om sin hals. Han lagde alt hvad der minde ham om Raco ned i, og til slut låste han den. Med nøglen holdt frem så hun kunne se den, så han på hende.
"Den dag, hvor vi kan se tilbage på det hele uden at blive overvældet af følelser. Den dag kan vi åbne kisten og tillade minderne ind i vores liv. Men indtil da, vil den forblive låst." Han gik hen til hende og knælede ned foran hende, mens han holdte nøglen frem mod hende.
"Vil du opbevare nøglen? Eller skal den ligge ved siden af kisten?"

Medaljonen var stadig åben og derfor kunne Raf se det andet billede, som viste et potrat af en elverkvinde med langt rød hår og brune øjne. Lys hud, som er en anelse solbrun. Ved siden af hende stod en mand med solbrun hud, gråblå øjne og hår. Han var et par hoveder højre end elverkvinden. Sammen holdte de et spædbarn med rødt hår, lys hud og gråblå øjne.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 701
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Ons 19 Aug 2020 - 16:47

Rafaela kiggede roligt på Jake og gengældte hans kys da han trak hende ind til sig og kyssede hende. Hun kiggede dog undrende på ham da han pludselig flyttede sig så han stod bagved hende. Hun gispede kort da hun mærkede hans læber imod sit øre og mærkede at han holdt hende fast ind til sig så hun ikke kunne flytte sig uden en smule kamp. Hun lyttede stille til det han sagde og da han snakkede om skrivebordet kiggede hun hen imod det med øjnene. Imens Jake hviskede i hendes øre bed hun sig i underlæben og jo mere han fortalte jo mere ville han kunne høre og mærke på hende at hendes vejrtrækning ændrede sig og blev mere tung. Hendes lyst til ham steg jo mere han fortalte om hvad han ville gøre ved hende.

Hun havde gjort en smule modstand i starten da han ville have hende med ind på arbejdsværelset og det var ikke fordi hun ikke ville, men for at friste ham endnu mere og kunne mærke hans magt noget mere. Hun elskede når han brugte sin magt når de skulle have voksentid som hun kaldte det når børnene spurgte. Hun vidste godt at hun ville få nogle mærker bagefter, men hun var ligeglad fordi alt det der foregik fik dem til at blive tættere og tættere på hinanden. Efter de havde hygget sig kunne hun godt mærke på sin krop at den var godt brugt og bare havde brug for at ligge tæt op af sin elskede og samle sig igen.

~~

Rafaela nød at bruge dagen sammen med Jake og denne dag havde virkelig fået hende til at indse at hun ikke ville kunne leve uden ham i sit liv. Hun ønskede inderligt at han blev faren til hendes børn og at han var hendes mage og ikke andres.
Rafaela kiggede undersøgende på ham da han fandt en lille kiste frem som viste sig at være tom. Man ville tydeligt kunne se på hende, at hun ikke helt forstod hvad det var Jake mente eller ville med kisten og det først rigtigt gik op for hende da han havde låst kisten og viste hende nøglen. Hun havde siddet stille på ottomanen som stod for enden af deres seng hele tiden uden at sige et ord til ham overhoved. Hun havde kun fulgt med i hvad det var han havde lagt i kisten. Hun ville vente med at sige noget til hun var sikker på, at Jake var færdig med at snakke. Hun blev dog noget overrasket da han knælede ned foran hende. Hun kiggede skiftevis på nøglen og ham. Hun trak vejret dybt og tog nøglen fra ham og lagde den ved siden af kisten "Min elskede. Det rør mig virkelig alt det du vil ofre og lukke ned for din fortid for min og børnenes skyld. For mig beviser det virkelig at du vil gøre alt for mig og børnene. Jeg synes nøglen skal være ved siden af kisten. Ikke for at den skal friste dig eller for at du skal bevise du kan lade det ligge, men det er min måde at vise dig at jeg stoler og tror på dig. Havde jeg opbevaret nøglen ville det vise at jeg ikke stolede på dig" sagde hun stille og lænede sig frem så hendes ansigt var foran hans. Hun lagde sine arme omkring hans nakke og kyssede ham dybt. Hun trak sig fra kysset men holdt stadig om hans nakke "Jeg elsker dig" hviskede hun stille.

Hun havde kagt mærke til medaljonen stod åben og billedet som stadig var i medaljonen, men hun ville ikke spørge ind til det for hun vidste, at han en dag når han var klar til det ville fortælle hende om kvinden, manden og barnet som lignede en lille familie. Et billede hun kort sekundt havde ønsket var hende, Jake og deres fællesbarn og ikke blot børn som Jake havde adopteret. Hun vidste dog godt at chancen for at hun ville kunne give ham et barn var lille og nærmest umuligt for hende.


Sidst rettet af Rafaela Fre 21 Aug 2020 - 8:50, rettet 1 gang

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Tors 20 Aug 2020 - 7:47

Han var en del overrasket over at hun lagde nøglen ved siden af kisten, men han forstod det hurtigt da hun talte. Han blev berørt over at høre hvor meget hans handlinger det sidste cirka halvandet døgn havde gjort hos hende. Han nikkede roligt til hendes ord ude af stand til styre sin stemme. Glædes tåre samlede sig i udkanten af hans øjne og blev siddende der.
Da hun lagde armene om hans nakke, lod han selv sine egne finde vej rundt om hendes liv og gengældte kysset med den kærlighed som han følte for hende. Smilet blev en gang større da hun sagde at hun elskede ham.
"Jeg elsker også dig, min skønne." Han flyttede sin ene arm, så han kunne fange hendes hånd og føre den til sine læber, hvor han plantede et blidt kys på håndryggen mens han så på hende.
"Raf. Jeg har tænkt på om du og børnene vil gøre mig den ære at sidde model til et potrat, som jeg kan have i denne medaljon?" Han løftede den med sin frie hånd og så smilende på det potrat der var tilbage.
"Taliia og Kat vil grine, hvis de viste at jeg stadig har det gamle billede her. Kat er ikke ældre en nogle få måneder på det tidspunkt, hvor det blev malet."

Efter lidt tid, så han på hende med et drillende udtryk i øjnene og et skævt smil på læben.
"Det er forresten et sødt lille mærke du har på din ene balle. Ikke at det er nemt at se, men jeg fik da set det nogle gange i dag." Han blinkede drillende til hende og mærkede hvordan lysten til hende igen kom frem, hvilket gjorde at en varm klukken startede hos ham, mens han smilende rystede på hovedet.
"Ved alle guder... Jeg er som en ung drage der lige har opdaget elskoven for første gang. Jeg kan ikke blive mæt." Han så roligt på hende, mens han tøjlede sig selv. Inderst inde havde han lyst til at flå tøjet af hende igen, men han syndes heller ikke at det var rimeligt at han bare tog hende når han trængte - hvilket kunne risikere at være flere gange i timen.
"Men det er ikke fair overfor dig. Jeg har taget dig flere gange i dag, end i hele vores tid sammen. Og jeg ønsker ikke at du skal tro at jeg ikke kan styre mig. Du om nogen fortjener at blive forkælet og forgudet. Selvfølgelig tager jeg hvad jeg vil have fra tid til anden, men det skal helst være på en måde hvor vi er enige om det." Han blinkede frækt til hende, da han sagde det med at han ville tage hvad han vil have.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 701
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Fre 21 Aug 2020 - 11:25

Hun kunne godt se på ham at han ikke havde forventet at hun valgte at lægge nøglen ved kisten, men som han selv havde sagt at det var en ny tid og de skulle starte på en frisk og dette var en af de gode måder at starte på. Hun smilede stille til ham da hun kunne se at det havde rørt ham det hun havde sagt. Hun vidste godt der sikkert stadig var meget de begge skulle arbejde på og specielt hende når det kom til Raco og Jake fordi det havde såret hende dybt for de 2 hun havde stollet aller mest på havde såret hende. Hun havde set på dem som hun så sin mor da hun havde følt hun havde svigtet hende og ladet hendes far destruere hende, men Jake havde hurtigt bevist overfor hende at han kun ville have hende og hendes børn og ville gøre alt for at få det tilbage. Det var i det mindste mere end hvad hendes mor havde gjort eller Raco for den sags skyld. Rafaela kunne ikke en gang forestille sig hvordan hun nogensinde ville kunne tilgive Raco eller acceptere et samarbejde imellem Jake og Raco som var.
Rafaela smilede kærligt til ham da han sagde han også elskede hende. Hun lagde sit hoved let på skrå da han tog hendes hånd og kyssede hendes håndryg. Rafaela kunne godt lide både den gamle Jake som var en gentleman, men også den side af ham hvor han lige tog lidt ekstra ved. Hun lyttede stille til det han spurgte hende om. Hun smilede stille og nikkede roligt til ham "Ja min elskede det vil vi gerne" sagde hun stille og kyssede ham blidt på munden lige inden han begyndte at snakke om det andet billede som var i medaljonen. Hun smilede stille "Måske men det er også sødt og kan også overfor dem bevise at de stadig er en stor del af dit liv" sagde hun stille og lagde blidt en hånd mod hans kind og nussede den stille.

Rafaela undrede sig lidt over det blik han pludselig sendte hende samt hans smil. Hun tog sin hånd til sig og tog blidt fat i hans hånd. Så snart Jake nævnte hendes klanmærket som hun havde på sin højre balle bed hun sig lidt i sin underlæbe da hun ikke helt vidste hvad hun skulle sige til det fordi hun vidste at ikke nok med at hun var eftersøgt som klanleder af The Secret Angels og de fleste efterhånden havde set ofrene som de havde dræbt med det mærke brændt fast på deres pande, men hendes klanmedlemmer var også eftersøgte og alle stod til en dødsstraf på den ene eller anden måde. Hendes puls steg en smule og man ville tydeligt kunne mærke på hende at hun var blevet lidt varmere. "Tak" sagde hun stille. Det ville være tydeligt at høre på hendes stemme, at hun ikke helt vidste hvad hun skulle sige til det han sagde omkring hendes mærke. Hun fangede hurtigt hans drillende blink og kunne se på ham at han selv kæmpede med sine lyster og hun var nød til at få vendt alle tanker om klanen væk og lagde sit hoved på skrå og smilede frækt til ham. Hun fniste lidt over hans kommentar om at han ikke kunne være føle mæthed. Hun lænede sig ind imod ham så hendes ansigt var imod hans kind. Hun slikkede ham drilsk på kinden og lagde sine læber imod hans øre "Sådan har jeg det også" hviskede hun forførende i hans øre og trak sit hoved til sig igen og kiggede frækt til ham. Hun lyttede stille til det han fortalte og fniste stille "Jeg ved godt at du kan styre dig og jeg nyder faktisk de gange den side af dig kommer frem for det tænder mig. Vi kan jo aftale at når vi er alene og ikke travlt med alle de forpligtelser der er og børnene så har du frit spil fordi jeg ved du også kan være den romantiske og rolige fyr når vi er alene" sagde hun frækt og slikkede sig kort om læberne. Hun kørte drilsk sin hale imod hans nakke med den side hvor skælden var meget ru så den ville kradse ham dog uden der ville gå hul da det kun var let den rørte.

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Fre 21 Aug 2020 - 12:25

Han kunne godt fornemme at snakken om mærket, ikke faldt i god jord. Så han valgte at droppe emnet fuldstændig for nu. Han havde på fornemmelsen at hun nok skulle fortælle ham om det, når hun var klar.
Hendes handling med at læne sig frem og slikke ham drillende på kinden, samt hviske i hans øre, fik ham virkelig ud på glat is. Den erotiske spinnen startede automatisk, og det var kun på et hængende hår at han kunne dæmpe den nok til at de kunne tale normalt sammen. Det hun sagde til ham, i den frække tone, gjorde at hans krop blev mere elektrisk og gjorde at han måtte sætte sig ned på begge knæ, så han kunne skifte vægten fra side til side i det små. Selv den måde hun slikkede sig kort om læberne fik ham til at måtte synke et par gange.

Et sted var han bevist om at hun stadig holdte hans hånd og at han nikkede til hendes forslag, men det var ikke det hans sind var fokuseret på. Det var faktisk en blanding af hendes ansigt og hendes hale, som hun drillende lod køre rundt mod hans nakke. De ru skæl gav ham kuldegysninger af den gode slags, og fik ham til at smile skælmsk.
"Hvis du gerne vil beholde det tøj, så må du heller smide det nu. Ellers flår jeg mig vej igennem det." Hans erotiske stemme og den erotiske spinnen var næsten lige høje, samt hans øjne var nu fuldstændig sorte med den brune lodrette pupil, og hans hudfarve var godt i gang med at skifte til den sorte farve som hans drageform havde. Han kæmpede en kamp for ikke at lade dragen komme frem, for han var meget glad for dette værelse og de ting der var her inde.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 701
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Fre 21 Aug 2020 - 12:55

Hun kunne godt se på ham, at måden hun drillede ham på tændte ham. Hun smilede drilsk til ham og var glad for at hendes lille drilleri kunne få tankerne helt væk fra klanen. Rafaela havde bestemt sig for at arbejde mere i det små den næste stykke tid og lade resten af klanen arbejde lidt væk fra Dragons Peak i noget tid i håb om at Jake vil glemme alt om mærket og den sammenhæng som der var med det.

Hun smilede drilsk til Jake da han sagde hun enten selv tog sit tøj af så hun kunne beholde det eller også ville han flå det af hende og så var det ikke sikkert hendes tøj kunne bruges igen bagefter. Hun rejste sig langsomt op og smilede forførende til ham imens hun meget langsomt og drillende tog sit tøj af og lagde det på ottomanen. Hun havde vendt ryggen til ham da hun tog det sidste stykke tøj af så han kun kunne se hendes ryg. Hendes hale lovrede drilsk og forførende foran ham.

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Fre 21 Aug 2020 - 13:46

Den erotiske spinnen gled over i en erotisk og besiderisk knurren, da hun langsomt, drillende og forførende tog tøjet af. Selv var han en del hurtigere til at smide sit, der faldt på gulvet hvor han slap det. Hendes måde at drille og tirre ham virkede afgjort, hvilket han elskede. Han nød at hun ikke bare rullede rundt og lod ham tage hende, for ja, han elskede at hun gjorde sig kostbar.

Han greb hurtigt fat midtvejs på hendes hale og i hendes ene arm, som han holdt fast, mens han knurrede besiderisk og lod spidsen af sine tænder køre pirrende mod den bløde underside, samt lod små nap blive efterladt undervejs på hans vej hen mod hendes baller.
Da han nåede frem til hendes baller, fandt han hurtigt hendes lille mærke og bed let i det, samt lod tungen glide drillende op og ned på ballerne uden at lade tungen glide mere end nogle millimeter ind mellem ballerne. Hvis hun ikke gjorde oprør mod det, ville han pirre hende ved at lade tungen glide længere ind mellem ballerne. Hele hans krop skælvede let af forventning om den nydelse der snart ville komme.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 701
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Fre 21 Aug 2020 - 14:39

Hun nød at drille Jake fordi hun vidste at det kunne friste ham endnu mere og kunne få hans lyster til at komme endnu mere frem så hun kunne få vilddyret frem i ham som kunne tænde hende.
Hun gispede da han tog fat i hendes hale og arm. Hun prøvede at hive sin arm og hale til sig, men kunne ikke. Hun stod uroligt da hun mærkede spidsen af hans tænder imod undersiden af hendes hale. Hun gav nogle små nydelsespiv fra sig da han nappede hende nogle steder på undersiden af hendes hale.
Hun skreg kort da hun mærkede at han bed hende på ballen. Hun vred sig som en gal da hun mærkede hans tunge imod sine baller og imellem sine baller. Jo mere han blev ved jo mere uroligt stod hun. Hun fik et drilsk smil på sine læber og fik vendt sig rundt med lidt besvær og skubbet ham væk så han faldt. Hun smilede til ham med et drilsk og forførende blik og begyndte at gå rundt på værelset imens hun forførende og drillende vrikkede med sine baller og hale.

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 2 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Fre 21 Aug 2020 - 15:06

Han nød hendes små piv og skrig, da han viste at det var af nydelse. Plus at hun vred sig under hans forsøg på at tænde hende, tændte ham endnu mere. Han måtte åbenbart have slækket lidt på sine kræfter, for pludselig fik hun vendt sig rundt og skubbet ham væk. Han kom med et overrasket grynt da han satte sig på røven, men han blev ikke sidden længe. Det vilde blik ville fortælle hende at han var besluttet på at få hende - på den ene eller anden måde, og det ville ikke blive blidt.

Efter noget jagen rundt i værelset, fik han fart på hende og maste hende op mod væggen mellem den tomme pejs og klædeskabet. Med en del grynten og småstønnen fik han skubbet hendes hale væk, så han kunne massere sit skaft mellem hendes baller. Samtidig bed han sig fast i hendes skulder, for at give hende et lille tegn på at hun skulle blive der.
Et par gange ramte han den stramme åbning mellem hendes baller hvilket fik ham til at stønne nydende mod hendes hals.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 701
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum