Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A most wonderful union - fællesemne
et møde//Josefine// - Page 2 EmptyIdag kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
et møde//Josefine// - Page 2 EmptyIdag kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
et møde//Josefine// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
et møde//Josefine// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
et møde//Josefine// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
et møde//Josefine// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
et møde//Josefine// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
et møde//Josefine// - Page 2 EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
et møde//Josefine// - Page 2 EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
et møde//Josefine// - Page 2 Voteba13et møde//Josefine// - Page 2 Voteba14et møde//Josefine// - Page 2 Voteba15 
Lori
et møde//Josefine// - Page 2 Voteba13et møde//Josefine// - Page 2 Voteba14et møde//Josefine// - Page 2 Voteba15 
Valentine
et møde//Josefine// - Page 2 Voteba13et møde//Josefine// - Page 2 Voteba14et møde//Josefine// - Page 2 Voteba15 
Jake
et møde//Josefine// - Page 2 Voteba13et møde//Josefine// - Page 2 Voteba14et møde//Josefine// - Page 2 Voteba15 
Sean
et møde//Josefine// - Page 2 Voteba13et møde//Josefine// - Page 2 Voteba14et møde//Josefine// - Page 2 Voteba15 
Lenore
et møde//Josefine// - Page 2 Voteba13et møde//Josefine// - Page 2 Voteba14et møde//Josefine// - Page 2 Voteba15 
Celenia
et møde//Josefine// - Page 2 Voteba13et møde//Josefine// - Page 2 Voteba14et møde//Josefine// - Page 2 Voteba15 
Edgar
et møde//Josefine// - Page 2 Voteba13et møde//Josefine// - Page 2 Voteba14et møde//Josefine// - Page 2 Voteba15 
Abigail
et møde//Josefine// - Page 2 Voteba13et møde//Josefine// - Page 2 Voteba14et møde//Josefine// - Page 2 Voteba15 
Natalie
et møde//Josefine// - Page 2 Voteba13et møde//Josefine// - Page 2 Voteba14et møde//Josefine// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164707 indlæg i 8728 emner

et møde//Josefine//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 1:36

hun smilede og faldt i søvn op af ham og rørte hans kind med et smil på sine læber og rødmer...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 1:40

//næste dag//
Arason vågnet lidt før hende og kryp ud af deres greb i det han gik ud for at jagte et dyr lige inde hun komme til sig selv havde han fået skudt en hjort hvor han bag eeftter var kommet tilbage med det imens han havde fået sit tøj på lavet han maden og smilte for sig selv og sætte sig ned ved hende igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 1:56

josefine smilede og rødmede over det og slappede af med et smil på sine læber og rejser sig op med et smil på sine læber og sætter sig op og ser ned i jordern, ''godmorgen?'' spurte hun med et smil på sine læber og smiler stillle...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 2:10

han gik hen til hende med et stykke kød og gav hende det imens han selv tog sådan et stykke og sætte sig ved siden af hende imens han smilte til hende og slappet af imens han nusede hende på kinden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 9:54

hun satte sig op og smilede for sig selv og rødmede ''tak fordi du holdte mig varm i nat det sætter jeg virkelig pris på, og du er en god kysser'' hviskede hun og spiste det da hun var godt sulten hun var altid meget sulten om morgen men vidste ikke hvorfor, kunne det være fordi hun ikke spiste så meget i løbet af dagen fordi hun ville holde sin figur...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 9:59

" ii lige måde" svarde han med et lille siml "hvad arbejder du som" sagde han med et smile da han havde spist sit mad i det han begyndte at træne han sendt 2 pile ind i midten af træet bag eftter kæmpet han med sværd og daggert i det han prøvede nye tricks

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 10:07

josefine smilede og så på ham imens, ''mig, er sammen med min storebror da hun vi lige har fundet hinanden igen efter 14 år hvor vi har været adskildt'' sagde hun trist og så på ham med et smil lidt tid efter, ''også er jeg også en model'' sagde hun blidt og slappede af hun så på ham
hun lagde sig ned og mærkede solens stårler falde ind over hende og hun smilede over det da det var en dejlig følse, men ikke så dejlig som den da hun kyssede ham det var fantastisk'' sagde hun emd et smil...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 10:12

han smilte til hende og nikket i det han slog et slag ud i luften imens han lavde et spark lige plet mod træet imens han gik over og tog hans pille ud imens han gik tilbage til hende i det han kysete hende på panden og smilte til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 10:15

josefine smilede og rødmede en smule over det, ''så er vi? eller er det en hamløs flirt?'' spurte hun med et smil og tog hans hånd blidt og rolig og slappede af med et smil på sine læber og rørte ved hans kind og kyssede hans ene kind blidt og så op på ham med et smil på sine læber da hun jo lå ned i græsset...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 10:19

"det bestemmer du" svarde han med et lille smil i det han lagde sig ned og smilte til hende i det han kiget sig omkring immens hankløede sig lidt i nakken iens han smilte for sig selv og slappet af imens han sendt hende et smill han kiget op på himlen imens han smilte for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 10:22

josefine smilede og rørte ved hans kind og lagde sig tæt på ham og kyssede hans kind, ''jeg vil gerne være mere end bare venner er det okay med dig?'' spurte han sødt med et smil på sine læber og slapper af og lå med hovede på hans bryst og rørte ved hans brystkasse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 10:26

"det er det vel men du skal bare vide at jeg normalede ikke er hjemme jeg bor på kroere fordi jeg er rejsende" svarde han med et lille smil og kiget på hende med et en hånd der nusede hende på kinde og kyset hende på panden og kiget hende i øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 10:28

hun så på ham, ''så jeg kommer ik til at se dig særlig meget?'' spurte hun stille og tænkte over det, *det nok meget godt ellers ender min bror bare med at skære hovede af ham* tænkte hun alvorligt til sig selv da det nok var sandt... hun smilede stille for sig selv og lagde sig tæt på ham og at søre for at hun kan føle hans varme..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 10:32

"ja men sådan er det jo det ville også gi dig tide til at fortæle ham din storebror om os" svarde han med et lille smil i det han slappet af han smilte for sig selv og så ned på bålet og komme i tænke om noget "er du tørstige om jeg må spørge" svarde han med et lille smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 11:30

hun så ned i jordern og satte sig op, ''ja lidt er jeg vel'' sagde hun og så på am med et smil og tog en elestik op og satte sit hår op i en knold og smilede for sig selv o så på sin kæreste hun smilede sødt og så op mod himlen og slappede af..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 11:34

"nå men jeg må tage ind til firewood village så jeg kan for solget ulve pelsende" svarde han med et lille smil og rejste sig op og spændte sine våbne på sig imens han kiget frem og smilte for sig selv hvor han slog hætten op om hans ansigt i det han gik hen og kyset hende på munden i det han rejste sig op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 11:40

josefine mærkede den kliende fornemmelse da hun mærkede hans læber, og hun kyssede igen med et smill og holdte om hans nakke, ''okay så må jeg vel bare vente her alene'' hviske hviskede hun stille... hun hørte noget bag en buks og skubbede ham væk og blev bidt i armen af en ulv og blev vredt. ''møg ulv'' sagde hun og kastede den ind i et træ... ''jubii nu skal jeg have det forbundet'' sagde hun stille...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 11:50

"okay så må jeg vel tage dig med ind i byende eftter jeg har forbundet din arm " svarde han med et smil i det han tog noget frem fra tasken og viklete hendes arme ind han tog og rejste sig op "nu skulle du være så god som ny" svarde han med et smil i det han kiget op mod himlen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 11:51

hun så på ham og gik over på den anden side og tog hans hånd, ''skal vi gå?'' spurte hun sødt med et smil på sine læber og slapper af og ser på ham, og håber ik han har noget imod hun holder hans hånd i sin hun ser på ham og er glad...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 11:56

"ja lade os komme ud af skoven her inde jeg skal forbinde noget igen" svarde han med et lille smil i det han gik ud af skoven og gik mod firewood village imens han mærket varmen raamme han kappe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 12:01

josefine slapper af hun slap hans hånd og gik bare sammen med ham, *irr hvor beroligende han er bekymret for at skulle forbinde mig men ik for om jeg kommer noget til* tænkte hun trist og så ned i jordern mens de gik, hun så på dem og sukkede...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 12:05

"også fordi du helere ikke skulle komme noget til" svarde han med et lille smil og så på hende i det han kyset hende på panden og gik vider ned mod udgangen af skovende i det han smilte til hende og nusede hende på kinden i det han så afslappet på hende imens han smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 13:12

hun gik ved siden af ham og en fyr gik ind i hende, ''av for søren'' sagde hu og holdte for sin dårlige arm og gik bare vider selv om det gjorder ondt på hende var hun ligeglad med det, hun smilede bare for sig selv med et smil på sine læber...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 13:15

//skal vi ikke bare forsætte i firewood village hvor de støder på hianden igen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 13:17

//jov//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde//Josefine// - Page 2 Empty Sv: et møde//Josefine//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum