Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba13Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba14Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba15 
Genevira
Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba13Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba14Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba15 
Jake
Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba13Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba14Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba15 
Valentine
Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba13Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba14Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba15 
Edgar
Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba13Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba14Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba15 
Abigail
Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba13Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba14Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning)

2 deltagere

Go down

Skal varulve have en skæbnebestemt mage?

Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba130%Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba15 0% 
[ 0 ]
Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba13100%Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba15 100% 
[ 4 ]
Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba130%Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Voteba15 0% 
[ 0 ]
 
Totale stemmer : 4
Tilbage
 
 

Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Empty Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning)

Indlæg af Sean Fre 30 Jun 2023 - 11:03

Kære alle

I forlængelse med rettelser af alle racerne, er jeg ved at lægge sidste hånd på varulvene. Og er dermed snart klar til at lægge alle racerne op i deres nye opsætning, og for visse af dem, med nogle rettelser! Smile

Dog blev jeg i tvivl med varulvene...
Der blev foreslået til discord-mødet at varulve skulle have skæbnebestemt mage. Altså at de var forudbestemt til at have en bestemt person, som var deres "livs kærlighed". Selvfølgelig kan de sagtens elske og få familie/være sammen med andre. Men nogle varulve ville hige efter at finde den rigtige, og der ville være mulighed for at lave spil med det.
Så vidt jeg forstod behøvede personen ikke også være varulv.

Så...
Vores meget få varulve på siden, og alle andre med en mening: Go or no-go?

Bare en hurtig afstemning. Tak! Smile


_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Empty Sv: Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning)

Indlæg af Emery Søn 2 Jul 2023 - 16:35

Jeg tror faktisk, at jeg missede mødet med varulve... så her kommer et lidt forsinket input xD

Rent biologisk giver det egentlig rimelig god mening for varulve at være meget familieorienterede. Ulve er naturlige flokdyr, og vil helt sikkert søge efter at få stiftet deres egen lille flok, hvis de ikke har en i forvejen. Derfor vil de helt sikkert også prioritere deres mage ganske højt, og måske have knap så meget tendens til at "strejfe", når de først har fundet "the one". Med det sagt virker det med en forudbestemt partner meget... skytsengle-agtigt i min verden? Like sure, de vil helt sikkert vægte det med at finde den rette partner above many things, men jeg tillader mig at stemme "nej" da jeg mener, at den partner ikke nødvendigvis vil være bestemt på forhånd, men rettere at partneren bestemmes af mange andre ting.

Jeg ved ikke om det gav mening? xD

_________________
she is both
hellfire and holy water,
and the flavor you taste
depends on how you
treat her.
Emery
Emery

Antal indlæg : 292
Reputation : 1
Bosted : Et tilfældigt værelse i Doomsville.
Evner/magibøger : Hellfire.

Tilbage til toppen Go down

Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Empty Sv: Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning)

Indlæg af Sean Søn 2 Jul 2023 - 16:45

Det gav fint mening Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning) Empty Sv: Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum