Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Tell Me//Cosette// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Tell Me//Cosette// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Tell Me//Cosette// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Tell Me//Cosette// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Tell Me//Cosette// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Tell Me//Cosette// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Tell Me//Cosette// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Tell Me//Cosette// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Tell Me//Cosette// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Tell Me//Cosette// Voteba13Tell Me//Cosette// Voteba14Tell Me//Cosette// Voteba15 
Jake
Tell Me//Cosette// Voteba13Tell Me//Cosette// Voteba14Tell Me//Cosette// Voteba15 
Sasha
Tell Me//Cosette// Voteba13Tell Me//Cosette// Voteba14Tell Me//Cosette// Voteba15 
Renata
Tell Me//Cosette// Voteba13Tell Me//Cosette// Voteba14Tell Me//Cosette// Voteba15 
Lenore
Tell Me//Cosette// Voteba13Tell Me//Cosette// Voteba14Tell Me//Cosette// Voteba15 
Genevira
Tell Me//Cosette// Voteba13Tell Me//Cosette// Voteba14Tell Me//Cosette// Voteba15 
Celenia
Tell Me//Cosette// Voteba13Tell Me//Cosette// Voteba14Tell Me//Cosette// Voteba15 
Marcus
Tell Me//Cosette// Voteba13Tell Me//Cosette// Voteba14Tell Me//Cosette// Voteba15 
Elizabeth
Tell Me//Cosette// Voteba13Tell Me//Cosette// Voteba14Tell Me//Cosette// Voteba15 
Emery
Tell Me//Cosette// Voteba13Tell Me//Cosette// Voteba14Tell Me//Cosette// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Tell Me//Cosette//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Tell Me//Cosette// Empty Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 20:43

V: Varmt og skyfrit
T: 15:34
S: Ved kanten til floden
O: Vand, træer, men ingen mennesker
P: En sort kjole, men en grøn sløjfe over brystet og et bar sorte støvler med stilethæl

Azazel sad ved kanten til floden og nød det gode vejr, hun havde taget sine sko af og havde lagt dem lige bag hende, hun begyndte at nynde en glad melodi, en melodi der mindede om den fulgelene sang lige nu, hun smilte for sig selv og havde føderne nede i floden hvor efter hun plaskede lidt med dem i vandet, det var dejlig koldt, lige hvad hun trangte til denne varme dag.
Hun tænkte på Victor og hendes hus, og bryllupet de skulle holde der, hun glædede sig til at stor der foran Victor og sige ja. Imens hun sad dybt inde i sine tanker lagde hun sig automatisk ned, men fjernede lige skoen, hun lagde sig til rette i det dejlig duftene græs og var bare dybt inde i hende selv, hun lagde slet ikke mærke til hvad der forgik rundt omkring hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 20:49

Claire kom gående lidt væk fra hende. Hun elskede det varme vejr og var på vej ned for at afkøle sine ben. Hun gik øje på en kvinde som sad længere nede, hun smilte. Hun gik tættere på, men ville ikke snage så hun satte sig og tog sine egne hvide sko af. Hun stak sine ben ned i det afkølende vand, og nød kolden som kom op i helle hendes krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 21:01

Azazel havde kommet til at falde i søvn men vågnede hurtigt op, og satte sig op igen, og vippede sine føder frem og tilbage, hun havde ikke opdaget at Cosette var kommet, og sad derfor og nynnede igen, den melodi fuglende sang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 21:04

Cosette smilede af den nynnende melodi. Hun nød solens varme stråler og kiggede over på den smukke kvinde som ikke sad langt fra hende. Hun kom pustede ud og var ikke klar over højden på hendes vejrtrækning. Hun lænede hovedet tilbage og lukkede øjne i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 7:30

Azazel stoppede straks da hun hørte nogen trække vejret meget højlydt, hun kiggede rundt omkring sig og fik øje på en pige, som lå ned ikke langt fra hende, hum vendte hovedet mod floden igen og smilte for sig selv, *ja vejret er dejligt i dag*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 8:57

Hun smilte og ånde lettet ud.hun satte sig op igen og kiggede ned i vandet. Gid vejret altid var sådan. Cosette fik øje på diskene i floden, vandet var så klart at man tydeligt kunne se dem. fuglene sang oppe i træernes grene, det vas smukt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 16:36

Azazel kiggede langs ned af floden, den var mange meter lang, og den sluttede ikke da hun ikke kunne se mere af den, den blev bare ved med at fortsætte, det var smukt som solen spejlede sig i vandet og lyden af løbende vand, hun elskede det, hun kunne tænke sådan, hun kom væk fra alt, og kom stilheden selv *dejligt* hun kunne slappe af helt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 16:47

Cosette fik pludselig øjenkontakt med kvinden. Hun nikkede som et hej og åndede lettet ud. Cosette kunne se at det ikke kun var hende som var forelsket i det dejlige vejr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 17:12

Azazel smilte da hun fik øjenkontakt med en kvinde og nikkede tilbage som et hej, hun var ikke den eneste der var herude i den dejlige og smukke natur. Hun kiggede på sin ring, den ring hun havde fået af Victor, hun var glad for det skulle holdes der hjemme, bare det var ude i den store have eller skov mere eller mindre, det ville være perfekt at holde det i naturen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 17:28

"Sikke et dejligt vejr." Sagde Cosette og håbede på at hun kunne få en snak igang med kvinden. Hun nød en lille kølig brise.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 18:42

Azazel vendte blikket mod den anden kvinde og smilte "ja, det er fantastisk" hun kiggede rundt omkring sig mens hun nød den dejlige luft der kom susende mod hende vært sekundt der gik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 19:00

"Gid sådan et vejr bare blev der." Hun smilte og plaskede forsigtigt med sine føder i vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 19:22

Hun nikkede "ja gid det gjord, men så ville det ikke være så grønt" hun smilte til kvinden "mit navn er Azazel forresten" hun smilte igen men lidt mere venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 19:24

"Det har du ret i." Hun smilte venligt igen. "Jeg hedder Cosette."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 19:28

Hun smilte *Cosette* "kommer du her tit" hun kiggede på Cosette venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 19:33

"Både og. ikke så tit som jeg burde, men sådan er det jo når man gerne vil opleve verden." hun smilte venligt og stort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 12:17

Hun smilte til hende "ja" hun trak på skuldrende "bor du her i nærheden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 12:58

"Både og jeg besøger min mors gamle sted. Hun døde for ikke så langtid siden.." Hun sukkede. "Hvad med dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 13:18

"Det er jeg ked af at høre" hun kiggede på hende "Fik du hævn?" hun smilte svagt.
"Nej jeg bor ikke her, jeg bor lidt væk, Bloodrage Village, vis du ved hvor det er, jeg bor der sammen med min forlovede" hun smilte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 13:47

"Hyggeligt, men er din heldige forlovede?" Hun smilte til Azazel. "Og ja jeg slog morderen ihjel, jeg vidste ikke min kræft kunne være så stærk."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 13:52

Hun smilte "han hedder Victor" hun kiggede venligt på hende "det var godt, der er ikke nogen der skal slippe godt fra at slå nogen ihjel"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 13:54

"Men jeg slog ihjel.." Hun kiggede ned i jorden kort, hun havde det ikke specielt godt med det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 20:52

"Alle har dræbt i denne verden, eller i vært fald over halvdelen, det skal du være helt sikker på, men jeg kan forstå vis det var dit første drab, at du fik det lidt dårligt" hun trak på skuldrende, hun vidste det var en mærkelig holdning at have, men sådan var hun, direkte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 21:01

"Du har vel ret." Cosette trak på skuldrene og smilte lidt skævt. For selvom holdningen til tingene var lidt mærkelige, så var hun jo bare direkte. Sandheden kom for dagen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 21:12

Hun smilte til hende, "Hvornår flyttede du her til?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell Me//Cosette// Empty Sv: Tell Me//Cosette//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum