Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
what are you//Avalon moon EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
what are you//Avalon moon EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
what are you//Avalon moon EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
what are you//Avalon moon EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
what are you//Avalon moon EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
what are you//Avalon moon EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
what are you//Avalon moon EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
what are you//Avalon moon EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
what are you//Avalon moon EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
what are you//Avalon moon Voteba13what are you//Avalon moon Voteba14what are you//Avalon moon Voteba15 
Jake
what are you//Avalon moon Voteba13what are you//Avalon moon Voteba14what are you//Avalon moon Voteba15 
Sasha
what are you//Avalon moon Voteba13what are you//Avalon moon Voteba14what are you//Avalon moon Voteba15 
Renata
what are you//Avalon moon Voteba13what are you//Avalon moon Voteba14what are you//Avalon moon Voteba15 
Celenia
what are you//Avalon moon Voteba13what are you//Avalon moon Voteba14what are you//Avalon moon Voteba15 
Lenore
what are you//Avalon moon Voteba13what are you//Avalon moon Voteba14what are you//Avalon moon Voteba15 
Genevira
what are you//Avalon moon Voteba13what are you//Avalon moon Voteba14what are you//Avalon moon Voteba15 
Katrina
what are you//Avalon moon Voteba13what are you//Avalon moon Voteba14what are you//Avalon moon Voteba15 
Lori
what are you//Avalon moon Voteba13what are you//Avalon moon Voteba14what are you//Avalon moon Voteba15 
Edgar
what are you//Avalon moon Voteba13what are you//Avalon moon Voteba14what are you//Avalon moon Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

what are you//Avalon moon

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

what are you//Avalon moon Empty what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Fre 21 Sep 2012 - 22:43

S stranden
V regn og mørke
O ingen
tid omkring midnat
En mand komme gående ned forbi kysten og kiget sig omkring der var ikke nogen både idag han sætte sig ned for at planelæge et kupe mod blodørne imens han smilende så på måne i det den lyste så kraftig han havde en hætte på der dækket hans ansigt og ud over det bar han et sværd og en bue og 2 daggerte han smilte for sig selv i det han hørte et plask i nærheden af ham rejste han sig op og trak sværdet frem i det han gik ud i vandet//påklædning 1 kig på profil//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Fre 21 Sep 2012 - 22:54

Hun kom frem med sit ansigt og kiggede bange op på ham. Hun spillede at hun var kommet for langt ind på kysten. Hendes hår dækkede for hendes bryster og kun halen sprallrede. Hun kunne sagtens gå op som menneske, men hun vidste ikke om denne mand blot ville sælge hende. Hun så på sværdet og spillede videre. Hun ville nødig have været opdaget, men nu var det forsent. Der lå hun en ægte sirene/havfrue, sjælden men også yders farlige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Fre 21 Sep 2012 - 22:59

han kunne ikke se noget på grund af mørket så an gi i land igen og tog sig mod til at hoppe i og få en dukkert hvilket han gjorde mens han nødd vandet omkring sig han dykket ned på bunden og svømmet så op igen i det han så en havfrue han tænkte første at det ikke var sandt i det jan gnide hans øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Fre 21 Sep 2012 - 23:03

Hun sad fast og ville komme fri, men kunne ikke. Hun frygtede for sit lav, og for hans. Hendes søstre og brødre ville komme til ædegilde om lidt. Men hun kunne ikke sige noget, hun måtte ikke kontakte sig til oververdenen. Men de andre vidste ikke hun havde været oppe på land før. Imod sætning til hendes familie og artsfælder, så var hun ikke ond. Hun var mere medfølende og resaverret. Hun kiggede manden ind i øjne, med et bedrøvet blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Fre 21 Sep 2012 - 23:09

han kunne mærke at der nu var noget der prøvet at trække ham ned under vandet i det han så en masde andre havfruer han prøvet og svømme op til overfladen som til sisdte lykkes han trak en kniv frem og stod nu med noget som forsvar"hva fuck er det her for noget jeg trode kun i var fra eventyr" sagde han til dem men han tvilte på de kunne høre ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Fre 21 Sep 2012 - 23:13

Nogle af dem sprang op efter ham og viste deres tænder. En sprang og væltede ham under vandet. Avalon kunne dårligt bære det, på trods af ingen kendte til hendes evner til at manipolere vandet. Så fik hun en kræftig strøm til at kører dem langt ud på vandet. Hun sad stadig fast, hun ville fri. Hun var langt fra sikker på om han stadig ville dræbe. Han havde en kniv, og han var i live. Hvad hvis han sammelignte dem? Sammenlignte hende og hendes søstre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Fre 21 Sep 2012 - 23:19

han kiget sig omkring for at se hvem der havde gjordte det det han så en af dem sidde fast fik han dårlige samvigtidhed fordi han ville dræbe hende han fik gjordet sådan at hun kunne komme fri i det han bakket bagud for at se hvad hun ville gøre om hun ville angribe ham eller ej

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Fre 21 Sep 2012 - 23:25

Hun angreb ikke, hun kom blot op med hovedet over vandetsoverfalde. Hun nikkede til ham som et tak. hun ville så gerne tale til ham, han skulle nødig være såret. Hun havde så mange spørgsmål til væsnerne som levede oppe på det man kaldte jorden. Hun kendte lidt af den nærmeste by, men hun havde i alt hemmelighed været deroppe. Hvem vidste hvad hendes artsfælder ville gøre hvis de fandt ud af det.
//I tvivl om noget om hendes race, kan du bare kontakte mig. Eller se det indlæg jeg har lagt ind Wink //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Fre 21 Sep 2012 - 23:32

//iorden//
Arason kiget bare ud på hende han havde aldrig set sådan et væsen før alleså en havfrue "vente jeg har nogen spørgsmål til dig" råbte han til hende han var i tivel om at hun viste hva han sagde til hende u det han kiget ned mod hende og peget på landjorden for at sigde det med tegnesprog

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Fre 21 Sep 2012 - 23:38

Hun rystede på hovedet og viste sin hale. Som et tegn på hun ikke kunne komme på land, hvilket kun var en løgn. Men hun ville ikke, hun var for bange. Hun svømmede et par svømmetag væk fra ham. Hun så så uskyldig og smuk ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Fre 21 Sep 2012 - 23:42

han kiget ud til hende og råbte så "jeg kommer ud til dig så" han lagde sin kniv fra sig og hoppet ud i vandet til hende i det han svømmet ud til hende han var til sisdte helt ude ved hende og skulle til at stille hende et spørgsmål

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Fre 21 Sep 2012 - 23:45

Hun fik et lille chok, hun ville gerne svare ham. Men det var en regl, hun måtte ikke omtale sig med andre væser fra landjorden. Hun kiggede uskyldigt på ham, og sank en klump. Hvad skulle hun dog gør?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Fre 21 Sep 2012 - 23:50

"komme nu jeg bidere ikke" sagde han med et lille smil til hende
i det han kiget hende i øjne "hvis du kan tale så tale jeg bider jo ikke"
han sendt hende et sødt blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Fre 21 Sep 2012 - 23:56

Hun sank og kastede et hurtigt blik ud i havet. Hun ville være sikker på ingen hørte hende. "Jeg kan tale.." Svarede hun stille og kiggede på ham igen. Hun var lidt forsigtig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Fre 21 Sep 2012 - 23:59

"mit naven er Arason og dit" sagde han med et skævt smil
til hende inde han kiget påå hende "og du er hvilken race" han
kiget undersøgnde på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 0:02

"Jeg hedder Avalon." Hun svømte tættere på ham og smilte forsigtigt. "Ziran." Hun svømte rundt om ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 0:04

han smilte og vendte hovedet for at se hende imens
hun svømmet omkring ham "nå det er da hygliget at møde dig" han
sendte hende et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 0:07

"Jeg beklager de angreb dig.." Svarede hun og stoppede op ved siden af ham, for at se hans reagtion. Hun kiggede op i hans blå øjne. Hun sendte ham et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 0:10

han smnilte igen i det han også så hende i øjne
"det gør ikke noget" svarde han med et lille smil
for at sigde at det var dejliget at de ikke havde slåde ham ihjel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 0:13

"Hvis jeg ikke havde reddet dig, så havde de ådt dig.." Svarede hun og var selv glad for at hun havde reddet et liv. Hun smilte blidt til ham, og svømmede lidt frem og tilbage.
Hun nød vandet, hun elskede det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 0:18

"du kan godt lide vandet" svarde han med et smil til hende
i det hun svømte frem og tilbage imens
han smilende fulgte hende med øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 0:28

"Ja jeg elsker det!" Smilte hun og lagde hovedet ovenpå vandet. Hun smilte og grinte kærligt. Hun fulgte hans ubevægelige bevægelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 0:32

han smilte igen til hende "er det hvad u laver i din fritid" sagde han med et grin og smilte igen til hende imens han kiget sig omkring han ville hele tiden¨vide hvor hun var det havde han det beste med

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 0:35

Hun stoppede op og kiggede på ham med hovedet lidt på skrå. "Jeg er i havet, jeg svømmer rundt." Endnu en løgn blev smidt ud, og det var nok for det bedste. Ellers ville han stille flere spørgsmål..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 0:37

"fortælle mig sandheden" svarde han med et smil til hende
i det han stadig fulgte hende med øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you//Avalon moon Empty Sv: what are you//Avalon moon

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum