Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
what have we here (Avalon Moon) EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
what have we here (Avalon Moon) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
what have we here (Avalon Moon) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
what have we here (Avalon Moon) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
what have we here (Avalon Moon) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
what have we here (Avalon Moon) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
what have we here (Avalon Moon) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
what have we here (Avalon Moon) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
what have we here (Avalon Moon) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
what have we here (Avalon Moon) Voteba13what have we here (Avalon Moon) Voteba14what have we here (Avalon Moon) Voteba15 
Jake
what have we here (Avalon Moon) Voteba13what have we here (Avalon Moon) Voteba14what have we here (Avalon Moon) Voteba15 
Sasha
what have we here (Avalon Moon) Voteba13what have we here (Avalon Moon) Voteba14what have we here (Avalon Moon) Voteba15 
Renata
what have we here (Avalon Moon) Voteba13what have we here (Avalon Moon) Voteba14what have we here (Avalon Moon) Voteba15 
Celenia
what have we here (Avalon Moon) Voteba13what have we here (Avalon Moon) Voteba14what have we here (Avalon Moon) Voteba15 
Lenore
what have we here (Avalon Moon) Voteba13what have we here (Avalon Moon) Voteba14what have we here (Avalon Moon) Voteba15 
Genevira
what have we here (Avalon Moon) Voteba13what have we here (Avalon Moon) Voteba14what have we here (Avalon Moon) Voteba15 
Edgar
what have we here (Avalon Moon) Voteba13what have we here (Avalon Moon) Voteba14what have we here (Avalon Moon) Voteba15 
Marcus
what have we here (Avalon Moon) Voteba13what have we here (Avalon Moon) Voteba14what have we here (Avalon Moon) Voteba15 
Elizabeth
what have we here (Avalon Moon) Voteba13what have we here (Avalon Moon) Voteba14what have we here (Avalon Moon) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

what have we here (Avalon Moon)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 11:42

Sted-Firestep Diskotek
Tid-23.30
Omgivelser-folk der fester og har det sjovt
Påklædning- mørke blå hætte trøje og hvide par bukser og sko
Vejre-let vind så lidt køligt udenfor

Zankuji var næste lige komme til stedet og kunne ikke sådan rigtig finde rundt i alle de steder som der var i byen, men et sted havde han da fundet meget nemt til, det linede en form for diskotek hvis det da ikke var sådan et. Så han gik roligt der ind og kiggede sig omkring, godt nok havde han ikke et fast hjem men han så da pæn ud og det hele i forhold til mange andre, men det kom nok at han ville finde sig et sted og slå sig ned.
Men den tid kom nok men denne her aften havde han nu tænkt sig at have det lidt sjovt og se hvad aften ville bringe på, så det første han gjorde var og finde en bar som var på diskoteket og få sig en drink af en slags, han fik sig bestilt en rom og cola noget af det han bedst kunne lige og han fik betalt for den og gik hen og fandt sig et sted og sidde ned, for at kunne nyde sin drink og det hele.
Han sad bare der og kiggede rundt på alle dem der dansede og havde det sjovt og sådan noget men han gad på en måde også godt at danse men der var ikke rigtig noget kvinder tilbage og danse med så han lod være med det og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 11:55

Avalon havde hørt musiken, og var gået derind. Hun havde sin sorte læder jakke på, og indenunder en råhvid top som sad tæt ind til hendes krop. Hun havde sine læder jeans og hvide støvler. Hendes skulder taske sad på hendes ene skulder, hvid så den passede til hendes hvide armbånd.
Hun kiggede rundt, hun havde ikke været hjemme i flere dage. Mon de andre var bekymret for hende? Troede de mon hun var død? Det var de spørgsmål som hun ikk turde få svar på.
Hun satte sig på en bænk og kiggede på alle de folk som dansede og havde det sjovt. Hun havde aldrig danset, kunne ikke danse. Bange for at blive til grin foran alle, så derfor havde hun det bedst med bare at sidde og kigge på.
Musikken var høj, så folk var nød til at råbe til hinanden for at hører hvad de sagde. Der var en bar, folk drak det stads som kunne få dem til at midste kontrollen over dem selv. Det var ikke noget Avalon ville fylde sin krop med, hun havde det nu fint med vand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 13:24

Han kiggede rundt omkring for bare og se en kvinde som ikke var sammen med nogen eller sådan men det var svært for alle dem der dansede så han rejste sig op og gik roligt rundt før han faldt over en der var alene *gad vide om hun lige er kommet*tænkte han for sig selv og slappede bare af. Roligt bevægede han sig hen mod denne her kvinde og kiggede på hende "hejsa"sagde han roligt og så på hende og håbede på at hun hørte ham ellers måtte han jo tale høje til hende og alt det for musikken var dog høj men måske bare lidt for høj og sådan.
Han kiggede på hende *hun ser da ikke tosset ud af det jeg kan se*tænkte han for sig selv og ventede på svar fra hende af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 14:18

Hun kiggede på en som stod lidt foran ham, hun havde ikke set ham før. "Hejsa." Svarde hun igen, hun havde en blanding af kold og varmt udtryk i sit smukke ansigt. Hun sad bare der og kiggede på ham. Han var tydligt at se et menneske, endnu et jordvæsen. Dog vidste hun at han ikke kunne spotte hvad hun var, det var der ingen som kunne.
Hun satte sin skulder taske på hendes lår og tog en vandflaske op. hun tog en tår af den, og sørgede for en lille dråbe ramte hendes hud. Hun lagde derefter flasken i hendes taske igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 14:26

Han kiggede på hende "hvad laver sådan en kvinde som dig alene troede ikke at der var nogen kvinder her inde alene"sagde han roligt og satte sig på en stol lidt væk fra hende og så på hende *hun virker lidt en blanding at kold og sød på samme tid*tænkte han for sig selv og så bare på hende.
Han viste ikke hvad han sådan skulle sige for hun sagde ikke andet end hejsa men det gjorde han jo også til at starte med så det var vel okay det svar hun havde givet tilbage, han så rundt også tilbage på hende og slappede bare roligt af mens han sad der og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 14:32

Hun smilte ikke eller noget, hun så ham blot i øjne. "Jeg er lige kommet, og tænkte jeg ville kiggede forbi." Hun kiggede ud på de dansende folk. hun kunne ikke danse, og sådan var det bare.. Det var ikke lige hendes ting.. Hun var efter hånden van til at snakke med jordvæsner.. Men dog savnede hun også sine artsfælder og sine søstre.
Hun rettede lidt på sit hår, og stillede sin taske med siden af sig. "Hvad laver du her? Siden du ikke danser som de andre gør?" Hun kom med et halvt skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 14:39

Han kiggede på hende "Jeg har ikke noget og danse med så jeg har ikke rigtig lyst til at danse eller noget som helt"sagde han roligt og kiggede på hende og slappede bare roligt af.
Han så på rundt også på hende igen og slappede bare roligt af og havde ikke det vilde i tankerne "hvad kigger du sådan efter ved folk når du møder dem"sagde han roligt og kiggede på hende og slappede bare af og sådan noget der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 14:46

"Jeg kigger bare, jeg leder nok mest efter venlige folk." Hun smilte roligt og kiggede stadig lidt rundt. Han virkede flink, men hun vidste ikke rigtigt noget om ham. Jo de små enkle detaljer. Men ja hans personlighed.
"Jeg kan ikke danse." Sagde hun og kiggede på ham, for det var jo sandt. Hun havde dog aldrig prøvet. Men det var så meget nemmere at bevæge sig under vandet, end her på land.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 15:37

Han kiggede på hende og slappede bare af "Okay er det ikke træls og ikke kunne danse"sagde han roligt og slappede af og kiggede på hende det var ikke sådan at hun ikke kunne lære det men det var jo ikke fordi han ikke kunne danse han havde bare ikke lyst uden en at gøre det med og sådan.
Han kiggede på hende og slappede bare roligt af og viste ikke hvad han sådan skulle sige lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 15:50

"Både og, jeg tror bare ikke jeg ville være til grin." Hendes ansigt løsnede lidt mere op, og man kunne mærke varmen i hendes ansigt.
Hun syntes ikke det var træls, som sådan for hun kunne jo være i havet længere tid end andre kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 16:37

Han kiggede på hende "har du lyst til at gå her fra sammen med mig"spurgte han roligt for så kunne de jo gå sig en tur sammen og sådan noget der og det ville jo ikke gøre noget så kom de jo også væk fra alt den støj der var her.
Han kiggede på hende og håbede på at hun ville for så kunne de jo bare gå nu her i stedet for at vente længere og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 16:51

"Hvorfor ikke." Hun rejste sig op og tog sin skulder taske på sin skulder. Hun gik med ham udenfor, der var lidt køligt. Men ikke noget hun lod mærke til, for hun havde jo sin jakke på.
Der var ikke noget støj tilbage, den var i baggrunden. Og Avalon kunne pludselig hører hvad hun selv tænkte. Det var rart.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 18:04

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gav sig roligt til at gå stille ud og så på hende "Hvad for en vej skal vi tage og gå"spurgte han roligt og kiggede på hende og ville ha hun skulle vælge og ikke ham.
Han så på hende "men jeg må sige du har et flot ansigt har jo ikke rigtigt set dig uden jakken på så kan jo ikke sige andet"sagde han med et smil på sine læber og ventede bare på at se hvad vej hun ville gå og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 19:58

Hun vidste ikke om hun skulle være smigret. "Mange tak." Svarede hun med et smil. Hun pegede imod venstre og smilte. "Den vej." Vejen hun pegede imod var tom, men plads til at være sig selv. Og det var enlig det hun ville, slappe af og nyde resten af dagen.
Hun ventede bare på hans reagtion, og smilte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 20:27

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay så går vi da den vej"sagde han roligt og gik med hende den vej og kunne se at hun smilte nu og det var da dejligt og se i stedet for at hun var som hun var inde hvor de var før og sådan noget der.
Han kiggede på hende "Hvor bor man så henne af"spurgte han roligt og kiggede på hende og havde nu ikke selv et fast sted og bo lige nu men han klarede sig da indtil vider og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 13:52

Hun kiggede på ham ud af øjenkrogen. "Altså jeg bor i et lille hus nær kysten." Hun smilte tildfred og kiggede op på himen.
"Hvad med dig?" Hun kiggede stadig op på himlen, og nød tempraturen. Hun lukkede øjne kort og lod en kold brise ramme hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 18:47

Han kiggede på hende med et roligt smil "Jeg søger lige nu så for det meste bor jeg på hotel eller noget i den still"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil "så man kan sige jeg ikke har noget fast at bo i lige nu"sagde han roligt og var da lidt træt af det, men sådan var livet jo nu engang og sådan.
Han så på hende og gik roligt vider og slappede bare af mens han gik der sammen med hende og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 20:48

Spændende." Svarede hun og kiggede sig omkring, hun var sulten. Sulten efter rådt kød, men det kunne hun jo ikke bare sige. Det var noget tid siden hun havde jaget ude på havet, så alm landfoder mættede bare ikke på den samme måde.
Hun kiggede stadig rundt og smiilte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Tors 11 Okt 2012 - 16:26

Han kiggede på hende og slappede stille og roligt af "det er det vel sikkert"sagde han roligt og så på hende med et smil "men hvad bringer dig til et sted som dette her"sagde han roligt og så på hende med et smil mens han gik vider og slappede bare roligt af og sådan.
Han så på hende og havde ikke travlt eller noget som helst og sådan noget der for hvorfor skulle han skynde sig med noget han ikke skulle.

//sorry at det svar her er kort men mere sorry for tiden det tog mig og svare//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Tors 11 Okt 2012 - 16:33

Hun kiggede ham i øjne og smilte.
"Jeg ved det enlig ikke, jeg tror bare jeg fandt stedet spændende."
Hun kunne jo ikke bare afsløre sig selv, det ville være et fejltrin. Hun var stadig sulten, men hun skubbede det til side. Det vendte sig i hendes mave, og hun kæmpede for den ikke skulle knurre. Og det lykkedes.
"Forresten er mit navn Avalon."
Hendes smil var varmt, og kærligt.

//Det gør ikke noget Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Tors 11 Okt 2012 - 16:39

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af mens de gik der sammen og hørte på hvad hun sådan sagde til ham "hyggeligt at møde dig Avalon jeg hedder Zankuji"sagde han roligt til hende og var bare sød og charmerende overfor hende og sådan noget.
Han så på hende med et smil på sine læber "skal vi tage ned til en strand eller noget"spurgte han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og anede ikke om hun havde lyst til det eller hvad hun havde.
Han var jo bare komme med den ide for at de skulle ha et eller andet og lave og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Tors 11 Okt 2012 - 16:45

"Stranden og risikere dit liv, har du ikke hørt at der er mange som dør ved strandene i øjeblikket?"
Hun ville helst ikke til stranden, for hvis de andre så hende. Ville de gøre alt for at slå hende ihjel. Så var det jo altid noget at hun vidste at de ikke var ved Soul River.
"Hvad med Soul River?"
Hun elskede Soul River, så dejlig og stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Tors 11 Okt 2012 - 16:49

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jo der kan vi skam også godt tage hen i stedet for stranden"sagde han roligt og slappede bare roligt af og gik vider og var for håbet lig på vej mod denne soul river som den blev kaldt.
Han så på hende med et smil og slappede bare roligt af og havde ikke det vilde og sige mere lige nu og her og slappede bare helt af i hendes selvskab, han så på hende "er der nogensinde nogen der har fortalt dig at du ser yderst godt ud med andre ord lækker osv"sagde han roligt og gik vider sammen med hende og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Tors 11 Okt 2012 - 16:53

"Ja det er der, men tak."
Hun smilte til ham, og fuglte med ham.
*Tak, tror jeg da.*
Hun smilte afslappet og de ankom til Soul River. Den smukke flod, Avalon elskede dette sted. Hun havde bare lyst til at springe i det klare vand. Det lignede krystaler, og kaldte nærmest på hende.
Der var et sort vandfald i midten, og lyden af det vand som faldt ned i floden. Det var bare en af de smukkeste lyde. Hun slappede af i sine muskler og kiggede op på den smukke måne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Gæst Tors 11 Okt 2012 - 16:57

Han så på floden og slappede bare roligt af og så på hende før han gik om bag hende og lagde roligt sine hænder på hendes skulder "du hopper bare i hvis du vil"sagde han med et smil på sine læber og hans stemme lød både charmerende og forførende på samme tid og sådan noget.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og ventede på at se hvad hun ville gøre og sådan noget for han ville nok bare lige blive på siden af floden og slappe af og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what have we here (Avalon Moon) Empty Sv: what have we here (Avalon Moon)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum