Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
nogle nye ting + Afstemning EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
nogle nye ting + Afstemning EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
nogle nye ting + Afstemning EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
nogle nye ting + Afstemning EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
nogle nye ting + Afstemning EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
nogle nye ting + Afstemning EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
nogle nye ting + Afstemning EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
nogle nye ting + Afstemning EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
nogle nye ting + Afstemning EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
nogle nye ting + Afstemning Voteba13nogle nye ting + Afstemning Voteba14nogle nye ting + Afstemning Voteba15 
Abigail
nogle nye ting + Afstemning Voteba13nogle nye ting + Afstemning Voteba14nogle nye ting + Afstemning Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

nogle nye ting + Afstemning

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Skal vi have sirener, som en ny race?

nogle nye ting + Afstemning Voteba1367%nogle nye ting + Afstemning Voteba15 67% 
[ 16 ]
nogle nye ting + Afstemning Voteba138%nogle nye ting + Afstemning Voteba15 8% 
[ 2 ]
nogle nye ting + Afstemning Voteba130%nogle nye ting + Afstemning Voteba15 0% 
[ 0 ]
nogle nye ting + Afstemning Voteba1321%nogle nye ting + Afstemning Voteba15 21% 
[ 5 ]
nogle nye ting + Afstemning Voteba134%nogle nye ting + Afstemning Voteba15 4% 
[ 1 ]
 
Totale stemmer : 24
 
 
Poll closed

nogle nye ting + Afstemning Empty nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Sean Tirs 25 Sep 2012 - 12:28

Hej kære væsner!

Så kan jeg meddele følgende:

specialracer har endnu ikke haft nogen farve de kunne tilslutte sig. Dette vil der blive lavet om på nu. Inden for det næste stykke tid vil der blive lavet en gruppe til dem.

Et nyt emnested:
Vi har modtaget forskellige ideer til ny emnesteder og efter lidt diskussion, blev vi enige.
nogle af jer har måske opdaget det nye sted: Kloakkerne i doomsville city.
I kan dog ikke skrive i det, da det blev lukket så medadmins kunne nå at forholde sig til det. Men jeg vælger nu at åbne stedet for jer.

Stedet historie (Udvidet) :
kloakkerne er et stor tunnelsystem, som ligger under en by.
Stedet er bygget for at lede overskudsvand, f.eks. ved kraftigt regnvejr, væk fra byen, så byen ikke ligger badet i vand.
Derfor ender meget snaks, affald og andre sjove ting, ofte hernede.
Steder er mørkt, visse steder fuld af vand. Der stinker, nogen steder mere end andre.
Man kommer ned i kloakkerne fra forskellige åbninger. Der er f.eks. en åbning, hvor kloakken løber ud i en sø, et stykke væk fra byen.
Ellers er der forskellige dæksler, hvor man kan snige sig ned i kloakkerne.

Kloakkerne er fuld af større og mindre rum. Disse rum blev på et tidspunkt opdaget, af nogle tyve der skulle gemme sig. De havde kun kloakken som mulighed og de farede hurtigt vild.

De lærte dog snart tunnelerne at kende og begyndte at vise stedet for andre. Ikke mange har lyst til at komme derned, så derfor kan tyvene være i fred. De bruger rummene som skatkamre. Nogle rum, hvor der intet vand er, er endda blevet indrettet til forskellige ting.
De har sat små lamper op i tunnelerne, så det er lettere at finde rundt. Lamperne står i et specielt system, så man altid kan finde vej.

Snart opstod deres eget lille samfund nede i kloakkerne.
Tyve, mordere, sigøjnere, folk der er udstødt af samfundet...alle kan de finde sig en plads her.


vi modtog også en ide om at by. Denne ide arbejder vi stadig på.


Raceldere:
Et punkt jeg kan forstå i er meget spændte på.
Jeg lovede at sætte gang i emnet i weekenden og det har jeg holdt.
problemet om hvorfor vi endnu ikke har søgt nogle, er fordi vi diskutere den helt rigtige måde at gøre det på.
Der ud over er der kommer nogle nye ideer til tingene i vores diskussion, som vi lige vil forholde os til. men tro mig, jeg skynder mig alt hvad jeg kan og håber jeg snart kan give jer klarere besked! Smile


Godt.
Til sidst har vi en afstemning.
En bruger kom med en hel fantastisk ide om sirener. Først tænkte vi på den som en udvidelse, en forklaring om en race man kunne vælge, hvis man ville være specialrace.
Men så fik vi den ide: den kunne måske blive en helt ny race.
Men det vil betyde at en af de andre racer må forsvinde. En af dem i alligevel ikke bruger.
Men vi vil nu have en afstemning om hvorvidt vi overhoved skal have racen. det kræver energi og tid at lave den til en race, selv om vi har grundstoffet. Dette kan bruges på noget andet, hvis i ikke er vilde med ideen.
Men hvis i er, vil vi selvfølgelig bruge energien på det Smile
Jeg kan dog røbe at vi alle, altså alle tre admins, er positive for ideen. Men vi vil lade jer bestemme det Smile

så: Skal vi have disse sirener som en ny race?

obs! Denne tekst er kun vejledende. Det er endnu uvist om de faktisk bliver sådan. Men det er grundideerne som vi vil gå efter.
I er også velkomne at komme med jeres ideer til dem, hvis i vil det.

facts om sirenerne:

Sirener:
Sirener er væsner, der oprindeligt stammer fra havet. De lever hovedsagligt under vand tæt ved stranden, hvor de venter på, at nogle væsner skal bevæge sig langt
nok ud, så de kan trække dem ned under vandet og æde dem.

En sirene kan både være end mand og en kvinde. Men begge to er meget smukke. De har en fantastisk sangstemme, som de bruger til at lokke folk ud i vandet med.
Når folk hører den, bliver de nærmest hypnotiseret og går imod lyden.

Under vand har en de en fiskehale, som en havfrue og magiske evner, men når de går over vand, så mister de deres evner og får menneskeben. Ulempen ved, når de
er oppe på land er, at de skal rører vand mindst hver 5. time, ellers indtørrer de. Så vil de blive forvandlet tilbage om til deres ’fiskeform’, hvor de så vil dø. Man bare de får en dråbe vand på sig, forsvinder dette.

En sirene har tit blå, grønlige eller rødlige farver, som hår. Men kan da også have normale farver.

De elsker også død og ødelæggelse, når det kommer til ting ude på havet, som ikke burde være der. Altså skibe og mennesker andre væsner.

Andet generelt fakta omkring Sirener:

1. Mad: De spiser råt kød fra alle andre racer.
2. Børn: De kan sagtens få børn.
3. Død: De dør, hvis de mister for meget blod (noget bliver hugget af). Ellers bare af alderdom.
4. Levetid: Omkring de 500 år, men de ældes dog som mennesker.
5. Sygdomme+ting man ikke kan tåle: De kan ikke tåle at være uden vand for længe.
6. Krops temperatur: De har en medium krops temperatur.
7. Andet generelt fakta: De behøver ikke at trække vejret. De kan også godt have spidse tænder nogle gange.

Racens styrker: Det meget hurtigte undervandet, og meget stærke. Deres hale er som en næve fra en pissesur vampyr. De kan holde vejret i langtid under vandet, de kan snakke med dyr og artsfælder under vandet. Dog har de en utrolig sangstemme, som de bruger til at lokke landvæsner ud i havet med. De fleste af dem har dog også en evne til, det kan være alt fra jord til himmel.

Racens svagheder: Svaghederne kommer når de oppe på land, for så er de næsten forsvarsløse. Dog er der mange af dem som har en ekstra evne, som står til rådighed. Deres styrke forsvinder endel fordi deres hale er blevet til ben. De skal rører vand mindst engang hver 5. time. Ellers tørre de ind og får deres hale også dør de.
Dog er deres ekstra evne også et problem, da det kun er få af racen som kan få en. Da hvis man har vand, så er man den eneste som kan have den evne af sin artsfælder.

Historie:
Havfrue racen har levet der igennem meget lang tid, flere tusinde år. De levede engang med fred sammen med landjordsvæsnerne. Men en dag kom der nogle stridigheder mellem land og vand væsnerne. Det førte til krig, en krig som landetsvæsner troede de vandt. Men de snu havvæsner stak af og lod de andre tro de havde vundet. Som hævn startede de nye spisevaner. De udviklede vidunderlige sangstemmer, så når de så et landvæsen sang de og væsnet blev så fortryllet at det ikke kunne lade hver med at gå imod lyden. Og når væsnet så var kommet ud på dybt vand, angreb havfruen og trak ham ned under vandet og åd ham. Med deres nye udvikling kunne de nu fortrylle og æde deres bytte. Derfor kaldte de sig nu for sirener..
De udviklede evner til at komme op på land mange år før krigen. Men så skulle de også rører vand mindst en gang hver 5. time. Bare en enkelt vanddråbe og det var nok til at blive på landjorden. Men de brugte ikke evnen efter krigen. Efter krigen kom der nye regler. Man måtte ikke kontakte landjorden og man måtte slet ikke kontakte jordvæserne. Overtrædelse af reglerne kunne fører til døden.


Sidst rettet af Sean Tors 4 Okt 2012 - 15:29, rettet i alt 4 gange

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 12:52

Emne stederne:
Et barn vil aldrig brokke sig over legepladsen bliver større

Sirrenerne:
Kan meget godt lide ideen, ikke super original, men den super fed, og syntes da klaret at den bruger der har forslået det skal have et skuldreklap, og at siden skal have racen. Bare vi kan finde en farve til dem ^^ vi må da snart være i farve nød

Raceledere:
Det stod ikke i dit indlæg, men ville som bruger gerne vide hvor langt admin holdet var nået med at tænke over det, da jeg vist læste noget om i ville begynde her sidste fredag med nogen resultater, og jeg har hørt at en admin har sagt til en bruger, at det ville være klart på weekendens slutning. Smile ikke for at stresse jer, vil bare gerne høre status, selvom status er det kommer om seks uger Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Sean Tirs 25 Sep 2012 - 12:59

Brugeren har allerede modtaget en del ros for sin gode ide. Men det er klart, det er hendes fortjeneste Smile

Racelederne...åh ja. Dem havde jeg glemt et øjeblik.
Øjeblik, så tilføjer jeg det lige til den oprindelige besked Wink

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 14:05

Vores problem med racelederne er at vi simpelthen ikke ved hvor meget i vil spille med på det. Hvis vi vidste i ville spille rigtig meget med/på dem, ville det selvfølgelig gå hurtigere, fordi vi så ville vide at der var nogle der ventede. Det er der sikkert også stadig nogle der gør, men vi kender altså ikke antallet. Selvfølgelig skal i heller ikke beslutte jer for om i gør det lige nu og her, men det er kort og godt det der er problemet, samt med hvordan vi skal få udvalgt lederne.
Der er kommet en idé med at vi inddeler grupperne, så de racer der generelt set har samme holdning til tingene kommer i samme gruppe (f.eks. vampyrer og dæmoner). Men den idé har også nogle ømme punkter. Men, hvis i har nogle idéer tager vi gerne imod! Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 14:18

Syntes det skal være raceledere, også kan racerne individuelt sige ´hejsa vampyrer. I er nice, skal vi ikke skrive under på en eller anden kontrakt or something´ mere spil sådan.
Og man kan ikke vide hvor meget folk vil spille på ting, det kan i ikke på nogen som helst ting i laver, det er jo umuligt at vide, men ved med sikkerhed der er nogen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 14:20

Sirener er en sød lille ting som vi snildt kunne have.
Hvis det er fastlagt at en anden race slettes, hvis Sirenen indføres....så vil jeg da gerne vide hvilken en det er....ellers stemmer jeg lidt i blinde føler jeg .
Lidt som at sige ja tak til en menu, uden at kende prisen Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Sean Tirs 25 Sep 2012 - 14:28

Bare rolig camille, det bliver ikke en race der er i brug, men af de racer som ingen har brugt endnu. Hvor der ingen der er tilmeldt. f.eks. orker. Eller trolde...så i vil ikke mærke til det som sådan Smile

Og ja, Eric beskrev vist vores problem meget godt.
Men vi ved jo at nogle racer gerne vil have en leder, for der var rigtig mange der sagde jatak til tilbuddet, de mente der kunne være godt spil.

Problemet er bare hvordan. vincent kom med en ny ide til det, at inddele i alliancer måske.
Så skulle vi ikke finde lige så mange ledere...
Men alt har nogle ømme punkter. vi prøver at finde frem til den ide med mindst Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 14:36

Ja alt har sine ømme punkter, jeg syntes bare det ville gøre det meget mere fastsat og gråt at dele det op i alliancer fremfor raceledere, for så kan det måske føltes mere flydende fordi ting kan gå kryds på tværs, plus jeg tror ikke at finde gode raceledere er problemet, en leder over en vampyr-dæmon-ondskab alliance, kunne meget nemt gøre ting for retnings linjer bygget efter min mening, så der ikke meget intriger eller spil mellem de forskellige grupper hvis der er kun er tre, som enlig ikke kan slå sig sammen med nogen eller lave aftaler med nogen uden at dominere siden helt. udover det lyder faste alliancer for sort og hvidt i mine øre.

Men det er jeres valg Smile vi skal nok være gode spillere ligegyldigt havd i vælger Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Sean Tirs 25 Sep 2012 - 14:44

Hmm...ja, sådan kan man se på det.

Men det kan også være racerne ender med at blive utilfredse med hinanden...For hvilken race er enlig den ledende? Fra hvilken race skal der vælges en leder? Det er svært at holde flere racer sammen under en leder...så kræver det nok mere et råd. en forsamling. så alle racer er repræsenteret.

Men i hvert fald, håber jeg snart kan komme i gang med det, så de ivrige af jer kan få lov at spille med det Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 14:50

Orker har været brugt i en del emner, som npc....
Ihvertfald for Tristan og Jeg ...og jeg mener at have set dem i en del andre.
Sååååå jeg stemmer for de slemme trolde mister livet så Smile


Er der noget jeg sætter pris på en herlig fredag aften, så er det da en frisk lille battle med en ....ork?
Ô.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 14:53

tja, well...Jeg har aldrig set dem i spil og ingen brugere er meldt ind under racen.

derfor er den en mulig race der kan ryge væk.

Men det er noget vi finder ud af Smile

(til forvirrede bruger: Det er stadig mig Sean...dette er bare en afslapningsbruger^^)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 14:56

Hellere en sandkasse for lederene at fylde ud med spil. Spillet kan jo godt gå i den retning bare fordi man ikke starter sådan, men jo mindre admins bestemmer start positionen, jo mindre tror jeg at de race ledere som ikke har en personlig relation til adminsne føler de tillade sig at ændre på start positionen, fordi det kunne være admins ønske det er sådan.

Udover det, hvis det er ligegyldigt om vi ændre det og går fra hinanden i spillet, så hvorfor ikke bare få skudt det igang, så emnerne og niceness kan begynde! vil snart ikke vente mere xp



til det med orkere: De er brugt i emner som npc´er. ihvertfald en del af mine. så hellere en anden race som trole or something

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 14:59

jeg vil lige pointere: racen vil ikke forsvinde. den vil stadig være der, bare ikke som en race man kan oprette sig som (Andet end som specialrace)

Men jah, du har vel ret. jo mere plads de får for selv at bestemme spillets gang, jo sjovere er det for jer. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 15:03

* Dumbo rækker så lige hånden op*

Jeg forstår ikke helt forskellen på en sirene og en havfrue ?
Havfruen kan også lokke med sin sang folk ud i vandet, og den får ben på land....og hale i vand.
Er det bare mig der ikke er så kvik? - eller.....
( risikofyldt formulering den der ...peger op)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 15:04

Tror hvis i fjerner en race som orker fra playable, så tror jeg også den stille og roligt dør over alt. ikke fordi ingen vil bruge dem som npc´er, men så er det bare ikke så mange der kender til de en del af siden, af de nye osv. Hellere trole ^^

tak, håber i finder på noget, så vi som venter kan komme igang, ved der er andre end mig og camille der vil se frem til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 15:13

Camille: det kommer meget an på hvad man har lyst til at tro på.
Set i mine øjne er det to navne for det samme^^
Og ja...farlig sætning...skal jeg drille dig med den? Wink

Abaddon:
Jeg har hørt jer. og det bliver sikkert også trolde, fordi i ønsker det. ville bare pointere det.
Og ja, vi gør virkelig hvad vi kan for at give jer noget at spille på og arbejde videre med. Men vi har også andre pligter.
vi arbejder virkelig på det...som med 100 andre ting også.

en anelse tålmodighed...for meget for langt? Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 15:32

Nej...lad endelig den sætning passere XD
Jeg kan da huske vi har haft en havfrue før....hvad hed hun nu ??
Hr vi ikke en havfrue race...? Vi må da have haft en, for hun var helt klart havfrue!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 15:39

jeg kan ikke vide hvad du snakker om, for husker ingen selv.
Men hvis hun har været det, har hun nok tilhørt specialracen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 16:39

Sirener! Smile Genialt, er med på den Wink Hvem har fundet på det? Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 16:41

Altså vil understrege det med sirener har været på tegne brætet på nogen få andre sider også. Men ideen er nice, og tror at her på siden tilhøre den hende der Avalon

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 17:49

Jeg stemmer også for sirener Smile Det lyder som en fed ide Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 18:48

Helt enig Bricko, det lyder som en fed ide Smile Stor ros til hende Avalon så Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 18:58

Ziril hed Tidligere Zirien , og var en havfrue....hun lavede et par emner på den konto Smile

Og det er muligt det var under specielracer....det betyder ikke så meget, kun at man hele tiden har kunne være havfrue/ Sirene Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 19:02

Men alligevel, synes det flot hvis den kommer som sin egen race Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 19:03

Sirener lyder som en god ide Very Happy
Ved godt jeg er nybegynder, men håber det okaý med min mening Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle nye ting + Afstemning Empty Sv: nogle nye ting + Afstemning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum