Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Another lovely woman. (Adriana) EmptyIgår kl. 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Another lovely woman. (Adriana) EmptyIgår kl. 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Another lovely woman. (Adriana) EmptyIgår kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Another lovely woman. (Adriana) EmptyIgår kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Another lovely woman. (Adriana) EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Another lovely woman. (Adriana) EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Another lovely woman. (Adriana) EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Another lovely woman. (Adriana) EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Another lovely woman. (Adriana) EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Another lovely woman. (Adriana) Voteba13Another lovely woman. (Adriana) Voteba14Another lovely woman. (Adriana) Voteba15 
Valentine
Another lovely woman. (Adriana) Voteba13Another lovely woman. (Adriana) Voteba14Another lovely woman. (Adriana) Voteba15 
Lori
Another lovely woman. (Adriana) Voteba13Another lovely woman. (Adriana) Voteba14Another lovely woman. (Adriana) Voteba15 
Lenore
Another lovely woman. (Adriana) Voteba13Another lovely woman. (Adriana) Voteba14Another lovely woman. (Adriana) Voteba15 
Natalie
Another lovely woman. (Adriana) Voteba13Another lovely woman. (Adriana) Voteba14Another lovely woman. (Adriana) Voteba15 
Jake
Another lovely woman. (Adriana) Voteba13Another lovely woman. (Adriana) Voteba14Another lovely woman. (Adriana) Voteba15 
Sean
Another lovely woman. (Adriana) Voteba13Another lovely woman. (Adriana) Voteba14Another lovely woman. (Adriana) Voteba15 
Abigail
Another lovely woman. (Adriana) Voteba13Another lovely woman. (Adriana) Voteba14Another lovely woman. (Adriana) Voteba15 
Celenia
Another lovely woman. (Adriana) Voteba13Another lovely woman. (Adriana) Voteba14Another lovely woman. (Adriana) Voteba15 
Taliia
Another lovely woman. (Adriana) Voteba13Another lovely woman. (Adriana) Voteba14Another lovely woman. (Adriana) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164709 indlæg i 8728 emner

Another lovely woman. (Adriana)

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 20:42

Tid: 22:00
Sted: Diskoteket, et siderum med få folk, mest til snak.
Omgivelser: Nogle folk, borde og gode stole
Vejr: hmmm... Har ikke tjekket...
Påklædning: Se ava.

Matic sad i en af de bløde stole, og drak lidt af et glas. han kiggede stille rundt, og håbede at der ville være nogen der ville komme og sætte sig hos ham, eller ihvertfald bare tale med ham eller invitere ham lidt med i noget dans eller lidt elskov... Det sidste skulle nok komme af sig selv...

Han kiggede rundt og kunne ikke lade være med at betragte en enkelt bestemt kvinde, men han sagde ikke noget, men han kiggede hende direkte i øjnene...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 20:58

Påklædning:
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Adriana sad ved et af de tomme borde, hun var stadig igang med at blive beruset, ellers ville hun på ingen måde slå sig løs, hun ville ikke slippe alle hæmninger og slappe af. Adriana havde lagt mærke til en bestemt fyr, han virkede til at være meget kendt på stedet, lidt af en player måske. Ikke noget Adriana normalt ville dyrke, men han så ualmindeligt godt ud, så det var ikke helt let at holde blikket fra ham. Adriana kunne selvfølgelig heller ikke vide sig sikker på om han var en player. Adriana havde et ret stort glas foran sig, hun overvejede meget at gå over mod ham, men alkoholen havde ikke helt slået ind endnu. Hun tømte glasset for dets indhold og rejste sig, med en noget usikker gang gik hun over mod ham, hun stoppede dog op på halvejen hvor hun fortrød hendes træk en smule, så i stedet for at gå videre begyndte hun at sveje en lille smule frem og tilbage i musikkens takt. Hun kiggede ind i mellem over mod ham, hun kunne ikke lade vær.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 21:06

Han lagde mærke til hvordan hun stod og svingede fra side til side til musikken... Hun virkede måske en smule for beruset, men så alligevel lignede hun bare en der var vant til at bevæge sin krop på en meget sensuel måde... Han rejste sig og gik langsomt over til hende, han skaffede sig en drink til hende på vejen... En med kun en smule alkohol i...

Han gik over til hende, og stoppede op foran hende og bukkede kort og galant. Han smilede stille til hende, inden han blidt talte til hende om hvad hun lavede der alene på dansegulvet...

''Hvis du vil danse... Vil du så ikke have en at danse med?''

Han smielde venligt og charmerende til hende, og han kiggede ikke engang på hendes krop, kun på hendes øjne...

''Eller vil du sidde og snakke over en drink?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 21:16

Adriana blev ved med at stå og sveje lidt, hun havde slet ikke bemærket at ham hun havde kigget lidt på stod der foran hende lige pludselig, men nåede lige at se hans elegante buk, hun var meget skeptisk overfor ham, mens hans charme var utrolig svær at stå imod. Hun stoppede op med at danse, for at hun bedre kunne tale med ham lændede hun sig ind imod ham og hviskede i hans øre. "Jeg er ikke så god en danser." Lød det stille fra hende, hendes hvisken var høj nok til at han og kun han kunne høre det. Adriana kunne ikke lade vær med at være sensuel og en smule forførende omkring ham, selvom hendes hoved måske sagde nej, nej, nej, sagde hendes krop var uenig, og fordi hendes hjerne var dæmpet i så stor en grad at den ikke havde magen kontrol over hende længere. Adriana trak sig lidt væk fra ham igen og smilte automatisk, hun var ikke typen der normalt smilte meget, men hun kunne ikke lade vær. En trækning på skulderne svarede vel på hans spørgsmål, for hendes skyld var det ligemeget hvad de lavede, eller om han overhovedet var med, selvfølgelig var selskab godt. Men hun havde det lige så godt alene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 21:20

Han lagde hurtigt en arme om hende, da hun snakkede om at hun ikke var en god danser, og den arm han lagde om hende var den han havde sin egen drink i... Han lænede sig frem mod hende, som om han ville kysse hende, men kun hans kind strejfede hende, da han tog en slurk, og rakte hende så den drink han havde skaffet hende...

''Kom med ned at sidde... Du virker som en meget interessant kvinde... Vil gerne kende dig bedre...''

Han smilede stille til hende og førte hende hen at sidde ved hans bord, han nåede at sætte sig ned men der var der så nogen der snuppede de andre stole... Og resten i rummet var nu besat... han rejste sig igen...

''Tag du og sæt dig istedet...''

Han smilede venligt til hende, dog også charmerende... Hvis det havde stået helt til ham var han blevet siddende og bedt hende sidde på ham... Men han gik langsomt frem...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 21:30

Adriana stod helt stille da han lagde en arm om hende, det var sjælent folk var så tæt på hende, slet ikke så hurtigt. Så hun var ikke helt tryg ved at han stod så tæt på hende og havde fysisk kontakt med andre. Adriana fulgte med ham hen til bordet, men blev stående da han bad hende sætte sig. Hun havde ikke rigtig lyst til at sidde mens han stod, det virkede bare forkert. Hun var vel også lidt som en gentleman på nogle punkter. Adriana sendte ham et smil der på sin vis sagde at hun ikke havde tænkt sig at sætte sig ned.

"Jeg står fint her."

Sagde hun og håbede at hun overdøvede musikken.

"Jeg kommer tilbage lige straks."

Sagde hun og gik op i baren for at hente en drik, hun havde ikke tænkt sig til at den drink han havde var til hende, det var ikke noget der var sket for hende før så det var ikke noget hun tit tænkte over. Adriana bestilte en noget stærk drink, men det ville få hende til at glemme alting og lade vær med at tænke over tingene, det blev hun nød til hvis hun skulle flirte med ham. Adriana drak halvdelen af drinken inden hun kom ned til ham igen, hun gik meget beruset hen til ham og kyssede ham noget heftigt, det var noget hun gerne ville men ikke havde mod nok til. Men det havde alkoholen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 21:42

Han kiggede bare på hende som hun gik op til baren og han undrede sig meget, men han satte sig bare ned på stolen da hun kom ned til ham... Mens hun kyssede ham tog hun lige og byttede hendes drink ud med hans, da hun havde fået nok alkohol for denne aften hvis det stod til ham... Han lagde så hænderne på hendes ryg lige over ehndes røv, og han gengældte bare hendes kys heftigt, og lige så lidenskabeligt...

''Not what i expected... But amazing...''

Hans ene hånd gled ned på hendes røv, som de nu sad der på stolen hende oven på ham, da hun havde været nød til at sætte sig på ham for at kysse ham... Hans anden hånd gled lidt længere op af hendes ryg...

''DU er faktisk utroligt smuk, og din krop er sexet...''

Han kyssede hende ned af halsen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 21:57

Adriana så smilende på ham, hun kunne godt finde på at gøre det hvis hun var ædru, men ikke med en fremmede. Hun bed sig blidt i læben mens hun nøje overvejede sine ord, hvilket sikkert ikke var til nogen nytte, hun ville uden tvivl bare vrøvle alligevel.

"Hvis du vil have sådan et igen, så fortæl mig lige dit navn."

Adriana havde ikke brug for at kende hans navn, men det var bare rart. Hun lagde en hånd på hans brystkasse og lod den bevæge sig ned mod hans mave. Hun gik meget op i maver, af en eller anden grund, hans mave var perfekt.

"Tak."

Adriana lod hendes øjenbryn falde tæt ned over hendes øjne for at se tænksom ud, men det fik hende bare til at se dum ud. Hun blev nød til overveje hvad hun ville sige om ham, han så jo utrolig godt ud, men hvilke ord kunne beskrive ham.

"Dit hår, dine øjne, dine læber og din mave er ufattelig lækkert. Er det bare mig eller er det varmt herinde?"

Adriana lagde hovedet til siden så hendes hals blevet strukket ud. Hun fortsatte med at kærtegne hans overkrop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 22:04

''Uhh... Mit navn... Jamen jeg er Matic, og du er den smukkeste kvinde på diskoteket?''

Han kunne ikke lade være med at smile skævt og charmerende til hende. Han sad jo nu med en smuk kvinde, en virkelig smuk kvinde, og han var bare glad for at der ikke var ret mange andre tilstede end dem, og folk var vant til at i dette rum skete der lidt mere end andre steder... Han

''Du har ret, her er ret varmt, men jeg vil tro det kun er fordi du er så hot?''

Han smilede stille til hende, og lige efter han havde sagt det og hun stadig kærtegnede hans overkrop... han ville ihvertfald prøve...

''Vil du ikke være venlig sp, grundet varmen, at tage min skjorte af mig?''

Han smilede charmerende og skævt til hende...


Sidst rettet af Matic Fre 28 Sep 2012 - 22:14, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 22:12

Adriana havde aldrig hørt navnet Matic, men ja hvorfor ikke. Hendes navn var heller ikke helt normalt, så hun ville ikke dømme ham.

"Jeg hedder Adriana."

Hun sørgede for at få hendes navn til at lyde sexet, det blev hun vel nød til hvis hun ville forføre ham. Lagde hendes hoved til den anden side og hævede et øjenbryn.

"Helt bestemt derfor, uden tvivl derfor."

Hun lød alt for desperat da hun sagde det, derfor trak hun sig lidt væk. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre nu. Hun prøvede at rejse sig, men endte med at sidde på gulvet, hun vidste ikke hvordan hun endte der, men nu sad hun der altså. Adriana vidste ikke om han stadig var interesseret i hende, hun var både desperat og klodset, hvem gad sådan noget. Så hun blev bare siddende der uden at røre sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 22:18

''Adriana? et sexet navn til en meget sexet kvinde.''

Han smilede bare kærligt og venligt til hende. Han lagde mærke til hendes ivrighed, og han samlede hende stille op fra gulvet... Han smilede bare venligt til hende, og han løftede hende op i hans arme, og begyndte så at bære hende længere væk fra selve diskoteket ind i et lille rum der havde et bord og et par bløde stole... Dette rum kunne låses indefra...

''Er du med på at gå hen et sted lidt mere privat?''

Han smielede bare til hende, mens han bar hende derhen, og han kyssede hende lidenskabeligt, mens han stille hviskede til hende...

''Vær sød at åbne min skjorte og mit slips.''

Han kyssede hendes hals...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 22:28

Adriana var meget usikker, hun så rigtig meget ned på sig selv, fik sig selv til at tro hun ikke var god nok. Det gjorde ingen forskel med Matic. Hun lagde armene om hans nakke og lagde sig ind til ham. Hun nikkede til hans spørgsmål, det var ikke svært at svare på. Hun ville gerne være alene med ham, meget gerne. Adriana gengældte kysset mens hun åbnede hans slips og fik det fjernet fra hans skjorte, hun smed det over på gulvet, dernæst knappede hun hans skjorte op og trak den langsomt ned over hans skuldre. Hun trådte et skridt tilbage bare for at se ham bedre, selvom hun så også trak sig væk fra de kys han gav hende. Men det var helt klart det vær. Adriana satte sig i en af stolene og tog sine sko af, hun kunne ikke rigtig tage andet af, uden at virke desperat. Så det var sådan det blev. Adriana tog en tot hår og snoede den op hendes finger mens hun lagde det ene ben over det andet. Hun fjernede på intet tidspunkt blikket fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 22:36

Han satte sig stille på stolen overfor hende, og han klappede kort på hans lår, som i et tegn på at han gerne ville have ehnde til at sætte sig hos ham igen.. Han smilede charmerende og venligt til hende. Han fandt hende virkeligt smuk og virkeligt sexet...

''Du er virkelig den mest sexede og smukkeste kvinde der har været i min nærhed længe...''

Han regnede med at hun kom over til ham, men han fortsatte bare ganske stille som han ville have gjort hvis hun ikke kom over til ham... Han smilede charmerende til hende, og blinkede kækt til hende...

''Hvor frisk en kvinde er du egentligt?''


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 22:43

Adriana hoppede med små elegante skridt over til ham og satte sig på hans lår. Hun troede ikke helt på hans udsagn, han havde altid en kvinde omkring sig. Det var ikke svært at regne ud.

"Det der er jo ikke sandt Matic, du har altid en smuk kvinde omkring dig, smukkere end mig."

Igen så hun ned på sig selv. Hvorfor var svært at vide, for hun vidste inderst inde godt at hun var smuk, men det var bare ikke nok.

"Jeg er frisk på alting der ikke har noget med vold at gøre."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 22:51

''Nej det gør jeg faktisk ikke... Der var engang hvor jeg altid havde en kvinde om mig, men nu er jeg ikke den helt samme... en stadig ville du være i den højeste klasse af de kvinder jeg har været med...''

Han kyssede hende bare lidenskabeligt, da hun var kommet hen til ham... Han undrede sig var hun virkelig frisk på alting? Han var nød til at teste hende en smule og ret langsomt også... Han kyssede hende ned af halsen, mens han begyndte at tage hendes kjole af hende langsomt...

''Virkelig frisk på alting?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 23:03

Adriana troede på ham, hvis det så var løgn fik hun alligevel et selvtillidsboost af det.

"Men det er ikke svært at se hvorfor kvinder gerne vil have dig."

Hans charme var nok det mest tiltrækkende ved ham, eller det gjorde det i hvert fald bedre. Adriana gengældte kysset, hun var stort set frisk på alting, men det var højst sandsynligt lettere at få hende til at prøve ting når hun havde alkohol i blodet, det gjorde hende mere vovet. Adriana begyndte at kysse hans hals og længere ned mod hans brystkasse. Hun trak sig en smule væk fra ham så hun kunne se på ham.

"Ja, man skal tage chancer for at leve livet."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 23:08

Han fjernede bare hendes kjole og hurtigt fulgte hendes bh efter kjolen, og han kyssede hende ned over hendes bryst ganske hurtigt og blidt. Han nød det her, og han tog hendes ene hånd og flyttede den ned til hans mave, og derefter kyssede han hende lidenskabeligt, mens han med den anden kærtegnede hendes røv igen og holdt hende tæt ind mod sig med den hånd...

''Så tror jeg du godt kan glæde dig... for jeg kan vise dig noget du aldrig vil opleve uden mig igen...''

Han nappede ehnde meget blidt i halsen, og kyssede hende derefter ned af halsen, og han håbede hun forstod hvorfor han havde lagt hendes hånd på hans mave... den hånd han havde flyttet hendes med gled nu op langs hendes inderlår og kærtegnede hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 23:23

Adriana hjalp til med at fjerne kjolen så meget hun nu kunne, naturligvis ville hun give ham æren, men det var en smule svært uden hendes hjælp. Adriana aede først hans mave lidt og åbnede hendes mund lidt, hun vidste ikke om han var med på det, men hvis ikke overlevede hun nok.

"Det ser jeg frem til."

Adriana begyndte at åbne hans bukser da han lod en hånd glide op af hendes inderlår. Det var rart at han ikke gik lige på og hårdt, men det kunne hun også være dejligt at nogle ikke tænkte på hendes føleleser så meget og bare gjorde det som de begge gerne ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 23:41

Han var glad for at se hendes krop da hun var kommet ud af tøjet, og han var glad for at rummet her i det mindste stod åbent denne dag, mange gange han havde været her var det ikke åbent desværre... Han var glad for det fordi det gjorde det hele nemmere og sjovere...

''Uhh... You are dirty?''

Han sørgede for at hun også fik hans underbukser med da de fjernede hans bukser, og der lod han med hånde på hendes røv hendes trusser blive trukket af også, og han smilede bare venligt til hende mens han løftede hende, nu nøgen, op i hans arme og bar hende over til en væg hvor han sparkede til den, og en seng vippede ud fra væggen... Han lagde hende ned, mens han stadig kærtegnede hendes krop... Han kyssede hende blidt...

''Wild or soft?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 0:05

Adriana kunne godt lide hvad hun så, det så meget, meget godt ud.

"Try me."

Hviskede hun sensuelt i hans ene øre. Hun så sig lidt omkring da det gik op for hende hun ikke rigtig havde set nærmere på stedet. Det var ikke så flot, men stadig lidt hyggeligt. Men sammen med Matic gjorde det nok ikke så stor forskel hvor de var. Adriana lagde sig til rette på sengen og lod som om hun længe overvejede sit svar, men hun var allerede sikker på hendes svar.

"Hvad du nu end har lyst til."

Adriana var ikke så erfaren, så hun lod ham bestemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 0:08

''Uuuuhhh... Are you sure?''

Han smilede skævt of frækt til hende, mens han stille kyssede hende ned af hendes hals, hendes bryst og hendes mave, indtil hans mund var mellem hendes ben og hans tunge fik frit spil med ehndes klitoris og underliv... Han smilede stille mens han kærtegnede hende der med blidt strøg af tungen og dybe kys...

''If you like it... Then give me similiar...''

Han kyssede hende op af halsen igen, og skubbede hende lidt ned af mod hans lem...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 0:16

Adriana nikkede, selvfølgelig var hun sikker. Han måtte gøre alt han ville for at bevise det. Hun lagde sig anderledes som de kom til at lave en 69'er, så kunne de begge få noget på samme tid, smart nok. Adriana brugte først sin tunge men begyndte at bruge hele hendes mund, hun var meget spændt på hvad det var han ville gøre som gjorde det anderledes for de andre ting hun havde prøvet, hun brugte sine hænder til at ae hans inderlår og hvor hun ellers lige kunne komme til, hun håbede inderligt hun kunne tilfredstille ham, hvis han havde været sammen med så mange som det lød som måtte han være meget mere erfaren end hun var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 0:23

Han havde ikke noget imod hvordan hun fik dem til at ligge nej faktisk passede det ham ganske fint at de lagde sådan, og han øgede hurtigt tempoet af hans tunge der nu dansede omkring hendes underliv sammen med hans kys... han blev bare ved i noget tid inden han stoppede hende og selv stoppede... Han rev hende hurtigt til sig og løftede hende op i hans arme... Han rejste sig op, og holdte hende sådan de havde bryst mod bryst... Han lod hende så synke ned over hans lem... Han gik hen til muren skubbede hende imod muren, og begyndte ellers så bare at bevæge sig i hurtige hårde stød...
Han nappede hende i halsen på samme tid, og tog hende på røven imens...

''You like it?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 0:58

Hun nød det indtil han stoppede det, hun troede straks hun havde gjort noget forkert, men sådan vardet heldigvis ikke, han ville bare ændre stilling, en stilling man ikke altid lige prøvede, hun havde ikke prøvet det før, men det gjorde heller ikke noget. Han ville jo gøre det uforglemmeligt. Adriana svingede benene om ryggen på ham for at gøre det lettere, troede hun i hvert fald, hvis ikke måtte han jo sige til. Hun lagde en hånd på hans skulder og så ham i øjnene.

"Of cause I do."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 1:02

Han bevægede sig i lange rolige træk frem og tilbage i hende, mens han holdte hende oppe imod muren... han masserede hendes baller med den ene hånd, og gjorde det stadig ret blidt, da det var det han havde opdaget de fleste kvinder bedst kunne lide da lange træk stimulerede dem bedre end hurtigere små stød...

Han kyssede hedne lidenskabeligt imens, og det varede ikke længer før han slap hende og satte hende ned... Han vendte hende såå med front mod væggen og skubbede hedne op af den.. Han trængte op i hende igen, og begyndte igen... han pirrede hendes underliv med fingre imens, og den anden hånd masserede hans hendes bryst med...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another lovely woman. (Adriana) Empty Sv: Another lovely woman. (Adriana)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum