Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba13hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba14hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba15 
Jake
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba13hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba14hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba15 
Sasha
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba13hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba14hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba15 
Renata
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba13hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba14hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba15 
Genevira
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba13hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba14hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba15 
Celenia
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba13hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba14hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba15 
Lenore
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba13hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba14hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba15 
Madelena Gray
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba13hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba14hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba15 
Taliia
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba13hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba14hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba15 
Lori
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba13hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba14hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 21:38

Sted: Doomsville's gader
Tid:01:49
Vejre: lidt lunt i det.


Haden sad på køkkenbordet der hjemme, og tog et varmt glas blod.. han gik ind i stuen og lagde sig i sengen. han kunne se, der kom røg ud, i helle stuen fra et stearinlys, der var væltet ned i han´s tæppe, som hade sat ild til, men var gået ud så alt røgen bredte sig ud i helle rummet han satte glasset på bordret. Han tog tæppet, og lossede døren op så døren gik i stykker.. *sikke noget gammelt lort* tænkte han. Han kastede tæppet ud. og det lande i kant stenen..Han kig ind igen, og satte sig på bordet, og tog sit glas. Han kiggede hen på døren. Døren var halt smadret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 21:52

Luna kom gående rundt mellem husene da hun så en person muligvis hankøn, smide et tæppe ud, hun var for langt væk til at vende om, hun havde i tankerne om at udforske alle steder, *Jeg kan bruge tæppet til at sove i* Tænkte hun da hun stoppede op foran det, hun sukkede da hun så at der havde været ild i det, *Sikker noget lort* hun trak på skulderne og kiggede på døren, hun var lidt irriteret over at tæppet havde været brandt, så hun ikke kunne bruge det. *Hankøns væsner, smider bare med tingene, specielt de ubruglige* Tænkte hun imens hun tog tæppet op og fandt et sted og ligge det så ingen ville kunne kigge på det og tænke 'hvad fanden har den person lavet', hun havde smidt det ud og derefter forvandlet sig til en ræv for at sove siden af skralde spanden, der var nemlig læ, dog var det ikke nok hun lå istedet for bare og lyttede til tingene omkring hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 22:07

Haden så at der var en pige, der tog tæppet .. han kiggede lidt skævt *åhh... hvad i alverden ?* tænkte han.. Han satte glasset ned.. det var alligevel tomt nu.. han gik hen til døren.. og satte den på plads.. Pigen var væk.. men han kunne lugte der var et dyr.. i nærheden.. han lukkede døren og gik lidt ned af gaden, og så at der lå en ræv.. * en ræv her, i byen?.* han kiggede på den.. og rystede på hoved. Han tog den op i sine arme, og holde den så den ikke kunne rykke sig.. han gik ind i sit hus. låste døren efter sig. han lagede den ned i sengen, med et tæppe over den.. han tog glasset, og gik ind i køkkenet, og tog et nyt glas blod, Han hade holdt varmt.. satte sig så på køkken boret igen, og begyndte og nippe lidt til det fine glas.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 22:24

Hun følte nogle bærer hende, *Åhh nej, nu jeg burte have forsat* Tænkte hun. Hun mærkede at hun blev lagt på noget blødt *En seng* Da tæppet blev lagt ovenpå hende kunne hun mærke varmen strømme ind, men hun var bange, hun havde aldrig været hos nogle, hun åbnede øjnene og så en mand nippe af et fint glas, hun kunne ikke se hvad der var deri, hun regnet med at det var noget tyk rødvin, hun drikkede det normalt ikke så hun hviste ikke hvordan det så ud helt bestemt, hun kiggede på ham og puttede sig ind til dynen. *Mon han er venlig* hun snusede for at få færten af ham men kunne kun lugte blod, *Er det... Et det blod han drikker?* Tænkte hun, hendes øjne var kun sat på ham, hun kiggede ingen andre steder hen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 22:36

Haden fornemede at han blev kigget på.. Han duftede at det var en formskifter. *Det var en dejlig duft* tænkte han. Han satte glasset, og gik ind i stuen igen. "har du tænkt dig og gemme dig hele natten?" han stod forand hende, bag bordet. Han ventede på et svar ?. Han var meget tiltrukket af hendes duft. Han hade aldrig haft tænderne i en formskrifter potrosa han tit møder dem.. Han satte sig på bordet, med ryggen til hende.. for ikke og virke alt for trorene.. selvom han hade lyst til og skramme hende.. Men hun skulle også ha en chance for, og trække vejret. Han kunne nemlig fornemme hun var en smule bange. " bare rolig jeg gør ikke noget, før du tvinger mig til det"sagde han. Han vendte hoved og lidt af kroppen drejede mod hende, og smilede sødt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 22:57

Hun tøvede på hans ord, men tog en dyb vejr trækning og rystede tæppet af sig, hun gik dernæst ned på gulvet og forvandlede sig, *Jeg stoler ikke på ham men jeg kan ikke skjule mig herinde for altid* Hun smilede til ham, hendes ræve ører og hendes busket ræve hale viste sig stadig, hendes lange rødlige orange hår var glat, hendes pande hår var lige til øjnbrynene og hendes tøj bestod af en brunlig kjole med brune mønstre. "Hej" Sagde hun stille og sødt. "Med sådan en lugtesans og det blod jeg kan lugte, gætter jeg på De er vampyr hr." Sagde hun mens hun kiggede ned. *Åh nej, jeg ender med at blive spist levende* tænkte hun røstet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 23:10

Han blev mundlam da hun forvandlede sig. *sikke en sild* tænkte han Han kiggede ned og op af hende.. "mangler du ikke det sidste? halen og ørene er der i nu." han grinte af hende. " Hej. Undskyld, jeg var uhøflig. Men gik ikke ud fra du var en formskrifter i starten.." han rejste sig op og bukkede lidt ikke meget men lidt. " Jeg hedder Haden. Hvad med dig min pige hvad hedder du?" han satte sig ned på bordet igen. Haden var iført i en sort skjorte, som stod åben, med et rødt slips. han viste ikke at han fik gæster, så han gad ikke lukke den. Han hade også sorte bukser med sorte sko til. Haden kiggede af sig selv, og knappede skjorten og satte slipset på plads, så hans tøj så fint ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 23:19

Hun rødmede lidt da han kiggede på hende og smilede til hans bemærkning af hendes ører og hale. Da han bukkede sig lidt ned, smilede hun bredt, *Gentelmand, eller hvad man nu kalder det* Tænkte hun. "Jeg hedder Luna, Luna Ichigo," sagde hun genert og bukkede sig lang nok ned så hendes hår var røjet forbi hendes kinder og hang i luften, *Hvad skal jeg gøre* Tænkte hun skræmt mens hun prøvede at gemme det med et genert smil. Da hun stod op rejst igen var hun stadig lidt rød i hovedet og lidt mundlam, hun hviste ikke hvad hun skulle sige, da han begyndte at knappe sin skjorte kunne hun ikke undgå at kigge på hans krop mens han gjorde det, hun var flov og skammede sig over sig selv for at have kigget på ham. *Det ligner ikke mig, jeg havde ikke engang opdaget det, hvor er han flot* hun rødmede endnu kraftiger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 23:39

Han smilede da, Han så hende rødme. " ja Jeg er vampyr, men det kan jeg jo ikke gøre for " han hans smil var blevet støre, så tænder viste sig, så han´s Snakebites ikke længer dækkede over dem. "luna ichigo, sødt navn" hans smil blev mindre, for og skjule tænderne. " kan du lide hvad du ser?" han kunne se hun kiggede på ham da han knappede skjorten. han rester sig op, og to hænderne lidt ud ,og drejede en omgang. Han elskede, og provokere, og få folk til at blive flov. Han gik hen imod hende, og skubbede hende stille end mod vægen, og satte kun den ende hånd op, ved siden af hendes hoved. Han smilede så tænderne kom frem igen. "det gør da ikke noget vis jeg smager lidt på varen?" han grinede lidt skummel. Han tog hoved tætter på hendes hals. Men Haden fjernede sig hurtig hen i senge, ikke noget hun kunne nå og register, før han lå i sengen.. "håber ikke jeg skrammer dig for meget". han lå og kiggede op i loftet, og en gang imellem på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 23:52

Da han havde spurgt hende om hun kunne lide hvad hun så havde hun mere eller mindre løst til at svare igen provokerene, men kunne ikke så hun sagde intet, hendes kinder blev bare mere rødlige. Da han drejede sig lavede hun elevator blikket for at tjekke hele hans krop ud, *Ikke værst*, da han kom tættere på hende kunne hendes kinder kun blive røde og da han åbnede munden og snakkede blev hun bange for et splidt sekund, *Nej nej nej* Tænkte hun. "Du har ikke gjort dig fortjente til en smags prøve Hr." smilede hun. Hun blikkede engang og så ham lægge henne på sengen, "Det" Hun tog en dyb indånding "Gør du skam heller ikke", *Bare jeg ikke er alene så går det* tænkte hun. Hun registerede at han kiggede på hende engang imellem, *Mon han vil have mig til at ligge der eller...* Hun sukkede og satte sig for enden af senge kanten, "Bor du her, helt alene?" Smilede hun. *Han kan umulig bo alene, det er han for flot til, han må mindst have en pige her to gange om dagen* hun fnisede lidt af tanken og kiggede op i loftet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 0:12

Haden kunne godt mærke, hun var en smule nervøs. Men det da klart, han er jo vampyr og ser godt ud. "ha! gør mig fortjent.. nu må jeg le. " Han satte sig op, og prøvede og fange hendes blik. " Ja, jeg bor her alene." Han hader andre væsner. vampyr kan han ikke så godt lide, eftersom han er på lige fod med dem. Han mener selv han er beder end dem. Så vis han boede sammen med nogle, ville der nok hele tiden være krig. Han hev hende ned. så hun lå ned i sengen. Haden lage sig over hende. Han lå ikke på hende han var nok på 4 ben, som man nok ville kalde det. Han holde hende fast i armene.. men ikke hård. bare så hun ikke kunne rykke sig.. " Hvad med dig? Hvor bor du?" sagde han med en blid stille stemme. Han nærmest viskede det ved siden af hendes hoved.. han go hoved op igen og kiggede på hende med et skævt smil, så den ene spidse tand kom til syne. Hans øjne var aldrig helt åbnede, han vil normalt ikke vise sine mørke sorte øjne. Han viser dem kun vis han er ved, og dræbe en person, så det er det sidste de ser enden de ender som døde. Han dræber også kun kvinder. Han hader kvinder, som har børn. Han kan kun lide en kvinde vis hun ikke har haft sexluel kontakt med nogle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 0:24

Da han hev hende ned følte hun noget som mindede om adranalin, hun kunne mærke hårene rejse sig i nakken, *Hvad nu?!* Tænkte hun. Hun vendte hovdet da han snakkede til hende, hun kunne ikke se ham i øjnene imens hun var fanget på den måde, hendes kinder var så røde som de kunne blive, "Lidt her og der, hvor det nu end passer mig," sagde hun lavmælt. Hun kiggede på han et par gange men holdte synet væk fra hans øjne, hun frygtede ham lidt, hun var nervøs og havde det som om at dette blev hendes sidste dag. Hun tog en dyb indånding, "Er De sød at give slip" Spurgte hun, mens hun brugte krafter på at komme fri med hænderne men han havde godt fast, helle hendes krop rykkede sig i forsøget på at komme fri, *Få det overstået* Tænkte hun blot. Hun havde på fornæmmelsen at han ville smage hende om ikke så længe så hun afventede alt den smerte det kunne bringe, hun havde aldrig prøvet at blive bidt af en vampyr, hun havde kun været op og slogs med andre dyr i hendes dyrer forme, men det blev aldrig så vildt og voldsomt at hun mistede blod fra det, nogle skrammer men intet blod mangel. Hun sukkede lavmælt mens hun prøvet at fokusere på ham og kigge ind i hans halv lukkede øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 0:45

" give slip?.. Nej nu jeg lige så godt i gang.. Du ikke vant til og være den svage?" Han fornemmede hun var bange.. og Han nød det. Han gav slip på hende og hjælp hende med og komme op og side. Men da han fik hende op, luftede han hende, og tog hende ind i køkkenetboret, enden hun kunne nå og gøre noget. det fine glas men blod i, var nu blevet koldt, Han helte noget nyt blod i. "vil du smage?" Han nippede lidt af det, og noget af blodet lå ligestille på hans læbe. Haden slikkede sig om munden, og kiggede på hende ,som om hun hade gjort noget forkert. " bare rolig jeg vil ikke bide i dig, eller ikke så du taber blod. Det du lidt for sød til" Han tog sin hånd op mod hendes kind, og lod den glide stille ned af hendes hals, og lidt længer. Men ikke helt ned til hendes barm. lagde hoved ind til hendes hals, og kyssede blidt. Haden kunne godt lide hende. Men det ville man aldrig kunne få ud af ham. Han tog sit glas, og satte sig på en stol, i køkkenet ved et bord, og på den anden side af boret stod der en til stol.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 0:58

"Ellers tak," smilede hun mens hun kiggede ned på gulvet. da han snakkede igen, blev hun rolig. "Tak," Sagde hun med et smil. Da han strøj hans hånd på hendes kind, følte hun sig som et dyr igen, som en kælen kat, men da han kyssede hendes hals hviste hun at hun stadig var menneske, *Et... Kys* tænkte hun. Da han havde sat sig ventede hun nogle sekunder før hun satte sig på den anden stol overfor ham. "Her er meget hyggeligt," sagde hun lavmælt. Hun havde ikke registreret at hun sagde det højt, hun trode hun havde sagt det inde i hovdet. Hun fjernede sit hår til den ene side mens hun sad og kiggede på glasser, hun havde smagt blod før, engang da hun havde kæmpede mod en anden ræv, hun havde dræbt sin modsander og var blevet sulten og aggrassiv, så hun havde spist sin døde modstander efter, men der var nok mere kød end blod og pels, damen hun kendte som hun tit kom hjem hos lavet altid mad til hende, så hun var vant til at spise menneske mad og hver gang hun tog afsted derfra og på 'eventyr' spiste hun altid æbler, hun var som besat af æbler, det ville altid være svært for hende at sige nej til et æble.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 1:10

"Sødt ?" han rystede på hoved af hende. Han rejste sig op, og gik i mod hende. nu stod han forand hende. Han lænede sig ned mod hendes hoved. "vær ikke bange" Sagde han mens han kom tætter på hendes hoved. han tog fat i hendes hænder, og hev hende op og stå. han var helt kold, og hans hænder var lige så bløde som hans læber. Han´s ene hånd, tog han fat rundt om hendes hals, og den anden rund op hendes ryk. og hev hende ind til dig. Haden kyssede igen hendes hals, han førte sine læber op mod hendes kind, Han endte med og kysse hendes mund. Han´s kys var blidt, blødt, og fugtigt. Imens han kyssede hende, kørte han´s hånd op og ned af hendes ryg, i en stille bevægelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 1:21

Hun var forvirret først og da han kyssede hende blev det klart at hun intet havde at frygte han var blot en mand med et hjerte og lyster som hun ikke kunne kontrollere, han var ligeså meget menneske som hun var på den eller den anden måde hun fik kuldegysninger af at han kærtegnede hendes ryg, hun nød det dog, hans læber var dejlig bløde og hun var glad, men stadig lidt nervøs. Hun kyssede igen og holdte den ene hånd på hans ventre side af brystkassen og den anden lige neden under hans højre side af brystkasse. Hun havde ikke forventet at hendes tur rundt omkring ville fører til en tur ind hos en Herre og et kys. Hun havde intet imod det tværtimod nød hun det. Hendes mave begyndte at rumle, det var langt tid siden hun havde fået noget mad, hun blev flov og rødmede, mens hun trak sig tilbage og væk fra hans blide kys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 1:43

Haden.. hade ikke regnet med hun ville kysse igen, mere at hun ville blive sur. Da hun gik væk fra ham, forstod han ikke. " Hvad der galt?" Han kiggede underede på hende. "Arh.. du sulten?" han sukkede .. " tror ikke jeg har noget du ville kunne spise" Han kiggede ud af køkken vindbuet.. *æble træet * " bliv her.. okay? " Han løftede hende op på køkken boret, og der efter var han ude i haven og fange æbler. Han var hurtig inde igen. " Det nok det eneste mad jeg har, eller hvad man skal kalde det." Han lagde æblerne vedsiden af hende, der efter gik han ind i stuen, og tænde stearinlys. dov hader han ild. men det var for hendes skyld så hun kunne se noget. Han kunne godt være sød, vis han ville opnå noget.. Men han har svært ved og være sød på længer sigt. nogle gange slår det klik, og så bliver han ond og grusom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 14:57

Da han satte hende på køkkenbordet, og gik ud i haven, blev hun glad da han kom tilbage med et æble, hun tog det straks og spiste det, det var surt. Hun havde spist det hurtigt og da han tændte nogle sterinlys smilede hun, *Varme* hun sukkede lavmælt. Hun kiggede ud af vinduet, "Tak," sagde hun stillet. Hun kiggede på ham, hun ville helst ikke forsætte, hun havde lige mødt ham og tænkte ikke over hvorfor hun overhoved lod ham kysse hende og at hun kyssede ham igen var noget hun ikke forstod. *Hvorfor?* Tænkte hun. Et spørgermål som hun ikke selv kunne svare, hun sukkede igen med et smil. *Jeg kender ikke mig selv lige nu* Tænkte hun. Hun holdte øjnene på lysene og ind i flamen. Hun blev ligeså stille træt og gik hen til sengen og lagde sig ned, og før hun hviste af det sov hun næsten, hun kunne stadig godt høre og registerede stadig tingene omkring hende, men hendes øjne var lukkede og hun slappede helt af, ingen bevægelse udover hendes vejr trækning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 15:31

Haden så hun var ved og falde i søvn. Han smilede og lade hende ligge. Han fandt et tæppe og lagde over hende. kyssede hende på panden, og gik derefter ud i køkkenet.. Han kiggede rund i skabe, og kunne ikke finde mere af hans blod.. Han kunne ikke klare der ikke var mere blod.. Så han blev så sur at han tog fat i skabs lovgerne og rav dem ned, samt kastede han med stolene. Han gik ud i stuen, han til døren og hev lidt i døren. Han hade glemt han hade læst, så i alt rapseriet, hev han alt sin kraft døren op. Da døren var faldet på gulvet.. gik han ud på gaden, og gik hen til en gyde der lå længernede, af stien. Der stod der altid nogle der prøvede komme af men vare, de hade stjålet, eller ting der var ulovlige. Han tog fat i en mand som stod og snakkede men den anden.. Han tog fat i han bluse hev ham op af en væg" håber for dig du har noget blod til mig, forellers ender det måske med, det bliver din sidste dag i dit live" Haden var faktisk ret gode venner, med fyrene der. Men når alt kommer til alt, er han lige glad. Manden fortalte, han hade noget liggende et og landet sted. Haden gav slip på ham, og han begyndte og lede efter det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 14:55

Hun sov ikke endnu, hun kunne mærke at hun fik noget over sig, og et blidt kys på panden. Hun var glad, men da hun hørte ham rode i tingene og smide rundt med at blev hun bekymret, hun åbnede først øjnene da det var forsent, han var væk. Hun kiggede rundt i lokalet, *Gud, han har jo intet blod!* Hun blev nervøs. *Ville han drikke en andens blod?* Hun kiggede omkring og derefter gik hun uden for, hun kunne hører nogle der snakkede, hun forvandlede sig til en ørn og fløj op over Haden som snakkede med nogle mænd. Hun lyttede og blev bange, *Åh nej* Hun sukkede engang og satte sig på en kant for at lytte og se nærmere. Hun var i chok men bevaret roen, hvis han nu begyndte at drikke en af mændenes blod ville hun prøve at hjælpe ikke kun mennesket men også Haden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 15:16

Da haden stod, og ventede på manden skulle finde det. Begyndte han og slappe mere af. * Hvad sker der han er jo fin nok* tænkte han. Han gik hen til maden tog okay hård fat på han´s skudler. man blev bange og rystede i kroppen " jeg skal nok finde det Haden." sagde manden. Haden nikkede til ham stille, og gav slip i skulleren på ham. Manden smilede og tog fat der hvor haden han hade holdt ham. Manden sukkede, og man kunne se han hade smerte i skulderen. Haden gik lid væk der fra. * hun er her* han kunne lugte hendes blod.. Hans øjne var helt blanke, og han viste sine tænder.. Han kiggede lidt rund, og så en ung dame på vej mod ham, da hun var gået 1 meter fra ham. han drejede hoved imod hende, og med et lyn, sad han i hendes hals og tog alt blod ud af hende, til den sidste dråbe. da Han hade fået styr over sin lyst igen, gik han hjemmemad. Da han kom hen til døren, kunne han se den ikke kunne laves. Han sukkede. " jeg skal holde op med og ødelægge mine egen ting" han gik ind i huset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 19:35

Efter Luna havde set hans sande jeg, blev hun lidt bange, kvinden lå død, mændene løb væk, og der var Luna tilbage alene og kiggede på liget, *Jeg er ikke stærk nok til at løfte det,* tænkte hun. Hun så at han var på vej hjem. *Skal jeg vende tilbage?* tænkte hun, *nej, jeg må fjerne liget!* Med beslutningen fast låst i hendes hoved, fløj hun til jorden og tog fat i kvinden, *Jeg kan ikke!* Hun sukkede og løb hen imod Hadens hus, *Han er sikkert sur nu* Hun kunne se ham stå ude foran døren, hun fra afstand kiggede hun nøje på ham, *Men han er et dejligt væsen* hun sukkede og smilede trist for sig selv. *Enden skal jeg gå ind ellers skal jeg finde et sted at sove. Hun faldt til sine knæ, hun var træt og havde ikke løst til at forlade ham, hun forvandlede sig til en ørn igen og fløj op på Hadens tag, der lå hun og kiggede op mod himlen, *Hvor er den smuk* Tænkte hun mens hun smilede indvendigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 19:24

Haden gik ind i huset, tog en rose, og gik ud til den døde dame, og kastede rosen på hende, så hun lå med den. Han kendetegner sine offer, med en rød rose. Da han hade lagt den på hende, gik han til bare ind i huset. Han tog skjorten af. Tog delene af døren, og smed dem ud i haven. Han fandt nogle søm og en hammer i den nederste køkkenskuffe. Han begynde og lave stole og skabe, igen. * Hvorfor skal jeg altid ødelægge tingene, tror bare jeg skal finde et nyt sted og bo.. * efter de var lavet, gik han ud i haven, og hoppede over hegnet, ind til naboen, som ikke var hjemme, og rev der´s dør af, satte den på sin egen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 17:54

Hun så ham gå væk fra husey, det var en chance for at komme indenfor igen, hun tøv og fulgte efter ham. Hun sukkede og da han var hjemme igen zsmuttede hun ned foran hans dør og forvandlede sig til sig selv igen. Hun ville meget hellere indenfor i varmen, hun kiggede ind i vinduet og rødmede da hun så hans bare krop. Meget tiltrækkende hankøn det var han ihvertfald.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 18:59

Haden var enlig blevet færdig med arbejde.. han så hun stod i vinduet. Han gik hen til døren og åbnede den. "kom bare ind luna" han lod døren stå åben, og satte sig hen i sengen. Han lændene sig op af væggen. Han lukkede øjne, og lagde hoved tilbage. Haden sukkede lidt. han var en smule træt, selvom han hade fået blod. Men han var jo en rimelig ny vampyr, så han var ikke så god til og styre sin krop og følser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum