Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba13Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba14Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba15 
Jake
Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba13Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba14Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba15 
Sasha
Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba13Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba14Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba15 
Renata
Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba13Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba14Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba15 
Celenia
Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba13Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba14Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba15 
Lenore
Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba13Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba14Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba15 
Genevira
Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba13Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba14Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba15 
Edgar
Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba13Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba14Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba15 
Marcus
Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba13Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba14Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba15 
Elizabeth
Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba13Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba14Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat*

Go down

Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Empty Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat*

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 16:08

Tid: Morgen, 05:30
Sted: Hjemme i huset.

Luciana var lige stået op. Hun gned sig kort i øjnene, og rejste sig så op fra sengen. Hendes lange blonde hår snoede sig fra brystet, og ned omkring hofterne. Der kom en svag lysstråle ind af vinduet. Hun trådte over det gamle træ gulv, som knirkede når hun satte fødderne på det. Hun trak en laset hvid kjole over hovedet, og gik så ind i sit lille køkken. Hun tog en lilla skål, med en masse æbler i, og kastede dem så ud af vinduet. Derefter begyndte hun stille at nynne, inden hun begyndte at børste sit blonde hår. Hun lagde forsigtigt børsten, ned på et støvet lille brunt bord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Empty Sv: Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat*

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 18:44

Luna kom tit på disse gader og det var meget hyggeligt, der var altid nogle der smidte noget ud og idag var der en som havde smidt æbler ud, men de var ikke friske, bløde og ulækkere. Luna smed dem ud og kiggede dernæst ind af en kvindes vindue med blondt hår, *Hvor er hun smuk* tænkte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Empty Sv: Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat*

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 19:05

Luciana kiggede sløvt ud af vinduet, da hun fik øje på en pige. Hun smilede svagt, og vinkede så kort til pigen. Hun gik over imod døren, og åbnede den så, og gik ud til pigen. Hun skulle til at sige noget, men hun standsede. Hvor var denne pige dog smuk. Det kildede svagt i maven, og hun stod bare og kiggede på denne smukke pige. Hun havde ikke bemærket at solen rent faktisk var stået op nu, for hun koncentrerede sig kun om at kigge på pigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Empty Sv: Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat*

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 19:12

Da kvinden kom ud og kiggede på hende, var hun nervøs, hun havde stået og kiggede på denne kvinde i et godt stykke tid, *Mon hun vil skælde mig ud* tænkte hun. Men da kvinde intet sagde tog Luna intativ, "Har du nogle FRISKE æbler du ville af med?" smilede hun sødt. Hun afventet et svar og var chokeret over at kvinden ikke havde sagt noget til hende omkring hendes ræve ører og hendes busket ræve hale.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Empty Sv: Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat*

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 19:18

Luciana så bare på pigen. Hun vågnede op, da pigen begyndte at snakke, og da hun holdt inde, for at vente på et svar, nikkede hun bare. ''Ja, selvfølgelig. Kom med ind.'' Fik hun til sidst fremstammet, og gik så over imod den tunge lyse brune trædør, og skubbede den op, så pigen kunne komme ind. Hun bed sig forsigtigt i læben, da hun kiggede over på pigen, og bemærkede først nu hendes ræve ører, og hale. Men hun sagde intet, smilede dog blot en anelse genert.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Empty Sv: Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat*

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 19:25

Luna gik inden for, der var fint og stort i forhold til visse andre steder, *Æbler, æbler, æbler!* Tænkte hun. Som en hel hær af børn var inden i hendes hoved og skreg efter æbler. Hun var foran køkkent bordet da kvinden lukkede døren. Hun ventede på æblerne som havde hun ikke fået dem i flere år, hun smilede og hendes hale bevægede sig frem og tilbage som en glad hund. "Tak," sagde hun. Hun havde helt glemt at sige tak til kvinden for hendes varme hjerte og hendes enighed med at lade hende få lov til at få nogle æbler. Hun havde ikke andet i hovedet end æbler, det var lidt flovt at hun havde glemt at sige tak.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Empty Sv: Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat*

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 19:34

Luciana smilede kort til pigen, og gik så imod køkkenet. Hun tog en gul skål, fyldt med æbler, og gav dem til pigen. ''Her'' fik hun sagt, inden hun igen begyndte sin trance i at kigge på pigen. Hun satte sin hånd på væggen, og man kunne tydeligt se de blå blodårer i hendes blege hud. Hun blinkede et par gange med øjnene, men brød så den såkaldt 'trance'. Hun bed så hårdt i sin læbe, da det faktisk var ret akavet at stå og glo som en anden galning på en pige man ikke kender.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Empty Sv: Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat*

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 20:47

"Tak" sagde hun da kvinden havde snakket, Luna begyndte at spise som et vildt dyr, og før hun ved af det, var hun forvandlet til en ræv, hun spiste stadig æblerne, hun kiggede en gang imellem op på kvinden. Da hun havde spist færdigt, blev hun som hun var første gang kvinden så hende, helt mæt lagde hun sig på kvindens sofa som hun var gået langsomt hen til, hun kastede sig over den forsigtigt, lå på den og faldt i søvn. *Så mæt* tænkte hun. Og var væk i flere minutter før hun vågnede igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Empty Sv: Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat*

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 21:18

Luciana ser dog bare på denne pige, og smiler svagt. Hun siger intet, da hun pludseligt ændre skikkelse, for hun tror at hun bare ser syner. Da pigen går over og falder i søvn på hendes sofa, for hun endelig en mulighed til at slappe lidt af. Hun skynder sig ud i det lille køkken, og tager hurtigt en kop ned fra hylden. Hun hælder derefter en masse vand i koppen, og drikker det hele i en mundfuld. Hun vender sig om imod pigen, som stadig ligger og sover i hendes sofa, og trækker dog derfor en stol hen ved siden af pigen. Hun sætter sig ned på den røde stol, og kigger blot på pigen der ligger og sover i hendes sofa. Hun smiller stille, men kigger dog stadig på pigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Empty Sv: Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat*

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 0:34

Luna kunne mærke hun blev kigget på, det var ubehaligt men hun sagde intet, hun kiggede på kvinden, "Hvad hedder de frøken?" smilede hun blidt. Hun afventede et svar, og i mellem tiden satte hun sig op og strækkede sig, hendes hale lå på hendes lår, hun gned sig i øjnene og hendes ører bevægede sig frem og tilbage endtil hun kiggede på kvinden og kun fokuserede på hende, hendes øre var lige og hun aede sin hale.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Empty Sv: Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat*

Indlæg af Gæst Ons 3 Okt 2012 - 23:23

Luciana kiggede på pigen, men smilede dog blot. ''Luciana,'' Fik hun så fremstammet, og kiggede dog derefter ned i gulvet. ''Hvad hedder du?'' Hviskede hun svagt, og kiggede på pigen der bare sad og nussede sin hale. Hun kiggede lidt på sig selv så. Hun kiggede på sine hvide store vinger, og lagde mærke til alt det jord og støv de havde på sig. Men hun kunne ligesom ikke tillade sig, og gå ud for at vaske sine vinger, bare fordi at de var beskidte. Så hun satte sig igen til at kigge på pigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Empty Sv: Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat*

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 19:42

Luna smilede, "Jeg hedder Luna, Luna Ichigo" Smilede hun. "Det betyder måne jordbær" Sagde hun med et bredt smil. Hun stoppede med at nusse din hale, *Mon hun aldrig har set en formskifter før* Luna syntes det var sjovt at pigen kiggede på hende som om hun var et underligt dyr, vilket hun selfølig også var eftersom hun var formskifter, hun fniste lidt "Skal jeg hjælpe dig med at vaske dine vinger? Bare rolig jeg har ingen klør, kun ganske almenlige negle" Smilede hun bredt. Hun kiggede på pigen for at opfange hvert et ord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat* Empty Sv: Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat*

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum