Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba13hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba14hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba15 
Jake
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba13hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba14hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba15 
Sasha
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba13hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba14hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba15 
Renata
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba13hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba14hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba15 
Celenia
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba13hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba14hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba15 
Lenore
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba13hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba14hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba15 
Genevira
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba13hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba14hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba15 
Katrina
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba13hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba14hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba15 
Lori
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba13hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba14hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba15 
Edgar
hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba13hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba14hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 20:39

Luna var i en lille trance, han var meget attractiv. Hun gik indenfor med et smil og lukkede døren, *dejlige.... smadret hus* Tænkte hun. Luna gik hen i sengen til ham og lagde sit hoved på hans skød, hun lå og nussede sin hale. Verden for Luna var stille og rolig, hun hørte intet, hun følte sig som i en anden dimension, hun sukkede lavmælt og kiggede op på ham, "Jeg må godt sove her ikke?" Smilede hun. Hun kiggede på hans bare overkrop *sådan en krop og det udssende, endten har han en personlighed som en stor idiot ellers er han lidt af en player* tænkte hun. "Jeg må godt blive her ikke?" Hun kiggede med bedene øjne, ikke fordi hun troede det virkede, men det var værd at prøve.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 21:43

Haden nussede hende i håret, og løftede hende op til sig, så hun lå lidt i hans arme, Han kyssede hende i håret, og blev med og nusse hende i håret. *hvorfor så sød mod hende?. ved jeg ikke.. hmm* Han lod hånden glide ned af halsen på hende, og helt ud til hendes skulder, og tilbage igen. han lagde hoved ved siden af hende. og smillede, han lød sine bløde læber kysse hende på halsen, langsomt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 22:27

Luna syntes det var dejligt at blive nusset, hun nyd hvert sekund af det, da han begyndte at tage hende tæt ind til sig og kysse hendes hals, blev hun nervøs og trak sig lidt væk, hun satte sig op og kiggede på ham, hun kyssede ham på panden og lagde sig ned, hun hev ham med sig ned og lagde sig oven på ham, hun kyssede hans hals til en forskel, det var ikke noget hun havde prøvet før, hun var meget ny til dette, men hun kunne ligeså godt putte og hygge sig mens hun nu var der

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 22:49

Haden viste ikke hvad han skulle gøre, da hun rykkede sig. Han lod sig blive hevet sig ned. Han nød at hun lå på ham. Han nussede hende op ,og ned af hendes ryg. Han han lukkede øjne. lænede sit hoved til side, han var helt afslappet i kroppen, og han kunne mærke han hade savnet nogle i sit nærvær. Han kunne godt mærke at hun ikke hade prøvet det før. og det kunne han godt lide, nyt frisk kød. Han var ikke til piger der kender sin krop, og ved hvordan de skal bruge den. på frække formål. Han var mere til stille piger, som blev nervøs, når de var i hans selskab.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 23:03

Luna kunne mærke at han nussede hende på ryggen, det var dejligt og afslappende, men alligevel tog hun fat i hans arm for at tage den væk fra ryggen, hun havde stoppet med at kysse ham, om han kunne lide det eller ej, så lagde hun sig ved siden af han, på siden og kiggede på hans krop, hun lagde hånden på hans brystkasse og bevægede den op og ned, langsomt. Hendes hale lå på hendes lå, rundt om hende, som en dyne der kun kan dække lårene fordi den ikke var tykkere eller længere, hun blev lidt rød i hovedt, men det stoppede hende ikke for at nusse ham. Han var nu en dejlige dreng, men hun tvivlede stadig lidt på ham. Hun smilede for sig selv og lukkede øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 23:12

Haden tog hånden til sig da hun fjernede den *hvad har jeg nu gjord* han lå helt stille ved siden af hende, og lod hende bestemme. " er du okay?" han kiggede på hende, med undrene øjne. Hans øjne var lidt mere åbne og man kunne lige se lidt lys blå i hans øjnefarve. Haden har normalt sorte øjne, men når han virkelig godt kan lide noget blive de helt lyseblå, men de var kun sorte med lidt sker af blå. Der skete en fejl da han blev til vampyr, så nogle gange kommer der nogle små fejl, som hans øjne fx. også sin godhed er der også lidt fra hans menneske tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 23:23

"Ja, jeg er bare... Dovn" sagde hun lavmælt. Hun kiggede ham i øjnene, den lyse farve var køn og så til ham, han så godt ud i forvejen, hun sukkede men det var ikke som et ey, hun var glad, hun smilede til ham og rejste hovedet så hun kunne kysse hans læber, "et dejligt hankøns væsen, det er du," sagde hun lavt med et smil. Hun rækkede tunge af ham, hun havde det nu meget hyggeligt sammen med ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 23:30

Han kiggede på hende med et smil på, men smilet var mere, som et spørgsmålstegn. " doven" han grinede lidt, ikke meget og ikke så højt. " Er jeg det? Hvorfor er jeg så det?" Han smilede til hende, og kiggede på hende, som om han ventede svar på livet´s mening. Han lagde bække hænder på hendes ryk. Han lukkede øjne igen. og slappede af. * hmm... der er noget mystisk ved den her ulv, ræv, menneske ting.. men det nu meget dejligt* Han kunne godt lide hun var der, så øjnene blev en smule mere blå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 23:43

Luna fnisede "Fordi du kender mig" smilede hun. "Og du finder ikke en kvinde der er mere sløset og dovn end mig" Hun kyssede hans brystkasse, hun var for træt til at flytte sit hoved op til hans, hun kiggede på ham, "Er der nogen som har fortalt dig at du har smukke øjne," hun kyssede ham igen på brystkassen og derefter puttede hun sig tæt ind til ham, lukkede øjnene og smilede bredt. Hendes hale lå over ham, hun var nu alligevel glad for at hun gik ture rundt omkring ellers ville hun nok aldrig have mødt Haden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Ons 10 Okt 2012 - 19:02

Haden smillede da hun kysse ham. "har jeg smukke øjne?.. " Haden grinede lidt af hende.. Haden var ret lige glad med komprimanger, det betød intet for ham. Han lænede sig over hende og kyssede hende " skat jeg tag lige et bed" haden smilede og gik ud på badeværelset og fandt et hånklæde frem. Han tænde vandet og hælde noget skum i så det skumme helt vildt. Han tog bukserne af og undertøjet, og gik op i det halvarme vand. Der var røde rosen blade i. Han lagde sig tilbage, og nød at være afslappet, og være i afbalanceret, og fuld kontakt med sin krop. Han lukkede øjne , og lagede hænderne op bag hoved så han ikke støttede hoved op af kanten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Ons 10 Okt 2012 - 19:53

Luna smilede, "Ja, smukke øjne". Da han gik ind på badeværelset og gik i bad, sad Luna og så lidt mut og forladt ud. Hun kiggede ud til ham og sukkede, hun tog sin kjole af og gik ud på badeværelset, hendes hale dækkede hendes bryster mens hun tog sin bh af, hun rødmede og satte sig i badet foran ham, hendes hale dækkede stadig hendes bryster og hun sad kun med en blodrød g-streng på, "Håber det er okay at jeg tager et bad med dig... skat" Sagde hun lavt mens hun kiggede den anden vej, hun var rød i hovedet, sådan noget havde hun aldrig gjort før, og da slet ikke at tage et bad med et hankøns væsen, det var en ny oplevelse for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Ons 10 Okt 2012 - 22:34

Haden kiggede på hende da luna, da hun kom ind. " du ser godt ud" Han kunne se hun rødmede, og det kunne haden godt lide. Det ville sige usikkerhed, og at hun ikke så tit viser sin krop. Haden smilede til hende. Haden kunne godt lide hendes tøj hun nu var iført (blodrød g-streng) "Ja det må du da" sagde han. Hans øjne var blevet meget blå, ikke helt lyse. Men mere mærke blå. Han satte sig mere op, så der var plads. han lænede sig ind over hende. tog stille hånden op mod hoved, fjernede lidt af hendes hår. og den anden holde han fast i siden for ikke falde. HAden kyssede hende blidt på munden. Selvom de sad i varmt hvad var han stadig rimelig kold, så han læber var fugtige, og bløde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Ons 10 Okt 2012 - 23:00

Luna var lidt genert, men hun kyssede ham tilbage, hun lagde en hånd på hans brystkasse, han var kold, hans bløde kys gjorde hende lidt tryk, hendes hale var nu bag hende og hun holdt den anden hånd for hendes bryster. Hun ville helst undgå at vise ham, hendes private dele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Ons 10 Okt 2012 - 23:10

Haden tog fat med begge hænder, om på hendes ryg. Han glemmede hende ind til sig, for hun ikke skulle, føle sig bange. Hendes barm var op af hans brystkasse. Han kyssede hende igen lige så ømt som før. Han lukkede øjne, og da han var færdig med kysset, var hans øjne blevet mere lyse blå, og hans øjne var ikke, så lukket mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Ons 10 Okt 2012 - 23:16

Luna sad tæt ind til ham, det var rart. Hun kiggede på ham, hans øjne var jo mere anderledels end før, hun satte sin pande imod hans og smilede mens hun kiggede ham dybt ind i øjnene, hun smilede og lukkede sine øjne i et kys, hun havde begge sine hænder op på hver af hans skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Ons 10 Okt 2012 - 23:28

Haden, smilede til hende. Han kørte hånden ned og op af hendes ryk, og nussede hende. Han tog proppen ud, med den ene hånd, så noget af vandet løb ud. så der ikke var særlig meget vand i badekaret. Der var mere skum, end vand. han lænede hende, tilbage stille og roligt, og kyssede hende samt med han kørte hånden op mod hendes barm.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Ons 10 Okt 2012 - 23:35

Luna rødmede meget, hun holdt fast i ham, så hun ikke gled, hun kyssede ham inderligt og smilede genert, hun prøvede at holde fokus på ham, men jo mere hun kiggede på ham det mere rødmede hun, så hun kiggede lidt meget til den venstre side når hun altså kiggede, hun havde det med at lukke øjnene og nyde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Ons 10 Okt 2012 - 23:50

Haden, kunne mærke på hende hun kunne lide det, og hun var en smule frisk på noget nu. Han blev enig med sig selv at de var færdig med og bade. Han løftede hende op i armene og rejste sig fra badet.. og tog nogle hånd klæder og gik ind i stuen med hende i armene, og med et par stykker håndklæder, han lagde nogle håndklæder i sengen og lagde hende der. Han tog et hånd klæde om sine hofter så det dækkede hed fra navlen af til knæene. Han lænede sig ind over hende i senge med et håndklæde og begyndte, og tørre hende. først nede ved hendes fod, så hun også fik en smule massages. og så op af benet, videre forbi hofterne, og op af maven. Han bukkede sig længer ned for lige og kysse over g-strengen. Han rykkede sig så tilbage, og kørte håndkædet op til hendes barm og begyndte og massegere hendes bryster blidt han, satte sig over hende, med bene på vært side. og hænderne op vært side han, gav hende så et kys, og forsatte så ned af halsen, ned til de bløde smukke bryster hvor han, legede lidt med dem stille. og så forsatte han længer ned af hende, ned til g-strengen. Han kyssede et par gange ved kanten af den, og han masserede hendes enderlår imens.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Tors 11 Okt 2012 - 19:37

Da Luna blev løftet op fra badet, rødmede hun endnu mere. Hun havde taget sine arme på kors så de rørte hver sin skulder af hendes, det dækkede hendes bryster nogenlunde. Da han begyndte at tørre hende smilede hun, i hendes ræve form havde mange gjort det, det var første gang nogle havde gjort det i hendes menneske form, da han massagerede hendes fødder fniste hun lidt, det kildede en smule. Da han gik længere op og til maven blev hun nervøs, men hun trak sig ikke tilbage, hun lod ham gøre hvad han havde lyst til. Da han kyssede hende over g-strengen bed hun sig selv i underlæben, og da han begynde at massegere hendes bryster rødmede hun noget mere. Hun kyssede tilbage og smilede på en lidt nervøs måde, eftersom han var begyndt at 'lege' med hendes bryster. *Mænd* Tænkte hun. Hun kunne mærke hans læber op til flere gange over g-strengen og hun kunne godt mærke hvor dette ville fører hen, men hun stoppede det ikke, lod sig endelig forføres og slappede af og følte flowet mens de var igang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Tors 11 Okt 2012 - 19:58

Haden står på 4 ben over hende, Han trækede still hendes blodrøde g-streng ned, af bene på hende. Så til sidst hun ikke hade dem på mere. Haden lagde sig stille ved siden af hende. Haden drejede hendes hoved, og kyssede hende på munde, mens han kørte hånden ned af halsen ned til barmen og længer ned til navlen. Der blevet rimelig mørkt i rummet. For nogle af stearinlysene var gået ud. Så der var en lille belysning af et par få sker. Haden fortsatte med og køre hånden ned til hendes underliv. Han begyndte, og stille og give hende finger. Han kyssede og nappede hende i halsen imens.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Tors 11 Okt 2012 - 20:26

Hun var nu nøgen, hun kyssede ham blidt og da han begyndte at give hende finger blev hun nervøs. Hun stoppede ham og 'lagde ham ned', hun stod på knæ over ham, og begyndte at give ham et langsomt handjob.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Tors 11 Okt 2012 - 20:46

Haden blev en smule overraskede, da hun stoppede ham. * nej.. nej ikke igen. hold så op* Han blev en smule sur. Hans øjnefarve blev sorte igen. da hun satte sig over ham, blev hans øjnefarve igen blå, Da hun fjernede hans håndklæde, og begynde og give ham et handjob. Slappede han af, og bare lade hende gøre det hun lyst til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Gæst Tors 11 Okt 2012 - 20:57

Hun slikkede sig rundt om munden for at gøre sine læber våde, dernæst bøjede hun sig over ham og begyndte at slikke hans penis som var det en slikkepind, hun var også ny til dette. Hun gjorde sit bedste og tog hele hans penis ind i munden, hun bevægede hovedet frem og tilbage mens hun Massegerede hans penis med tungen, på samme tid havde hun stadig en af sine hænder på den, som hun bevægede op og ned.


Sidst rettet af LunaIchigo Fre 12 Okt 2012 - 20:19, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*  - Page 2 Empty Sv: hey.. ingen er perfekte... men jeg er tæt på, og være det://lunaichigo// *privat*

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum