Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Lets see what happen(Stella) EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Lets see what happen(Stella) EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Lets see what happen(Stella) EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Lets see what happen(Stella) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Lets see what happen(Stella) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Lets see what happen(Stella) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Lets see what happen(Stella) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Lets see what happen(Stella) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Lets see what happen(Stella) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Lets see what happen(Stella) Voteba13Lets see what happen(Stella) Voteba14Lets see what happen(Stella) Voteba15 
Jake
Lets see what happen(Stella) Voteba13Lets see what happen(Stella) Voteba14Lets see what happen(Stella) Voteba15 
Sasha
Lets see what happen(Stella) Voteba13Lets see what happen(Stella) Voteba14Lets see what happen(Stella) Voteba15 
Renata
Lets see what happen(Stella) Voteba13Lets see what happen(Stella) Voteba14Lets see what happen(Stella) Voteba15 
Genevira
Lets see what happen(Stella) Voteba13Lets see what happen(Stella) Voteba14Lets see what happen(Stella) Voteba15 
Celenia
Lets see what happen(Stella) Voteba13Lets see what happen(Stella) Voteba14Lets see what happen(Stella) Voteba15 
Lenore
Lets see what happen(Stella) Voteba13Lets see what happen(Stella) Voteba14Lets see what happen(Stella) Voteba15 
Katrina
Lets see what happen(Stella) Voteba13Lets see what happen(Stella) Voteba14Lets see what happen(Stella) Voteba15 
Lori
Lets see what happen(Stella) Voteba13Lets see what happen(Stella) Voteba14Lets see what happen(Stella) Voteba15 
Edgar
Lets see what happen(Stella) Voteba13Lets see what happen(Stella) Voteba14Lets see what happen(Stella) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Lets see what happen(Stella)

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 23:29

Sted-Gågaderne
Tid-18.46
Omgivelser-Mennesker der går rundt og sådan
Påklædning-hvid t-shirt og et par hvide shorts med noget blå ned af benet og sko
V-lunt selvom solen næsten er væk.



Zankuji kom stille og roligt gående for sig selv gennem gågaderne da han ikke sådan havde det helt vilde han sådan skulle en dag som i dag, så han var bare ude og gå og havde ikke noget der hastede helt vildt og alt det.
Han gik bare der og fandt en bænk og satte sig ned på den, han var let påklædt i da så det hed en hvid t-shirt og et par shorts der var hvide med noget blå ned af det ene ben.
Han sad der i noget tid før han rejste sig igen og gik bare vider, men en tanke kørte igennem hans hovede hvorfor var det lige at han var gået den tur her hvad lavede han der og sådan.
Han var ikke helt sikker men nu var han der så hvor kunne han ikke lige så godt gå og kigge på det forskellige ting og sager som der var i vinduerne og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 23:38

Stella kom kørende på sin sorte motercykel, med hendes store sølv ulv Silver løbende ved siden af. Hun stoppede op, ved at lave et hjulspin. Hun tog hjelmen af og rystede håret. hun kørte en hånd igennem sit hår, og så rundt. Hun havde helt mørke midnats blå øjne, som ikke viste nogen følelser overhoved. Hun satte sin hjelm på sin motercykel og tog et håndholdt spejl fra sin taske på kværken. hun tog en helt mørkerød læbestift på, og lagde så spejlet ned i tasken igen.

Hun Åbnede sin læderdragt ved brystet og så rundt. "Sikke et kedeligt sted, her er ikke engang gang i den, men det skal jeg nok få gjort, skal bare se mig et offer, en svaglig mand der gerne vil røre en tøs som mig" sagde hun og grinede. Hun tog en cigarret i sin brystlomme på dragten og tændte den og pustede røjen ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 23:41

Han gik roligt for sig selv og slappede bare af og havde ikke travlt eller noget som helt og kiggede sig omkring og kom gående lige forbi en kvinde der sad på en motorcykel, men det lod ham ikke sådan gå i øjne da han var mere den type der så kvinder når de var foran ham og ikke på noget og sådan.
Han kørte en hånd gennem sit hår bare for at få det til at sidde sådan ordenligt og sådan noget som han ikke syntes at det gjorde og den slags der.
Han kiggede rundt og gik vider hvis folk ville ha fat i ham så måtte de jo sige noget i stedet for at det altid var ham der tog kontakten til folk som han mødte og sådan noget det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 23:46

hun smed sin cigaret, og pustede den sidste røj ud. Hun tog sin hjelm på igen. "Der var kun sølle dødbidere i nærheden syntes hun, ingen der for hende ville være sjove at lokke, ingen med penge, ingen hun kunne have sjovt ved at gøre lidenskabelig. Hun så ham, og startede sin motercykel og drønede hen mod ham og svang sig kort sådan at hun kunne rive ham i hans bagende.

Hun lod sin motercykel skride et stykke og fik den så rettet op igen, og fik den op på bagdækket lige foran ham. hun tog hjelmen af igen. "Hvad laver sådan en hottie i så kedeligt et område" sagde hun og holdt sin fodt på bremsen, for at holde sin motor cykel stille. selvom om bagdækket stadig kørte rundt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 23:52

Han kiggede på hende og slappede roligt af da hun nu ja var foran på hendes motorcykel "Mig jeg går bare en rolig tur hvad med dig selv hvad laver du her"sagde han roligt og kiggede bare på hende og slappede af.
Han viste ikke rigtig hvad han skulle sig til det her lige men det gjorde vel ikke så meget at hun havde revet ham på bagen og sådan noget da han ikke rigtig lagde mærke til det og sådan.
Han så på hende og ville nok bare vider men først ville han da lige finde ud af hvad det var hun ville siden hun stoppede foran ham og sådan noget der og kiggede roligt på hende og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 23:58

Vil du med on a ride hottie" sagde hun og smilede. hun så at flere mænd der stod om kring hende savlede. "Lad os køre væk fra dette dødbider sted, her er der kedeligt, lad os drøne hen til en strip fest" sagde hun og lænede sig kort over styret på sit styr. Hun så på ham, og havde udset ham som sit næste mål.

Hun så kort på en mand, som blev tændt bare af hendes blik. "Hvor er de dog lette at styre, bare et blik og så vil de gøre alt jeg beder om, selv stjæle eller dræbe for mig" sagde hun og smilede og sendte den helt vildt tændte fyr hen og stjæle smykker for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 2:02

Han kiggede på hende og slappede bare af "hvorfor skulle jeg det altså kender dig ikke på nogen måder så tror ikke det vil være nogen god ide"sagde han roligt og kiggede på hende og lod som ingenting og alt det.
Han så rundt også på hende og slappede bare af og havde ikke ret meget og sige til hende lige nu og her, men det var nok noget der kom og sådan.
Han kiggede på hende og syns da at hun så okay godt ud men han ville ikke lade sig forføre at det første og det bedste så derfor var han ikke som de andre mænd om hende lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 2:06

Dit valg mr" sagde hun og tog sin hjelm påog startede sin motorcykel igen og valgte at køre væk. han var ikke let at forføre, og det irreterede hende en del. mest fordi hun ville finde en til sig selv. hun kørte langt væk fra ham, men punkterede og styrtede på sin motorcykel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 2:09

Han så efter hende og slappede bare af før han så at hun styrtede eller noget den still og han skønte sig hen til hende og så på hende "er du okay"spurgte han roligt og ville da godt hjælpe hende hvis han kunne og sådan noget "og jeg kun godt høre på dig at du vil forføre mig har jeg ret"sagde han roligt og så på hende og ventede bare på at høre på hvad hun havde at sige til ham og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 2:11

du er en af de første det ikke er lykkes mig for" sagde hun. hun havde sin motorcykel over sine ben. og da hun kørte en tung mortorcykel, så kunne hun ikke flytte den. en smerte for igennem hende, men hun prøvede at lade være med at tænke på den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 2:15

Han kiggede på hende og kunne godt mærke at det var en tung motorcykel hun havde men til sidst lykkes det ham og få den væk fra hende og så på hende "okay det jo ikke altid at det lykkes men så er det jo sådan at man må prøve at gøre det på en anden måde end den du prøvede på"sagde han roligt og så på hende og hendes ben "har du brug for at komme til hospitalet"spurgte han roligt og slappede bare roligt af og så på hende og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 2:24

jeg har ikke råd til hospitalet, det er ikke just gratis for en som mig" sagde hun og forsøgte at rejse sig, men kunne ikke. hendes ben gjorde ondt. "Jeg..kan ikke mærke mine ben, men en som mig betyder intet jo" sagde hun, og forsøgte på at rejse sig op igen, men smerterne var for slemme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 2:28

Han kiggede på hende og slappede bare af "rolig nu"sagde han roligt og fik hende op i sine arme og fik hende på hospitalet "ved jeg men jeg er lidt kendt her så de skal nok hjælpe dig"sagde han roligt og kiggede rundt.
Han kiggede på hende og efter noget tid burde hun være frisk som hun var før og sådan noget, og han mente lige nu at den eneste grund til at hun ikke kunne forføre ham fordi han selv var en der forførte kvinde hvis det kunne lade sig gøre og sådan noget der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 9:33

jeg må have órdnet min kværn igen, så er det ligemeget med mig" sagde hun og gad ikke lytte til smerterne. hun ville forføre, men kunne hun jo ikke nu, og især ikke hvis hun ville ryge i kørestol for dette. hun tænkte mere på sin kværn, end på sig selv, hvilket jo ikke var sundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 9:36

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af "den kan du tage dig af når du færdig på hospitalet for det ser ikke ud til at det andet end blå mærker du har fået"sagde han roligt og blev færdig med at se på hende, en læge kiggede på hende "du kan gå men pas nu på dig selv"sagde han roligt og gik ud "skal vi gå nu så"sagde zankuji til hende og gik roligt fra hospitalet af og så på hende mens han bare gik der og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 9:47

hun gik med ham. "Hvorfor hjalp du mig, jeg må tilbage betale det" sagde hun fast og kørte en hånd igennem sit hår. hun så på ham. for det undrede hende virkelig at han havde hjulpet hende. hun måtte arbejde mere, eller få en velhavende kunde for at kunne få lavet sin motorcykel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 9:51

Han kiggede på hende og slappede roligt af "tag det roligt du behøver ikke at gøre noget tilgengæld for jeg gør det fordi jeg vil og ikke fordi jeg skal jo"sagde han roligt og kiggede hende og så så hen på hendes motorcykel og så lidt på den "jeg kan nok godt lave det her"sagde han roligt og så på hende med et smil og det eneste der var sket med den var et par løse bolte som han spænde med fingere "men det der ridserne må du selv finde ud af og få lavet"sagde han med et smil som på en måde var frækt overfor hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 10:00

de risser bliver en dyr omgang, når jeg skal have den sorte farve igen" sagde hun. hun åbnede det hemmelig rum på den og tog en pung frem og kiggede i den. "Hm, mangler 100 kr endnu, før jeg kan få lavet det, det vil sige to kunder mere, eller en velhavende kunde" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 18:56

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af og smilte til hende "okay der kan man bare se"sagde han roligt og gik lidt rundt om hende og gik tæt på hende om bag hende og så roligt på hende før han kørte en hånd over hendes røv og slappede af "du kun jo spørge hvis du vil ha det hurtigt lavet"sagde han roligt og kørte en hånd ned i hendes bukser og nussede hende roligt uden på trusserne på underlivet og pirrede hende sådan lidt lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 19:35

du er vist en fræk en hva sir, jeg er altså ikke let at gøre tændt og jeg kan ikke forføres, mit arbejde er at forføre mænd som dig" sagde hun. hvilket var sandt. hun blev ikke tændt af det han gjorde ved hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 19:43

Han så på hende og slappede roligt af "jamen så har vi da noget tilfældes"sagde han roligt og nussede hende roligt hårde og ventede på at se om der ville ske noget for alt kunne lade sig gøre selv det her som han var i gang med nu her, ingen kvinde ved sit fulde fem ville kunne forføres af at blive rørt på den måde som han var i gang med lige nu.
Han så på hende og nussede en finger mod hendes underlivs indgang og så på hende og ventede bare på at der skete noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 19:57

hun blev træt af det og skubbede ham væk. "Hør her fister, det tænder mig ikke, jeg går ikke i seng med hvem som helst, jeg nyder at gøre mænd nervøse og se dem tigge om at må røre min krop" sagde hun og rystede på hoved af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 21:06

Han kiggede på hende "Okay så du er sådan en kvinde"sagde han roligt og gik lidt væk fra hende og slappede bare af og tørte sine hænder men duften af hendes underliv ville nok være på dem og sådan.
Han så på hende og viste ikke hvad han skulle sige så han sagde ikke noget som helst og det ville han heller ikke lige nu og her for hvorfor skulle han overfor en der troede at hun kunne få en mand til at blive forført bare lige sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 21:25

du ved ikke hvordan det er, at skulle bruge sin krop, for at få mad og et hjem, hvordaan det er at skulle tage imod betaling for at en kan røre en mellem benene, selvom man måske ikke kan lide det" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 10:10

Han kiggede på hende "nej der må jeg være ærligt og sige at det gør jeg ikke men jeg ved at alle kvinder kan blive forført selv dig om jeg så skal bruge flere timer på at forføre dig skal jeg nok få det til at ske"sagde han og kiggede på hende og slappede bare roligt af og havde ikke det vilde at sige mere lige nu.
Han så på hende og slappede af for det var på en måde en udfordring som han ville se om hun ville tage imod for det var mest udfordrende for ham og sådan noget der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum