Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
A what(Brick) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
A what(Brick) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
A what(Brick) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
A what(Brick) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
A what(Brick) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
A what(Brick) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
A what(Brick) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
A what(Brick) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
A what(Brick) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
A what(Brick) Voteba13A what(Brick) Voteba14A what(Brick) Voteba15 
Abigail
A what(Brick) Voteba13A what(Brick) Voteba14A what(Brick) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

A what(Brick)

Go down

A what(Brick) Empty A what(Brick)

Indlæg af Gæst Tirs 30 Okt 2012 - 22:09

T: 17
S: Firewood park
V: lidt koldt, blæsende og skyet
O: ingen mennesker, nogle enkelte dyr og træer
P: et par shorts en sort top og et par sorte læder støvler

Aften var stille og kold i Firewood Park, der var ingen mennesker at se selvom det klokken ikke var mange men det var nok heller ikke lige et vejr man gad at side ude i til langt ud på aften, Sienna sad tilgengæld på en sort slidt bænk lige midt i parken med Abbi sidende ret op ved siden af sig og sad og kiggede koldt ud i luften ikke af nogen special grund hun kiggede bare ud i den blå luft i sine egne tanker.
Sienna sad også bare og kiggede og var også helt i sine egne tanker men en flot og ren nynden undslap hendes læber, folk ville automatisk stoppe op og kigge på hende da hendes nynden var så ren og ikke knækkede på noget tidspunkt den var fantastisk smuk, det var hendes heale melodi, den hun altid nynnede da hun healede hun vidste ikke om den hjalp særlig meget men folk sagde de havde det meget bedre efter hun havde sunget den imens hun healede dem.
De havde været inde i parken et godt stykke tid nu men de havde ikke lyst til at gå hjem der var ikke så rart som der plejede at være der var mørkt og uhyggeligt der inde, der var helt tomt selvom der var fuldt hvorfor vidste de ikke det føltes bare sådan for dem og så havde de nok også tænkt ret meget på deres mor da de ikle havde nogen at tale med andre end hinanden og det var ikke altid nok for dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A what(Brick) Empty Sv: A what(Brick)

Indlæg af Gæst Tirs 30 Okt 2012 - 22:19

Brick havde forvandlet sig om til sin ulve skikkelse, imens han løb imellem træerne i Firewood parken. Den ildrøde pels oplyste i nattens mørke og kunne ikke skjules. De fleste ville tro at der var et bål, men vil opdage at det var en ulv og blive helt facsineret. Der var dog dem, der vidste at han nok bare var en shapeshifter og ikke viste interesse.
Brick var ligeglad med om de var interesserede eller ej. Det var ikke mening at de skulle være fokuseret på ham, han ville bare gerne være i sin ulveskikkelse engang imellem.
En smuk melodi, som suste med vinden fangede hans opmærksomhed. Han stoppede op og kiggede sig omkring. Den smukke sang, kom fra en pige med glansfuldt rødt hår, som sad på en bænk og nynnede en melodi. Ved hendes side, sad en leopard og beundrede melodien ligeså meget som han selv gjorde.
Han luntede nysgerrigt hen mod pigen. Melodien var smuk. Han måtte høre mere og det skulle være tættere på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A what(Brick) Empty Sv: A what(Brick)

Indlæg af Gæst Tirs 30 Okt 2012 - 22:42

Abbi rejste sig og rettede sig flot op, hun kunne mærke noget, lugte noget men hun kunne ikke helt fange hvad det faktisk var hun kiggede sig omkring men fangede ikke lige noget med det første øjekast, hun satte sig så ned igen og kiggede på Sienna som stadig nynnede men kiggede på Abbi *noget glat* tanken kom direkte fra Sienna hun kunne se på Abbi at hun var urolig og der var noget det ude men Sienna kunne heller ikke lige se hvad det skulle være da hun også lige kiggede sig omkring.
Hun nynnede stadig og begyndte at svinde ind i sine egne tanker igen og det samme med Abbi

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A what(Brick) Empty Sv: A what(Brick)

Indlæg af Gæst Tirs 30 Okt 2012 - 23:08

Han listede forstigtigt endnu tættere på. Det var ikke hans mening at skræmme hende, han ville bare høre hendes vidunderlige nynden. Den ildrøde pels oplyste i nattemørket og man kunne ikke undgå at se den. Den var som ægte flammer, meget smuk. Forsigtigt gik han hen foran pigen. De gyldne ulve øjne stirrede på hende méd et nysgerrigt blik. Hvem var denne pige? Og hvordan kunne hendes stemme lyde så fantastisk? Og hvad var der med den leopard?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A what(Brick) Empty Sv: A what(Brick)

Indlæg af Gæst Tirs 30 Okt 2012 - 23:17

Abbi rejste sig op igen, hun kunne lugte noget hun kiggede sig omkring igen og så noget der kunne være ild vis man ikke fokuserede helt på den men det var ikke ild det var pels, pelsen blev båret af en ulv, en smuk ulv.
Abbi knurrede lavt af ulven da den stod foran Sienna
Sienna fik et lille chok da en tanke fare igennem hendes hoved den kom fra Abbi *hallo*
hun kiggede op og så en smuk ulv med den flotteste ildrøde pels stå foran hende og kigge på hende, Sienna kiggede på Abbi og smilte og kiggede så på ulven igen og sagde med en blid og rolig tone
"Hej"
Hun smilte varmt og venligt til ulven men Abbi var stadig ikke helt sikker på den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A what(Brick) Empty Sv: A what(Brick)

Indlæg af Gæst Ons 31 Okt 2012 - 21:56

Han gik et skridt tilbage, da leoparden knurrede af ham. Den var tydeligvis ikke tryg ved situtationen. det forstod han også godt. Det var ikke hver dag at der kom en ildrød ulv og stirrede på dens ven. Hun måtte være en Satuine. Det kunne han mærke på dem. Deres bånd var stærkt.
Han bøjede forsigtigt sit hoved, så det blev til et høfligt nik, for at sige hej tilbage til hende.
Han regnede ikke med, at hun ville forstå ham hvis han sagde hej. Det ville nok bare lyde som et vuf eller et hyl.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A what(Brick) Empty Sv: A what(Brick)

Indlæg af Gæst Tors 1 Nov 2012 - 22:26

Sienna smilede til ulven da den bøjede sit hoved, hun kiggede på Abbi som så en smugle anspændt ud "rolig nu Abbi, jeg tror ikke den gør dig noget" hun kiggede på den flotte ulv, hvorfor var den egentlig kommet her hen men det var også lige meget.
*det er ikke fordi jeg ikke stoler på dem men der er noget over den* Abbi kiggede på ulven og fik så et slags svagt smil på for ikke at være helt uhøflig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A what(Brick) Empty Sv: A what(Brick)

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 10:39

Han smilte skævt til leoparden og kiggede op på hende igen. Med en elegant bevægelse forvandlede han sig om til sin menneske skikkelse. I stedet for en ildrød ulv, stod der nu en dreng med brunt hår og krystalblå øjne. "Hej," sagde han høfligt og bukkede. "Mit navn er brick," han kiggede på dem begge med et smil, for at vise at han ikke ville dem noget ondt. "Jeg er ked af hvis jeg forskrækkede jer, jeg ville bare høre lidt mere af din nynen," sagde han og smilte skævt. "Det lød nemlig meget godt."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A what(Brick) Empty Sv: A what(Brick)

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 10:50

//Abbi er en Jaguar;-)//

Abbi knurrede overraskende af ham da han forvandlede sig til et hel almindeligt menneske eller almindelig er så meget sagt en mennskedreng er mere passende.
Sienna kiggede overraskende på ulven som lige pludslig ikke var en ulv men en flot ung dreng, hun var helt paff men fik et smil frem så hun ikke var helt uhøflig, hun kiggede over på Abbi som stadig knurred og havde gået tæt på ham og kiggede på ham som at hun ville gå til angreb hvornår det skulle være.
"Abbi hold så op" det hjalp ikke hun kiggede stadig på ham som om han var hendes næste bytte men drengen skulle ikke være bange Sienna ville aldrig lade Abbi gøre det.
"hej brick jeg er Sienna og dette er Abbi undskyld hun...har det med at være lidt usikker på folk lige meget hvor søde de så måtte være.
Hun rødmede lidt da han sagde hendes nynnen var god det var ikke ligefrem første gang hun hørte den men hun rødmede så let nogen gange "Tak"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A what(Brick) Empty Sv: A what(Brick)

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 12:42

//Beklager jeg Wink//

"Det er helt okay," sagde han og kiggede på Abbi med et roligt blik. "Jeg vil heller ikke bryde mig om, hvis en fremmede bare kom dumpende sådan," Han sagde sætning kærligt, efterfulgt at et grin.
Han kiggede hen på Sienna igen og nikkede høfligt.
"Rart at møde dig Sienna," Han smilte venligt til hende. "Jeg beklager min opførsel. Det var ikke særlig pænt af mig at skræmme din jaguar."
han kiggede ned på Abbi igen med et smil.
"Hun er meget smuk," Forsigtigt rakte han en hånd ud efter hende. "Du er en satuine ikke sandt?"
han ventede spændt på at se hvad jaguaren ville gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A what(Brick) Empty Sv: A what(Brick)

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 17:31

Hun smilte til ham, det var godt han ikke tog det så tungt men Abbi skulle ikke være sådan det ville Sienna ikke have *der var du heldig* Sienna kiggede en anelse surt på hende men smilte så til hende.
Hun kiggede på Brick med et smil
"Det gør skam ikke noget, hun har det med at være meget beskyttende over for mig"
Abbi kiggede på Brick stadig lidt usikker på ham men gik hen til den udstrakte hånd og gav ham lov til at røre hende.
Sienna smilte hun kunne godt se Abbi var usikker på ham men Sienna var imponeret da hun gav ham lov til at røre hende, Sienna kiggede på Brick og nikkede "jo det er vi" hun smilte til ham "og du er en shapeshifter ikke"

//det gør skam ikke noget Razz //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A what(Brick) Empty Sv: A what(Brick)

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 20:06

Han smilte, da Abbi lod ham røre hende.
"Jo," svarede han på Siennas spørgsmål og rettede sig forsigtigt op, så Abbi ikke skulle blive bange for en pludselig bevægelse. "Jeg er en shapeshifter."
Han kiggede sig omkring og lod sine hænder blive placeret i sine lommer. Duften af ren luft, fyldte hans næsebor og skamte en god stemning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A what(Brick) Empty Sv: A what(Brick)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum