Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
It's Now or Never - Page 21 EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
It's Now or Never - Page 21 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
It's Now or Never - Page 21 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
It's Now or Never - Page 21 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
It's Now or Never - Page 21 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
It's Now or Never - Page 21 EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
It's Now or Never - Page 21 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
It's Now or Never - Page 21 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
It's Now or Never - Page 21 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
It's Now or Never - Page 21 Voteba13It's Now or Never - Page 21 Voteba14It's Now or Never - Page 21 Voteba15 
Valentine
It's Now or Never - Page 21 Voteba13It's Now or Never - Page 21 Voteba14It's Now or Never - Page 21 Voteba15 
Natalie
It's Now or Never - Page 21 Voteba13It's Now or Never - Page 21 Voteba14It's Now or Never - Page 21 Voteba15 
Lori
It's Now or Never - Page 21 Voteba13It's Now or Never - Page 21 Voteba14It's Now or Never - Page 21 Voteba15 
Lenore
It's Now or Never - Page 21 Voteba13It's Now or Never - Page 21 Voteba14It's Now or Never - Page 21 Voteba15 
Renata
It's Now or Never - Page 21 Voteba13It's Now or Never - Page 21 Voteba14It's Now or Never - Page 21 Voteba15 
Jake
It's Now or Never - Page 21 Voteba13It's Now or Never - Page 21 Voteba14It's Now or Never - Page 21 Voteba15 
Sean
It's Now or Never - Page 21 Voteba13It's Now or Never - Page 21 Voteba14It's Now or Never - Page 21 Voteba15 
Elizabeth
It's Now or Never - Page 21 Voteba13It's Now or Never - Page 21 Voteba14It's Now or Never - Page 21 Voteba15 
Abigail
It's Now or Never - Page 21 Voteba13It's Now or Never - Page 21 Voteba14It's Now or Never - Page 21 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

It's Now or Never

Side 21 af 23 Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23  Næste

Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Tors 23 Maj 2013 - 21:41

Efter de var kommet ned til vandet, standsede Eric hestene, for at springe af sin egen. Så kunne Mira føre dem ud i vandet. Selv gik ham et stykke op på land, hvor han smed skoende og skjorten. Bukserne beholdte han på. Derefter gik han hen til Camille og greb hendes håndled, for at trække hende med ned i vandet. "Du kan ikke side her oppe og ligne en tordensky, hestene gør os ikke noget. De ved godt hvem der er lederen." Han skød brystet frem, før han gik ud i vandet til Mira.
Ved den nærmste hest, kravlede han op på ryggen og tog et hovedspring ned i vandet, hvor han dykkede rundt i lidt tid, før han kom op på siden af Mira og trak hende ned i vandet til sig. Hun skulle ikke holde sig sikker der oppe.
Om Camille var taget med havde været op til hende selv, Eric havde kun trukket hende hen til vandkanten og så måtte hun selv tage beslutning om hvad hun videre ville. Det var ikke ham der skulle bestemme det, selvom han med ivrig vinken forsøgte at få hende med sig ud i vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Tors 23 Maj 2013 - 22:12

Camille var et alt for let offer.
Hun var i underskud af alt, ved at falde for Eric og følelsesmæssig ude af balance. Og så kom ham der... I bare overkrop og smil på læberne.
Hun rakte sin hånd til ham og fulgte med helt ud i vandets spæde start. Eric var snart i vandet og hans ubekymret måde , fik selv Camille til at le. Mira var som født på en hest i et hav. Hun havde den bedste tid og at hun elskede det, var tydeligt.
Camille lynede nederdelen af, men beholde sin hvide teeshirt på, da hun rendte ud i vandet.
Hun dykkede ned, da der var dybt nok og svømmende mod Eric. Hun brød med vandets flade og skød op. Planen var at få en hånd på toppen af hans hoved , og presse ham under vand, bare hurtigt.
" Jeg er stadig sur på dig" gispede hun efter vandkampen, uanset hvem der luge vandt den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Fre 24 Maj 2013 - 12:55

Det gav Eric et chok da han pludselig blev presset ned under vandoverfladen, men i samme øjeblik han var under overfladen, snurrede han rundt, slog armene omkring Camille og trak hende ned til sig, for der efter at svømme op til overfladen igen. Der søgte han op på den nærmeste hest ryg, hvis hals han begyndte at gnubbe.
"Jaja, så siger vi det." Derefter et skuldretræk og et stort grin. Alle hestene fik en tur omkring deres hals og hoved og det øverste af halsen. Det var ikke så meget fordi det var nødvendigt, men fordi de selv kunne lide det.
Efter alle hestene var rene forlod Eric vandet for at ligge sig op og soltørre i solens stråler. Mira fulgte efter, men kastede sig over at bygge sandslot i vandkanten. Hestene legede videre ude i vandet eller gik længere op hvor de kunne græsse til turen gik hjemad. Alle vidste de hvordan det hele forgik, for store badedag forgik en gang om ugen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Fre 24 Maj 2013 - 15:02

Eric var et udpræget konkurence menneske, så naturligvis ville han gå til modangreb.
Et kort øjeblik , var hun tæt på ham og kunne fornemme hans krop mod hende, men så var de adskildt af masse vis af vand.
Camille svømmede op, og imens Mira legede og Eric skruppede og skurede, lå hun på ryggen og bevægede sig kun, så hun lige holdte sig pænt flydende.
Det var dejligt...og hun var glad, nej...lykkelig for ikke at sidde bøjet over en bog eller en kridttavle nu, med Mira- men det behøvede hun jo aldrig at indrømme til nogen.
Hun gik på land lidt efter de andre.
Håret blev klemt fri for overskydende vand, og med ryggen til de andre , trak hun den våde bluse helt af.Hendes nederdel var af den type med en meget bred elestik i livet, den kunne udmærket trækkes op og siddeover brysterne, så den istedet lignede en lille kjole, hvilke hun benyttede sig af.Så var hun da tør----nogenlunde.
Camille satte sig i skrædderstilling ved siden af Eric. "Hvad vil du gøre hvis hestene bliver urolige?Du kan umuligt styre 10 på en gang" spurgte hun.
"Har du nogen sinde haft problemer med dem, sådan alvorligt....været ved at komme til skade?" spurgte hun nysgerrigt, lukkede øjnene og stak næsen op mod solen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Fre 24 Maj 2013 - 17:55

Med lukket øjne svarede Eric: "Jeg har tiltro til at de nok skal komme hjem. De ved de har det godt hvor de bor og det er flok dyr. De ved jeg er anføren i flokken så de vil så vidt muligt altid forsøge at følge mig. Skader har jeg ikke haft så mange af. Så længe de har respekt for mig, genere jeg dem ikke uden grund. Jeg plejer også at give dem vand, så de ved hvad de kan forvente hvis de krydser min vej på et dårligt tidspunkt." Kort åbnede han øjne, for at se op på Camille.
"Jeg har tænkt på et lille sommerprojekt med Mira og hvis har lyst til at være med, er du velkommen." Han satte sig op og børstede noget sand af, så godt det nu lod sig gøre. "Tænker at vi skal lave en hestevogn der kan passe til hestene. Jeg ved ikke om den skal være stor eller bare til en eftermiddagstur."
Idéen lod han hænge lidt i luften, før han spurgte hvad hun syntes om det.


Sidst rettet af Eric Fre 24 Maj 2013 - 21:03, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Fre 24 Maj 2013 - 18:24


Det var interessant at høre ham tale om hestene på den måde. Det var jo en hel lille videnskab ,hun aldrig rigtig havde læst om. Det blev hende klart, at Eric ikke bare hyggede omkring hestene, hvilke på en måde var Camilles opfattelse. At han bare hang ud med dem og tog sig af lidt af det fysiks hårde arbejde , for hans far- men... Der lå så meget mere i omgangen med de enorme dyr. Og Eric havde helt styr på hvad han lavede.
" Jeg kan dårligt forstille mig at du generer dem, selv på en dårlig dag"smilede hun og smed sig ned, så de sandkorn der endnu lå frit på stranden og ikke var i Camilles undertøj, de kunne nu sætte sig mageligt i hendes hår.
" Et sommer projekt! Bygge en hestevogn ?" Camille der ingen fornemmelse for hvornår en vogn fik fra medium til stor, fandt dog hele eksperimentet spændende. Og det vr noget de kunne lave sammen. Hun kunne sikkert begge dele , det... Og få hendes skole kick startet for de små slave børn hun havde tænkt sig at befri.
" Det lyder godt , skal det være er sommerhus på hjul". Drillede hun ham og så for sig hvordan er småblomstret gardin hang foran og nogle hvide pyntepuder fyldte op inde i vognen. Der kunne man så ligge og hygge. Altså... Læse... Maskinen læse! Camille rystede tankerne ud af hovedet og måtte vist hellere holde sig til Erics tanker. De synes langt mere fornuftige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Lør 25 Maj 2013 - 6:49

//Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Lør 25 Maj 2013 - 15:58

Selvfølgelig gik der ikke mange sekunder før Camille havde fordrejet hans ord. "Nej, en vogn på hjul, ikke et hus!" Brokkede han sig højlydt. "Intet sommerhus med frække scener, ellers må du bygge dig et selv." Hans skulle være til praktiske ting, ud over at lade Mira få lov til at lege prinsesse. hun havde selv presset gevaldigt på, for at få lov til at få en vogn af den ene eller anden art.
"Min far skal ind til byen i morgen, så tager jeg med ham så vi kan få noget træ. Han har sagt han nok skal give en hånd med og ikke mindst give mig nogle tal på krækkerne, så jeg ved hvad vognen må veje og hvordan stængerne skal sidde."
Der var meget at regne og tælle på, men Eric havde allerede lavet en liste over ting der skulle gøres og selvom der var meget, var han sikker på at det hele nok skulle falde i hak. Især hvis Camille også skulle ud og lege landevejsrøver igen. Eller hvad hun nu selv kaldte det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Søn 26 Maj 2013 - 9:33


Camille stillede et skuffet ansigt op .." Hva'? Ingen lille love nest ... Og ingen ægteskab ! Du er da ikke sjov at lege med " haglede beklagelserne ned over Eric, men denne gang ganske muntre og bløde.
Vand og sol ... Og den store blå himmel, havde fået Camille tilbage i god balance. Hun havde besluttet ag opgive al det med kærlighed ... Det var kun til besvær.... Nu ville hun fokuserer på tilværelsens lethed.
Hun ville begynde at arbejde igen, få røvet sig til nogle penge. Og så skulle skolen sparkes igang.
Men indtil det lykkes , kunne hun jo hjælpe med Erics rullende værktøjskur.
"Jeg vil da gerne hjælpe. " hun smilede.
" Tager i begge til byen? Måske skulle jeg tage med . Det er tid til at lave lidt penge. " forslog hun.
Camille plejede at lave sine små hold op om natten. Men nu hvor hun var eftersøgt så ventede de nok at finde hende på netop disse tidspunkter.
Derfor lød det som en brand god ide, at lave et par røverier .... Ved højlys dag, ræsonnerede Camille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Søn 26 Maj 2013 - 14:56

Det var dejligt Camille ville hjælpe, trods Eric tvivlede på hvor meget det egentligt kunne blive til. I hans verden var kvinderne ikke en haj til det med at bygge, men nu var hun også af en anden støbning. Meget andet.
"Lave penge?" En snert af urolighed kunne spores i hans stemme. "Betyder det røveri?" Mundvigen truede med at stige op fra de døde. Hvis hun bekræftede, ville han kort efter ligge flad af grin. Hvis det derimod blev afvist, ville han ånde lettet op. Sidste gang han havde hørt om det, havde det absolut ikke gået særlig godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Søn 26 Maj 2013 - 15:07

Selvfølgelig kunne Camille ramme et søm med en hammer!
Hun kunne enda ramme tre fingre samtidig , hvis det skulle være.
Så hun kunne snildt være behjælpelig , hvis ikke med andet ... Så med gode råd og vejledning.
Hun satte sig op, og dovent strakte hun på skift begge hænder op mod himlen.
" Ja .., røveri... Troede du jeg sov med folk for penge eller hvad" kom det med et lille grin. Det endte dog hurtigt da Eric flækkede af latter og camille så på ham.
Han var nogen gange helt umulig den mand.
" Er det morsomt nu ? Er du klar over jeg hver gang sætter mit liv mere eller mindre på spil? Og at andre folks liv og frihed afhænger af om jeg får penge til at frikøbe dem for ? Ikke alt er en leg på hesteryg Valentine" irettesatte hun ham .
Hun samlede et par muslingeskaller op af sandet ... Måske Mira og hende kunne bruge dem til noget ? Lime dem på et eller andet.
Ja... Hun vidste lige hvad- men det måtte Eric vente med at vide , til mira og camille havde pyntet med dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Søn 26 Maj 2013 - 16:16

Det endte med at Eric lå og gispede efter luft før han fik latteren stoppet og kop op at stå. Det passede med at hans tøj var nogenlunde tør. Med et højt klart pift, kaldte han hestene og Mira til sig. Med mindre Camille skulle klunte rundt for at komme op på sin hest, var de kort efter på vej hjem til gården i rask tempo. Ikke så hurtigt at nogle løb fra hinanden, men alligevel så de kom hjem til gården hvor middagsmaden var sat på bordet.
Efter maden blev Mira pænt overdraget til Camilles varetægt, som moderen ønskede ved morgenmaden. Selv tog Eric med sin far ind til byen med nogle heste der skulle have sko og seletøj. Ja, krækkerne skulle også have tøj, selvom det var langt mere afslørende end hvad Eric nogensinde havde set Camille i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Man 27 Maj 2013 - 14:40

----
// lol hvor er du tosset. //

Eric syntes ikke helt af forstå alvoren i hende lyssky job. Eller alvoren i hun havde været efterlyst og mange ville have fingrene i den rebelske slave forkæmper. At han gjore lidt grines det ... Ja... det måtte han jo om. Camille så sådan på det at det var langt bedre end han lå søvnløs over at være bekymret over for det. Men de fyre Camille havde for vane at teame up med, var bestemt ikke den type vat nisser. De var af et helt særligt stof, kunne man godt sige. Hun var påpasselig hvem hun lukkede ind og hvem hun tog til sig. Måske fordi hendes far ... Hendes egen far!... havde svigtet hendes tillid på så brutal en måde.
Camille bebrejder ikke andre ... Faktisk stort set aldrig... Alt blev rettet ind mod hende selv. Hun var bare ikke god nok når alt kom til alt- så lavede hun for meget fod fejl i den opgave man kaldte livet.

Hjemme på gråden , fik de gullasch serveret. Efter oprydning blev Mira sat i sving med lektier og Camille satte sig til at skrive et brev til Aleck. Han ville sikkert flå hovedet af alle han mødte, hvis ikke der kom livstegn fra hende, i ny og næ.
Mira Var flittig og bagefter fik hun lokket Camille til et bad .
Det var nu ikke så svært igen. Camille elskede at nusse om pigen , vaske hendes ryg og hår og fortælle sjove historier samtidig.
Camille lavede hjemmelavet sæbebobler og en puster ud af ståltrådsnet - og Mira var helt vild af glæde. Hun pustede og pustede og begge piger morede sig, hvilke formentlig nok kunne høres helt nede i stue etagen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Ons 5 Jun 2013 - 10:08

Efter alle havde forladt køkkenet, selv Nicholé for en gang skyld, gik Eric på rov. Han kunne ikke lide det gryde snask de havde fået og han kunne bestemt heller ikke overleve uden mere mad. Et æble og noget brød, mere blev det ikke til før han kunne mærke sit mors utilfreds blik i nakken. Efter at have forsøgt sig med et meget stort smil blev han smidt ud af køkkenet med sit brød og æble. Mere mad blev det ikke til før der igen var serveret.
Til alt held havde nogle af nabogården et par æble træer, så der kunne man finde Eric henne da han var færdig med at spise æble og brød. Det blev kun med én hest, for han havde prøvet at tage alle hestene med og det havde endt i en meget hidsig nabo der havde forbudt Eric bare at vise sit ansigt de efterfølgende måneder. Hungersnødden havde sat ind i det lille land.
Efter maden var spist var det på tide at få skyllet saltvand og andet snavs af sig, så Eric satte kurs mod baderummet. Fordi han benyttede sig af bagindgangen til huset, der ledte direkte op til baderummet, hørte han ikke pigerne før han stod i døren uden helt at vide hvilke ben han skulle stå på. Det lignede et vandland - efter hvad Eric kendte som et 'vandland' - med masser af bobler og sæbe ud over det hele. Gulvet var også fyldt med vand og han var sikker på at håndklæderne ikke var det mindste tørre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Ons 5 Jun 2013 - 15:17

Camille var efterhånden blevet rimeligt sprøjtet til af vand.
At lege med Mira var ikke en sag for små fine pyntedukker.Mira var en frisk lille pige, der gik til makronerne.
Camille havde smidt både over og underdel, og var nu trådt op og endt i badekarret sammen med Mira. Den lille pige uden noget kluns på, men Camille hade dog sit almindlige mørkeblå undertøj, der lignede det var fra paris....men syet var det nu, efter hendes instrukser, i et lille telt på marked.
De sad i hver deres ende af badekarret, da Eric tronede frem i døren, og selv om der var så rigeligt med sæbe, lod Camille sig lige glide yderliger noget centimeter ned, for at sikkre sig dække.
Den lille kande af zink i Camilles ene hånd, den hun havde brugt til at skylle søbe ud af miras hår med...blev dukket ned og dermed fyld til randen.
Camille kastede det i retning af Eric, da der alligevel var så vådt alle vegne...." Kom nu farmand....mon ikke vi kan være her alle tre?" smilede hun glad til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Ons 5 Jun 2013 - 15:24

Eric så mistænksomt på hånden der bevægede sig en smugle under vandoverfladen men alligevel reagerede han for sent. Men lidt tør forblev han da, hvilke galt den ene halvdel af ham. han sukkede dramatisk, før han trak skjorte og sko af. Ingen grund til at det blev mere vådt og da heller ingen grund til at smide alt tøjet. Det var alligevel for meget.
Efter tøjet var lagt sikkert et tørt sted, eller et sted han håbede forblev tørt, forsøgte Eric at komme hen til badet uden at glide i sæbe og vand der fyldt gulvet. Fremme ved sit mål stoppede han op og så skeptisk ned i karret. Det var stort, bevars. Men tre! Han kunne være der i, men nu var både Camille og Mira der også i.
"Jeg syntes nu der er lidt trangt." Påpegede han og kiggede op på de to piger. Hvis de forsøgte at kaste vand efter ham, ville han gøre alt for at undgå vandet - så godt som det kunne lade sig gøre uden at tage den på næsen eller røven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Ons 5 Jun 2013 - 15:37

Mira jublede og begyndte med det samme at indsamle skum i de små hænder, til at beklæde sin far med.
Camille der i starten så på Mira, kom til at hænge en smule...bare lidt..fast på Eric, da han stod i bar overkrop, og skulle op i vandet.
Hun trak vejret dybt ind gennem næsen.Det gik ikke at hun tænkte på ham...sådan.
han var Miras far og Camilles ven. det var det.
Hendes hånd lagde sig om hans håndled, så langt fingrene kunne nå og hun hev blidt til.
"Du kommer bare her op, med rykken til mig...så kan du værne mig mod Miras angreb" forslog Camille.
Og hvis Eric adlød, ville hun sprede sin ben en smule ud til siden, så han kunne være der, og hun ville lægge hænderne på hans skuldre, og massere lidt sæbe rundt der.
Camille ville læne sig en smule frem,ligge sin hage mod hans skulderblad og mumle " er det ikke dejligt?"
mira ville sidde med store øjne og kigge på.....imen hun overvejede om det var tid til at sende sin sæbebunke i hånden imod Eric.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Ons 5 Jun 2013 - 15:45

Først var Eric meget mistroisk, men til sidst fik han taget sig sammen og trådte op i badet hvor han fik mast sig ned i mellem Camilles ben. Helt let var det ikke, men ned kom han. Han åndede næsten lettet op, da det kun blev til massage, hvilke hun viste sig at være ganske god til. Det store problem var bare at han normalt ikke fik massage og derfor ikke havde lært at slappe ordenlig af, hvilke hun sikkert kunne mærke på de spændte muskler.
"Jo." Løj han åbenlyst, mens han næsten pressede kæberne sammen for ikke at komme med beklagende lyde. Kort efter øjede han chancen for at drille Mira, da hun havde hænderne på hver side af sæbe bunken. Hans hænder skød frem og lage sig på hver side af hendes, som han hurtig pressede sammen så sæben sprang ud til alle sider, da den blev ramt af hendes hænder. Sekundet efter så Eric meget uskyldig ud, da han havde stukket hænderne ned i vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Ons 5 Jun 2013 - 15:55

Camille førte hænderne lidt hen af skulderne og lidt ned af Erics overarme...udelukkende af een eneste årsag, at han var så anspændt.Ville nogen påstå der var andre motiver, ville Camille benægte fra nu af og til Underworld gik under.
Selv om hendes tanker var alt andet end enige, kunne ingen jo se dem..."Du er enormt anspændt" mumlede hun , som for at synliggøre hvorfor hun blev ved med at røre ved ham, selv om massagen var blevet mere blid og næsten som kærtegn istedet.
PLASK
Mira sad med sæbe i hele femøren og hendes underkæbe hang på gulvet."DET VAR SNYYYYYYD FAR! " hylede hun op, og nærmest sprang op-og ud af badekarret.
Hun tog en ret så vådt håndklæde på, og flygtede ud af badeværelset ned for at finde Nichole og sladdre, imens Camille råbte sin advarelse efter barnet, med bekymret stemme " Mira...skat...forsigtig ..der er glat skat "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Ons 5 Jun 2013 - 16:03

Der kom et lille grin fra Erics side, før han fjernede sig fra Camilles hænder og overtog Miras plads, så han kunne læne sig mageligt tilbage. Fødderne lage han over kors. "Nå, nu har jeg fået en af invaderende ud af mit bad, mon jeg så også kan få den store ud?" Han lage sig mageligt til rette, hoved tilbage og lukkede øjne. Ude i gangen kunne man høre Nicholé komme gående.
Da hun åbnede døren lå der ikke længere kun én kæbe, men to. "Vi skal ikke dyrke ris her inde." Blev hendes første stadig forbløffet ord, før hun sukkede og satte hænderne i siden mens hun fik et meget utilfreds-mor-udtryk. "Idéen med et bad er at det er uden tøj i to, men det er lige meget nu for jeg forventer det her er gjort rent når far kommer hjem. Han får jo et hjertestop!" Med de ord snorrede Nicholé rundt og gik ud i køkkenet. Hvis man havde bemærket det, var der ikke et eneste sekund hvor hendes øjne havde set rigtig vrede ud og et lille smil havde til tider truet med at trække hendes mundvige op, men det ville hun lige indrømme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Ons 5 Jun 2013 - 16:18

Hele vejen ned af trappen, kunne man høre Mira hyle om snyd og kalde efter Nichole.
"Arh...jeg er ikke så nem at snyde...eller manipulerer...som Mira" mente en muntre Camille, der ikke kunne se sig selv forlade karret forløbig.
Camille dukkede ned under vandet, da Eric skiftede silling, og da hun kom op var det for at finde hans mor i rummet.
Oh...det var ikek lige så godt. Camille ville have ønsket at hun var forblevet under vand, det var en yderst pinlig situation.
Hun kiggede bebrejdende på Eric, selv om han var hel foruden skyld....udover han bar ansvaret for Miras flugt.
"Vi skal nok rydde op...og tørre" skyndte Camilel sig at sige, inden Nichole forlod dem.
Hun legede lidt med Nicholes ord...det var jo en smule sjovt, at hun ikke havde skændt mere på dem over al sjaskeriet...men nærmest opfordret dem til at smide tøjet istedet.men nu kendte Nichole jo heller ikke til cCamilles nyopstået tanker om hendes søn.Og det var der ingen der skulle, næææ nej.
"Du hørte din mor, Valentine...af med tøjet..." udfordrede camilel så snart de var ladt alene.
"Jeg vil sku ikke have ballade med din mor, bare fordi du er...snerpet" drillede hun og hyggede sig max.
Selv havde hun så lidt på at det dårligt kunen betegnes som tøj, så det var klart Eric der måtte ud af hans bukser, hvis man spurgte Camille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Ons 5 Jun 2013 - 16:26

Den idé brød Eric sig ikke om, i hvert fald ikke uden forandringer. "Nej nej, skal jeg må du også." Han stak næsen i sky og krydsede armene over brystet. Egentligt ville han nødig smide tøjet, så han ville sidde i et problem hvis hun faktisk gjorde det, men det tvivlede han på. Derfor endte han med at forlade badekaret og finde nogle klude som kunne suge noget vand op så de kunne få det ud af huset.
"Tænk at man kommer for at få et bad og så bliver man sat til arbejde!" Efter at have fundet nogle svampe, kastede han den ene over til Camille, mens han smed sin egen ned på gulvet for at suge vand. De kunne klare en overraskende stor del. Mens den sugede fik Eric sit tøj helt i sikkerhed og så anbragt sig med bagdelen i karret. "Kvinderne gør rent, i gang skat."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Ons 5 Jun 2013 - 19:55

det kunne næppe blive mindre, så naturligvis havde Camille ingen planer om at smide mere tøj.Så hun sendte blot et stort smil til Eric der selv når han var trodsig så ud til at være skåret ud af et mode blad for mænd.
Hun kom op at stå, og lod vandet drive af sig imens hun klemte vand ud af det lange hår, og glodede lidt dumt efter Eric.Hvad havde han gang i nu?
Hun trådte op af bade karret, og fik et fugtigt håndklæde viklet omkrig sig, og begyndte at tørre op, ligeindtil Eric spillede op til dans.
" skat??.....så du tror du kan smigre mig til at lave al det hårde arbejde.....imens du sidder der og dovner den?" hun trådte hen til ham, og placerede begge hænder på hans brystkasse, for at give et ordenligt puff, så han ville ryde helt ned.
"Dir hus...dit badekar..din datter...dir vand...din mor...DIN oprydning, misser jeg noget her....skat?" lød det drillende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Ons 5 Jun 2013 - 21:05

Erics hænder fløj rundt, da han pludselig blev presset ned i vandet. "Hey, hvem var det lige der havde lavet sø her inde da jeg kom!" Udbrød han mens han forsøgte at komme komme op igen. Det var ikke let men det lykkes til sidst. Han kastede ned i sine klæbrige bukser, som han sukkede højt af. Til sidst åbnede han dem op og trak dem af for så at finde et nogen lunde tørt håndklæde og vikle omkring sine hofter.
"Imens går jeg lige op og skifter bukser." Med de ord styrtede han næsten ud af døren for at komme op og få et par bukser på. Da det var sket blev han siddende der oppe til enten Camille kom eller han var nogen lunde sikker på at Camille var færdig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Gæst Ons 5 Jun 2013 - 21:22

En glad og fri latter brød spontan ud, da Camille fik ham i vandet, helt.
" Din datter....jeg holder hende ansvarlig for det hele....hun tager så tydeligt efter dig, Eric.Hun mangler kvindelig selvskab, så det er godt jeg er flyttet ind "
Camille vendte sig om, så hun stod med ryggen til ham, da Eric begyndte at lyne ned for bukserne.Det var godt nok lige i overkanten af hvad hun kunne klare lige nu, uden at dumme sig.
Meget energisk gik hun igang med at få rummet tørret op, og selv da Eric flygtede fra oprydningen , sagde hun ikke noget til det.ikke andet end " Ja...det lyder som en god ide"
Rummet blev bragt i orden, og med håndklæde om sin krop, satte Camille kurs mod haven.Der havde Nicholé sin lange tørresnor, og Camille fik alle de våde håndklæder og sager , inklusiv sit eget tøj , hængt op.
Det var en hel lille cirkusforstilling at krænge lingeriet af, inden under håndklædet, men det lykkedes .Så alt kunne ophænges til tørre.
Derpå satte hun kurs mod hendes værelse, så hun kunne blive en smule mere anstændig.
Camille legede med sine egne små skøre påfund, i tankerne.
Hun havde både lyst til at drille Eric....hylde ham lidt ud af den...men hun vidste på den anden side godt, at det var en virkelig dårlig ide....af den ene grund at hun var ved at blive en smule for interesseret i ham.Og alle vidste at det slet ikke kunne gå.
Alle!
Eric....var slet ikke noget for hende! Han....han....Camille rystede på hovedet for at få tankerne på plads.Det var svært.
Men ....der var en praktisk ting hun skulle have ordnet, og hun skulle lige have tilladelse....og måske hjælp?
Hun listede lige forbi Erics værelse og bankede på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Now or Never - Page 21 Empty Sv: It's Now or Never

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 21 af 23 Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum