Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba13Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba14Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba15 
Jake
Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba13Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba14Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba15 
Sasha
Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba13Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba14Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba15 
Renata
Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba13Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba14Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba15 
Celenia
Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba13Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba14Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba15 
Lenore
Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba13Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba14Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba15 
Genevira
Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba13Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba14Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba15 
Katrina
Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba13Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba14Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba15 
Lori
Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba13Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba14Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba15 
Edgar
Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba13Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba14Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//

Go down

Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Empty Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 21:04

S: Doomsville Angerforge District, Gaderne
T: Aften
O: Der er mange huse, og lang skygger
V: massere af skyer og en smule køligt


Det havde været en ok dag i dag. Akeyla havde været ude og jage så hun var mere eller mindrer mæt. Hun var kommet en tur til Gaderne i doomsville, men hvad hun helt presis lavede her vidste hun ikk. Hun kendte ikk nogle i det her område, men nu var hun her alligevel. hun overvejede lidt selv at købe et hus her, men var ikk helt sikker på om hun i sidste ende gad. I dag havde hun taget en fin rød kjole på. Hun gik bare lidt rundt i gaden, og vidste ikk hvad hun skulle lave lige nu og her, men skulle nok finde på noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Empty Sv: Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 21:17

Zankuji kom stille og roligt gående for sig selv og havde ikke så travlt i dag som så mange andre dage og sådan noget der, han så sig omkring og havde endeligt fundet sig et sted og bo og det hele så det kunne vel ikke være meget bedre eller kunne det, han var ikke helt sikker på det lige nu og her og alt det der.
Han slappede roligt af og gik bare der i noget tid før han fandt sig en bænk og satte sig ned på den og viste ikke hvad han skulle give sig til lige nu og her da der ikke var meget og lave efter hans mening.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Empty Sv: Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 15:59

Akeyla blev bare ved med at gå rundt i byen da hun så et menneske som faktisk så ok sød ud. Hun beslutede sig for at gå over til ham for at snakke med ham. Da hun kom hen til ham smilede hun sødt til ham. "Hej med dig. Jeg er Akeyla, og hvem er du?" Hun studerede diskret hans udsende fra top til tå, og syndtes entlig at han så ok ud. Lidt for sød måske, men ellers ok. Akeyla var mere til de fyre som så en smulle mystiske eller lidt farlige ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Empty Sv: Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 16:24

Han så på en kvinde som var kommet hen til ham og kiggede lidt på hende med et par lidt store øjne "øhh hyggeligt at møde dig Akeyla jeg er Zankuji"sagde han roligt og anede ikke hvorfor hun bare lige sådan var kommet hen til ham sagde sit navn og spurgte hvad han hed og det hele, han så på hende og slappede bare af "hvordan kan det være du kom hen til mig"spurgte han bare sådan lige ud og alt det halløj der og viste ikke hvad hun ville ham lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Empty Sv: Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 9:35

Hun så på ham med sine grønne øjne, med lysserøde katteformede pupiller. "Jeg havde lyst til at snakke med en person, og du var den eneste som lige var i nærheden, og jeg syntes at du så sød ud." Hun smilte noget som vil se ud som et venligt smil til ham, men det var mere et lumsk smil. Selvom hun kun spiste kød og ikk sjæle, vil hun aligevel god ha lov til at lege lidt en gang i mellem med folk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Empty Sv: Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 20:11

Han kiggede på hende "det bare noget du siger"sagde han roligt og viste ikke hvad han sådan lige skulle tro på for han havde lige mødt denne her kvinde som stod foran ham og det hele, så hvad han skulle tro på og ikke tro på var han ikke sådan helt sikker på og alt det halløj der.
han kiggede på hende og slappede bare roligt af "Mit navn er Zankuji"sagde han roligt og slappede bare roligt af og viste ikke om hun ville sige sit navn eller hvad hun ville for nu havde han jo sagt sit og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Empty Sv: Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 9:23

Hun kiggede på ham. "Jeg mener skam hvert et ord jeg siger. Jeg syntes du ser sød ud" Hun smildte til ham, med en undertone af dysterhed, som kun de færeste vil ligge mærke til. Hun undlod at fortælle ham, at hun ikk var så meget for dem som så søde ud, men bedst kunne li' dem som var noget mystiske og en smulle dystre i det. "Jeg hedder Akeyla."

Hun havde på fornemmelsen at han fik lov til at se hende i sin ulv, men om det var fordi hun selv vil visse ham den, eller fordi han kom til at provokere den frem vidste hun ikk endnu. Hun måtte bare vendte og se.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Empty Sv: Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 21:31

Han kiggede på hende og slappede bare af "okay men tror nu ikke jeg er det jeg liner"sagde han roligt og kunne da godt tænke sig til at han så sød ud og alt det men han kunne jo være helt andet end bare det, hans personlighed var for det meste ikke det som hans udseende viste og sådan.
Han kiggede på hende "men det da hyggeligt at møde dig Akeyla"sagde han roligt og tog et æble frem og tog sig en bid og kiggede på hende og slappede bare roligt af og viste ikke hvad hun ville ham siden hun bare var kommet sådan, men det kunne man jo altid finde ud af og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Empty Sv: Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 9:20

Hun så på ham. "øh, Jo. Selvfølig. Jeg tror helt sikkert at du er sød, og det er en af grundende til at jeg kom hend til dig. Har brug for at snakke med nogle." Hun så på ham med et lumsk smil, men de fleste vil bare se det som et sødt smil. Hun havde lyst til at lege lidt med ham. Få ham til at stole på hende, men hun kunne risikere at hun også kom til at stole på ham, og så vil hun ikk kunne gøre ham noget. Det var en mærkelig regl hun havde med at folk hun stolede på havde hun en smulle svære ved at gøre noget, så derfor håbede hun på ikk at komme til at stole på ham, men man kan ikk helt selv bestemme hvem man stoler på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Empty Sv: Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 10:46

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af "okay så hvad vil snakke om"sagde han roligt og kiggede bare på hende og slappede helt af og ventede bare på at se hvad hun ville sige til ham og sådan, men hvad det var viste han ikke for hun ville jo bare snakke med en og det var så ham lige nu og her.
Han kiggede på hende og slappede bare roligt af og det hele og havde ikke noget imod at hun ville snakke med ham og sådan noget, det var altid dejligt at snakke med folk når det var og sådan noget halløj der.

//sorry hvis det lidt kort//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Empty Sv: Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 11:54

Akeyla så på Zankuji med et lille dæmonisk smil. Hun kunne ikke rigtig gøre for det. Hun var født sådan. Nogle gange kom dæmonen bare op i hende og overtog på en måde hendes krop. "Er du entlig her fra, eller kom du bare helt tilfældigt her forbi?" Hun så stadig på ham med et lille dæmonisk smil. Hendes dæmoniske side havde lyst til at lege lidt med denne mand, men hvorfor vidste hun ikk helt. Nogle gange havde hun bare lyst til at "lege" med nogle. Hun havde på en måde tre stemmer i sig. De to af dem vil lege med manden, men på hver deres måde og den tredje vil gerne være sød ved ham. Hun vidste ikk vilken stemme hun skulle lytte til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Empty Sv: Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 12:17

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af "ja er her fra bor i hus lidt uden for byen"sagde han roligt, roligt så han på hende og smilte bare sådan på en lidt mystisk måde til hende og slappede af "hvad med dig selv er du her fra"spurgte han roligt på en måde som stadig var lidt mystisk og sådan noget der.
Han så på hende og ventede bare roligt på at hun ville sige noget til ham og alt det halløj der og viste ikke hvad hun ville sige til ham nu hvor han nærmest havde taget en drejning som var noget der sikkert ville komme bag på hende eller noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Empty Sv: Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 12:31

Akeyla smilede bare stadig på en dæmonisk måde. "Jeg er ikk her fra, men har overvejet at købe et hus her et sted." Kom nu gør noget ondt ved ham. var der en stemme som sagde i hende, men hun gad ikk lytte til den. Ikke endnu ihvertfald. Hun så sig en gang rundt. Der var ikk så mange på gaderne. Hun så tilbage på Zankuji igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Empty Sv: Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 12:38

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af "okay hvorfor har du så ikke gjort det"sagde han roligt og så bare på hende "hvad tænker du på lige nu og her siden du ikke siger mere end bare en sætning"spurgte han roligt og slappede bare af og viste ikke hvad hun ville sige nu, men han håbede på mere end bare en sætning fra hende.
Han så på hende og roligt stilede han sig lidt tæt på hende og kiggede hende i øjne og lod en hånd hurtigt berøre hendes røv før han fjernede den igen og så på hende, trin for trin kunne man godt kalde det han gjorde lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Empty Sv: Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 12:50

Hun så på ham. "ikk..." Hun blev overrasket da han sådan uden videre tog hende på røven. Hun kunne mærke at hendes indre ulv og dæmon gerne vil ud, men hun kæmpede imod. "Lad hellere vær med det, du gør det nemlig meget svært." sagde hun med en smulle anstrengt stemme. Hendes øjne var begyndt at lyse en smule takket være ulven i hende som gerne vil ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Empty Sv: Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 13:16

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af "okay hvad kan der da ske"sagde han roligt og var ikke sådan en man skulle lege med på nogen måder hvis det var sådan noget hun var ude på lige nu og her, men han var ikke helt sikker på det lige nu og her men det var noget han måtte finde ud af og sådan.
Han kiggede på hende og slappede bare roligt af og viste ikke hvad han skulle gøre hvis han fik at vide hvad der sådan kunne ske og sådan noget der, men dog ville det være dejligt så de kunne undgå det og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Empty Sv: Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 9:52

Akeyla smiled lumsk til ham. "Er du virkelig sikker på at du vil vide det?" Spurgte hun. "Når men nu skal du høre. Jeg er ikk et menneske som dig." Hun smilede et dæmonisk smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Empty Sv: Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 10:17

Han kiggede på hende "når så du er som så mange andre jeg har mødt i den tid jeg har været her"sagde han roligt og slappede bare roligt af og kiggede på hende, han var ikke bange for hende bare fordi hun ikke var menneske og sådan noget, han havde mødt så mange her i gennem tiden mens han havde været her og sådan noget halløj der.
Han så på hende og viste ikke hvad hun ville ham siden hun nu bare var kommet hen til ham og sådan men hun skulle ikke prøve på at lege med ham eller noget for så gik han bare så gad han ikke mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Empty Sv: Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 10:50

Hun så iriteret på ham. "Nej, jeg er ikk som nogle af de andre du før har mødt!"Hun nermest knurede orderne. Hun hadede at folk sammenlinede hende med andre. "Du har aldri før mødt en som mig, eller en som bare liner en lille smule. Jeg er en blaningsrace." Hendes indre ulvedæmon var nu meget svær at holde tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Empty Sv: Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 11:27

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af og var ikke bange for hende "okay men du stadig overnaturlig og du kan godt lade mig være hvis det er"sagde han roligt og viste ikke hvad han lige skulle gøre for han var ikke den der bare gav sig til at slås med andre og sådan noget.
Han så på hende og var ved at være træt af hun bare kunne blive så forbandet sur over ingenting og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Empty Sv: Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 14:20

Akeylas indre steme fortaldte hende stadig at hun skulle gå over og gøre ham noget. Hun gik over til ham. "Hvis du gør mig noget kan jeg ikk love dit ve og vel. Er det forstået?" Det var hendes indre dæmon som talte nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg dog her?    //Zankuji// Empty Sv: Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum