Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hvad laver jeg her? EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Hvad laver jeg her? EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hvad laver jeg her? EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Hvad laver jeg her? EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Hvad laver jeg her? EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hvad laver jeg her? EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Hvad laver jeg her? EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hvad laver jeg her? EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Hvad laver jeg her? EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Hvad laver jeg her? Voteba13Hvad laver jeg her? Voteba14Hvad laver jeg her? Voteba15 
Jake
Hvad laver jeg her? Voteba13Hvad laver jeg her? Voteba14Hvad laver jeg her? Voteba15 
Sasha
Hvad laver jeg her? Voteba13Hvad laver jeg her? Voteba14Hvad laver jeg her? Voteba15 
Renata
Hvad laver jeg her? Voteba13Hvad laver jeg her? Voteba14Hvad laver jeg her? Voteba15 
Lenore
Hvad laver jeg her? Voteba13Hvad laver jeg her? Voteba14Hvad laver jeg her? Voteba15 
Genevira
Hvad laver jeg her? Voteba13Hvad laver jeg her? Voteba14Hvad laver jeg her? Voteba15 
Celenia
Hvad laver jeg her? Voteba13Hvad laver jeg her? Voteba14Hvad laver jeg her? Voteba15 
Emery
Hvad laver jeg her? Voteba13Hvad laver jeg her? Voteba14Hvad laver jeg her? Voteba15 
Taliia
Hvad laver jeg her? Voteba13Hvad laver jeg her? Voteba14Hvad laver jeg her? Voteba15 
Madelena Gray
Hvad laver jeg her? Voteba13Hvad laver jeg her? Voteba14Hvad laver jeg her? Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Hvad laver jeg her?

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Hvad laver jeg her? Empty Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Tirs 20 Mar 2012 - 21:04

Dag: Tirsdag.
Dato: 20.03.12
Omgivelser: Der er ingen at se i mørket.
Tid: 21:13
Vejr: Mørket skjulet alt, der er en smule vind.
Årstid: Sen vinter
Sted: The Valley Of The Dead.

Blair flygtede fra noget hun selv ikke anede hvad var, hun følte bare hun måtte væk. Blair gik med hastige skridt ned af en gade hun ikke kendte, hendes sko sagde en klik lyd, hun var iført et par sorte, lange støvler, en kort, stram kjole der gik til midt på låret. Hun havde ledt efter et feststed, men hun havde haft en ubehagelig oplevelse, så nu var hun på flygt, selvom hun havde været ude for værre. Blair var flere gange ved at falde, hun faldt flere gange og slog sine knæ og ben. Hun kunne mærke den varme tykke væske rende ned over hendes ben. Hun prøvede at finde et sted at sidde, men hun fandt ikke noget før et lang stykke hende. Hun fandt en bænk, hun satte sig ned og prøvede at fjerne sten og andet skidt fra hendes sår, men når man ikke kunne se noget var det ikke let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Tirs 20 Mar 2012 - 21:13

hidalgo kom langsomt gående, hen af gaden, med sit lange sorte hår lidt skjult. han var iført en sort læder jakke, sort t-shirt, nogle slidte cowboybukser og adidas sko.
han havde lige taget en smøg op og tændt den da han lugtede blod.
hans hoved røg op og han var lige hved at tabe sin smøg.
han tog smøgen mellem to fingre fra venstre arm.
da han kom lidt længer fremme så han en pige sidde på en bænk alene, det første han lod mærke til, var de blodplætter hved hendes knæ.
han slikkede sig om munden, tørsten efter menneske, havde aldrig været større, men det var vel nok fordi han ikke havde smagt på menneskekød i flere hundred år.
han tog et sug af sin smøg og satte sig på bænken.
han rakte smøgen til hende, og prøvet at syrer sin tørst, selvom det lynet ud af ham, at han ville havde hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Ons 21 Mar 2012 - 7:12

Blair vidste ikke hvad hun skulle gøre med sine knæ, hun kunne ikke bruge et ærme til at holde bakterier ude, hun havde ikke nogle. Da en fyr der så ud til at være midt i tyverne kom hen til hende blev hun mere eller mindre panisk, hun kendte lidt til de væsner der var derude, så hvem sagde han ikke var blodafhængig? Det kunne godt være muligt. da han rakte smøgen over til hende tog hun den og tog et lille sug, hun rakte den over til ham igen. Det at mærke røgen komme ned i lungerne og ud igen, den følelse havde hun savnet, men hun var stoppet fordi pengene ikke var til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Ons 21 Mar 2012 - 7:25

han tog stille, med en lidt rysten hånd smøgen.
han sank lige en lille gang, og kigget mest på blodet.
*tag dig sammen hidalgo, du færdig med det pis* tænkte han og tog en kæmpe sug, for at få kontrol. "hvad har du lavet" spurgte han endelig, bare for at snakke om noget, og for at forkuserer på noget andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Ons 21 Mar 2012 - 14:14

Blair lagde mærke til hans adfærd, men ignorerede det. *Blair lad vær med at være så dømmende.* Blair faldt hen i sine egne tanker og hørte ikke hvad han sagde, før hun lige tænkte det igennem.

"Hva?"

Hun tænkte det lige igennem engang.

"Jeg er bare klodset, jeg falder hele tiden."

Sagde hun så hurtigt det næsten blev utydeligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Ons 21 Mar 2012 - 14:45

han fanget godt nok hvad hun sgade, dog trode han ikke helt på det.
han prøvet, at lade vær med at lugte, men nogen gange fik han et lille snif, af det.
han tog endnu et sug, af smøgen og så kastede den ud på vejen.
"klodset er jo et menneskes vej" sagde han og var nu begyndt at slappe lidt mere af.

han rejste sig og kigget ned på hende.
"vil du havde en drink, jeg gir" sagde han og rakte en hånd frem imod hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Ons 21 Mar 2012 - 14:53

Blair så ned på sine total skadet knæ, hun kunne ikke gå sådan nogle stedet. Blair så på ham med et skævt smil.

"Det kan man roligt sige."

Hun overvejede længe om hun skulle gå med ham, så på den anden side kunne hun godt trænge til bare at drikke og lade vær med at tænke over alle de ting.

"Meget gerne.. Men jeg ville blive glad hvis jeg kunne få gjort mig i stand et sted."

Det gik slet ikke op for Blair de ikke havde præsenteret sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Ons 21 Mar 2012 - 18:46

han tænkte lidt igennem det, og kunne godt se at det trængte hun til.
"klart" sagde han og tog sin hånd til sig igen.

han vidste ikke lige om han skulle hjælpe hende op. han havde dog ingen steder hun kunne skifte så han vidste ikke lige vhad de skulle gøre.
"hidalgo" sagde han og rakte hånden endnu engang ud til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Ons 21 Mar 2012 - 19:15

Blair så smilende på ham og rejste sig. Hun vaklede lidt, hendes knæ sveg meget når hun bevægede sig, hun bed sig i underlæben og rakte hånden hen imod ham.

"Blair."

Hun sendte ham et smil og begyndte at gå, hun bed sig atter i underlæben for at holde den svigende smerte ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Ons 21 Mar 2012 - 19:28

han følte ondt for hende, at se andre lide var en af hans svagheder, og det vidste han klart og tydeligt.
han gik straks hen på siden af hende og tog hendes højre ham om sin skulder.
"hyggeligt at møde dig" sagde han og smilede.

han kigget frem og bare gik, selvom han syntes det gik langsomt.
"boer du i nærhden" spurgte han stille og kigget på hende ud af øjenkrogen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Ons 21 Mar 2012 - 19:34

Blair overdrev måske lidt, men hendes smertetærskel var rimelig lille. Hun blev dog glad for den hjælp han gav hende ved at støtte hende med hans arm.

"I lige måde da, og tak for hjælpen."

Blair vidste egentlig ikke rigtig hvor hun var, hun havde bare følt noget der jagtede hende og forsøgte derfor at flygte. Nu var hun ikke så usikker længere, men hun var stadig ikke helt tryg ved Hidalgo.

"To gader herfra."

Sagde hun, men hendes tanker var nogle andre. *Eller det tror jeg i hvert fald*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Ons 21 Mar 2012 - 20:34

han gik langsomt, og overvejde at bare løfte hende såden de kunne komme hurtiger frem.. "så lidt da" sagde han, selvom hendes lugt stadig gjorde ham utryg, føltes det godt for ham at gå vhed en hved sin side.


"okay det ville gå hurtigt fremad hvis jeg bar dig" sagde han og håbet på hun ikke bliv sur over hvad han lige sagde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Ons 21 Mar 2012 - 20:49

Blair bed sig fortsat i underlæben, smerten var mindre end før, men den var der stadig, hans kommentar kom bag på hende, men hun var ikke afvisende overhovedet.

"Altså. Du skal da være velkommen hvis du mener det vil gå hurtigere."

Blair vidste ikke helt hvor tryg hun ville være ved det, men hun ville altid overvinde sin frygt, lige meget hvor lille og ligegyldig den var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Ons 21 Mar 2012 - 20:54

han smilte for sig selv over hvad hun sagde og med et tog han sin højre hånd hved hendes ryg, og sin venstre under hendes ben, og løftede hende.
han begyndte så småt at løbe.
"godt" sagde han lidt efter, da han havde løbet nogle meter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Ons 21 Mar 2012 - 21:00

Blair gjorde sig så let som muligt da han løftede hende. Hun lagde en arm om hans nakke for at få bedre støtte. Hun fik et chok da han begyndte at løbe, selvom det var rart at få lidt mere fart på, hun løb aldrig selv, så det var et højere tempo end hun plejede. Hun sagde ingenting, hun mærkede bare den kølige luft ramme hendes bare steder på kroppen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Tors 22 Mar 2012 - 16:02

han vidst ikke helt hvornår de kom til hendes sted, men han var også ret ligeglad.
hendes bare ben mod sin arm, syntes han var dejligt, også selvom han syntes det var lidt koldt.

han mente de burde være i området nu så han satte farten ned i såden at han gik tæmmelig hurtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Tors 22 Mar 2012 - 16:05

Blair slappede mere af da han sank farten, hun var ikke helt tryg ved farten han hvde båret i hende i før, ganske vidst var det ikke ualmindeligt hurtigt, men at han kunne løbe med hende var ikke helt almindeligt. Blair så atter ned på sine knæ og hadede synet, hun hadede i det hele taget blod. Hendes eget blod. Blair så på ham og sendte et smil.

"Jeg kan godt gå nu, tror jeg, hvis det er lettere."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Tors 22 Mar 2012 - 16:50

han smilte bare til hende og gik videre med hende.
han var dog lidt utryg, mest af blodet, hans instinker ringede hele tiden, og han kæmpede for at lade vær med at tage en bid af hende.
"det går nok, er det forresten her i nærheden du bor" spurgte han og kigget sig omkring for at løsrive tanken om blodet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Tors 22 Mar 2012 - 17:27

Blair kiggede sig omkring for at finde ud af hvor hun var.

"Ja, lige derhenne."

Sagde hun og pegede mod en dør der ikke så specielt velfungerende ud.

"Bare lige vent her, så kommer jeg om lidt."

Blair ville helst ikke invitere folk ind, men det var svært at holde folk ude for evigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Tors 22 Mar 2012 - 21:36

han kigget forarvet over den dør, som han så.
han lagde sig ned på den kolde jord, og lukket øjnene.
han sagde ikke noget ventede bare på hun kom igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Tors 22 Mar 2012 - 21:42

Blair gik ind og lagde bandager på såret, hun tog også et par lange støvler på der gik til lige over knæet. Blair gik ud igen og så at Hidalgo lå på jorden, hun så undrende på ham og lagde hovedet på skrå.

"Hvad laver du dernede?"

Spurgte hun, nysgerrig som hun var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Tors 22 Mar 2012 - 21:51

han rettet øjnene hen mod hende, og et lidt smil bredte om læberne.
stille rejste han sig op og gik lidt hen imod hende.
"havde lige lyst til at ligge ned et øjeblik" sagde han og tog endnu en smøg frem, mest fordi han manglede noget til at fordrive tiden selvom han havde hende her at snakke med så manglede han noget hved læberne.
"skal vi komme afsted" sagde handa han havde tændt sin smøg og rakte en smøg til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Tors 22 Mar 2012 - 21:54

Blair trak på smilebåndet, men smilet var ikke på sit højeste før det igen forsvandt. Hun tog imod smøgen og begyndte at gå.

"Har du ild?"

Selvfølgelig havde han det, men det var bare en venligere måde at bede om det på. Blair stoppede op og vendte sig mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Tors 22 Mar 2012 - 21:56

han smilte og tændte hendes smøg.
han begyndter at gå i stilhed, og undret sig om han skulle sige noget.
han tog et sug af smøgen og to den mellem sine to højre fingre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Gæst Fre 23 Mar 2012 - 6:59

Blair tog et hiv og gengældte hans smil. Hun så over på ham, hvor skulle de egentlig hen?

"Hvor er vi så på vej hen?"

Blair lod smøgen ligge mellem to fingre, og lod den ligge ved hendes side, hun tog den op for at tage et hiv ind i mellem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? Empty Sv: Hvad laver jeg her?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum