Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
You are a... Shapeshifter? EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
You are a... Shapeshifter? EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
You are a... Shapeshifter? EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
You are a... Shapeshifter? EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
You are a... Shapeshifter? EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
You are a... Shapeshifter? EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
You are a... Shapeshifter? EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
You are a... Shapeshifter? EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
You are a... Shapeshifter? EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
You are a... Shapeshifter? Voteba13You are a... Shapeshifter? Voteba14You are a... Shapeshifter? Voteba15 
Edgar
You are a... Shapeshifter? Voteba13You are a... Shapeshifter? Voteba14You are a... Shapeshifter? Voteba15 
Valentine
You are a... Shapeshifter? Voteba13You are a... Shapeshifter? Voteba14You are a... Shapeshifter? Voteba15 
Abigail
You are a... Shapeshifter? Voteba13You are a... Shapeshifter? Voteba14You are a... Shapeshifter? Voteba15 
Genevira
You are a... Shapeshifter? Voteba13You are a... Shapeshifter? Voteba14You are a... Shapeshifter? Voteba15 
Lori
You are a... Shapeshifter? Voteba13You are a... Shapeshifter? Voteba14You are a... Shapeshifter? Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

You are a... Shapeshifter?

Go down

You are a... Shapeshifter? Empty You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 19:33

Dato : 5. November
Årstid : Near the winter, but still fall
Dag : Thursday
Vejr : A lot of wind. It's cold and wet, because of the rain. Fantastic weather in The Forest.
Sted : The Forest near by a little lake
Tid : 18:09
Omgivelser : A lot of trees and plants, and a lot of leafs at the ground

Arwa listede hen over skovbunden, de bløde poter strejfede let den mudrede jord, hvor bladende ligger spredt ud i en kaskade af gul, brun, grøn og rød. Helst lydløst gik hun af sted, uden andet formål end at gå. Hverken jagt eller penge interesserede hende på et tidspunkt som dette. Man kunne hører hver en dråbe, som landede på jorden, regnen var kun let nu, men den ville tage til. Det kunne hun lugte, her lugtede af stormvejr og store skyl, når himlen åbnede sig. Dråberne dannede små søer i den mudrede jord, og en blanding af vand og mudder sprøjtede op af hendessorte ben.
Hun rystede sig let, og sprang til siden, da vinden hylede kraftigt, og fik træerne til at svaje og knage. Det lød nærmest, som om de klagede sig. Hun gik afsted med halen nær bagbenene, for hun havde aldrig været god til stormvejr. Pludselig hørte hun en lyd. En svag lyd af blade, som knasede og den skvulpende lyd af mudder. Hun snurrede langsomt rundt, og lod de grønne øjne feje søgende hen over skovbunden, mens hun drejede ørene let, for at opfange selv den mindste lyd...
Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending..

(På forhånd undskyld for stavefejl, men jeg skal jo også øve mit engelsk xD)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a... Shapeshifter? Empty Sv: You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 19:39

P: Panter.

Nille havde været oppe i træerne og nydt regnen, da hun pludselig hørte et dyr gå nede under hende. Hun kiggede ned og pelsen begyndte at stritte, fordi det var en panter. Hun hoppede elegant ned, og hendes pote landede i mudder. Hun rystede mudderet af poten og traskede hen til panteren med tænderne blottet. *Sig mig lige en gang! Hvad laver du her? * Hun sendte tanken til panteren og havde en advarende tone i sig. Normalt var hun imødekommende over for pantere men der var noget... Anderledes over denne panter. Hun stoppede op foran panteren og gjorde klar til at forsvare sig selv hvis den nu ville angribe.


//Æhm, det okay ^^ Du behøver nu ikke og skrive det på engelsk... Razz Du kan også bare skrive det på dansk Razz//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a... Shapeshifter? Empty Sv: You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 20:12

//Jeg laver mit indlæg nu men var lige ude og køre kort

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a... Shapeshifter? Empty Sv: You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 20:13

//:O Sejt :3//


Sidst rettet af Nille Tors 15 Nov 2012 - 20:26, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a... Shapeshifter? Empty Sv: You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 20:22

Arwa rejste børster, og blottede de knivskarpe tænder. Hun kunne mærke, at de dyriske indstinkter ville tage over, men hun holdt dem fra livet, og bevarede roen lidt endnu. Så hun ikke blot sprang på den fremmede, uden i det mindste at vide hvem det var. Hun begyndte at kredse om den fremmede, der var noget ved dens lugt, og noget ved dens måde at tale til hende på. Det var som en tanke, som dukkede op inde i hendes hoved, men ikke en hun selv havde tænkt.
Og så havde den ikke den samme stakato-agtige måde, at tale på, som rigtige dyr havde.. Et begrænset ordforåd, og så havde de svært ved, at sætte ord rigtig sammen. Hun rystede på hovedet, helt svimmel af alle de tanker. Hvorefter hun brølede af den fremmede, istedetfor at svare i tankerne, ,,Jeg bor her!'', hun blottede endnu engang tænderne, og stoppede op lige foran den anden. ,,Dette er mit territorium, mit hjem'' snerrede hun, og slikkede sig let om munden med den lyserøde tunge, inden hun forsatte ,,Og du har INTET at gøre her!''...

//Nille; Hehe. Jeg ville sådanset bare øve mig på engelsk, derfor undskyldte jeg på forhånd for stavefejl xD
Zann; Fair nok Smile //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a... Shapeshifter? Empty Sv: You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 20:24

Fra et træ ikke langt derfra var lyden af knogler som klirede mod hinanden. Det lød som om det dannede noget. Kort efter havde han en kæmpe økse. Han kunne få knoglerne til at slibe sig selv så de blev lige så skarpe som barberblade. Han havde set de 2 pantere. Og valgte at han hellere måtte skaffe sig noget mad. Roligt dannede han en lille kniv i den anden hånd så han kunne få dem begge. Han kunne jo sælge resten. Med en voldsom bevægelse i træet hoppede han over trækronerne. Klingernes shivende lyd fra at flyve igennem luften kunne høres mens han sigtede med kniven på den enes hoved og øksen på den enes nakke. Medmindre de opdagede mig og reagerede hurtigt var de så godt som døde.


Sidst rettet af Zann Tors 15 Nov 2012 - 20:43, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a... Shapeshifter? Empty Sv: You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 20:29

// Godt nok. Rækkefølgen er vel så Nille, Arwa & Zann, har jeg ret? Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a... Shapeshifter? Empty Sv: You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 20:30

//Gætter på det er min tur, og Zann? Jeg er lidt fornærmet nu... VI ER PANTERE D: //

"Dit hjem?!" Hun råbte det højt i hendes tanke til den ukendte panter. "Jeg bor her! Dette er MIT territorium! " Hun blev irriteret over at den kredsede om hende og hoppede væk, hen til et træ og stod ved det. Hun skiftede form til en pige med brunt hår, og sorte striber i håret. Hun havde en sort t-shirt på og sorte jeans, og sorte converse sko. "Du har intet og gøre her!" Nille råbte det af panteren, og hørte en mærkelig lyd...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a... Shapeshifter? Empty Sv: You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 20:41

//JAAAAA! PANTERE! xD//

Arwa lagde ørene fladt ned, og snerrede vredt ,,Jeg var her først. Forsvind!''. Et lumsk smil bredte sig, og nåede de lysegrønne øjne. ,,Eller skal vi slås?'' lo hun, og sprang frem af mod det sted den anden stod lige før. I springet forvandlede hun sig til den mørkhårede tøs med det bistre smil.. Den sorte kappe blafrede kraftigt i vinden. Jeg hørte en underlig lyd bag mig, og snurrede rundt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a... Shapeshifter? Empty Sv: You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 20:53

Et lille bump af 2 fødder lande på jorden bag dem kunne høres. med en voldsom kræft forsvandt øksen og kniven ind under hans tøj og den nye skikkelse vendte sig rundt. Hætten faldt af og det blege fjæs kom frem igen og et lille smil kom frem. Et ondt lumsk og drabeligt smil. Derefter rettede han blikket mod Nille ignorerede fuldstændig den anden. "Hejsa Nille længe siden." Sagde han ondt med et ondt smil. Hvorefter han langsomt gik imod den anden kvinde "Og gad vide hvem du så mon er."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a... Shapeshifter? Empty Sv: You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 20:55

Nille kunne høre et bump og kiggede derover. Hun knurrede langsomt. "Dig!" Hun havde utrolig meget lyst til at flygte, men lod være. "Dette er så... En vildfaren panter pige." Hun smilede, dog uden glæde eller noget. Hun var helt kold.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a... Shapeshifter? Empty Sv: You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 21:05

//Så det Arwa Zann og Nille eller hva?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a... Shapeshifter? Empty Sv: You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 21:06

// Det er Nille Arwa & Zann. //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a... Shapeshifter? Empty Sv: You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 21:10

Arwa drejede hovedet mod Nille, og kiggede fra den ene til den anden ,,Kender i to hinanden?''. Hun undlod at hidse sig op over, at blive kaldt panter-pige. Der var en mærkelig, svedet lugt omkring den fremmede unge mand. Hun så på den anden, den unge mand, og rystede let på hovedet. ,,Så det kunne du lide, at vide?'' sagde hun i et spottende tonefald. Hun rettede sig op i sin fulde højde, og overvejede kort sine muligheder og om hvorvidt hun skulle forvandle sig eller ej...

//Præcis Nille xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a... Shapeshifter? Empty Sv: You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 21:22

Han stoppede op foran Arwa og klappede hende hånligt på kinden og grinte svagt. "Sød lille kat opfør dig nu ordenligt." Sagde han og gik forbi videre mod Nille. "Nåh fik du nok sidst til ikke at begynde at hidse dig op nu eller skal jeg til at bruge mine piske igen Nille." Sagde han roligt med de blå brikker rettet mod hende roligt. Et ondt smil kom frem på den unge hånfulde og utrolig flabede mand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a... Shapeshifter? Empty Sv: You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 21:24

Hun spyttede ham i ansigtet, og knurrede. Hun gik hurtigt imellem ham og pigen. Hun sendte dog hurtigt pigen et blik der sagde "Stol på mig".
"Joh jeg fik skam nok! Jeg orker bare ikke dig igen!" Hun stirrede koldt på ham. Hun havde heldigvis også bragt hendes sværd med denne gang, og hun trak et mellem langt sværd frem, og havde det klar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a... Shapeshifter? Empty Sv: You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 21:40

Da han klappede Arwa på kinden steg vreden op i hende, og hun bed ud efter hans hånd, mennesketænder eller ej, hun kunne sagtens bide hårdt alligevel. Men hun fik ikke muligheden for det, da Nille gik ind imellem dem. Arwa snerrede af den fremmede ,,Jeg hedder Arwa Eiglsdatter'', hun så hånligt på ham og rullede øjne. ,,Og hvem er du?'' sagde hun, og så mistroisk på den underlige, unge mand. Hun rystede på hovedet, at Nilles blik, og sprang op på siden af hende. Kampberedt igen i panterskikkelse. Hun lagde ørene fladt ned af nakken, og spændte hver en muskel i kroppen, mens hun snappede ud i luften med de syelspidse tænder. Hun bed ud så kraftigt, at det sendt et let stød op igennem hendes kæbe. Vreden osede ud af hende, og hun fnyste som en olm tyr. ,,Bare kom an smarte!'' knurrede hun, men vidste at han ikke kunne forstå hende, når hun var panter...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a... Shapeshifter? Empty Sv: You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 21:49

Han grinte svagt. Med en rolig hånd hævede han en lårknogle op. Ud af hans ærme kom langsomt knogler frem som dannede en lang pisk af rygradsknogler. Pisken var cirka 3 meter lang. Ikke nok til at ramme dem eftersom de alligevel var mindst 5 meter fra dem. Men det var intet problem for denne onde skikkelse. Pisken kunne udvide sig med en voldsom kraft og præcision en kræft som Nille allerede havde set en gang. Det var et sikkert tegn på at han tog denne kamp alvorlig. Roligt tog han en lårknogle frem i den anden hånd og ud af den dannede der sig en hammer af andre lårknogler og for enden en kæmpe elefant rygradsknogle. Roligt hævede han hammeren. Og med en voldsom kræft slog den ned i jorden. Jorden begyndte svagt at ryste. Et grin kom fra krigeren. "Mit navn er Zann jeg er en udød sjæledæmon som ingen følelser har. Og er mesterkæmper samt mester i den sorte magi Necromanceri som er de udødes magi" Sagde han roligt med et ondt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a... Shapeshifter? Empty Sv: You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 12:58

Aha, jaja men så... "Æhm... Løb?" Hviskede hun til pigen. Nille skiftede hurtigt form og brølede højt. Hun håbede at pigen ville indse at Nille ikke ønskede hende noget ondt... De var trolds alt samme race og samme dyr. Nille løb væk og kiggede efter pigen for at se om hun fulgte med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a... Shapeshifter? Empty Sv: You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 18:46

Arwa skælvede let, uden at ville det, grundet jordens rysten.. Hun spilede øjnene op, da hun så hans underlige pisk af knogler. Hele hendes krop begyndte, at skælve kraftigt, mens hun blot stod og så på ham. Halen piskede hissigt fra side til side, og tænderne var blottede. Hun drejede hovedet, og så at den anden pige bevægede læberne. Hun prøvede at konstentrerer sig om, hvad hun sagde. Men hun hørte kun det sidste ord, 'Løb?'. Normalt adlød hun ikke andre end sig selv, men da den anden begyndte, at løbe så fulgte Arwa også efter. Hendes poter fejede hen over den let mudrede jord, vinden purede op i pelsen, og slog hende i ansigtet, mens hun blot løb og løb...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a... Shapeshifter? Empty Sv: You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 10:46

Den hånlige latter kunne høres på flere hundred meters afstand. Efterfulgt af et kraftigt smæld. Og en sjuis lyd. Pisken fløj forbi dem begge lige imellem dem. Og pludselig spredte pisken sig i to. en voldsom kraft rettet mod dem begge direkte mod deres ben for at fange dem. Hvis de ikke undgik den ville pisken binde sig fast om deres ben og tvinge dem til at blive stående. Derefter ville der op af jorden lidt fra dem komme knogler op som ville danne et skelet. Skelettet ville hærde sig og have et sværd hver. 2 skeletter. De var der kun for at skræmme dem. Mens Zann kom løbende fra hvor han havde svunget pisken. Han havde sat pisken i jorden så den sad fast ligesom sidst med Nille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a... Shapeshifter? Empty Sv: You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 10:48

Nille hoppede over pisken som hun udmærket godt kunne huske. Hun nægtede og opleve det igen! Nille løb rundt om skelettet og hoppede op i et træ. Hun fortsatte sit løb deroppe. Hun kiggede efter om pigen fulgte med, og hoppede over til et andet træ.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a... Shapeshifter? Empty Sv: You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 15:33

Arwa sprang hurtigt over pisken, for selvom hun ikke kendte hans våben, så vidste hun, at hun gjorde klogt i, at springe udenom det. Hun rystede sig, let paralyseret af en kold og klam angst, som sneg sig ind under min tykke pels. Hun sprang efter Nille op i træet, og forsatte afsted...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a... Shapeshifter? Empty Sv: You are a... Shapeshifter?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum