Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba13har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba14har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba15 
Jake
har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba13har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba14har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba15 
Sasha
har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba13har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba14har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba15 
Renata
har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba13har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba14har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba15 
Genevira
har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba13har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba14har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba15 
Celenia
har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba13har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba14har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba15 
Lenore
har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba13har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba14har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba15 
Katrina
har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba13har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba14har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba15 
Lori
har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba13har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba14har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba15 
Edgar
har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba13har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba14har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

har jeg flygte fra dig //kendra//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Empty Sv: har jeg flygte fra dig //kendra//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 13:01

hun nikkede "der hvor min familie kom fra, betød den der evig kærlighed, det siges at hvis man giver den til en mand elsker, vil de være sammen for evigt og i jeres tilfælde er det jo bogstaveligt" hun trak på skulderne og kørte en hånd igennem håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Empty Sv: har jeg flygte fra dig //kendra//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 13:41

"mange tak " svarde han og trak sin hætte ned
imens han smilte til hende han fjrende også hans
bandage så man kunne se hele hans ansigt i det han
bukket sig"Arason wolfwind til deres tjenste" sagde han i det
han bukede for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Empty Sv: har jeg flygte fra dig //kendra//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 13:46

hun nikkede "det var så lidt, men forvent ikke dette vil ske igen, jeg var bare i et...et underligt godt humør" hun kørte en hånd igennem håret og hævede det ene øjenbryn da hun så hvordan han bukkede "Arason siger du, men nu hvor du alligevel siger dit navn så hvorfor ikke" hun grinede stille og lagde hoved på skrå "jeg hedder Kendra Hilferty White" hun smilede svagt og rettede hoved op igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Empty Sv: har jeg flygte fra dig //kendra//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 13:50

"hvad er forskelene enlige på dyre blod og menske blod"
spurgte han hende om i det han trak sin hætte op igen og tog
bandagen op for hans mund igen også i det han kiget på hende nu var
det enste man kunne se nu var hans øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Empty Sv: har jeg flygte fra dig //kendra//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 13:52

hun lagde armene over kors og så på ham "dyreblod er en dårlig sammenligning med mennesket, men det er vel bare noget man kan drikke, det smager for at sige det ligeud af bæ, så lad hver med at tænke på at starte. dog er der en ting du kan gøre hvis du ikke vil dræbe, skaf dig en doner, røv et hospital for doner blod" hun trak på skulderne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Empty Sv: har jeg flygte fra dig //kendra//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 14:33

"jeg tror bare jeg tager noget dyreblod i stedet for hvis det smager af det samme"
svarde han og kiget over på hende i det han havde svaret hende
han satte sig oppe på taget og kiget ud over byen derfra den var så
flot på dette tidspunkt af dagen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Empty Sv: har jeg flygte fra dig //kendra//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 14:35

hun sprang op på taget og satte sig ved siden af ham "nej det gør det så ikke, men jeg har hørt det tager lang tid at vænne sig til smagen, og det vil gøre dig måske en smule svag, men hvad ved jeg, jeg holder mig til mennesker" hun trak på skulderne og smilede svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Empty Sv: har jeg flygte fra dig //kendra//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 15:30

"hvad så nu om jeg må spørge" sagde han
og kiget over på hende i det han kiget op på himlen
og bagefter ned i gaden imens han lukket sine øjne og nyd
alt den larme der var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Empty Sv: har jeg flygte fra dig //kendra//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 15:32

hun trak på skulderne "hvad med bare at tie stille, nyde udsigten og det faktum at jeg faktisk er i godt humør og ikke prøver at torturere dig lige nu" forslog hun og lænede sig tilbage på albuerne, hvilket kun gjorde det hele en smule bedre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Empty Sv: har jeg flygte fra dig //kendra//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 15:48

han nikkede befræftende og kiget ned i mængden
af folk der løbe frem og tilbage han gik ud på en planke
og kigte ned der var en høballe han kunne lande
i nå han skulle afsted igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Empty Sv: har jeg flygte fra dig //kendra//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 15:51

hun sukkede og strakte sig, hurtigt rejste hun sig op og så på ham "jeg keder mig, så nu vil jeg smutte, vi ses Arason" hviskede hun og sprang ned fra taget, hun lavede en smuk salte og landede på alle fire som en kat, hvorefter hun rejste sig op og forsvandt
//out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Empty Sv: har jeg flygte fra dig //kendra//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 15:53

han nikket til hende og løbe så ned til blanken
og hoppet ned i en høstak imens han blænde ind
med de andre folk der kom gående//out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

har jeg flygte fra dig //kendra// - Page 2 Empty Sv: har jeg flygte fra dig //kendra//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum