Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
This little thing, will that change everything? //Zayn// EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
This little thing, will that change everything? //Zayn// EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
This little thing, will that change everything? //Zayn// EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
This little thing, will that change everything? //Zayn// EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
This little thing, will that change everything? //Zayn// EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
This little thing, will that change everything? //Zayn// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
This little thing, will that change everything? //Zayn// EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
This little thing, will that change everything? //Zayn// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
This little thing, will that change everything? //Zayn// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
This little thing, will that change everything? //Zayn// Voteba13This little thing, will that change everything? //Zayn// Voteba14This little thing, will that change everything? //Zayn// Voteba15 
Jake
This little thing, will that change everything? //Zayn// Voteba13This little thing, will that change everything? //Zayn// Voteba14This little thing, will that change everything? //Zayn// Voteba15 
Valentine
This little thing, will that change everything? //Zayn// Voteba13This little thing, will that change everything? //Zayn// Voteba14This little thing, will that change everything? //Zayn// Voteba15 
Abigail
This little thing, will that change everything? //Zayn// Voteba13This little thing, will that change everything? //Zayn// Voteba14This little thing, will that change everything? //Zayn// Voteba15 
Lori
This little thing, will that change everything? //Zayn// Voteba13This little thing, will that change everything? //Zayn// Voteba14This little thing, will that change everything? //Zayn// Voteba15 
Edgar
This little thing, will that change everything? //Zayn// Voteba13This little thing, will that change everything? //Zayn// Voteba14This little thing, will that change everything? //Zayn// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

This little thing, will that change everything? //Zayn//

Go down

This little thing, will that change everything? //Zayn// Empty This little thing, will that change everything? //Zayn//

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 0:28

Julianne sad med sin drink, aftenen var faldet på. Hun sad i sine sorte jeans, og en grå og sort stribet sweater. Hun sukkede og kiggede ud af vinduet, hun skulle enlig også videre. Men sorg ville ikke lade hende, hun ville ikke lade sin barndoms ven forlade hendes liv.. Men det var slut.. Nu havde hun Zayn og Arian tilbage, men gad vide hvor de var henne ligenu? Endnu et suk kom over hendes læber, og hendes egne illusioner af sorg påvirkede hende til at gøre sorgen dybere.. Julianne tog en slurk til af sin drink, og hulkede stadig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This little thing, will that change everything? //Zayn// Empty Sv: This little thing, will that change everything? //Zayn//

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 0:37

Han kunne ikke tro det..
Verdenen her, var præcis som hans egen.. Frygtelige ting skete, sårede folk helt ind til knoglerne, hakkede deres hjerte i tu..
"Øh undskyld?" Han gik op til krodisken og kiggede spørgende på krodamen.. Mon ikke hun havde set hans kære søs.. Rygtet om at hun ikke var vampyr længere hang i luften.. Det var noget han ikke forstod.. Hvorfor var hun ikke en vampyr længere? Hvad var der sket?
"ja min kære, hun sidder derover," svarede krodamen og nikkede hen mod den hulkende Julianne.
Zayn nikkede som tak og gik hen til Julianne, hvor han satte sig ved siden af hende.. "Hej søs,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This little thing, will that change everything? //Zayn// Empty Sv: This little thing, will that change everything? //Zayn//

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 0:40

En velkendt stemme rørte hende dybt ind til knoglerne. Hendes tårer fyldte øjne kiggede hen på ham, og inden der blev sagt ydligere havde hun lagt hovedet på hans skulder og græd ud. Hun græd helt vildt.. Godt nok var hun vampyr, og hendes følelser stærkere men.. Ja.. Sådan var det, stadig ledte hun efter den kur så hun ikke skulle leve med denne forbandelse.. Hun ville være sammen med hendes bror.. Julianne græd videre..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This little thing, will that change everything? //Zayn// Empty Sv: This little thing, will that change everything? //Zayn//

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 0:43

Han lod hende græde ud..
Selvom han lige havde fundet hende, kunne han ikke stoppe med at have medfølelse for hende.. Nu var hun en del af ham, en del han skulle beskytte.. Hun var en af grundende til at han ikke ville forlade denne verden..
"Shh," sagde han trøstende og strøg hende over håret.. "Jeg er her for dig,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This little thing, will that change everything? //Zayn// Empty Sv: This little thing, will that change everything? //Zayn//

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 0:49

Julianne fik det bedre af de trøstende ord, det var hvad hun havde brug for hendes bror.
"T..Tak," Fik hun sagt med en forvrænget stemme og snøftede. Hun kiggede op på ham, og kunne ikke holde tårerne tilbage. Hun kvalte et hulk, hun forstod ikke hvordan Arason kunne gøre det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This little thing, will that change everything? //Zayn// Empty Sv: This little thing, will that change everything? //Zayn//

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 0:52

Han kørte en finger under hendes øje, for at fjerne den triste tåre som trillede ned ad hendes rosefarvede kind.. Han hadet at se hende sådan..Dengang han mødte hende, lyste hun klare end paliet i solens stråler, men nu.. Var lyset falmet..
"Jeg lover dig at det nok skal gå," trøstede han og smilte beroligende til hende. "Du er ikke alene, det lover jeg," Hans øjne var varm og stemmen broderkærlig. "Det lover jeg,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This little thing, will that change everything? //Zayn// Empty Sv: This little thing, will that change everything? //Zayn//

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 1:02

Han strøg sin finger under hendes øje, for at fjerne tårene. Hun sukkede og prøvede at vende følelsen af at hun faktisk havde sin lillebror og hendes bedste veninde. Og de var 100 gange bedre end Arson nogensinde ville være.. Hun ville ikke kralve tilbage til ham, ikke efter det her. Det var slut, hun havde dog fået hans modgift imod vampyrisme og havde fornylig ladet den virke. Så hun var ikke vampyr længere!
Hun gned sit hoved op ad hans bryst, og slappede af. Han vidste ikke hvad der var sket, gjorde han? Havde han hørt folk snakke ligesom hun havde?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This little thing, will that change everything? //Zayn// Empty Sv: This little thing, will that change everything? //Zayn//

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 1:07

Han kunne mærke at hendes vejrtrækninger blev roligere og roligere.. Det glædet ham at han kunne trøste hende.. Hun fortjente ikke at blive behandlet sådan og det gjorde hun altså bare ikke.. Han havde godt hørt rygter om hvad der var sket, men var ikke helt sikker på dem, da en fjer let kunne blive til hunrede døde høns..
"Hvad er der helt præcist sket Julianne?" hviskede han og kiggede beroligende på hende.. "Lad mig høre din version,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This little thing, will that change everything? //Zayn// Empty Sv: This little thing, will that change everything? //Zayn//

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 1:10

Hun holdte vejret kort, hendes verden var tom for ord. Hun satte sig ret og fjernede en hårlok fra øjne, hun ville smile men hendes ansigt ville ikke lade hende gøre det. Julianne kiggede på Zayn, hvordan fortælle sin bror det?
"Min version, at jeg finder ud af at den person.. JEg har kendt længest tid.. At han faktisk kunne finde på at være mig utro.. Den version.." Nåede hun at få ud, men hendes stemme vrængede om flere gange. Hun havde det som om hun kæmpede for at komme ud af dette sortehul.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This little thing, will that change everything? //Zayn// Empty Sv: This little thing, will that change everything? //Zayn//

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 1:16

Han kunne se på hende at det var svært at tale om, så han lod være med at spørge mere om det og trak hende bare ind i et kram igen, for at varme hende og for at vise at han var der for hende..
"Det gør mig ondt," hviskede han stille og fortsatte med at kramme hende, imens en af hans hænder kørte ned over hendes hoved med rolige bevægelser.. "Men, det er hans tab.. ikke dit," Han kiggede ned på hende med sit varme og brodelige smil..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This little thing, will that change everything? //Zayn// Empty Sv: This little thing, will that change everything? //Zayn//

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 1:19

Selvfølglig gjorde det andre ondt, det var noget alle sagde.. Uden enlig at forstå det, Julianne havde svært ved at se om folk virkelig følte med hende. Eller om de bare gav hende den normale 'det gør os ondt' tale. Julianne kunne mærke det var ægte.
"Det ved jeg, men det gør også ondt at blive tabt." Svarede hun, anden ulykkelig kærlighed..
*Står der klistret ulykkelig kærlighed i midten af min pande?!* Diskuterede hun med sig selv. Julianne smilte tilbage til ham, med et forsigtigt skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This little thing, will that change everything? //Zayn// Empty Sv: This little thing, will that change everything? //Zayn//

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 1:23

"jeg ved det," hviskede han..
Ja, det gjorde det vel.. Godt nok var det hans tab, men det betød ikke at det ikke gjorde ondt på den der blev tabt.. Blev tabt på jorden, imens den der holdte dig ikke bemærkede det, men bare gik videre.. Udviden om hvad personen lige havde tabt..
"Men, jeg vil ikke bruge din tid på at snakke om ham, faktisk er jeg ikke kommet for at snakke om ham," Han kiggede på hende med rolige og varme øjne. "Jeg er kommet for at mundre dig op og det agter jeg at gøre!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This little thing, will that change everything? //Zayn// Empty Sv: This little thing, will that change everything? //Zayn//

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 1:26

Hun svarede ikke på mere om Arason, dog ville hun så gerne have Arian eller Zayn sagde noget til ham. Hun var ikke i stand til at se ham prøvede at dræbe sig selv.
"Hmm.. Og hvordan ville du så gøre det?" Spurgte hun en smule drilsk, hvilket betød hun havde det en smule bedre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This little thing, will that change everything? //Zayn// Empty Sv: This little thing, will that change everything? //Zayn//

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 1:30

Det havde han faktisk ikke tænkt over... Han ville mundre hende op, men vidste ikke hvordan.. Men noget skulle han finde på, noget der skulle få det smukke smil tilbage på hendes læber!
"Øhm," sagde han og kløede sig i nakken, skævede rundt på skikkelserne i kroen.. Han kom i tanke om vejret udenfor.. Der var sne!
han smilte drilsk til hende og før hun kunne reagere, havde han løftet hende op i sine arme for at bære hende ud i den kolde sne, som en hver anden bror ville gøre overfor sin søster..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This little thing, will that change everything? //Zayn// Empty Sv: This little thing, will that change everything? //Zayn//

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 1:33

Hun kiggede ud af vinduet, sne. Hun kiggede over på Zayn.
"Nej glem det!" Advarede hun og strittede voldsomt imod da han ville slæbe hende udenfor. DEr var koldt udenfor, meget endda.
"Zayn!" Udbrød hun med latter og et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This little thing, will that change everything? //Zayn// Empty Sv: This little thing, will that change everything? //Zayn//

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 1:37

Hun grinte, hvilket betød at hun ikke mente at det når hun råbte stop..
"Nix, det her har jeg altid haft lyst til at gøre!" grinte han og åbnede døren ved at sparke til den..
Kulden spredte sig i hans krop, men det gjorde ham intet.. Det var en dejlig kulde.. Han kunne næsten ikke mærke den, han kunne kun mærke varmen fra Juliannes varme latter..
"Klar?" sagde han drilsk og væltede ned i sneen, så de begge blev kolde..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This little thing, will that change everything? //Zayn// Empty Sv: This little thing, will that change everything? //Zayn//

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 1:43

Klar? Klar til hvad? Shit hun tænkte det nok.
"Zayn nej!" Det var forsent, han væltede ned i den iskolde sne. Hun hævede et bryn af ham. Og kastede en snebold på ham og skar en grimasse.
"Det får du betalt for!" Udbrød hnu med en kærlig latter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This little thing, will that change everything? //Zayn// Empty Sv: This little thing, will that change everything? //Zayn//

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 1:48

Yes!
Hun grinte kærligt og gav sig til at kaste snebolde efter ham, præcis som han havde håbet på at hun ville.. Det var en søskende kamp han havde startet og han elskede det!
"Så det?" sagde han og grinte, men nåede ikke at undvige den kastende snebold, der ramte hans skulder. "Ikke så længe at jeg kan gøre modstand," Han grinte og samlede selv en snebold op, som blev kastet efter hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This little thing, will that change everything? //Zayn// Empty Sv: This little thing, will that change everything? //Zayn//

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 1:50

Hun dukkede hovedet da en snebold kom flyvende imod hende.
"Modtand, jeg er det stærke køn her!" Svarede hun med en drilsk latter. Hun kastede endnu en snebold efter ham, søskendekrig!
"Ja så det!" Svarede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This little thing, will that change everything? //Zayn// Empty Sv: This little thing, will that change everything? //Zayn//

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 1:53

"Det stærke køn?" grinte han og undvegede hendes snebold. "Come on søs, det ved du god at det ikke er sandt," Han grinte og bukkede sig, for at samle en snebold op.. Sneen var så kold, som var den lige kommet på jorden fra himlen.. Han kunne mærke hvordan hans hånd langsom blev koldere og koldere, men valgte at ignorer det for at fortsætte sin snebold krig med sin søster..
"Tag den!" grinte han og kastede snebolden efter hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This little thing, will that change everything? //Zayn// Empty Sv: This little thing, will that change everything? //Zayn//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 16:59

Julianne rullede øjne af ham.
"Come on Zayn, inrøm det du ved jo godt at de passer?" Svarede hun med et frisk smil. Hun frøs sine hænder men hun var ligeglad, hun havde Zayn og det var hun evig taknemlig for!
"Tag den!" Råbte han, og en snebold kom flyvende og ramte hende på kragebenet.
Hun løb op og hen imod ham, og overfaldede ham.
"Jeg skal gi dig skal jeg!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This little thing, will that change everything? //Zayn// Empty Sv: This little thing, will that change everything? //Zayn//

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 18:21

//Out ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This little thing, will that change everything? //Zayn// Empty Sv: This little thing, will that change everything? //Zayn//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum