Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Nattens postyr(jai) - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Nattens postyr(jai) - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Nattens postyr(jai) - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Nattens postyr(jai) - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Nattens postyr(jai) - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Nattens postyr(jai) - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Nattens postyr(jai) - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Nattens postyr(jai) - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Nattens postyr(jai) - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba13Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba14Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba15 
Jake
Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba13Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba14Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba15 
Sasha
Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba13Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba14Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba15 
Renata
Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba13Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba14Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba15 
Genevira
Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba13Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba14Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba15 
Celenia
Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba13Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba14Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba15 
Lenore
Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba13Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba14Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba15 
Katrina
Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba13Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba14Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba15 
Lori
Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba13Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba14Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba15 
Edgar
Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba13Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba14Nattens postyr(jai) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Nattens postyr(jai)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Nattens postyr(jai) - Page 2 Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 23:06

Hun så på ham og hørte det han sagde til hende "hvor kom det fra men tak"sagde hun roligt og slappede af, og kørte en hånd gennem sit hår og så på ham *hvad er han ude på for han virker nemlig sådan*tænkte hun roligt og slappede stadig af og viste ikke hvad hun skulle sige lige nu.
Hun så sig lidt omkring og slappede bare af da hun ikke havde andet og lave og alt det så hun kunne jo lige så godt snakke med ham end og være alene, selvom hun ikke var helt sikker på noget af alt det her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) - Page 2 Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 1:48

Dust så lidt på hende mens han tænkte over sit svar "Tja en kompliment skulle være en god hjælp på at komme i bedre snak med andre!" sagde han roligt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) - Page 2 Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 20:44

Hun kiggede på ham og slappede roligt af "okay men det plejer ikke ligefrem og være det første man siger når man er kommet hjem til en"sagde hun roligt og slappede stadig bare af og viste ikke hvad hun sådan skulle sige lige her i dette samtale om alt det halløj.
Hun så på ham og ventede bare på at han ville sige noget til hende for hun havde ikke mere og sige til noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) - Page 2 Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 13:26

Dust så tænkende på hende og nikkede så "Godt så lad os droppe manerene og gå direkte til sagen så!" sagde han roligt og lagde hovedet på skrå "Jeg vil gerne vide mere om hvad du kan som skyggedæmon jeg har brug for den viden til kontrast om hvad jeg ved i forvejen!" han tog roligt en smøg i munden og begyndte at lede efter sin zippo lighter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) - Page 2 Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 20:42

Hun kiggede på ham da han ledte efter sin lighter og det lod ikke rigtig til at han kunne finde den, hun smilte roligt og lavede en lille kugle af ild og skød den hen for enden af smøgen så den tændte.
Hun så på ham "vide hvad jeg kan hvorfor du siger jo selv hvad jeg har med at gøre som en af dine såkaldte slaver også kan"sagde hun roligt og viste ikke hvorfor han endeligt ville vide hvad hun kunne som skyggedæmon.
Hun gik hen og satte sig ned på sofaen og slappede roligt af "hvad vil du så vide endeligt"spurgte hun roligt og sad bare roligt der og var afslappet og ventede på at se hvad han ville svare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) - Page 2 Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 21:03

Dust lavede ikke den mindste bevægelse da hun tændte hans smøg han tog blot et hvæs af den pustede røgen ud og så på hende mens hun snakkede. Hun var nu spøjs hans direkte opførsel var noget de fleste enten forstod eller fandt fornærmende "Det er egentlig meget simpelt når du bruger dine skyggedæmon evner hvordan bruger du dem så?" spurgte han roligt "Hvilke fordele giver de dig hvilke ulemper giver de dig hvordan bruger du dem og alt det!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) - Page 2 Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 20:33

Hun kiggede på ham og slappede bare roligt af "altså jeg bruger bare min evne når jeg vil altså tænker ikke sådan over det i det hele taget"sagde hun roligt og sad bare der og slappede af og anede ikke hvad hun sådan skulle sige til ham.
Hun så lidt rundt og rejste sig op og gik ud i køkkenet og tog sig et glas og tog noget vand og drak det roligt og gik så ind og satte sig ned igen og slappede bare af og havde jo ikke det vilde og sige lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) - Page 2 Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 13:53

Dust lagde roligt hovedet på skrå mens han betragtede hende med et tænkende blik. Hvis hun virkelig bare brugte sine evner uden overhoved at tænke på hvordan eller med nogen særlig koordination og tanke på hvad hun kunne med dem ud fra hvor meget styrke de brugte og hun havde tilbage kunne han ikke rigtig bruge hende til særlig meget. Dust havde brug for data fra en skyggedæmon der rent faktisk vidste noget om deres skyggedæmon evner og hvordan de fungerede og en uerfaren bruger var derfor som et barn for ham.

"Hmm så kan jeg måske ikke bruge dig til noget alligevel!" sagde han roligt og begyndte at gå mod døren "Så skal jeg ikke forstyrre dig mere!" Dust låste hoveddøren op åbnede den og begyndte at gå ud af den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) - Page 2 Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 21:10

Hun kiggede på hende "så du kan kun bruge mig hvis jeg kun fortælle dig om skyggedæmon når du selv er en og skyggedæmon og har ikke ligefrem med skygger at gøre"sagde hun og kiggede bare efter ham "men du må selv om du vil blive eller lade være for du finder jo ikke ud af noget hvis du går"sagde hun roligt og så på ham og ventede på svar fra ham af, roligt kløede hun sig over sit ene bryst og slappede roligt af mens hun bare ventede og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) - Page 2 Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 13:23

Dust stoppede roligt og så om på hende, med hans tomme kolde øjne mens det var tydeligt på ham, at han syntes hun ikke så på tingene, på samme måde som han gjorde det. Dust tænkte på en ret speciel måde, det var ikke altid det var til at forstå hans tankegang, og nogle gange kunne det slet ikke give mening, hvad Dust nåede frem til, af skøre eller sindssyge tanker.
"Hvad jeg har brug for, er ikke viden om skyggedæmoner i det hele taget!" sagde han roligt "Jeg skal bruge viden om, hvordan skyggedæmoner i denne tid bruger sine evner i denne tid, så jeg kan sammenligne det med, hvordan jeg og andre skyggedæmoner fra min tid, bruger sine evner!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) - Page 2 Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 21:40

Hun kiggede på han og lyttede til hvad han sagde til hende "altså jeg vil tro at skyggedæmoner bruger deres evner som de altid har gjort og det ændre de nok ikke bare lige sådan"sagde hun roligt og syns lige nu at hun ville ha sig et bad "men er der mere du vil mig så kan du finde mig på badeværelset"sagde hun roligt og gik ud og tændte for vandet og smed sit tøj og det hele og gik ind under vandet og viste godt det skade hendes evne i lidt tid men sådan var det jo bare. Hun stod og vaskede sig roligt de forskellige stedet og gjorde sig godt ren som en kvinde nu ville gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) - Page 2 Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 14:11

Dust rystede på hovedet af hende, da han kunne se på det hele at hun ikke forstod hvad det var han egentlig søgte. Dust var den type der søgte informationer, og han kunne ikke bruge dem til noget hvis det var noget han allerede vidste på forhånd, det han ville vide om skyggedæmoner skulle være langt mere detaljeret, og definere denne tids skyggedæmoner og deres muligheder inden for brugen af deres evner. Mens hun gik i bad valgte han så at forsvinde ud i mørket igen, som han altid gjorde når han havde mistet interessen for andre. Der gik nogle dage før han sådan rigtig dukkede op igen, denne gang var han endnu en gang ude i gadernes mørke, og han var på jagt efter føde som han kunne fortære.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) - Page 2 Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum