Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Voteba13Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Voteba14Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Voteba15 
Lori
Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Voteba13Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Voteba14Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Voteba15 
Edgar
Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Voteba13Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Voteba14Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Voteba15 
Valentine
Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Voteba13Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Voteba14Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Voteba15 
Abigail
Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Voteba13Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Voteba14Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Voteba15 
Genevira
Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Voteba13Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Voteba14Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 21:59

S: Ashen Wood Forest.
O: Skov, og en lille sø.
V: Stille men kølig vind.
T: 21:00.

Shifty sad i skoven, alene, hun havde brug for at komme væk fra folk. Hun lænede sig op af et træ der var lige bag hende, mens hun kiggede ud i søen, og tænkte for sig selv. Shifty har oplevet sorg og glæde hver dag, men udviden om hvem hun endelig var, hvem hun er nu, eller hvem hun bliver...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 8:35

Selena var ik et skov menneske men hun havde hørt at den dæmon hun ønskede død var derinde et sted. Hun sukkede og skiftede form og satte i løb derind. Selena kiggede rundt omkring sig i flere timer men det blev sent så hun slog lejer ved en lille sø. Hun skiftede form til menneske og sætte sig ved søens kant.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 12:38

Shifty hørte noget nærme sig søen, hun kravlede forsigtigt ind imellem nogle buske for at holde øje med personen der kom.
Da der kommer noget frem, Shifty kan ikke helt fornemme hvad det er, men kan se den skifter form.
"en shapeshifter" hviskede hun lidt for sig selv, mens hun holdte øje med hende.
Shifty's trang til drab var blevet større og større i løbet af få måneder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 11:28

Selena havde en rigtig god hørelse og hørte derfor nogle som hviskede. Men valgte at være ligeglad, hun havde sin evne og det var faktisk meget pragtisk at bruge hvis det nu skulle være et tilfælde af angreb. Hun kunne meget med den evne.. Selena kiggede ned i søen og samlede noget vand i sine hænder som hun smed i sit ansigt. Hun tørrede vandet væk bagefter og kiggede ned i søens vand. Men nysgerrighed kunne stadigvæk hører en lyd fra busken. Hun kiggede derover imod.
"Hallo.." Spurgte hun forsigtigt og lagde hovedet lidt på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 12:20

Shifty holldte øje med Shapeshifteren, hver eneste bevægelse hun lavede.
Shifty blev dog overrasket da hun kiggede hen mod hende og sagde Hallo, Shifty kravlede hen mod nogle andre buske for at være længer væk fra hende, men hun holdte stadig øje med hende.
Da hun var nået langt nok tog hun en dyb indåndning. og gik forsigtigt ud af buskene "hej" sagde hun stille og forsigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 15:37

Selena kunne hører hvert eneste åndedragt..
Pigen kom ud rejste Selena sig op, yderst elegant og meget mejstætisk kiggede hun på pigen som trådte ud.
"Hej." Sagde hun med et venligt nik, for at vise hun ikke var ude på farer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 16:07

Shifty vidste ikke om hun var til at stole på eller om hun var god nok, men indtil vidre måtte hun holde sig i ro.
Hun håbede bare hun kunne holde fatningen, efter at hun ikke har gjort hvad hun har været trænet til hele hendes liv...
Shifty kiggede bare koldt på Shapeshifteren "hv.. hvem er du og hvad laver du her"
Hendes trang til at dræbe var stor men hun ville ikke dræbe nogle medmindre det var nødvendigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 16:19

Selena var en shapeshifter i stand til at nærmest at gøre dræbere ukampdygitige. Hun lagde hovedet en smule på skrå og kiggede på pigen.
"Navnet er Selena, og jeg leder efter en lille dreng med hvidt hår." Svarede hun og kiggede kort rundt. "Og hvem er du så? Og har du set ham?" Spurgte hun med et smil.
Selena kunne bruge sin evne hvis det skulle være nødvendigt hun var ikke bange af sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 16:45

*en dreng med hvidt hår, kunne det være Jacob hun taler om* tænkte Shifty kort.
Hun stilte sig med armene over kors "mit navn er Shifty og mit kendskab til folk vedkommer ikke dig" sagde Shifty med en hård tone.
hvad ville hun med ham og hvad mon hun kunne gøre.
//undskyld den korte tekst Razz//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 16:50

Selena trådte et skridt tilbage.
"Wow, rolig nu? Jeg spurgte bare om du havde et ham? Ikke andet?" Svarede Selena og hævede et irritabelt bryn og så lidt nedladende på pigen. Selena kunne mærke hendes indre knurrede af denne pige der var noget farligt over hende. Dræber instinker..
"Jamen Shifty, hvad laver du måske herude?"

//Sker for alle engang imellem Wink//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 17:05

Shifty skiftede ikke stilling eller væremåde, hun syntes det var noget ved denne pige hun ikke havde set hos en shapeshifter før...
"jeg bor ude i denne skov sammen med min kæreste" sagde hun med samme måde, men da hun sagde kæreste faldt tonen lidt ned igen.

//ja det kan det vel Wink//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 17:07

Selena nikkede forstående.
"Nårh, jamen så må du da undskylde hvis jeg på din grund og det er derfor du vred. Shifty jeg ikke ude på at være din fjende det har jeg ingen grund til." Svarede hun høfligt og kiggede roligt på Shifty.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 17:23

Shifty vidste ikke om hun skulle være på vagt eller om hun skulle stole på hende...
Hendes hovede sagde stol på hende, men hendes krop var blodtørstig...
Shifty's hænder var begyndt at ryste en smule på grund af trangen til blod.
Hun så ned mod jorden med rangt ryg og lod håret skygge for hendes hår.
"det...det gø..gør ikke noget" sagde Shifty stille med en hakken i stemmen.
Den ene side af hende var den søde og smilende ulve pige, men den anden side var den oplærte dræber,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 17:41

Selena kunne mærke pigen måske havde brug for hjælp, mere end hun selv havde. Hun gik et skrid nærmere pigen med et skævt venligt smil. Hun bemærkede de rystende hænder.
"Hey er du okay Shifty?" Spurgte hun stille og roligt stadig med en meget blid klang i sin stemme. Selena bevægede sig tættere Shifty med lette skridt. Den hakken i stemmen, hun kunne på en måde mærke Shifry havde to sider i samme krop. Ligesom hvis en vampyr og varulv var blandet sammen i en krop. Et opgør om hvem som først fik herdømmet over kroppen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 17:58

"hold dig væk" sagde Shifty mens hun hurtigt kiggede op på hende.
Shifty's hænder rystede stadig, hun kæmpede en evig kamp mod sig selv om at dræbe eller være venner...
Hun faldt bag over, men sad bare og kiggede ned mod jorden, hun havde ingen jordforbindelse længer, hendes rysten blev ved, det var som om en eller anden overtog hele hendes krop og sind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 18:11

Selena blev kort bekymret, hun havde hørt om folk som havde det på den måde og det eneste man kunne gøre var at tvinge dem til at være den de vil. Men til sådan noget skulle man bruge en tvinger, eller bare en som kunne slette minder. Selena overvejede lidt og fører Shifry hen til en eller anden.
"Rolig nu Shifty du kommer ikke til at gøre mig noget." Sagde hun bare med en stemme der beroligede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 18:22

Shifty ville ikke have hjælp, alt for mange i byen ville genkende hende, hun vidste hun ikke selv kunne styre det længer...
Shifty blev stille mere og mere rolig over tingene der skete nu...
*hvad skal jeg gøre* tænkte hun stille mens hun stadig sad med lidt rystende hænder.
Hun vidste ikke hvad hun skulle sige eller gøre hun kendte ikke pigen og hvad hun kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 18:24

Selena hævede et bryn.
"Bare prøv og tænk på noget som er godt, bare noget som er godt." Sagde Selena stille, den havde hun brug meget da hun var ked af det og frustreret. Hun snakkede stadigvæk med en beroligende stemme som kunne få mange til at falde mere til ro.

//Nu det mig der siger undskyld for et kort svar Razz//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 18:42

Shifty tænkte kun på sin kæreste men hver gang hun tænkte på ham, blev hun ked igen fordi han var forsvundet...
Shifty tryggede hovedet ned mod hendes ben og var frustret.
"han er væk" sagde hun stille uden at flytte på sig

//jeg skriver jo ikke særlig meget så Razz//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 20:13

Hun prøvede at tage det stille og roligt.
"Hvem er væk?" Spurgte hun roligt igen og satte sig på hug foran Shifty. hun ville gerne være medfølende hun kendte deet med hvis hun havde mistet nogle.
Selena kiggede på Shifty med hovedet på skrå, og så medfølende på hende.

//Jamen Razz Du skriver da stadig godt? Razz//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 20:36

"min... min kæreste" sagde Shifty stille, der trillede en tåre ned af hendes kind og faldt ned på jorden.
Shifty rystede ikke længer, nu var hun bare ked af at hendes kæreste var forsvundet...

//nej jeg gør ikke Razz//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 20:41

Selena lagde hovedet lidt på skrå, og det meste af hendes lange hår fulgte med.
"Jeg kender det. Det ved at miste nogle, har du i det mindste ikke noget familie?" Spurgte hun stille og kiggede på Shifry.

//Jo du gør? Razz//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 20:44

Shifty løftede hovedet lidt "jeg har en søster, en far og en fætter, men jeg har ikke set dem i noget tid" sagde Shifty stille og løjtede hovedet op men kiggede ud mod træerne..
Shifty var knust over at hun ikke havde set sin familie eller kæreste i noget tid nu...

//nej Razz//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 20:55

Selena kiggede på hende med et roligt smil.
"Jamen så find dem, jeg er sikker på de er der et sted. Og bare venter på du dukker op." Sagde Selena med en rolig stemme.

//Jo? Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Gæst Man 28 Jan 2013 - 19:41

// nej for nu kan jeg slet ikke finde på noget XD //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/ Empty Sv: Forkert sted på forkert tidspunkt /selena/

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum