Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba13Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba14Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba15 
Natalie
Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba13Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba14Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba15 
Lori
Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba13Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba14Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba15 
Valentine
Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba13Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba14Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba15 
Jake
Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba13Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba14Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba13Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba14Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba15 
Renata
Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba13Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba14Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba15 
Katrina
Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba13Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba14Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba15 
Sean
Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba13Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba14Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba15 
Abigail
Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba13Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba14Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Someone to talk to //John Clancy//

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 23:47

han lod dem svæve rundt i den lille hule "bare gør lige som den første gang og lig stille" han startede forfra igen og da de var færdige gled de lige så stille ned igen og han kyssede hende længe inden hun besvimede af den overvældende orgasme det var at svæve frit. han kom selv i tøjet mens hun sov og så lidt rundt. han havde hele tiden at på fornemmelsen at de var blevet iagttaget af noget eller nogen. han gik hen til åbningen og to store mænd stod lige uden for den lille hule "det der er vores hule i ligger i" gryntede den ene og langede ud efter John men han dukkede sig bare og tog en kniv han havde siddende i et hylster og stak den lige gennem mandens arm hvor efter han sparkede ham så hårdt at han faldt ned fra den klippe afsats de stod på. den anden så ondt på ham men hans hænder blev låst ind til hans krop og løftet "i skal ikke true mig. det er måske en sen lektion i betragtning af at i dør begge to nu" manden havde dog mod nok til at spytte John i ansigtet "hvad så med din lille skøge der inde i hulen må vi true hende eller må vi gerne bruge voldeligere midler mod hende" de stumper af et smil der var på Johns ansigt var væk som var de blevet blæst væk. hans øjne var glødende røde så meget at mandens kække antityde faldt til jorden som om den var blevet bundet til en cement blok. han tog bogstaveligt talt sine hænder frem og lavede en skillende bevægelse så manden blev revet over på langs og smidt ned i det evige rum neden under hule indgangen han gik tilbage ind i hulen igen og så at hun var delvist tilstedeværende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Søn 20 Jan 2013 - 23:56

Hun smilte ned til ham og stønnede lavt så længe det nu varede. Hun var så forpustet og træt af de hårde omgange at hun langsomt i søvn i hans favn. Hun sov tungt og roligt på hullens gulv. Hun havde aldrig sovet så godt som denne gang. Hun sov som en sten imens John sloges mod mændende udenfor hulen. Hun lå lidt uroligt da John var færdig med at slås med mændende og kom ind i hulen igen i tegn på at hun var ved at vågne. Hun vågnede langsomt og satte sig op og gned svøvnen ud af hendes øjne. Hun kiggede hen på John. "Jeg faldt vist i søvn" Hun rejste sig og gik hen til ham og lagde sine arme om hans hals. "Undskyld at jeg lod dig være alene så længe imens jeg sov" Hun kyssede ham blidt og holdt sig ind til ham.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 0:20

han smilede ned til hende mens han fjernede resterne af hans salver fra hendes hår "åh jeg kedede mig ikke så meget" han så hende halte lidt hen til sidt tøj. nu vidste han at han havde gjort et godt stykke arbejde med hende og smilede lidt for sig selv. han gik hen til hende og lagde sin hånd på hendes røv og gav den et lille klem "det kan være du er lidt øm" han grinede lidt til hende men lod hende ikke vende sig rundt eller tage noget af tøjet på endnu. han lod den ene hånd køre ind mellem hendes lår mens den anden holdt om hendes bryster og han selv stod og kyssede hende i mens. han lagde hende ned og begyndte at lade hans tunge der godt kunne være lidt reptil lignende glide ind mellem hendes skam læber og køre op og ned af dem.

da han var færdig lod han hende få sit tøj på men det var kun lige hendes top og trusser hvor efter han løftede hende op i hans arme igen og lod hende holde fast i sine bukser i den hånd hun havde om hans hals. han gav et par vinge slag og fløj så hen over toppen af bjerget hvor efter han dykkede hurtigt ned af. han mærkede noget der ramte hans vinger men han ænsede ikke at det var hendes bukser inden han landede foran hendes dør hvor efter at han bar hende op til hendes lejlighed og åbnede døren. først der satte han hende ned igen. han gav hende et klask i hendes røv men det var ikke hårdt bare kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Man 21 Jan 2013 - 0:37

Hun smilte stille til ham og gik så haltende hen til mit tøj. Hun mærkede noget tage på sin røv og kiggede bagud. "Din bandit" hun lænte sig langsomt ind til ham og lukkede øjnene kort.
Hun løftede sin krop lidt op fra jorden i det hun blev lagt ned. Hun kiggede ned på ham og gav nogle små støn fra sig da han begynder at slikke hende. Hun nussede ham lidt i håret imens for at tænke på noget andet.
Hun rejste sig op efter han langt om længe var færdig og begyndte at tage sine trusser og top på og skulle lige til at tage sine bukser på i der han løftede hende op i sine arme. Hun kiggede lidt på ham og lagde sine arme om hans nakke. Hun tabte sine bukser i det de dykkede ned mod jorden. Hun holdt sig ind til ham indtil han havde sat hende ned inde i gangen. Hun smilte roligt til ham. Hun gik lidt tættere op af ham i det hun fik et klask på sin lille røv. Hun rystede lidt på hovedet og grinte "Din lille frækkert" hun vendte rundt og gik hen mod sit soveværelse.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 0:51

han så på hende med et glimt i øjet "ja det er mig" lige nu var hans hjerne på over arbejde for et sted inde i hans hoved lød der en lille paranoid stemme der nærmest skreg "hvad nu hvis du gjorde hende gravid" den gentog sig selv indtil han til sidst fik nok og kvalte stemmen med en fantaseret stykke reb. han hjalp hende hen og ligge på hendes seng. hun havde haltet slemt men det var ikke noget han sådan var bange for blev ved. han hang den hvide jakke på en knage og lagde sig ved siden af hende med et kækt smil "hey hvis du har pakken har jeg lov til at røre den" han smilede lidt til hende hvor efter han lænede sig over til hende og kyssede hende igen. han havde stadig den smag af hendes safter i munden og det så ud til hun også kunne smage det men han blev bare ved med at kysse hende hvor efter han sparkede sine støvler af og lagde sig til rette så hun kunne ligge inden under hans arm.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Man 21 Jan 2013 - 0:59

Hun grinte lidt og haltede videre mod sit værelse. Hun lænte sig ind til ham da han kom hen til hende og hjalp hende hen i sengen. Hun så på ham og smilte roligt "Hvilken pakke?" Hun så undrende på ham og kyssede ham roligt og nussede hans kind. Hun rynkede lidt på næsen, men kyssede bare videre med ham. Hun lagde sig ind til ham og lagde sit hoved på hans brystkasse. Hun havde ikke skænket en tanke om konsekvensen ved alt det der var sket den dag, men hun ville heller ikke tænke på det for hun lå sammen med fyren hun elskede over alt på jorden og det ville hun ikke ødelægge. Hun lukkede stille sine øjne og slappede af i hele kroppen, som var den drænet for energi.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 1:33

han lagde e pude under hendes kind men hun var for udmattet til at lægge mærke til det. han kyssede hende på panden og gik hen for at få sin frakke og støvler på. han lukkede stille døren efter sig. han slog op i sin lille notes bog for at se hvor den næste henrettelse skulle forgå. han løb ud på gaden og fandt hen til mandens sted. det var et stort hus der var omringet af vagter. han gik lige op bag ved en af vagterne og brækkede nakken på ham hvor efter han bar ham ind i en busk i nærheden og stjal hans uniform. John gik lige op til denne mands sove værelse. han kunne høre jamren nede fra gangen og det gav ham kvalme. dette var en slave handler på højeste plan og han skulle straffes. han sneg sig ind i hans sove værelse, tog en pude og kvalte livet ud af manden ved at holde puden tæt ind foran hans næse og mund. manden sprællede lidt og så døde han. John lagde puden tilbage hvor han fandt den og gik ud igen. han stoppede forbi hvor han holdt slaverne og befriede dem. han fik dem til at snige sig ud gennem kloakkerne og på den måde kunne de undslippe. John gik bare roligt ud og skiftede til hans normale tøj og hoppede over hegnet den vagt han havde dræbt skulle have passet på. han nåede hele vejen tilbage til luces lille lejlighed og gik ud for at lave lidt morgen mad til dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Man 21 Jan 2013 - 1:39

Hun sov roligt og smilte i søvne i den tro at han lå ved siden af hende. Hun sov som en sten hele natten og vågnede om morgenen. Hun satte sig op og kiggede rundt i soveværelset. "Hm...hvor er han henne?" tænkte hun og rejste sig op. Hun gik rundt og kiggede inde i lejligheden. Hun stoppede ved dørkarmen til køkkenet og betragtede ham. Hun smilte roligt og lænte sig op af vindueskarmen. "Godmorgen søde" hun gik hen til ham og lagde sine arme om ham bagfra. "Hvad var det for en pakke du snakkede om igår aftes?" hun så nysgerrigt på ham.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 1:58

han gik hend til hende i dør karmen og kyssede hende og tog fat i hendes røv " den her" han grinte lidt "kom her hen jeg har lavet morgen mad til os" han havde lavet omeletter til dem begge og trak sin stol ud og lod hende sætte sig oven på ham. han var lige i den højde til at han så lige ind i hendes bryster. han tog lidt af sin omelet men spiste kun for smagen ikke fordi han var sulten. han gned hende på røven som om hun var en magisk lampe. hans hvide hår sad ikke i en heste hale mere men hang frit ned til hans skuldre. han kørte hans hånd ned langs hendes ryg og smilede til hende "hvis jeg skal være ærlig kan jeg bedre lide smagen af dig" han smilede og lænede hende ned får at kysse hende igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Man 21 Jan 2013 - 9:17

Hun smilte til ham og kyssede ham roligt. Hun fniste kort og så efter ham. Hun gik hen til ham og satte sig på hans lår. Hun så lidt på maden "Det ser godt ud og dufter fantastisk." Hun begyndte at spise noget af maden. Hun vendte sit hoved mod ham og så ham i øjnene. "Hvad har min røv gjort dig?" fniste hun og aede ham på kinden. Hun havde et par sorte korte cowboy short på og en lilla top der går lidt under røven. Hun pillede lidt ved hans hår og smilte sødt til ham.
Hun grinte lidt. Hun lagde sine arme om hans hals og kyssede ham inderligt igen.
Hun nussede ham i nakken og så ham dybt i øjnene. "Hvilke planer har du så for idag søde?"
Hun følte sig helt rolig og alle de underlige følelser hun havde var begyndt at lægge sig lidt efter hun havde fundet ud af, hvilke følelser der var gået igang hos hende og hun var blevet noget mere rolig efter den aften inde i hulen. Hun slikkede ham kort og drilsk på kinden. Hun begyndte at grine.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 14:32

han så på hende mens hun slikkede ham på hans kind. han så ned på hendes hendes top "jeg har en lille gave til dig" han tog en mønt frem og lod den snurre på bordet og uden varsel slog han sin hånd ned på mønten og holdt den der "jeg tror at jeg har noget til dig" han løftede sin hånd og en enkelt lilla blomst voksede ud fra hvor hans håndflade lå før. han gav hende den "en smuk blomst til min smukke blomst" han smilede til hende "det er simpelt, den er så dejlig at have den i mine hænder på den" han kyssede hende på munden og mærkede hvordan at denne gang kørte hendes tunge ind i hans mund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Man 21 Jan 2013 - 16:37

Hun kiggede på ham og smilte "Hvilken slags gave?" Hun kiggede undrende på mønten. Hun sprang op i luften af chok da han hamrede hånden hen over mønten. Hun så på hans hånd som han hævede over det sted hvor mønten var. Hun begyndte, at smile da hun så blomsten. Hun tog blomsten fra ham og duftede til den. Den havde en vidunderlig duft som hun ikke kendte, men duften var sød. Hun kyssede ham inderligt i noget tid. Hun begyndte stille at køre sin tunge ind i hans mund og kørte tungen langsomt rundt i hans mund. Hun Lagde stille blomsten på bordet og lagde sine arme rundt om hans nakke. "Tusing tak for gaven elskede" Hun nulrede lidt ved hans hår. "Hvad vil du lave idag?" Hun lagde sit hoved sødt på skrå og smilte sødt til ham.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 17:20

han så på hende lidt før han trak hende helt ind til sig "jeg tror du ved hvad jeg vil men hvad vil du" han gav hende et kækt lille grin mens hans øje havde et lille glimt i øjet. han kyssede hende på krave benet og så på hendes lilla top igen og gav hende et lille klem før han ventede på at det gik op for hende hvad han mente og også hvad hun gerne ville for stod det til ham skulle de bare ligge i sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Man 21 Jan 2013 - 17:50

Hun så lidt på ham og smilte "Lad mig gætte du ville helst ligge og hygge ikke?" Hun fniste lidt og så på ham. Hun puttede sig ind til ham og nød varmen fra hans krop og duften af ham tæt på sig. "Bare jeg er sammen med dig er jeg glad" hun smilte roligt til ham og kyssede ham på næsetippen. Hun så rundt i køkkenet, der var ikke ligefrem spændende i køkkenet, men de havde aldrig rejst sig efter de havde spist morgenmad og tallerknerne stod stadig på bordet. Hun puffede blidt til ham og rejste sig op. Hun strejrede ham i håret drillende da hun gik forbi ham og hen imod stuen. Hun kiggede bagud på ham og smilte sødt til ham. Hun gik så ind i stuen og lagde sig på sofaen og stirrede op i loftet. Hun ventede bare på at han kom og holdt hende ind til sig, som hun elskede mere end noget andet.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 18:22

den lille advarende person i hans bag hoved hoppede og dansede. han kunne nærmest forstille sig en lille tegneserie figur af ham der hoppede og dansede rundt i hans hjerne. han så på hende der lagde på sofaen og smilede. han tog lidt tilløb hvor efter han hoppede ned ved siden af hende. han så på hende med et lille smil og lod hans arme vikle om hende hende og kyssede hende lige på munden mens han lod hans tunge lege lidt rundt der inde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Man 21 Jan 2013 - 18:36

Hun fik et chok og hoppede op i luften i det han landte ved siden af hende "Du skramte livet af mig!" hun rystede lidt på hovedet og smilte så til ham. Hun kyssede ham stille og begyndte at lege med hans tunge med sin egen tunge. Hun lagde sig tæt ind til ham og prikkede ham drillende på siden. Hun vendte ham rundt og satte sig på hans mave. Hun så ned på ham med et drillende smil på læben. Hun begyndte at kilde ham, så meget at han næsten ikke kunne få vejret af grin.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 19:23

han grinede lidt men fik til sidst en over hånd ved at binde hendes hænder til hendes ryg med lidt hjælp fra telekinesen "nu er det vidst min tur" han smilede lidt og kildede hende så tilbage mens han smilede kækt "nå syntes du stadig det er sjovt" han lagde hende ned på sofaen og rettede sig op. han skar rebene over og begyndte at massere hendes ryg med et skævt smil. hans hænder kørte roligt hen over hendes krop og kyssede hendes skulder. en gang i mellem lod den ene hånd sig strejfe lidt hen over hendes røv og ind mellem ned mellem hendes lår. hans øjne var rubin røde og han vendte hende om så han kunne se ind i hendes øjne. han kærtegnede hendes kind lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Man 21 Jan 2013 - 19:37

Hun grinte og begyndte at vride sig da han begyndte at kilde hende og grinte voldsomt "Stooooop!"
Hun lå på maven og hev efter vejret efter han havde kildet hende. Hun lukkede sine øjne og slappede af. Hun nød at han masserede hendes ryg, det var så dejligt hun kunne haft ligget der i flere uger af bare ren nydelse. Hun begyndte at små fnise hver gang hans hånd strejfede hendes røv.
Hun så op på ham direkte i hans rubin røde øjne. Hun smilede roligt og lagde en hånd på hans hånd som han kærtegnede hendes kind med. Hun lagde sit hoved let på skrå og smilte sødt op til ham. Hun lagde sine arme op over hovedet og kiggede bare op på hans øjne og smilte.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 20:27

han så ind i hendes smukke øjne og løftede hende op i hans arme og bar hende ind i sove værelset "hvordan har dine ben det" han havde et lidt sødt blik i hans øjne. et der faktisk viste bekymring og omsorg. han tog sin skjorte af og hoppede ud af sine bukser. bogstaveligt talt og han landede ved siden af hende og kyssede hende og lod sine hænder køre om hende og lod hendes bukser glide ned og kørte hans hænder ned på hendes hofter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Man 21 Jan 2013 - 20:44

Hun så ham dybt i øjnene og lagde sine arme om hans nakke. Hun så op på ham "De har det fint nok lidt ømme men ikke så slemt som igår" Hun så op på ham og beundrede hans muskuløse krop. Hun fik et sødt smil på læberne. Hun fløj lidt op fra sengen da han landte lige ved siden af hende. Hun grinte kort og så ham i øjnene. Hun lukkede sine øjne og kyssede roligt med og lod hans hænder køre rundt på sin krop. Hun elskede at han rørte ved hende. Hun lagde sig tæt ind til ham og lagde et ben hen over hans ene ben. Hun smilte roligt til ham og så ham i øjnene.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 21:16

han så på hende med et kækt lille smil da hun foldede hende s ene ben om hans. han smilede til hende og kyssede hende og blev ved med at køre længere ned af hendes krop indtil han nåede hendes trusse kant. han lod en hånd glide op og ned af hendes trusser. han såop og kyssede hende på trusserne hvor efter han nærmest rev dem af og lod hans tunge lege med hendes andre skam læber. hans tunge gled ud og ind igen, op og ned mens han lod hende tage hendes top af. han mærkede hvordan hun var tæt på orgasme så han øgede tempoet indtil hun gispede af nydelse. han så på hende fra mellem hendes ben hvor han kravlede op af og lod hende fjerne hans bokser shorts.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Man 21 Jan 2013 - 21:27

Hun smilede roligt til ham og kyssede ham inderligt med. Hun lukkede sine øjne da han begyndte at køre sig længere ned af hendes krop. Hun trak vejret stille og rolig og lod sine ben sprede sig let, så han havde mere plads til at være der.
Hun begyndte at gispe da hans tunge begyndte og lege med hendes skamlæber. Hun stønnede lavt af nydelse og vred sig lidt. Hun trak sin top af og smed den på gulvet. Hun lagde sine arme hen over hendes hoved og stønnede højere og højere og vred sig. Hun nussede ham ned af ryggen da han kravlede op af hende. Hun pillede lidt ved kanten af hans buksershort for at drille ham og for at trække tiden ud. Hun rev så hans buksershorts af og smed dem på gulvet. Hun lagde så sine arme hen over sit hoved igen og så ham dybt i øjnene. Hun trækkede vejret tungt.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 22:23

han gennemtrængte hende igen men denne her gang var det lange og nydende stød der ramte hendes bagvæg et par gange og han øgede tempoet hurtigere og hurtigere indtil han trak den ud og udløste ud over hendes mave og bryst og lidt i hendes ansigt. han grinede til hende og så på hende og rystede bare på skuldrende og blinkede til hende inden han lagde sig ned ved siden af hende og faldt i søvn med hende der hvilede på hans brystkasse. hans nat var ikke god. han blev ved med at se ansigter og deres onde gerninger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Man 21 Jan 2013 - 22:45

Hun stønnede lavt og lukkede stille sine øjne og hendes stød blev højere og højere han øgede tempoet. Hun vred sig af nydelse og begyndte at skrige da han kom udover hende. Hun så lidt undrende på ham. Hun lagde sig ind til ham med hendes hoved på hans brystkasse og med en arm hen over hans mave. Hun prøvede at falde i søvn, men hun kunne ikke fordi hun mærkede at han sov uroligt. Hun satte sig op og så ned på ham. Hun begyndte at ruske i ham for at vække ham fra hans maridt. Hun kyssede ham stille på munden indtil han vågnede fra sit maridt.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 23:08

han rystede over hele kroppen men vågnede da han slog øjnene op og rejste sig op i sengen og åndede dybt og længe. hans øjne var blod skudte og hans hår var delt så man kunne se det røde mærke han havde i nakken. dette var hans forbandelse han havde fået det i sammen hæng med hans forbandelse med at se folks onde gerninger. i de sidste 200 år var han blevet tvunget til dag ud og dag ind at se de forfærdelige forbrydelser. hans øjne flakkede rundt i rummet som om han forventede nogen der stod i hjørnerne af rummet. dette var derfor at han ikke lukkede sine øjne for at sove men i et svagt sekund var han gledet ind i drømme land. han hadede det sted inderligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 2 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum