Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Someone to talk to //John Clancy// EmptyIdag kl. 17:34 af Lori

» It's been a long long time
Someone to talk to //John Clancy// EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Someone to talk to //John Clancy// EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Someone to talk to //John Clancy// EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Someone to talk to //John Clancy// EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Someone to talk to //John Clancy// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Someone to talk to //John Clancy// EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Someone to talk to //John Clancy// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Someone to talk to //John Clancy// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Someone to talk to //John Clancy// Voteba13Someone to talk to //John Clancy// Voteba14Someone to talk to //John Clancy// Voteba15 
Jake
Someone to talk to //John Clancy// Voteba13Someone to talk to //John Clancy// Voteba14Someone to talk to //John Clancy// Voteba15 
Lori
Someone to talk to //John Clancy// Voteba13Someone to talk to //John Clancy// Voteba14Someone to talk to //John Clancy// Voteba15 
Valentine
Someone to talk to //John Clancy// Voteba13Someone to talk to //John Clancy// Voteba14Someone to talk to //John Clancy// Voteba15 
Abigail
Someone to talk to //John Clancy// Voteba13Someone to talk to //John Clancy// Voteba14Someone to talk to //John Clancy// Voteba15 
Edgar
Someone to talk to //John Clancy// Voteba13Someone to talk to //John Clancy// Voteba14Someone to talk to //John Clancy// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164692 indlæg i 8727 emner

Someone to talk to //John Clancy//

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Søn 20 Jan 2013 - 1:45

S: Doomsviles gader
O: En masse butikker, lejlighedsbygninger, næsten ingen mennesker
T: 19:23
V: Lidt skyet men lunket

Luce gik rundt i gaderne og kiggede på de få mennesker der gik hen mod deres lejligheder. Butikkerne var ved, at lukke og de få mennesker som ikke var på vej hjem til deres lejligheder var ved, at gøre sig klar til, at betale for deres vare. Der var nogle få børn der løb rundt og legede, lige inden de skulle hjem og i seng, børnene grinede og fniste og bare hyggede sig med hinanden, som var det deres sidste dag på denne dejlige jord. Luce gik hen til en bænk der stod lige udenfor en lejlighedsopgang, hun kiggede på børnene der legede ude på gaden og smilte lidt for sig selv. Hun havde nogle sorte tætsiddende bukser på og en lyseblå top som gik ned til lidt under røven. Hun lagde sine ben over kryds og pillede lidt ved sit hår, som gik ned til hofterne og sad helt løst hen over hendes ene skulder. Hun tænkte tilbage på alt det hun havde lavet igennem dagen. Først havde hun været ude og handle ind, så hun havde mad nok til nogle dage. Derefter havde hun væres ude i skoven og lyttet til fuglenes kvidren og bare nydt den dejlige ro der var derude i forhold til det i byen. Det havde faktisk været en fantastisk dag mente hun selv, der var bare det ved det, at der manglede en hun kunne haft nydt den dejlige dag sammen med. Hun følte sig virkelig ensom af, at sidde helt alene på bænken i mørket. Hun kiggede trist ned i jorden og lagde sine arme om sig selv som en slags beskyttelse.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 10:14

de muntre stemmer stilnedes dog af da en mand kom gående gennem gaden. der var en lavmælt visken over alt mens han gik der. selv i de store flokke af mennesker trådte de tilbage og lod ham træde igennem den lille menneske mængde. han gav et enkelt blik tilbage og alt snak forstummede som om han lige hvade slukket for deres stemmer. han følte sig dog aldrig alene for han vidste at hans dødspatrulje altid var ikke mindre end et fløjt væk. hans mænd var den eneste familie han havde og de var loyale til det sidste om de så ville dø, ville de gøre det ved hans side. han lavede et skarpt sving ned i en gyde og gaden sprang til live igen men det var afdæmpet og usikkert.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Søn 20 Jan 2013 - 11:01

Luce så at byens mængde stilnede og alt var tyst, næsten som var de døde og vækkedes til live igen efter en tid. Hun så en skikkelse forsvinde om et hjørne. Hun blev meget nysgerrig og tænkte på om hun skulle følge efter skikkelsen, men hun viste ikke om det var en god idé. Hun kiggede rundt på menneskene på gaden der snakkede muntrende og hyggede sig igen, som om intet var sket. Hun spekulerede på, hvad der var med netop den skikkelse siden alt næsten døde hen da han gik forbi byens gader. Hun fik en trang af spænning af, at vide mere om denne skikkelse. Der var noget lusket om ham som gav hende en underlig følelse indeni, som hun aldrig havde oplevet før. Hun bestemte sig for, at følge efter denne skikkelse. Hun kiggede en sidste gang hen mod hjørnet hvor skikkelsen forsvandt og rejste sig op. Hun følte en spænning i kroppen og gik hen til hjørnet, hvor skikkelsen forsvandt og kiggede nervøst ind i gyden.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 11:29

en af hans mænd hoppede ned fra taget og lagde en pose over pigens hoved så hun ikke kunne se noget. han tog hende over skulderen og gik hen til John og så på ham "broder den her fulgte efter dig" john så på hende og kunne se på hendes former at det var en pige "din indavlede bonde dreng lad hende gå" han gav ham et slag over nakken "alt kan blive tilgivet min broder men tag hjem nu og bag efter snakke vi om det her" hans broder lagde pigen ned på jorden og fosvandt. John tog sin kniv frem og skar rebene som han havde brugt til at binde hende og hjalp hende op mens han tog sækken af hendes hoved "du må undskylde hans opførsel" han bukkede og tog hendes hånd og kyssede den "men hvad laver de her frøken og vær venlig ikke at knuse mit hjerte ved at sige du er gift" han gav et lille smil men det forsvandt igen "lev et godt liv" han vendte rundt på stedet og gik længere ind i gyden og løftede en hånd i farvel " prøv ikke at følge efter ellers bliver det ikke kønt" han vendte sig rundt og gav et lille blink til hende. han kunne ikke forklare hvorfor han gjorde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Søn 20 Jan 2013 - 11:52

Luce begyndte at skrige da sækken kom over hovedet på hende. Hun sprællede med benene da hun blev løftet op fra jorden "Sæt mig ned" råbte hun. Hun hørte nogle mande stemmer og sprallede meget med benene.
Hun mærkede, at hun blev lagt ned på jorden og var blevet meget nervøs, hun viste ikke hvad der skete eller noget. Da hun havde fået posen af hovedet. Hun kiggede på fyren der hjalp hende. Hun rødmede lidt da han kyssede hendes hånd "Det gør ikke noget det var min egen skyld" Stammede hun. Hun så sig lidt forvirret rundt for, at få lidt ro på sig selv igen. Hun kiggede så på fyren igen efter noget tid. "Jeg lagde mærke til, at alt blev nærmest dødt på gaden da du gik forbi og alt på en underlig måde levede videre efter du forsvandt. Det var ret utroligt og blev meget nysgerrig over og vide mere om dig" sagde hun og kunne godt selv høre, at det lød dumt det hun stod og sagde. Hun tog sin hånd til sig og gemte sine hænder bag ryggen og så nervøst ned i jorden. Hun følte sig dum og tænkte på, at stikke af for sig selv. Hun viste ikke hvad der gik af hende, hun havde aldrig haft sådanne nogle underlige følelser før i sit liv. Hun kiggede så op på fyren i det hun hørte ham sige noget "Var?". Hun følte allerede et savn da hun så, han var ved at gå. Hun ville stoppe ham, men hun viste ikke hvordan og om hun burde stoppe ham. Hun blev helt varm inden i da hun så blinket. Hun tog så mod til sig og løb hen til ham. Hun stoppede da hun var nået hen til ham "Øhm... Hvad skal du?" Hun smilte genert og viste ikke hvad der gik af hende.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 13:07

hans smil var tilbage igen "jeg har mine egne sager at gøre op med" han så på hende "men hvis jeg er heldig, dig" han smilede til hende men arret forhindrede ham i at gøre det mere end svært for ham at lave et almindeligt smil. han gav hende et blink igen og lod sine vinger folde ud og tog en arm om hende "holder du fast" han slog et enkelt slag med hans vinger og de var oppe på et tag hvor han stod "sig mig er du en fan af klassisk musik" han gik hen til en af kanterne af denne bygning og så ud over den store by og så hen over tagene "kom her hen, udsigten er smuk" han så på hende og de røde øjne var roligere end nogen sinde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Søn 20 Jan 2013 - 15:46

Hun så på ham med et glimt i øjet, hun spekulerede over hvilke sådan en fyr havde af problemer. Hun kiggede lidt på hans ar "Hvad er der sket?" Hun pegede på arret. Hun betragtede hans kropsbygning. Hun så ned på hans arm som han havde lagt om hendes liv, hun rødmede og så genert op på ham. Hendes hjerte galopperede afsted hver gang hun så på ham. Hun hadet sig selv fordi hun ikke viste hvad der gjorde, at hun fik sådanne nogle underlige ukendte følelser hver gang hun så på ham. Hun lagde sine arme om hans hals og slap så hans hals igen da de landte på taget. Hun var helt genert og andede ikke hvad hun skulle gøre af sig selv. Hun så på ham "Jeg lytter til alt musik, er ikke lige den kræssende type når det gælder musik". Hun kiggede rundt på taget og da hendes øjne faldt på fyren igen stod han ovre ved kanten. Hun gik hen og stilte sig ved siden af ham og fumlede lidt med sine fingre for at berolige sin nervøsitet. "Du havde ret, udsigten er vildt smuk her oppe" hun kiggede beundrende på byens tage og nød synet i lidt tid. Hun var glad for, at denne fyr der gav hende nogle underlige følelser som hun ikke kendte til havde vist hende byen fra et tag. Hun kiggede op på ham med et glimt i øjet "Hvad hedder du egentlig?"
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 16:23

han gav hende et lille smil "det er noget jeg ved og du skal finde ud af" han havde det med fra en til anden at lave små gåder "jeg har et forslag. hvad med at jeg giver dig to gåder og hvis du svare rigtigt giver jeg dig mit navn" han rømmede sig lid og begyndte så "jeg kan få borge til at smuldre, jeg får træer til at rådne og mennesker til at rådne, hvad er jeg" han så på hende med et smil. det var ikke den sværeste gåde han kunne komme på, svaret var tiden det var en af de første gåder hans gamle lære fortalte ham. hun svarede rigtigt på den første "godt så, anden gåde. nogen gange er jeg fuld nogen gange er jeg halv og nogen gange er jeg helt væk. jeg ser kun en smule af verden af gangen og er altid på natlig visit, hvad er jeg" han smilede og lænede sig lidt og ventede på hvad hun svarede denne gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Søn 20 Jan 2013 - 16:54

Hun kiggede op på månen, der lige var kommet frem, den var hel og lyste byen op. Hun så lidt på ham og smilte "Den færste kan kun være tiden og ville tro, at den anden er månen?" Hun kiggede lidt nevøst på ham. Der var noget hemmelighedsfuldt over ham hun kunne lide. Hun satte sig på kanten og så ned på gaderne der var blevet rimeligt tomme. Der var nogle få drukkenbolte der gik og slingrede rundt på gaderne og opførte sig som nogle tosser. Hun grinte lidt af, at se på dem. Hun så op på fyren, månen skindede direkte mod hendes øjne, så hendes øjne glimtede som små stjerner. Hun krydsede fingre for, at hun svarede rigtigt på gåderne, for hun ville vide mere om den hemmelighedsfulde fyr som havde gjort et eller andet ved hendes følelser. Hun havde en stor trang til aldrig ville forlade hans side igen,men hun kendte intet til denne fyr og var så forvirret over de følelser hun havde fået som hun ikke kendte noget til.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 17:19

han sukkede let "hvis bare mine elever var lige så kloge som dig" han satte sig ned ved siden af hende og så på hende "jeg er John Clancy en ubetydelig troldmand men det har dets fordele" han så en lille altan boks med nogle roser i "jeg personligt er lidt af en prof med telekinese" han så ind i hendes øjne med hans røde øjne og en rose kom svævende ind i hans hånd "til dig" han så på hende og så ned på gaden og så op igen "hvad er dit navn så" hans hvide hår var bundet op i en heste hale og hans skæg der løb fra den ene kind til den anden og kun omkring hagen var hvidt som sne. han så ned på gaden "har de nogen sinde været på toppen af bjerget her" han så op på det højeste sted af bjerget "den gang jeg var ung var der rygter om nomader der boede i bjergets indre, de var dværge der havde mistet deres hjem" han så der op den smukkeste udsigt er ikke altid den fra det punkt hvor man ser alt nogen gange kan det være det man ser i en anden persons øjne" han så på hende med et lidt gemt smil "du spurgte til mit ar tidligere men jeg må holde den historie til en anden gang" han smilede lidt "det ville jo ikke være sjovt at ødelægge mystikken" hans hånd lagde sig oven på hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Søn 20 Jan 2013 - 17:45

Hun så på ham og smilte "Jeg hedder Luce Trieetence" hun stirre helt fortabt i hans øjne og så ned på hans hånd med rosen og smlte. Hun tog stille rosen fra ham og så ham så i øjene igen "Du har pæne øjne".
Hun så rundt i luften og derefter op på bjerget "Nej har aldrig været der". Hun så på ham og smilte og lyttede roligt til det han fortalte. Hun så ned på gaden og følte sig dum. Hun havde aldrig været nogen steder sådan rigtigt. Hun så op på ham "Øv" hun lavede et falskt trist blik og så ned på hendes hånd, hvor hans hånd havde lagt sig. Hun rødmede totalt op og lukkede langsomt sin hånd om hans hånd. Hun så op på John og smilte roligt. Hun rykkede sig tættere ind til ham."Tak for at du viste mig dette sted. Har aldrig oplevet sådan noget her før. Du synes sikkert at jeg er en dum tøs..." Hun så ned på gaden og tog sin hånd til sig.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 18:11

han tog hendes hånd igen "hvis jeg havde syntes du var en dum tøs havde jeg ikke fortalt mit navn " hans øjne glimtede lidt da han så på hende " hvis der er nogen der er dumme er det alle mænd i verden for ikke at vælge så smuk og klog en person som dig" han smilede blidt til hende og løftede hende op i hans arme. jeg syntes at i aften skal du have lov til at se det. han slog vingerne ud og lod hende holde om hans nakke igen hvor efter han satte af fra jorden og fløj roligt mod toppen af det høje bjerg. da han landede gav han ikke slip på hende med det samme først da han kom i tanke om det. han så ud over verdenen "kan du se helt der ude i horisonten der hvor det i kalder valley of a thousand winters. der voksede jeg op på et tempel med gode mennesker" han så på hende, tøvede lidt hvor efter han holdt hendes hånd igen. han ville vente på at hun lavede det første træk mod ham før han ville kysse hende men der var en brændende lyst inde i ham til at gøre det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Søn 20 Jan 2013 - 20:10

Hun så på ham med et glimt i øjet og smilede. Hun gav hand hånd et klem og holdt stille hans hånd. Hun så bare på ham som var det, det eneste hendes øjne ville tillade hun så "Tak, mener ikke selv jeg er så klog, men det er jeg vel når du siger det på den måde" Hun kiggede på ham og smilte "Mener du det?" Hun så ned i jorden da hun opdagede at hun blev løftet op og så, så op på John igen. Hun lagde sine arme om hans hals og lænte sig ind til ham som var han en bamse. Hun elskede, at hans arme var om hende hun følte sig tryg og rolig. Da han satte hende ned følte hun en længsel efter hans arme om hende, men hun ville ikke sige noget eller gøre nogle tegn på, at hun savnede hans arme om hende. Hun så ud i horrisonten og lyttede til det han fortalte. Hun så ned på deres hænder og vendte sig så imod ham. Hun gik lidt tættere på ham, hun var rødmede og så genert ned i jorden. Hun havde en stor lyst til at kysse ham, men hun var for genert til, at gøre noget. Hun kiggede på hans fyldige læber og fik en endnu stor lyst til at kysse ham. Hun gik så helt tæt på ham og lænte sig ind til ham. Hun flettede deres fingre uden rigtigt at tænke over det hun gjorde. Hun kiggede ham dybt i øjnene "Må jeg....kysse dig?" hendes stemme var mere en hvisken end noget andet. Hun var flov over sit spørgsmål.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 20:52

han smilede til hende og kyssede hende længe og lod hans hånd kærtegne hendes ryg mens den anden var stadig flettet ind i hendes. han rettede sig op igen "er det ikke lidt koldt for dig her ude" han så på hendes lyseblå top der ikke var særligt varm i forholdt til hvor koldt der var oppe på bjerg toppen. sneen dalede let ned i små flager der ramte hendes bare hud "kom med lad os finde en hule" han holdt hende ind til sig og brugte hans vinger som et beskyttende værn mod sneen. da de fandt en hule lå der en masse driv tømmer i den hvilket var perfekt. han lagde det i en stak og tændte op under det med en flintesten. han fik gang i ilden og satte sig ved siden af hende. han kyssede hende igen og igen mens han gav hende lov til at sætte sig på hans lår. den generele varme fra bålet fik ham til at svede lidt eller også var det på grund af Luce han vidste det ikke helt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Søn 20 Jan 2013 - 21:03

Hun kyssede længe med og lagde sine arme om hans hals. Hun havde slet ikke tænkt over kulden før hun opdagede, at det var begyndt at sne. Hun lagde sine arme om sig og nikkede så. Hun fuglte roligt med ham og lænede sig ind til ham for, at få noget af hans kropsvarme imens de gik. Da de kom til hulen kiggede hun rundt og gik så langt ind i hulen som muligt, hvor der ikke var nær så koldt som ved indgangen til hulen. Hun satte sig og lagde sine arme om sig. Hun så på ham imens han prøvede at få ild i tømmeret. Hun lænte sig ind til ham og begyndte at kysse ham roligt og længe flere gange. Hun satte sig op på hans lår under kysset og lagde sine ben på hver sin side af hans liv og sine arme om hans nakke. Hun begyndte at få varmen. Hun kyssede ham intenst og længe. Hun stoppede efter noget tid og kiggede på ham. hun rødmede og så genert ned. "Du kysser godt..." hun følte sig lykkelig ved at sidde i en hule sammen med den hemmelighedsfulde fyr der gjorde noget ved hende hun ikke kunne forklare. "Jeg har sådan en underlig følelse som jeg aldrig har haft før hver gang jer ser på dig" Hun så ham dybt i øjnene og smilte roligt til ham.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 21:19

han smilede til hende "jeg tror det du føler er kærlighed" han smilede til hende og kyssede hende igen hvor efter han så på hende "det er det jeg også følte da jeg så dig" han smilede til hende og kyssede hende igen. han hjalp hende af trøjen og tog selv sin lange trench coat af samt hans skjorte. det lange ar der gik hen over hans bryst ville nok ikke genere hende. han lod hans hånd hvile på hendes ene bryst mens han kyssede hende igen og lagde hende ned på gulvet af hulen og den hyggelige knitren fra bålet. det svage lys lod hans øjne skinde rødt. han lod hans vinger dække over dem for den kolde vind fra hulens åbning. han løftede lidt op og kyssede hende på halsen og ned på skulderen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Søn 20 Jan 2013 - 21:45

Hun smilte roligt til ham "Måske har du ret" hun kyssede ham inderligt og lod ham tage trøjen af hende. Hun så lidt på hans ar på brystet og smilte. Hendes vejrtrækning blev lidt tungere da hun mærkede hans hånd på hendes bryst. Hun puttede sig ind til ham og nød hans nærvær og kyssede ham længe og intenst. Hun lagde sine arme om hans nakke og nussede hans hår stille. "Aldrig forlad mig. Lov mig det" Hun lå og så op på ham. Hun nød hans berøringer og alle hans blide kys. Hun nussede ham stille på ryggen og lukkede sine øjne og slappede helt af i alle hendes muskler. Det svage lys fra bålet gjorde så det sorte skær fra hendes hud blev tydligere. Hun fik klæmt sig ind under ham, så han lå oven på ham. Hun holdt sig tæt ind til ham som var det, det eneste hun ville i hele verdenen. Hun kyssede ham længe og intenst.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 22:04

han tegnede et kryds over hans hjerte "jeg lover det" han smilede til hende og så på hendes krop. han kyssede hende igen og delte hendes læber med hans tunge og lod hans tunge massere hendes. han lod en hånd køre ned på hendes lår og ind mellem dem. han nød at hun lå der så han kunne fokusere på hende og kun hende. han så på hende med de røde øjne "skal vi fortsætte" han ville ikke være påtrængende derfor ville han bare være sikker på hun gerne ville det her. han lagde bare der og så hende i øjnene han lod igen hans tunge glide ind i hendes mund og masserede hendes igen. hans egen ru tunge mod hendes bløde lille uskyldige tunge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Søn 20 Jan 2013 - 22:13

Hun smilte og hold sig ind til ham. Hun lukkede stille sine øjne og lod ham stikke in tunge ind i hendes mund. Hun kørte langsomt sin tunge rundt om hans tunge. Hun trak vejret lidt tungt da hun mærkede hans hånd køre ned af sin krop og hendes ben spredte sig stille og automatisk uden hun selv viste af det, da hans hånd kørte ind i mellem hendes lår. Hun blev mere og mere ivrig af at få mere af ham. Hun elskede ham faktisk, hun ville direkte have ham for sig selv. Hun nikkede roligt men samtidigt ivrigt. Hun kørte sine hænder ned af hans ryg og lod dem ligge ved hans buksekant. "Vil gerne fortsætte" hun lod hans tunge komme ind i sin mund igen og nød at den var der. Hun begyndte lige så stille at snave ham, kort men længselsfuldt. Hun ville have meget mere af ham.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 22:30

han smilede lidt og knappede hendes bukser op og lod dem glide ned sammen med hendes trusser. han lod hende knappe hans op og så ned på hendes nøgne krop. han tog sin finger og lod den glide ind og ud mellem hendes skamlæber mens han kyssede hende på hendes hals. han lagde sig så tilbage lidt så hun fik lidt rum til at arbejde i mens han smilede til hende og lod hende røre hans skridt. han kyssede hende og lod deres tunger lege uden for deres munde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Søn 20 Jan 2013 - 22:36

Hun smilte roligt og trak hans bukser og buksershorts af ham. Hun gav nogle små lyde fra sig og kørte sin hånd ned af hans krop og begyndte lige så stille at nusse hans skidt. Hun så roligt på ham og rakte tungen drilsk ud af ham. Hun legede ivrigt med hans tunge og lagde en arm om hans nakke og trak ham ned til sig selv. Hun nød hans berøringer som var de magiske og hun kunne bare ikke få nok af hans blide hænder på hendes bløde krop.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 22:49

han tog hendes hænder væk fra hans skridt hvor efter at han gennemtrængte hendes skamlæber og lavede hårde korte stød der blev hurtigere og hurtigere. til sidst blev alle hans muskler spændt hvor efter han afgav en tankfuld af hans sæd inden i hende han så på hende og åndede ud "jeg har holdt det inde i to hunrede år" han smiled og lod hende blive ved med at gnide på den og han rejste sig op så hun kunne sidde på knæ til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Søn 20 Jan 2013 - 22:56

Hun så op på ham og smilte. Hun udgav et lille støn da han trængte sig op i hende.
hun holdt sig tæt ind til ham og hendes støn blev højere og højere jo hurtigere hans stød blev. Hun vred sig af nydelse, hun havde det som om hun blev løftet fra jorden af bare nydelse. Hun mærkede at han kom og blev langsomt roligere. Hun så op på ham. "Du havde sikkert trængt til det vil jeg tro" Hun smilte roligt. Hun lagde sin hånd på hans skridt igen da han trængte sig ud af hende og nussede den stille igen. Hun satte sig på knæ og fortsættede roligt. "Er det dejligt?" Hun var meget nervøs for hun viste ikke om hun gjorde det rigtigt eller om det var godt nok det hun gjorde.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 23:17

han nikkede bare og lod hende fortsætte med at røre den "gør mig en tjeneste og sut på den" han smilede ned til hende mens hun så op på ham og han lagde en hånd på hendes bag hoved og lod hendes hoved køre frem og tilbage "tag en mental note af det her er noget jeg kan lide" han øgede tempoet lidt med hånden på hendes bag hoved og trak sig hvor efter han klarede det sidste stykke selv ind til han blæste det ud over hende "du skal ikke komme og sige det her ikke er bedre end i din mund" han smilede til hende mens han stod der helt nøgen over for hende der var i samme tilstand hvor efter at han lagde sig ned ved siden af hende "der er stadig en ting vi ikke har gjort endnu" han lagde hende oven på ham og brugte sin telekinese til at lade dem begge svæve i luften "du begynder bare når du føler dig klar til det igen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Søn 20 Jan 2013 - 23:26

Hun smilte stille til ham "Ok da men kun fordi jeg elsker dig" Hun tog den stille i munden og begyndte lige så stille at sutte på den, hun lod ham styre farten ved at have sin hånd på sit baghoved.
Hun lukkede stille øjnene og mærkede det hele komme ud over hende. Hun gav en lille lyd fra sig da det ramte hende. Hun smilte til ham og beundrede hans muskuløse krop. Så ned på ham efter han havde løftet mig op og ligge på ham. Hun smilte roligt "Hvad er det egentlig du vil have jeg skal?" hun var meget usikker for hun havde aldrig oplevet sådan noget før. Hun kyssede ham inderligt på munden længe.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum