Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba13Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba14Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba15 
Lori
Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba13Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba14Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba15 
Valentine
Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba13Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba14Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba15 
Natalie
Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba13Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba14Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba15 
Jake
Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba13Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba14Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba15 
Katrina
Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba13Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba14Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba15 
Sean
Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba13Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba14Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba15 
Lenore
Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba13Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba14Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba15 
Renata
Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba13Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba14Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba15 
Celenia
Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba13Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba14Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Someone to talk to //John Clancy//

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Tirs 22 Jan 2013 - 8:43

Hun så undrende på ham og lagde en hånd på hans skulder "Rolig det er bare mig der er her" Hun kørte sin hånd op og ned af hans ryg for at berolige ham. Hun opdagede mærket, men tænkte hun nok hellere måtte vente med at spørge hvor han havde det fra. Hun så på ham "Hvad drømte du?" hun viste ikke helt hvad hun skulle gøre men hun viste hun måtte berolige ham på den ene eller på den anden måde. Hun lagde sit hoved mod hans skulder og tænkte han måske blev rolig af at vide, at hun var i nærheden af ham, men hun var ikke sikker.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jan 2013 - 16:53

han lagde hans hænder op for hans hoved og tørrede søvnen ud af hans øjne. han så på hende "jeg drømte om hvad der ville have sket hvis jeg ikke havde mødt dig" løj han men han gjorde det godt for hun mistænkte vidst ham ikke. han havde tænkt sig at fortælle hende det. men ikke nu senere når de kendte hinanden bedre der ville han sige noget "jeg skal bare ud og have noget vand" han gik ud på bade værelset og sprøjtede noget vand i hovedet og gik ind igen. han lagde sig ned ved siden af hende og kyssede hende og lod hende lægge sig på hans bryst igen og lod hende falde i søvn men ikke ham selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Tirs 22 Jan 2013 - 17:01

Hun lagde sit hoved lidt på skrå og spekulerede på om det var sandt. Hun smilte roligt og kyssede ham blidt "Hvor er du sød" hun lagde sit hoved mod hans skulder og nød at han var her hos hende. Hun så op på ham og smilte "Ok i orden søde". Hun så efter ham da han rejste sig og gik ud på badeværelset. Hun lagde sig igen og så op i loftet. Hun begyndte at tænke tilbage på sin fortid...på den frygtlige ulykke der skete sidst hun var sammen...med den hun elskede over alt på jorden...Hendes fortid var begyndt at komme tilbage. Hun rystede lidt på hovedet i det han kom tilbage og smilte roligt til ham "Prøv og sov søve" Hun lagde sig ind til ham da han havde lagt sig og lagde sit hoved på hans brystkasse "Godnat el....." Hun faldt i søvn mit i sin sætning og sov trygt ind til ham.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jan 2013 - 18:22

han aede hendes hoved og så på hende mens hun sov. denne pige var forelsket i lå her nøgen ved siden af ham i en seng der ikke var hans egen. han lagde sig lidt tilbage og hørte hende tale i søvne. det var lidt nuttet syntes han. den næste morgen vågnede de næsten samtidigt og han kyssede hende længe og lod hans hænder hvile på det nederste af hendes ryg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Tirs 22 Jan 2013 - 18:51

Hun smilte i søvne og sov trygt ind til ham. "Jeg...elsker dig....meget enda..." sagde hun i søvne og puttede sig tættere ind til ham. Hun lagde sit hoved ind under hans hage i søvne. Hun vågnede samtidig med at han vågnede og så op på ham "Godmorgen" Hun smilte roligt til ham og lagde sig så hun kunne kysse ham længe og holdte sig tæt ind til ham imens. Hun havde sin ene arm over hans mave og kyssede ham længe og intenst.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jan 2013 - 21:58

han smilede til hende "god morgen" han kyssede hende igen og igen. han lod hende lægge sig oven på ham å hendes bryster lå mod hans brystkasse. han havde bare lyst til at blive liggende hele dagen. han mærkede hendes hånd på hans skridt men han gjorde ikke noget for at fjerne den han lod den bare ligge. han lod hans hænder kærtegne hendes former og smilede lidt til hende og grinede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Tirs 22 Jan 2013 - 22:07

Hun kyssede med og lagde sig oven på ham uden at stoppe med at kysse hans fyldige læber. Hun kørte sin hånd stille og roligt ned af hans krop og stoppede med at flytte den da hun ramte hans skridt. Hun lukkede sine øjne og nød hans hænder kører rundt på hendes krop. Hun elskede hans krop imod hende. Hun viste ikke hvad der var ved ham som gjorde, at hun elskede ham så højt. Hun slikkede ham stille på kinden. Hun så ham i øjnene "Hvad skal vi lave idag?" hun smilte roligt til ham.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jan 2013 - 22:58

han smilede til hende lidt kælent "jeg er lige glad så længe jeg for lov til at være sammen med dig" han kyssede hende igen og mærkede hende gnubbe hans skridt og smilede "jeg tror godt jeg ved hvor du vil hen med det der" han kyssede hende og mærkede hvordan hun kravlede ned af og lidt skrå så hun havde plads til at være dig han gav hende et lille blink og et nik som tegn på hun godt måtte begynde. hun lagde sig nærmest vendt om så hendes ben lå oppe ved John s hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Ons 23 Jan 2013 - 9:23

Hun smilte roligt til ham og kyssede ham blidt, hun kørte hendes hånd mod hans skirdt og nussede den blidt. Hun så ham i øjnene og smilte drilsk og roligt samtidig. "Nånå så det tror du?" hun fniste og kyssede ham blidt igen. Hun kravlede langsomt ned af ham og så op til ham med et glimt i øjet og smilte roligt. Hun vendte sig rundt, så hendes ben lå oppe ved hans hoved. Hun tog hans lem roligt i munden og begyndte stille at sutte på den.
Hun viste ikke hvad der gik af hende, det var som om hun havde mistet kontrollen over sin egen krop. Hvad gik der egentlig af hende? Hvorfor gjorde hun det der? Var det noget han fik hende til uden at sige noget og uden hun viste det? Tankerne fløj igennem hovedet på hende imens hun suttede på hans lem.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 20:01

han så ned på hende der gik i gang for fulde gardiner . han mærkede hvordan han kom tættere på at komme men han var for træt til at lægge mærke til det før det var for sent. han kom inde i hendes mund uden at han tænkte helt over det. han så på hende igen og smilede "skulle jeg have sagt noget" han smilede til hende og kyssede hende på panden "jeg var bare så træt" han gabte lidt og så på hende igen med et smil. en lille tåre krøb ned over hans kind på grund af han gabte så dyb. han tørrede den væk og i samme bevægelse tørrede han lidt af hans rester af hendes kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Ons 23 Jan 2013 - 20:12

Hun fortsatte i noget tid endnu, lige indtil hun mærkede at hun fik noget i munden. Hun slap hans lem og noget af det løb ud af hendes mundvig og løb ned af kinderne på hende og noget af det løb ned af hendes hals. Hun slugte resten og kravlede op til ham igen og lagde sig ved siden af hende. "Ja det skulle du faktisk" hun smilte roligt da hun mærkede at han kyssede hende på panden. Hun nussede hans kind blidt og smilte sødt til ham. "Tror jeg overlever for denne gang" hun så på ham og fniste. "Du burde sove noget mere om natten i stedet for og stirre i loftet" Hun puttede sig ind til ham og kørte sine kinder op ig ned af hans brystkasse for at tørre det der løb ud af hendes mundvig af. Hun grinte meget og satte sig op. Hun så ned på ham "Hvad laver du egentlig her i byen?" hun var blevet meget nysgerrig over at vide hvem han egentlig var. Hun havde ligget og tænkt imens han trode hun sov over hvorfor hun egentlig elskede ham og sov i hans favn uden rigtigt at vide, hvem han var eller noget som helst om ham uden hans navn. Han viste jo heller ikke noget om hende udover hendes navn. Hun forstod det ikke rigtigt og hun syntes at det var på tide de burde lære hinanden bedre at kende end de gjorde nu.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 20:34

han så ned på hende "jeg jager bare nogen af fortidens spøgelser" han mærkede det prikke i nakken som om hans krop ville have ham til at sige det. han tog en dyb indånding og fortalte alt om hans fortid. fra det med det smukke tempel der blev smadret på grund af hans gave og forbandelse til den lille sorte bog med blod pletterne i hans trench coat. han sluttede af med at fortælle om Jacob som hans i parentes lærling. han ventede på hun svarede med måske det der mindede mest om bekymring i hans blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Ons 23 Jan 2013 - 20:43

Hun så på ham og lyttede imens han fortalte om sin fortid. Efter han havde fortalt det hele havde han måske en lidt hårde fortid end hende selv. "Det må være et hårdt liv du har haft kan jeg forstå" Hun så på ham og lænede sig så ind mod ham og slappede af. "Har ikke selv haft en nem fortid..." hun så op på ham med et tomt blik. "Du undre dig måske over hvad jeg er for en ting ikke?" Hun ventede på hans svar, imens hun ventede strømmede hele hendes fortid igennem hovedet på hende med billeder! Der havde aldrig været billeder før. Hun lukkede hårdt sine dunkle drageøjne i og prøvede at få kontrol over sine tanker igen. Hun lagde sine hænder mod hendes teninger og kæmpede med sine tanker. Hun ville ikke have de billeder i hovedet. Hvorfor var de der? Hvad vil de hende? Vil de måske fortælle hende, at det er forkert af hende at holde af nogen? Hun kendte ikke svaret selv og hun blev bange. Bangere end hun nogensinde havde været før i sit liv

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 20:59

han var stadig lidt nede men han så på hende med et lidt på trængt smil "det har jeg vidst hele tiden" han så på hende med et lille smil "og du er smukkere end nogen sinde" han aede hendes kind "hvis du kan se gennem min fortid, behøves jeg ikke at vide din. alt jeg skal vide er at du er her" han smilede til hende og kyssede hende. han så på hende med et genfundet smil "det var lidt af en præsentation lige før" han grinede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Ons 23 Jan 2013 - 21:05

Da hun endelig havde fået styr på sig selv puttede hun sig ind til ham og borede sit hoved ind mod hans brystkasse. Hun holdt sig ind til ham og rystede ikke fordi hun frøs men fordi hun var bange, heller ikke for John men for sig selv, for sin fortid, for alt der havde med hende at gøre....Hun lukkede sine øjne og prøvede at finde trøst i hans favn "Din fortid er slem...men det kan tilgives...det kan min ikke..." ordende fløj ud af munden på hende uden hun kunne nå og stoppe dem. Hun var bange for om hun kom til at gøre det samme mod John som hun gjorde ved Roland dengang...Burde hun fortælle ham hvad der var sket? Kunne han måske hjælpe hende?...Hun havde ikke set andre omkring sig som bare mindede lidt om hendes ejen race. Tårerne begyndte stille at løbe ned af hendes kinder.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 21:29

han strøede hende hen over hovedet da hun begyndte at græde "det er ok min skat, det er helt i orden" han strøede hende hen over hovedet med sin ene hånd. han lod den anden holde om hende "jeg har set alt af din sjæl og jeg tilgiver dig for alt du har gjort" han kyssede hende lidt og så hjalp han hende ud af sengen. hun havde brug for at tænke på noget andet. han tog hendes hånd ud på toilettet og kyssede foran det lille spejl.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Ons 23 Jan 2013 - 22:07

Hun holdt sig ind til ham og prøvede at slappe af. "Du ved ikke hvad jeg har gjort..." hun puttede sig ind til ham og begyndte stille at slappe af. Hun nyd at han strøjede hende over hovedet og at han holdt hende ind til sig. Hun så på ham da han tog fat i hendes hånd og hjalp hende ud af sengen. hun fulgte stille med ham ud på badeværelset. Hun kyssede ham roligt og holdt sig ind til ham. Hun blev roligere og roligere i kroppen. Der var noget ved hans kys som beroligede hende, men hun viste ikke hvad.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 23:02

han trådte ind i den lille bruse niche med hende bag ham. han lod det lange hår lægge sig fladt ned over hans nakke. han tændte for vandet og lod det regne ned over dem. han kyssede hende blidt på hendes krave ben og holdt hende helt ind til sig. han så på hende lidt før det enlig gik op for ham at det her var kærlighed. hver gang han så på hende var alle hans hjerneceller enige om en ting. at hun var den smukkeste i verden og at han ville gøre alt for at de blev sammen. han var næsten sikker på at hvis hun spurgte om de skulle have børn ville han nærmest råbe ja uden at tænke over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Ons 23 Jan 2013 - 23:38

Hun følgede roligt med ham. Hendes lange sorte hår hang ned af mod hendes ryk. Hun lukkede sine øjne da vandet regnede ned over dem, hun lænede sig ind mod ham og slappede af i sin favn. Hun elskede at være i hans favn, hun følte sig tryg og elsket og lykkelig. Hun havde næsten helt glemt alle de gange de havde hygget sig, indtil hun kiggede ned på sin mave. Mon hun var gravid efter alle de ture? Hun begyndte at blive usikker og så op på ham.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 23:55

han så ned på hende. hun gnubbede hendes mave og igen begyndte den lille stemme at kime med store kirke klokker og skreg nærmest "LØB DIN IDIOT LØB" men han blev stående og så ned på hende igen med et lille smil på hans læber "hvad tænker du på søde" han smilede til hende med et lille smil og kyssede hende. en anden stemme kom ind og bankede stemmen fra før og sagde noget i retning af "det kan hun ikke være ellers ville der have været nogle tegn på det" han kunne bedre lide denne stemme den beroligede ham lidt. men han var ikke bange for det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Tors 24 Jan 2013 - 9:36

Hun så op på ham og smilte roligt "Ikke noget" hun smilte skævt til ham. Hun var blevet noget tykkere, men det var ikke så meget. Hun kyssede ham stille og nød hans nærvær. Hun puttede sig ind til ham, burde hun fortælle ham om hendes bekymringer? Hun så ham i øjnene, hendes mørke drageøjne havde et glimt af bekymring i sig "Jeg spekulerede bare på om jeg var blevet gravid..." hendes stemme var tør. Hun lagde sit hoved mod hans brystkasse og lukkede sine øjne imens vandet stadig løb ned over dem som var ret beroligende.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 17:47

han smilede til hende. men det var et tomt smil "ja tanken har strejfet mig" han så på hende da hun lænede dig op af ham. han kyssede hende på hovedet og aede hende på maven. han så på hende mens han smilede lidt "bare rolig jeg skal ingen steder" den lille stemme i hans hoved tog en taburet og en snor som den hang sig selv i. han kyssede hende længe og blev mere opstemt. han vidste hun mærkede det for den ramte hendes mave og han smilede til hende. han holdt hende tæt og lod hende sno sit ene ben op omkring hans og kyssede hende længe og lod hans tunge lege med hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Tors 24 Jan 2013 - 18:01

Hun smilte og så op på ham "Tak" Hun kyssede ham roligt og længe. Hun snoede sine ben rundt om hans ben for at holde sig tættere ind til ham. Hun kyssede ham roligt. Hun smilte roligt til ham og lod sin tunge lege med hans tungt. Hun elskede at være tæt på ham. Hun kørte hendes hænder op og ned af hans ryg. Hun lagde sit hoved ind under hans hage og nød hans krop tæt ind til hendes. Hun viste nu at det var ham der gjorde hende lykkelig, sådan rigtig lykkelig.
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 18:48

han kyssede hende igen og fik dem ført op af en væg hvor de kyssede længe. han tog det andet ben og lod hende hægte sig fast på hans hofter. hvorefter at han gennemtrængte hende. han var ikke så bekymret mere for vis skaden var sket ville der ikke ske noget. han så på hende og kyssede hende på halsen lige indtil han var på briste punktet. han kom helt oppe i hende og hvis hun ikke var gravid før var hun det i hvert fald nu men det måtte tiden vise. han smilede til hende og slukkede for vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Rafaela Tors 24 Jan 2013 - 18:55

Hun kyssede ham inderligt og knyttede sig tæt ind til ham. Hun lod ham lægge hendes ben om hans hofte. Hun klamrede sig ind til ham og kyssede ham længe. Hun gav et lille støn fra sig i det han trængte sig op i hende. Hun lagde sit hoved bagover og lukkede sine øjne. Hun nød ham som var det sidste dag hun levede. Hun så på ham da han slukkede for vandet og smilte. "jeg....elsker dig..." hun så genert ned på jorden og anede ikke hvad hun skulle gøre af sig selv, men nu viste han det ihvertfald så måtte det bære eller briste.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Someone to talk to //John Clancy// - Page 3 Empty Sv: Someone to talk to //John Clancy//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum