Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
weekendens nyheder.  - Page 2 EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
weekendens nyheder.  - Page 2 EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
weekendens nyheder.  - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
weekendens nyheder.  - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
weekendens nyheder.  - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
weekendens nyheder.  - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
weekendens nyheder.  - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
weekendens nyheder.  - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
weekendens nyheder.  - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
weekendens nyheder.  - Page 2 Voteba13weekendens nyheder.  - Page 2 Voteba14weekendens nyheder.  - Page 2 Voteba15 
Jake
weekendens nyheder.  - Page 2 Voteba13weekendens nyheder.  - Page 2 Voteba14weekendens nyheder.  - Page 2 Voteba15 
Valentine
weekendens nyheder.  - Page 2 Voteba13weekendens nyheder.  - Page 2 Voteba14weekendens nyheder.  - Page 2 Voteba15 
Abigail
weekendens nyheder.  - Page 2 Voteba13weekendens nyheder.  - Page 2 Voteba14weekendens nyheder.  - Page 2 Voteba15 
Lori
weekendens nyheder.  - Page 2 Voteba13weekendens nyheder.  - Page 2 Voteba14weekendens nyheder.  - Page 2 Voteba15 
Edgar
weekendens nyheder.  - Page 2 Voteba13weekendens nyheder.  - Page 2 Voteba14weekendens nyheder.  - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

weekendens nyheder.

3 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 20:38

Sean skrev:Ærlig talt...det eneste jeg læser er: "Ingen grund til moraler, for vi kan selv lave vores karakterer som vi ønsker dem"

Nej, men hvis vi skal have dem, skal folk vide hvilke regler vi har og skal have mulighed for at komme med indflydelse Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 20:40

Men Eric....
Jeg har stemt for at vi beholder systemet....men jeg er ikke enig i hvordan vi skal lege med det i praksis.

Hvorfor er det, at i ønsker det skal følge racerne så slavisk?

Hvorfor kan man ikke frit vælge sit morale kodex? Så laver man den karakter man ønsker....med den race og personlighed man ønsker.

Jeg stemte FOR det her, og undskyldte at jeg havde sovet, for jeg havde slet ikke set at der kun var to- tre moraler at vælge mellem pr race.
Jeg troede man valgte frit......og at dermed a var et lille krydderi, en hurtig måde( som med ' jeg stemmer liste ø') at give lidt info...på en sjov og anderledes måde.
MEN jeg troede man valgte frit!!

Var det tvang at vampyren skulle være ond, så havde jeg sku nok stemt nej.....fordi jeg ved at tvang hæmmer de små rebeller, som jeg Smile


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Delilah Tors 24 Jan 2013 - 20:40

Nå, jamen i så fald er jeg helt enig med dig Eric!

- Sean: Jeg vil gerne have morale, det er ikke det. Har endda lige kigget ekstra på dem, og fundet en morale er passer perfekt til min karakter. Er lige igang med at finde ud af om den også er med i dæmonerne. Men hvis det ikke er faste rammer om racerne, så er jeg helt med på moralen:)

_________________
weekendens nyheder.  - Page 2 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 20:41

Det er som at vælge race.....
Så vælger man morale, men man vælger frit Smile

Man kan jo også ønske et tv, men være uenige om hvilken kanal det skal stå på Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 20:43

Fordi jeg ikke ser nogle mening i så at have det. Vi ved alle sammen at engle er gode og vampyrer er onde, det behøves vi ikke at få at vide igennem noget moralehalløj der skal bruges energi på at sættes op. Jeg gider personligt ikke at søge, læse en masse omkring emnet og bruge en masse af min tid på noget, som brugerne alligevel ikke vil bruge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Rafaela Tors 24 Jan 2013 - 20:46

Sean det jeg tror Delilah mener er at hvis du nu ser fra den virkelig verden så fra du er lille har du en moral over hvad der er godt og ondt, men igennem nu bruger jeg lige dig så det blir nemmere at forklare så er du blevet påvirket gennem børnehave måske vuggestuer, skole, uddannelse og af dine forældre, venner og andre i din omgangskreds dine venner mener måske du det er helt i orden at sparke til en hundehvalp da de var mindre og du ændrede måske din moral fordi du ikke ville føle dig udenfor, så begynder du også at sparke til den lille hundehvalp. Sådan foreløber livets gang og faktisk forfølger dig resten af livet. Du ændre den måske ikke nær så meget når du er omkring de 17-18 år som du gjorde da du var 10-12 år.
Så jeg tror at Delilah mener at vi starter som det racen er og hen ad vejen så ændre den sig fordi vi bliver påvirket af andre fx min karakter kunne måske ende med at blive en fandens møgkælling (undskyld mit udtryk) hvis du havde påvirket hende i den retning og fordi hun måske prøvede at søge respekt hos dig. Det var bare lige et eksempel men det jeg mente var at Luce ændrede sin moral for at få Seans respekt. Sådan er det også i den virkelige verden.

Og nu føler jeg mig som en gigantisk nørd o.o'

_________________
weekendens nyheder.  - Page 2 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 20:49

Må jeg lige minde folk om noget?
Det er ikke alle der ønskede de moral.
Jeg undskylder hvis at jeg har forklaret noget forkert, i am not good to that n_n
Men jeg selv, jeg er temmelig sikker på jeg stemte på "Det ved jeg ikke."
Det jeg endelig siger er at. "Hvis det sådan at man SKAL vælge en ond moral hvis man er dæmon, men at ens karakter allerede er lavet, og den karakter ikke er ond... Men mere drillende fx? Så skal man jo næsten lave den karakter helt om."

Jeg ved ikke om dette er helt forkert, eller om jeg er galt på den...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Delilah Tors 24 Jan 2013 - 20:50

Ja, det var lige præcis det jeg mente.

Til Camille: Tror ikke rigtigt det i så fald ville give mening at have en morale? For hvis det alligevel var hundrede procent valgfrit, hvorfor så have dem? Så kan man ligeså godt bare lave sin karakter ud fra ens egen personlige morale som man finder på?

_________________
weekendens nyheder.  - Page 2 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 20:52

Eric:

Ja , det er så din mening, bestemt ikke min.

Der er masser af standart oplysningen man ofte skriver i sin profil.

Baggrund, alder,udseende, status/ forelsket/partner...her skriver vi også hvad vi mener om slaver? Hvorfor ikke en lille linie om ens moral kodex...hvordan tikker og tænker den her karakter?? Jeg mener...vi skriver om likes ( is musik og blide kys) og dislikes( frølår, lakrids og pladder romantik) hvorfor dog ikke et morale kodex? Chaotic Evil( f.eks) det er da nyt og anderledes.....og helt ærligt, det er da langt mere anvendeligt end om karakteren kan lide opera og at sove længe??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 20:53

Luce: Det lyder helt rigtigt i mine ører Smile - Kan godt lide dine eksempler.

Nille: Selvfølgelig skal du ikke ændre din karakter fra dag til dag, men bare lige tænke over om der er nogle grund til at din dæmon måske gør en stor god gerning. Ellers kan den gøre det så det er en mere ondskabsfuld handling. Man kan godt drille på en mere ond måde Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 20:54

Delilah skrev:Ja, det var lige præcis det jeg mente.

Til Camille: Tror ikke rigtigt det i så fald ville give mening at have en morale? For hvis det alligevel var hundrede procent valgfrit, hvorfor så have dem? Så kan man ligeså godt bare lave sin karakter ud fra ens egen personlige morale som man finder på?

Af den simpel grund at det er en sjov fantasifuld og anderledes måde at give en oplysning om karakterens personlighed på, og som du kan se på mit forrige indlæg....så finder jeg den information en hel del mere relevant end om man kan lide poesi, roser eller blåøjet drenge ...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 20:55

Camille skrev:Eric:

Ja , det er så din mening, bestemt ikke min.

Der er masser af standart oplysningen man ofte skriver i sin profil.

Baggrund, alder,udseende, status/ forelsket/partner...her skriver vi også hvad vi mener om slaver? Hvorfor ikke en lille linie om ens moral kodex...hvordan tikker og tænker den her karakter?? Jeg mener...vi skriver om likes ( is musik og blide kys) og dislikes( frølår, lakrids og pladder romantik) hvorfor dog ikke et morale kodex? Chaotic Evil( f.eks) det er da nyt og anderledes.....og helt ærligt, det er da langt mere anvendeligt end om karakteren kan lide opera og at sove længe??

Nu skifter du emne, delvist. Jeg har ikke sagt jeg er imod at der kommer sådan et felt, det kan jeg godt lave, det handler om hvorvidt moralen skal laves.

FOLKENS! Er der stemning for at vi laver en afgørende afstemning, hvor alt bliver ridset op og så kan man stemme på det ene eller anden. Gældende stemmer og resultatet bliver så det gyldige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 20:55

Det er ikke min karakter, eller jo det er det faktisk.

Nille: Hun døde, nu lever hun igen. Det står i profil.
Min tanke: Selvom hun er sjæledæmon nu så har hun jo stadig været shapeshifter, altså hun har stadig sin gamle personlighed.

Og jeg vil ikke have at Nille bliver en psykopat killer. Den grund er: Hun hader slaveri, det har hun altid gjort, og vil altid gøre, på grund af hendes evne. Hun driller for at irritere, men kan være flabet.

Ja, undskyld hvis dette forvirrer. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 20:56

Delilah skrev:
Til Camille: Tror ikke rigtigt det i så fald ville give mening at have en morale? For hvis det alligevel var hundrede procent valgfrit, hvorfor så have dem? Så kan man ligeså godt bare lave sin karakter ud fra ens egen personlige morale som man finder på?

Min pointe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 20:58

Nille skrev:Det er ikke min karakter, eller jo det er det faktisk.

Nille: Hun døde, nu lever hun igen. Det står i profil.
Min tanke: Selvom hun er sjæledæmon nu så har hun jo stadig været shapeshifter, altså hun har stadig sin gamle personlighed.

Og jeg vil ikke have at Nille bliver en psykopat killer. Den grund er: Hun hader slaveri, det har hun altid gjort, og vil altid gøre, på grund af hendes evne. Hun driller for at irritere, men kan være flabet.

Ja, undskyld hvis dette forvirrer. xD

Ehm, hvordan hun er genoplivet kunne jeg godt tænke mig at vide, men ikke her inde. Den lader vi lige ligge til en anden god gang. Hun behøves heller ikke at blive en killer, men måske har hun et lidt mere kritisk syn på forskellige ting eller at hun siger noget lidt ubehageligt til folk. Alle dæmoner er jo ikke nogle der går og flår hoved af hinanden Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Rafaela Tors 24 Jan 2013 - 20:59

Eric jeg har fået moral og Etik tæsket ind i hjernen på mig i 2 måneder på min skole og når man ikke forstod det på måden Delilah forklarede det på, så er der faktisk flere der nemmere ville forstå det hvis man bruger eksempler og ville ikke lige blande andre ind og da det specielt var til Sean jeg prøvede og forklarede det til var det nok lidt nemmere hvis jeg brugte ham i stedet for jeg brugte dig eller hr hansen fra vestergade xD

Og jeg blev faktisk sat det selv på plads i hvad det var da jeg skulle forklare det og føler mig som en gigantisk nørd pga det o.o'

_________________
weekendens nyheder.  - Page 2 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Delilah Tors 24 Jan 2013 - 20:59

Tror faktisk Eric og jeg er mere eller mindre enige lige nu. Endnu en afstemning ville være perfekt.

Camilla: Idéen med feltet syntes jeg faktisk lyder super spændende.

_________________
weekendens nyheder.  - Page 2 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 21:02

Uhhh, det var bare min forestilling af dæmoner O.O
Nuvel, nu forstår jeg ^^
Det bare, hvis man nu bliver TVUNGET til at vælge lige præcis en ond moral, så ville det være lidt nederen, men nu forstår jeg jo heller ikke alt x'D

Eric, jeg kan sige dig at dette er godkendt af Sean Wink
Det står her: https://theunderworld.danskforum.net/t2812-nille-er-dd-eller-er-hun-vigtigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 21:02

Ja, man vælger frit....det er vi enige om....


Men at alle vælger udfra et moral kodex, og skriver ind i sin profil det er da en sjov måde...og en ens måde at gøre det på? Noget kulør...istedet for bare at skrive: camille er en sød og venlig person, men hun kan godt blive gal hvis man trykker på de rigtige knapper.

Men...jeg outer det her.....jeg ved ikke hvordan jeg kan forklare det anderledes.

En ny afstemning vil få en blank af mig.
Jeg gider ikke bruge mere krudt på det.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 21:05

Ved godt det er svært at gradbøje tvunget, men det er ikke sådan at vi kommer og råber og siger "Hun skal dræbe alt og alle!" Man kan sagtens være ond ved blot at bruge tungen Smile

Ondskab er jo et abstrakt begreb, det samme er at være god. Hvornår er man god? Vil kunne give jer en lang fortælling omkring god og ond, men det skåner jeg jer for Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 21:06

Eric skrev:
Delilah skrev:
Til Camille: Tror ikke rigtigt det i så fald ville give mening at have en morale? For hvis det alligevel var hundrede procent valgfrit, hvorfor så have dem? Så kan man ligeså godt bare lave sin karakter ud fra ens egen personlige morale som man finder på?

Min pointe.

Er lige nød til at tage den her: ( og så lover jeg at stoppe Smile)

Man kan vel ikke undgå at have en morale?? Det er et spørgsmål om hvordan man serverer oplysningen om hvilke morale man( frivilligt ) har valgt at hive sin karakter, hvor jeg finder måden sjov og faktisk meget oplysende.

// out

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 21:08

Camille skrev:Ja, man vælger frit....det er vi enige om....


Men at alle vælger udfra et moral kodex, og skriver ind i sin profil det er da en sjov måde...og en ens måde at gøre det på? Noget kulør...istedet for bare at skrive: camille er en sød og venlig person, men hun kan godt blive gal hvis man trykker på de rigtige knapper.

Men...jeg outer det her.....jeg ved ikke hvordan jeg kan forklare det anderledes.

En ny afstemning vil få en blank af mig.
Jeg gider ikke bruge mere krudt på det.


Camille, din karakter har fegener og derfor vil den højest sandsynligt være overvejende god, hvilke vil passe til din karakter. Det betyder jo ikke at du ikke må fyre rapkæftet bemærkninger af sted - eller sige noget der kan sårede andre. Selv den blideste killing kan kradse, hvæse og skyde ryk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 21:09

Camille skrev:
Eric skrev:
Delilah skrev:
Til Camille: Tror ikke rigtigt det i så fald ville give mening at have en morale? For hvis det alligevel var hundrede procent valgfrit, hvorfor så have dem? Så kan man ligeså godt bare lave sin karakter ud fra ens egen personlige morale som man finder på?

Min pointe.

Er lige nød til at tage den her: ( og så lover jeg at stoppe Smile)

Man kan vel ikke undgå at have en morale?? Det er et spørgsmål om hvordan man serverer oplysningen om hvilke morale man( frivilligt ) har valgt at hive sin karakter, hvor jeg finder måden sjov og faktisk meget oplysende.

// out

Alle racer har indirekte en morale, i form af vores påvirkning. Vampyrer er onde, engle er gode. Det ser jeg ikke meget idé i at skrive ned i racebeskrivelserne, men det betyder ikke at der ikke kan være en forklaring på hvordan man skal udfylde et moralefelt i sin profil Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Rafaela Tors 24 Jan 2013 - 21:17

Jeg kan dsv ikke se grunden til at skulle lave sådan et felt fordi alle skifter moral hen ad vejen og et godt eksempel er min karakter. Hun er stortset utryg ved de fleste fordi hun gik fra elsket af alt og alle den ene dag til at være hadet og frygtet den næste pga et lille uheld i hendes fortid (Gider ikke lige fortælle hele baggrunden så hvis i vil vide hvorfor hun er sådan så er i velkommen til at gå ind og læse hendes baggrundshistorie) men hun prøver også at udvikle sig til at kunne snakke med de fleste igen uden at være utryg, men hendes moral ændrede sig totalt og sådan vil det altid foregå. Der er ingen som går med den 100% samme moral hele livet igennem. Derfor kan jeg ikke se nogen grund til at skulle skrive hvilken moral man holder til eftersom den altid vil ændre sig igennem livet.

For pokker slå mig i hovedet så jeg ikke skal skrive en gigantisk forklaring hvergang jeg forklare noget og virker nørdet! o.o'

_________________
weekendens nyheder.  - Page 2 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 21:25

Jeg har slet ikke talt om at skrive noget i race beskrivelse.

Jeg ønsker bare en liste med alle de forskellige moral kodex, hvor der er kendte figurer der illustrerer det enkelte kodex.

Og så vælger man hvordan man har lyst til at være ( som med race)
Og skriver sit moral kodex ind i sin profil.

Slut.

Hurtig, anderledes, sjovt og ikke mindst brugelig oplysning i en profil om hvordan personen er strikket sammen.

Der burde stå under vejledning vælg race....og vælg herefter moral efter eget valg.


Luce: personligt mener jeg at det skader karakteren , hvis man skifter morale hele tiden.....det skal jo ikke forveklses med humør eller at man kommer til at lave små fejl, fordi man påvirkes af ting Smile

Men ellers må man jo ændre i sin profil....som man også gør når man er singel eller har en kæreste, eller får et job eller mister sin elskede ko eller hund?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 2 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum