Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
weekendens nyheder.  - Page 3 EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
weekendens nyheder.  - Page 3 EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
weekendens nyheder.  - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
weekendens nyheder.  - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
weekendens nyheder.  - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
weekendens nyheder.  - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
weekendens nyheder.  - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
weekendens nyheder.  - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
weekendens nyheder.  - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Valentine
weekendens nyheder.  - Page 3 Voteba13weekendens nyheder.  - Page 3 Voteba14weekendens nyheder.  - Page 3 Voteba15 
Genevira
weekendens nyheder.  - Page 3 Voteba13weekendens nyheder.  - Page 3 Voteba14weekendens nyheder.  - Page 3 Voteba15 
Jake
weekendens nyheder.  - Page 3 Voteba13weekendens nyheder.  - Page 3 Voteba14weekendens nyheder.  - Page 3 Voteba15 
Lori
weekendens nyheder.  - Page 3 Voteba13weekendens nyheder.  - Page 3 Voteba14weekendens nyheder.  - Page 3 Voteba15 
Edgar
weekendens nyheder.  - Page 3 Voteba13weekendens nyheder.  - Page 3 Voteba14weekendens nyheder.  - Page 3 Voteba15 
Abigail
weekendens nyheder.  - Page 3 Voteba13weekendens nyheder.  - Page 3 Voteba14weekendens nyheder.  - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

weekendens nyheder.

3 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

weekendens nyheder.  - Page 3 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Rafaela Tors 24 Jan 2013 - 21:29

Camille: Hvis man skal se realistisk på det så er det faktisk sådan det foregår for man bliver påvirkert afhængig af det miljø man lever i. Og jeg siger heller ikke at moralen skal ændres 24/7 det jeg prøver og forklare er at man ændre sig som person og der ændre oftes ens moral også uden man faktisk tænker over det.

_________________
weekendens nyheder.  - Page 3 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 3 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 21:32

Luce: helt at skifte sin morale ud, vil jeg sige kræver ret så store påvirkninger.....hvis man spiller realistisk.
Den kan ændre grader og nuancer....og i sjældne tilfælde ændres helt, men keyword her er realistisk! Men sker det....så ændrer man da bare sin profil...som med kæreste status, irl bekendtskaber og vigtige hændelser ....man updaterer sin profil med de vigtige oplysninger XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 3 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 21:35

Der er stor forskel på at blive påvirket....og totalt ændre moral ; )
Jeg er selv en af dem der spiller med alle de påvirkninger jeg får, og spiller dem helt ud også i andre emner, som Eric skrev tidligere.

Smile

Nå...jeg vil sige tak for en dejlig og spændende drøftelse , altid godt at høre andre meninger, end dem fra sin egen andedam.^^

Godnat til alle Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 3 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Rafaela Tors 24 Jan 2013 - 21:42

Jo selv tak for tror ikke vi kommer meget længere ud af det når vi har forskellige meninger og alligevel meget ens alligevel ^^

Så godnat til dig Camille ^^

_________________
weekendens nyheder.  - Page 3 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 3 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Sean Tors 24 Jan 2013 - 22:07

Jeg ved udmærket hvad Delilah mente, jeg orkede bare ikke at skrive en lang kommentar, men skrev kort hvad jeg fik det hele til.
Og af hvad jeg kan skimme fra jeres samtale, er vi ikke nået særlig meget længere.
Ærligt talt...min mening er:

enden har vi moraler og folk skal følge, som et grundlag, moralerne for deres race eller også har vi ikke moraler og alle kan spille lige så frit de vil. Bare med en guideline der står på selve racen, under "generel personlighed" som der også allerede er. Det koster jo ikke mere, men kan gøre det meget enklere, at skrive tingene under deres personlighed, end gennem moraler. Så ved folk hvad man mener og de skal ikke tjekke det andre steder på siden osv.
De fleste bruger det alligevel ikke og der er ingen grund til at have det, hvis det alligevel kan vælges fra, da der så er stor sandsynlighed for at højst 5 brugere på hele siden gider bruge det. Spildt arbejde.

Det er min mening. Og ærlig talt...det er 2? 3? gang vi har en diskussion om hvordan det skal virke. Stemmer mest for bare at fjerne det...Og så ingen flere diskussioner om noget som helst.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 3 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 9:29

Okay denne samtale virker til at have meget eskalerede ? eller er det bare mig Smile

Jeg har ikke lige læst det hele, det skal jeg dog lige understrege, men i hvert fald til dig Sean Smile
Of course mente jeg ikke, at denne side er overhovedet det sammen som the Lost world Smile Absolut ikke Smile
Jeg skrev jo det nemlig, fordi det var godt, at i lyttede efter folket i stedet for, at det skulle ende med at være noget fascistisk diktatorisk noget som det gjorde det Smile det var faktisk en ros, men sorry for, hvis jeg havde formuleret det forkert Razz

Og så ville jeg lige undskylde at have skabt en åbenbart kæmpe debat Very Happy
*det har jeg åbenbart et talent for, hvis man tager krisen i the lost world*

Men i hvert fald selvom jeg ikke har været her på i meget lang tid og kun for at lige kigge hurtigt osv, så syntes jeg stadigvæk, at i helt klart ind til videre er super admins Smile Og det er dejligt at se, at folk elsker siden og den stadigvæk kører i den bedste velgående Smile

Så held og lykke med at få fundet ud af, hvad i end gør med dette morale system Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 3 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 9:35

We know that honey ; )

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 3 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 10:39

Hmmm ... dit navn siger det hele: Bad-girl Wink

Der sker ikke noget ved at der bliver diskuteret, det er sundt og så ved vi hvordan folk har det Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

weekendens nyheder.  - Page 3 Empty Sv: weekendens nyheder.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum