Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Oh... Not again - Hauraki - Page 12 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Oh... Not again - Hauraki - Page 12 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Oh... Not again - Hauraki - Page 12 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Oh... Not again - Hauraki - Page 12 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Oh... Not again - Hauraki - Page 12 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Oh... Not again - Hauraki - Page 12 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Oh... Not again - Hauraki - Page 12 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Oh... Not again - Hauraki - Page 12 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Oh... Not again - Hauraki - Page 12 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba15 
Jake
Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba15 
Sasha
Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba15 
Renata
Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba15 
Genevira
Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba15 
Celenia
Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba15 
Lenore
Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba15 
Taliia
Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba15 
Madelena Gray
Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba15 
Katrina
Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Oh... Not again - Hauraki

Side 12 af 16 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Næste

Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 23:59

Lynie flygt, glem mig" sagde andré. vagten voldtog ham så hårdt at han nu blødte. "Lad os straffe dig mere slave" sagde vagten. en anden vagtt sleb en kniv. *De vil kasterere mig* tænkte han og græd bange. han mærkede at vagten blev hård. "Nej alt andet end det,!" skreg han og mærkede vagten komme i ham. han sank sammen på gulvet, da vagten slap ham.vagten tog bukser på og gik sammen med de andre. andré rystede og følte sig vandæret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 0:11

Lynie rystede på hovedet, nej hun ville ikke flygte, hun ville ikke glemme ham, men.. Hun kunne heller ikke bare stå der kunne hun, hun kiggede hen på den anden vagt sam var ved at slipe en kniv, hun rystede på hovedet endnu engang og løb hen til den anden vagt, hun tog kniven ud af hans hånd og stak den direkte ind i maven på ham, men inden hun kunne nå at få den boret rigtig ind hørte hun endnu et skrig fra André hun vende sig om og kiggede hen på André som var sunket sammen på gulvet, og uden hun kunne nå at reagere havde vagten hun havde taget kniven fra taget den tilbage og havde stukket den lige i hendes ben inden han var løbet med den anden vagt, Lynie gav et smertende skrig fra sig og sank sammen på gulvet... Hun kiggede hen på André som var sunket sammen på gulvet.. Det stakkels puds han var lige blevet voldtaget... Uden så meget brok bed hun smerten i sig og slæbte sig hen til André, hun lagde en hånd på hver sin side af hans kinder og kiggede på ham, "André.. Undskyld... Jeg skulle havde gjort noget..." hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 0:16

han krøb ind til hende og græd. "Det var derfor jeg var så bange skat, bange for hvad stram de ville give mig" sagde han grædende. vagtens sæd løb ud af andré. andré skammede sig så meget. at han ikke kunne holde op med at græde. han så hendes år, og bed sine egne smerter i sig og forbandt hendes ben. det mest vandærende for en mand var at blive voldtget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 0:24

Hun holde ham trygt ind til sig og trøstede ham ved blidt at køre en hånd gennem hans hår flere gange, hun rystede på hovedet og tyssede på ham, de skulle ikke tænke på det, hun vidste at der var forfærdeligt og det var lige præcist derfor de ikke skulle tænke på det.. Men hun ville selvfølgelig trøste ham, hun nægtede at kigge ned af ham, hun vidste hvad for et syn hun ville møde og det ville hun ikke møde... Hun holde ham i stedet ind til sig og da han begyndte at forbinde hendes sår trak hun ham bare væk og op til sig og holde om ham, "lad vær.. Det skal du ikke bekymre dig om" sagde hun blidt og kyssede ham på munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 0:27

søde vil du ikke nok bade sammen med mig" sagde han. han prøvede at rejse sig. men havde ingen styrke i kroppen lige nu. han støttede sig til den nærmeste ting han kunne nå. han ville meget gerne have vasket sin krop efter denne vandære. "Søde når jeg har fået vasket mig, må jeg heller gå..." sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 0:35

Hun lagde hovedet på skrå og nikkede, jo selvfølgelig ville hun gå i bad sammen med ham, hun kom hurtigt på benene men ømmede sig da hun søttede til nu de begge sårede ben... Hun bed dog smerten i sig og gav ham støtte ud til badeværelset.. "hvorfor skal du gå søde?" hendes stemme var blevet noget ulykkelig.m hvorfor skulle han gå.. Hvorfor kunne han ikke blive her... Og kunne hun måske komme med vis han virkelig skulle gå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 0:40

fordi jeg er slave skat" sagde han og fyldte badekaret til dem. han hadet det. men hvad kunne han gøre, han vidste jo ikke hvordan han skulle blive fri fra lord Inex. han ømmede lidt sin røv. "Jeg må heller fjerne blodet og sæden før jeg går" sagde han og satte sig ned i badet med hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 0:44

Hun sukkede ulykkeligt, han måtte ikke gå, hun var ligeglad om han var slave han fik altså ikke lov til at gå, hun betragtede ham imens han fyldte badekaret til dem, hun rystede på hovedet inden hun satte sig i badet med ham, hun kiggede tavst på ham i et stykke tid før hun sagde noget til ham, "du må ikke gå" hendes stemme var lille og bedende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 0:47

har heller ikke lyst skat, men jeg er nød til det... hvis jeg skal blive fri til at kunne være din, så må jeg ud af livet som slave, og det er svært, ofølge lord inex skylder mine forældre ham 50.000" sagde han. han holdt hende tæt nd til sig. han ville jo gerne kun være hos hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 0:52

Hun kiggede ulykkeligt på ham, men hun forstod ham nu godt... Men hun ville stadig ikke have han skulle gå, det måtte han virkelig ikke.. Hun kunne mærke hvordan tårende var begyndt at presse på.. Hun sukkede da han holde hende tæt, hun kiggede dog ned og en enkel tåre ramte vandets overflade, hun kiggede op på ham med tåre der var ved at flyde over.. Men de blev stadig holdt tilbage, "du må ike.. Du må ikke gå" prøvede hun igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 0:58

søde jeg må bare finde ud af hvordan jeg tjener de penge så jeg kommer fri. der vil gå måneder før jeg får super straf igen, så jeg har ca 3 måneder til at bo her og tjene så mange penge som muligt skat" sagde han kærligt og kyssede hende. "Græd du bare skat," sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 1:04

Men hvorfor skulle han så gå vis han havde tre måneder til at bo hos hende og tjene penge ind, hun forstod det ikke..hun sukkede da han kyssede hende og hun holde sig ind til ham.. Hun holde stadig tårende tilbage selvom han sagde hun bare skulle græde.. "men vis du har tre måneder hvorfor skal du så gå.." hendes blik var stadig meget ulykkeligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 1:10

jeg skal have fat i en salve..." sagde han og så ned. "En salve der vil fjerne smerterne i min røv efter voldtægten" sagde han og vaskede hende ned af brystet. han kunne ikke lide, at hun havde set da han blev voldtaget. mon han ville msite hende nu, da han var blevet voldtaget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 1:19

Hun sukkede da han ikke havde svaret på hendes spørgsmål.. Hun vidste det var mærkeligt... Og egoistisk.. Men på en måde følte hun sig allerede svigtet.. Hun ville jo ikke have han skulle gå.. Det var sikkert rigtig egoistisk.. Men på en måde ikke.. Hun var blevet svigtet så meget i hendes liv at der ikke skulle meget til før hun følte sig svigtet..
Hun vidste ikke helt hvor de skulle få fat i sådan en salve henne.. Men hun vidste godt hvad det var for en de skulle bruge.. Spørgsmålet var bare om dåsen stadig lå oppe i skabet efter muligvis brug... Hun sagde ikke noget til hans vasken ned af hendes bryst.. Som om det ikke rørte hende eller hun ikke lagde mærke til det.. Men faktisk.. Så valgte hun ikke at reagere på den da hun følte sig så svigtet som hun gjorde.. Hun sukkede, "salven du leder efter står i en dåse oppe i skabet.. Jeg går ind i sengen og klæder mig på.." hendes stemme var lige ved at knække men hun nåede lige at rede den.. Hun rejste sig op fra vandet og gik ud af badekaret... Med lidt tunge, triste skridt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 1:22

han tog salven og fik sig smurt. han havde fornemmet hendes humør. han blev lidt ude på badeværelset. han kendte kun en anden måde at komme fri, og den måtte han gøe. han fik tøj på. "Jeg er tilbage om ca en time skat" sagde han og gik ud. da han kom tilbage en time senere var han indsmurt i blod. han gik ud på badeværelset og vaskede sig. "Så jeg fri for ham.. men han har nok allerede ødelagt alt" sukkede han og smadrede sin hånd igennem spejlet. af bare had til sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 1:35

Hun var gået ind i sengen og havde taget tøj på, hun sad nu på senge kanten, hun vidste ikke hvad hun skulle gøre.. Hun havde egentlig bare lyst til at gå.. Finde et sted på gaden og sove til næste morgen og så måske komme tilbage.. Hun følte sig bare svigtet og det gjorde ondt.. Hun kiggede op da André kom ud fra badeværelset, hun kiggede efter ham da han var på vej ud af døren, "Nej André.." døren smækkede og lukkede hendes ord... Hun sad på kanten af sengen og kiggede på døren.. Tårende løb over og der gik ikke lang tid før hun sad og græd med hænderne nede i sine hænder.
En time var gået og hun sad stadig og græd, hendes øjne var helt røde og hendes gråd begyndte at blive næsten helt kvalt da hun næsten var ved at drukne sig selv i tåre, hun kiggede op fra sit skjul i et mørkt hjørne hun havde sat sig i efter der havde været gået et stykke tid.. André kom ind af døren fuldstændig smurt ind i blod og gik direkte ud på badeværelset.. Hun hørte hans ord.. Men det var knækket af spejlet som kom ude fra badeværelset som fik hende til at græde igen... Denne gang var det ikke kun ham hun græd men også alle de andre gange hun havde følt sig svigtet og så også en ny.. Hun følte sig skyldig.. Nej hun var skyld i at han var kommet hjem i den tilstand.. Det var jo ikke meningen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 1:38

han kom ud til hende helt ren. han gik hen til hende og tog hendes hænder. "Undskyld min elskede, jeg ville ikke gøre dig så ked af det, jeg ville bare have min hævn, så vi ikke skulle være bange, jeg elsker dig, det må du ikke glemme" sagde han og lagde sit hoved imod hendes hænder. han græd. "Undskyld det jeg har udsat dig før, du fortjener så meget bedre min elskede" græd han. han ville jo ikke svigte hende. han havde dræbt sin gamle herre, for der ikke skulle ske dem noget igen.men det havde jo også medført at han havde svigtet hende. han slap hendes hænder, da han ikke vidste om han stadig måtte holde om dem, eller om han måtte kalde hende for elskede mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 1:47

Hun kiggede op igen da han kom hen til hende og holde hende hænder, tårende strømmede stadig ned af hendes kinder, men da han græd begyndte hun bare endnu mere, det var jo ikke meningen han også skulle græde, åh gud.. Hvad havde hun dog gjort.. Det hele var jo hendes skyld.. Hun skulle aldrig havde begyndt at græde eller at tigge ham om at blive... Så var det her jo aldrig sket.
Hun rystede på hovedet da han sagde undskyld igen.. Og at hun fortjente bedre.. Det gjorde hun ikke.. Hun fortjente ikke engang ham.. Hun kiggede forvirret op på ham da han slap hendes hænder.. Hvorfor gjorde han nu det.. "Ho.. Hold om.. Mig.. V..vil du ikke nok" bad hun, hun ville være inde i hans arme.. Hun gad ikke det her.. Det hele var hendes skyld.. "det hele er min skyld.. Du.. Du skal ikke sige undskyld" hun så på ham med bedende øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 1:50

han tog om hende og holdt om hende."Jeg kunne ikke klare at du skulle have mere smerte over hvad der skete, så jeg tog sagen i min egen hånd, men via det svigtede jeg jo dig søde" sagde han og holdt hende ind til sig. han var fri nu. han havde fået sin hævn. nu måtte han bare redde sit forhold til lynie. han holdt hende tæt ind til sig, og ville ikke sleippe hende igen. "Jeg vil aldrig forlade dig, jeg elsker dig...og kun dig" sagde han. *André din spade tror du virkelig hun stadig vil elske dig efter du har såret hende så meget* tænkte han til sig selv. en blodig tårer løb ned af hans kind ved det skadet øje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 1:58

Hun lagde sine arme om ham da han holde om hende, det føltes dejligt og hun var med et holdt op med at græde da han holdt om hende, hun rystede blidt på hovedet, "men det var mig som fik dig ud i det.." hun skammede sig.. Men hun var glad for at hans herre ikke levede mere og hun var stolt over at André selv havde dræbt ham.. Det var der nok ikke mange der turde..
Hun holde stramt om ham men ikke for stramt, hun ville heller ikke slippe ham, hun elskede ham mere end noget andet... "Jeg elsker også dig.. Meget.. Rigtig meget" hun smilede svagt til ham og kyssede ham på munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 2:01

han tørrede sit øje og kyssede igen og lagde hende ned i sengen. "Jeg er en fri mand nu søde" sagde han og kyssede hendes hals. nu kunne han følge sine drømme, og leve med Lynie. han så på hende. "Jeg vil ikke svigte dig igen skat" sagde han kærligt. selvom der var gråd i hans stemme. han skammede sig så meget, over den smerte han havde påført hende. "Jeg vil gøre alt for dig skat, alt" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 2:10

Hun kyssede hurtigt hans skadet øje og smilede da han kyssede hende igen, hun kiggede frækt op på ham da han lagde hende ned i sengen. "ja.. En dejlig fri mand" hun smilede lidt bredere end før, hun sukkede nydende da ham kyssede hendes hals.
hun rystede på hovedet da han sagde han ikke ville svigte hende igen, nu ikke mere om det, "det ved jeg godt søde" hun smilede blidt til ham, hun havde godt lagt mærke til hans grød i stemmen og hun holde ham tættere ind til sig.
Hun smilede stort til ham, "du har allerede gjort alt" hun smilede kærligt til ham og nussede hans kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 2:12

han kyssede hende lidenskabeligt. han legede med hendes tunge og tog hendes ene hånd i sin. han lagde den anden hånd blidt mod hendes kind. han ville leve sit liv med hende. og kun hende. han tog på hendes bryst og legede mere med hendes tunge. han masserede hendes bryst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 2:40

Hun kyssede lidenskabeligt med og mærkede hans tunge som legede med hendes, hun begyndte også at lege med hans og smilede da han tog hendes hånd i sin. Hun kiggede blidt op på ham da han lagde sin hånd mod hendes kind. Hun rødmede da han lagde hånden på hendes bryst og masserede det mens han legede med hendes tunge, hun elskede ham lige meget hvad.. Hun ville ikke kunne være sur på ham i et døgn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 2:45

han stoppede kysset for at få luft. han kravlede ned og fjernede hendes tøj. han slikkede hendes bryst. han slikkede også hendes brystvorte og begyndte at sutte, imens masserede ham det anede bryst. han smilede og kørte hånden ned mellem hendes ben. han sta to fingre end i hende og bevægede dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 12 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 12 af 16 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum