Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Oh... Not again - Hauraki - Page 13 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Oh... Not again - Hauraki - Page 13 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Oh... Not again - Hauraki - Page 13 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Oh... Not again - Hauraki - Page 13 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Oh... Not again - Hauraki - Page 13 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Oh... Not again - Hauraki - Page 13 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Oh... Not again - Hauraki - Page 13 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Oh... Not again - Hauraki - Page 13 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Oh... Not again - Hauraki - Page 13 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba15 
Jake
Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba15 
Sasha
Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba15 
Renata
Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba15 
Lenore
Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba15 
Genevira
Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba15 
Celenia
Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba15 
Taliia
Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba15 
Madelena Gray
Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba15 
Katrina
Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Oh... Not again - Hauraki

Side 13 af 16 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Næste

Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 2:51

Hun smilede til ham da han stoppede kysset for at få luft, hun rødmede da han fjernede hendes tøj og slikkede hendes bryst og brystvorte i det han også begyndte at sutte. Hun nød hans massering af hendes bryst og stønnede med det samme da hun mærkede hans hånd mellem hendes ben, hun vidste hvad der ville ske, hun stønnede højt da han stak to fingre op i bevægede dem, hun sukkede blidt og langsomt begyndte hun at klæde ham af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 2:57

han fik tøjet af og stak en finger mere ind i hende. "Du tænder mig min elskede" sagde han. han kom til at tænke på, at når de engang blev gift og lynie så skulle have hans efternavn, eller om hun skulle beholde sit eget. han kyssede hendes hals, og gav hende også et sugemærke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 3:02

Hun hjalp ham på vej med at få tøjet af ham og stønnede da han stak endnu en finger ind i hende. "du tænder også mig søde" hun smilede kært til ham. Hun lagde armene om nakkeen på ham og hold ham ned mod sig, hun sukkede nydende da han kyssede hendes hans og lavede et sugemærke.. Hun havde aldrig fået et sugemærke.. Aldrig det var første gang.. Hun smilede ved tanken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 3:04

han kyssede hende flere steder og gav hende suge mærker. han trak sine fingre ud og førte sig ind i hende. han nød hver gang han mærkede hendes varme og våde underliv rundt om hans lem. han holdt om hende og bevægede sig i hende. han smilede og slikkede hendes bryst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 3:10

Hun stønnede af de flere forskellige steder hun fik sugemærker og rødmede endnu mere for hvergang, men åh det var dejligt. Hun dukkede da han tog sine fingre ud af hende og førte sig selv ind, hun stønnede da ham begyndte at bevæge sig, hans lem i hende gjorde hende varm i kinderne og endnu mere våd end hun allerede var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 3:14

han bevægede sig. "Skat er du okay, du er noget rød i kinderne" sagde han og rødmede, da han mærkede hun blev vådere. "ja så, jeg tænder dig vist" sagde han og trængte dybt ind og bevægede sig. han løftede endda hendes ene ben for at kunne komme rigtig dybt ind i hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 3:21

Hun blev bare endnu mere rød i kinderne da han spurgte om hun var okay da hun var ret rød i kinderne, hun rystede blidt på hovedet og lagde mærke til at han selv rødmede, hun nikkede, ja han tændte hende meget.. Rigtig meget ,"ja meget" sagde hun blidt.
Hun stønnede højre da han trængte dybere ind i hende, hun spændte men holde tilbage da han løftede hendes ben og gin dybere i hende, hun stønnede højt og vred sig under ham.. Godt ment

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 3:26

han bevægede sig meget i hende. han nød at hun var så meget våd. han smilede frækt. han kom dybt ind i hende, mere end en gang. "vil du være nederst eller øverst" sagde han og bevægede sig. han kunne nemlig lide begge former, når de havde hed sex

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 3:34

Hun nød at han bevægede sig så meget i hende, hun stønnede højt af det, hun havde det så godt når hun havde sex med ham, hun stønnede da han gik så dybt i hende, hun nød det hele. "Nederst" ikke at hun ikke kunne lide begge stillinger.. Men hun blev jo nød til at vælge.


//jeg går i seng efter næste indlæg jeg laver.. Er nemlig træt.. Så nat nat xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 11:14

han smilede og kyssede hende. "Alt hvad du ønsker skat" sagde han og bevægede sig hurtigere. han slikkede hendes hals. men tænkte lidt på, at han måtte finde sig et job. men hvad kunne han dog blive, når han var en øjet. han ville ikke bekymre hende med det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 16:12

Hun kyssede ham tilbage og smilede blidt til ham, hun stønnede højere da han satte tempoet op og slikkede hendes hals, hun kiggede op på ham og kunne tydeligt se at han tænkte over noget, "hvad tænker du på søde" spurgte hun blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 16:15

han såoverrasket på hende. "Jeg tænkte på job muligheder søde, det bliver jo svært at finde et job" sagde han kærligt. han ville jo gerne forsørge hende godt. selvom det ville blive svært for ham at finde et job. ikke mange ville jo ansætte en enøjet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 16:22

Hun smilede da han delte hans tanker, hun lagde hovedet på skrå og kiggede ham i øjne, "vi skal nok finde dig et arbejde og vis ikke må jeg jo bare fortsætte det jeg gør søde" de skulle nok finde et til ham det skulle han ikke bekymre sig om.. Ellers kunne hun jo bare fortsætte med at være stripper... Eller faktisk luder... Men hun ville gøre hvad der skulle til for at de kunne blive sammen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 16:26

jeg vil helst have dig ud af det job søde, måske kunne vi en dag starte en virksomhed sammen" sagde han. han drømte om at starte en fægteskole, men den drøm havde han lagt i ro, og så drømte han også om at starte en forfatter skole

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 17:23

Hun smilede, hun tænkte nok at han ville have hende ud af det job.. Men hun vidste bare ellers ikke hvad de ellers skulle lave, hun havde ingen uddanelse.. Hun kunne intet, "virksomhed.. Hvad for en slags virksomhed" hun kiggede spørgende på ham med et blidt smil, hun vidste ikke rigtig hvad den virksomhed skulle gå ud på.. Men det kunne være han allerede havde en ide

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 18:07

måske en fægteskole, danseskole, lær at blive fræk skole, en bog handel" sagde han og smilede. "jeg kunne lære folk at fægte, du kunne lære folk at være frække" sagde han frækt og smilede kærligt. han ville høre om hun syntes om den ide. ellers ville han ikke føre den ud oi livet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 18:12

Fægte skole, danseskole, lær at blive fræk skole.. Boghandel.. Så mange valg, men han havde vist allerede en ide om hvad det skulle være, en fægte skole og en lær at være fræk skole, hun tænkte lidt over det, hun smilede til ham og nikkede, det lød faktisk slet ikke som en dårlig ide.. "det lyder som en god ide.. Du kunne jo få en time inde hos mig" hun smilede drillende til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 19:12

med glæde skat, og jeg kunne lære dig at fægte og måske have sex med dig under timerne" sagde han frækt. han grinede og holdt om hende. han kildede hende og smilede. han ville kun dele sit liv med hende, og kun med hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 20:09

"må læren godt have sex med eleven" hun smilede drillende, sex i timerne.. Ja og sp kunne hun måske have en skole uniform på.. Hun rødmede ved tanken om det.
Hun grinede med ham og da han begyndte at kilde hende mens han hold om hende vred hun sig og grinede imens, "stop.. Stop" hun sagde det med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 20:16

når du bliver min elev, så ja skat" sagde han. "Og hvis andre får probeler med det, så det deres problem og ikke mit" sagde han og kyssede hendes kind. "Du er da vist kilden min skat" sagde han blidt og blev ved med at kinde hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 20:21

Hun smilede og rødmede, de skulle da ikke have sex offentligt skulle de.. Da ikke foran de andre elever.. Nej de kunne jo låse døren.. Hun smilede og nikkede, ja hun var meget kilden ingen tvivl om det, hun blev ved med at grine og vride sig da han blev ved med at kilde hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 20:36

jeg vil meget gerne se dig i en sexet skoleuniform" sagde han frækt. han blev helt tændt af at tænke på hende. han rystede på hoved, for at få det billede ud af sine tanker. "Ligemeget hvordan jeg tænker på dig bliver jeg tændt" sagde han glad og rødmede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 20:42

Hun rødmede meget da han nævnte det med skole uniformen.. "det må vi gøre en dag så" hun smilede frækt til ham. Hun havde jo selv tænkt på det... Og havde fundet det ret frækt. "er du tændt nu" hun smilede til ham og lavede små cirkelbevægelser med sine hofter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 21:35

ja det er jeg skat, det er jeg" sagde han og smilede. for første gang rødmede han ikke over at sige det, over at sige lige ud at han var tændt. men okay han havde jo også en hammer lækker forloved, så man kunne jo ikke andet end at blive tændt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Man 18 Feb 2013 - 6:18

Hun smilede til ham og vat glad for at han også var tændt som hende, hun kyssede ham på munden og blev ved med sine små cirkelbevægelser men samtidig havde hun også sin hånd på hans bryst som hun kørte op og ned og kærtegnede hans bryst, hun kyssede ham ned fra munden ned til hans brystkasse som hun også gav et slik engang imellem, men den blev over dækket med hendes små pirrende kys over det hele

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 13 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 13 af 16 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum