Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
My dead was not the part of my plan! ~Nille~ EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
My dead was not the part of my plan! ~Nille~ EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
My dead was not the part of my plan! ~Nille~ EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
My dead was not the part of my plan! ~Nille~ EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
My dead was not the part of my plan! ~Nille~ EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
My dead was not the part of my plan! ~Nille~ EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
My dead was not the part of my plan! ~Nille~ EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
My dead was not the part of my plan! ~Nille~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
My dead was not the part of my plan! ~Nille~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Voteba13My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Voteba14My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Voteba15 
Abigail
My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Voteba13My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Voteba14My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 22:25

Natalie sad som sædvanligt ved kroen, hun gjorde det fordi hun havde respekt her. Respekt for hende, og hendes tempramant. NAtalie havde en smule dårlige mavefornemmelser idag. Efter hendes fætter var død, og hendes veninde Nille vist var pist forsvundet fra jordens overflade. Så var der ikke andet tilbage end dårlige mavefornemmelser om hvem der dog var den næste i rækken. Natalie tømte sin drink og kiggede ud af vinduet, Nille eller som Natalie ville have kaldt hende, Dramagirl.
Hun savnede sku den tøs! Hun savnede sin fætter, men hendes far havde snakket om hun havde en halvbror et eller andet sted i Underworld.
Natalie havde ikke troet hendes far kunne finde på at være en skørtejæger, men han havde ikke været sig selv siden hendes mor var død.. MEn Shifty var tilbage, og Natalie havde ikke tænkt sig at forlade hende frivilligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 22:38

Dæmonen Nille
Det var helt forkert! FORKERT! Hendes krop føltes underlig som om en sparkede, slog, og rev i den! Det forklarede lidt hvorfor hun havde fået nogle spark dengang hvor... Nej! Hun slog det ud af hovedet. Dumt at tænke på. Den hvide jakke med hætte var der, den sorte tanktop, sorte jeans, og sorte converse. Det blonde hår var sat i en hestehale der hang ned af skulderen. Med et hårdt skub åbnede hun døren til Kroen. De blå øjne glimtede sorte prikker, og et kækt smil var over hendes læber... På trods af smilet var hun ikke særlig glad. Overhovedet. Hvis en person irritererede hende ville vedkommende nok dø. En smerte rørte sig ved hendes mave... Endnu et ar kom.

Shapeshifteren Nille
Vende om, vende om igen...
Den hvide kjole flagrede let om hendes ben mens hun løb frem, og tilbage i mørket. Det opslugte hende, fordærvede hende, og drev alt hendes håb væk. Til sidst faldt hun på hug, og slog armene om sig selv... En tåre forlod hendes kind... Og ramte det mørke gulv med en fin lille 'bling' lyd. Det var ved at være tid... Hun kunne mærke det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 22:41

Natalie havde rejst sig om og gik over imod baren, hun var ikke bange for nogle her. Hendes reagtioner og reflekser havde altid været hurtige, hurtige nok til at afvære angreb fra uvedkommende væsner. Natalie så sig ikke for, på en måde forventede hun den respekt at folk flyttede sig når hun kom gående. Natalie mærkede et hårdt sammenstød, da hun ramte ind i en kvinde med et lidt vredt ansigt.
"Undskyld mig?" Sagde hun bare og rullede øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 22:46

Dæmonen

En kvinde ramlede ind i hende... Det fik hende til at se overlegen på tøsen. Prik, prik, prik i hukommelsen.
"Ja, det må du nok sige. Du gik ind i mig." Hun greb ud efter kvindens arm.

Shapeshifteren

Hun løftede hovedet, og så rådvildt rundt.
Natalie!
Hun rejste sig op, og ventede på hvad der skete... Men Natalie måtte passe på... Dæmonen var vred.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 22:48

Denne dæmon greb fat i hende, uklog bestlutning!
"Du gik ind i mig!" Svarede hun vredt og trak sin kniv imod dæmonens hals.
Natalie var ikke bange for at dræbe hende på stedet, man skulle ikke undervudere hende! Det ville være en af de dummeste fejl!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 22:57

Dæmonen

Langsomt blev de blå øjne sorte... Som om det mørke spredte sig... Og et ryk med hånden manipulerede hun med vinden til at kaste kvinden ind i væggen. Forhåbentlig lykkedes det. Øjnene blev blå.
"Hvor vover du..." Skammer stemmen sang, og sneg sig op af alle inde i kroen... Hun så på kvinden, og greb ud efter hende.

Shapeshifteren

NEJ!
Dæmonen ville dræbe hende!
Nille begyndte at løbe...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 23:00

Natalie viste inden tegn på frygt, hun nedstirrede kvinden. Hvis der var noget hendes far havde lært hende, var det aldrig at vise frygt eller usikkerhed. Natalie viste bare sin hårdhed, det havde hjulpet mange gange. Men hvorfor skulle det være så besværligt idag. Pigen mindede hende lidt om Nille, undtagen tempramantet.
NAtalie fnøs.
"Vover hvad!" Snerrede hun lidt.. Men ja.. hvor vovede hun.. Never mind!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 9:02

Et sværd formede sig på hendes ryg, sværdet var i en skede. Et kækt smil kom over hendes læber... Og hun tog sværdet ud af skede. Hun rettede det mod pigens strube.
"Hvor vover du at lægge kniv på mig... Jeg er Nille 'Skammer' Panara. Ved du overhovedet hvem hun er?" Hurtigt lagde hun sværdet fuldkommen ved pigens strube... Og et snit ville dræbe hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 9:24

Igen viste natalie ingen frygt, hun så bare på dæmonen hånligt. Natalie kunne mærke døden snart ville snige sig op og overraske hende..
"Jeg kendte hende, og hvis du var hende var du ik et monster!" Fik hun udtalt sig over sine nydelige læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 9:27

Dæmonen

En snerren kom over hendes læber, og de blå øjne fik sorte prikker... Som om hun var ved at bruge evnen, men det gjorde hun ikke.
"Ti, dit ynkelige væsen."
SNIT! Hun skar i kvindens strube, mon det var nok til at dræbe?

Shapeshifteren

DEN GYLDNE TRÅD!!!!
Hun hoppede, og faldt ned i det mørke hul igen... Damn altså!
Et skrig hørtes fra mørkets hul, men der var ingen der kunne høre hende... Eller hjælpe hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 9:34

Ikke nok til at dræbe men nok til at være så tæt på at ihun holdte fast om sin hals forikke at miste blod.. men det var forsent.. det sortnede snart for hendes øjne.. men Natalie trak sin pistol og skød dæmonen i benet.. hun ville ikke dø uden at have skadet den anden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 9:36

Dæmonen

Skøddet i benet var hæsligt, men hun kunne liiige klare det. Det havde ikke ramt så meget da hun havde flyttet benet.
"Dø, usling."
Hun skubbede sværdets blad ind i kvindens strube.

Shapeshifteren

NEJ!
Hun faldt stadig, men kunne se alt der skete...
Natalie...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 9:39

"Heller være usling end et monster!" nåede hun lige at sige inden hendes øjne var tomme.. hjertet slog en sidste tak.. og kroppen faldt sammen som en klude dukke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 9:42

Dæmonen

Skulle hun tage pigens sjæl foran alle inde i kroen? Jada! Hun fangede sjælen, og spiste den. Hun kørte en hånd igenmen håret, og sparkede lidt til det døde lig.
"Så kan du lære ikke at provokere mig." Et hånende smil kom over hendes læber, og hun gik ud af kroen... Men indeni... Var der noget der skreg.

Shapeshifteren

BANG! Hun landte på det mørke gulv med ryggen.
Nu var det nok!
Dæmonen ødelagde alt for hende!
Hun rejste sig op, og skreg... Så højt hun kunne.

//Nyt emne hvor din nye karakter er med, eller fortsætter vi her? ^^ Eller intet nyt emne? Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 9:47

//Altså skal lige finde en faceclaim og race så er jeg på igen Smile Vi kan altid tage den herfra, men vi kan også starte på et nyt? Finder lige ud af Wink//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 9:48

//Helt fint ^^ Troede du havde fundet? :O Men kan godt hjælpe med faceclaim hvis det er... Jeg har en liste! xD
Plus, jeg synes vi skal lave nyt. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 9:49

//Liste du minder mig pludselig om Ophelia XD
Syntes jeg også Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 9:50

//Jeg bliver altså nød til at holde styr på alle de faceclaims! xD
Godt, du laver. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 9:51

//Jaja så kom med nogle stykker XD Er lidt kræsen ^^

mig jeg lavede jo også det her XD?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 9:52

//Faktisk har jeg lavet alle dem vi har haft XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 9:53

//Det kan godt være nogle er taget men; Eric Saade, Colton Haynes, Orlando Bloom, Sean Opry, Dave Franco, Steven. Mqueen.

Du skal stadig lave! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 10:00

Uhh!
Jamen der går noget tid søde!
Enlig et spørgsmål dæmon Nille må da også i den krop hun har nu have noget familie ikke? ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 10:02

//Ej, Sad

Æhm, jo. Men hun kan ikke huske det, plus tror ikke liiige hun skal have familie xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 10:09

//Jo har fysikraport for til efter ferien og vil gerne have den lavet idag så jeg ikke skal tænke mere på den. Smile

Ved jeg var bare nysgerrig Smile

Men nogle ideer til det nye plot og nej han skal ikke blive vild med Nille XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 10:12

//Nååå okay ^^

Super.

EJ COME ON?!?!? Ej, okay. Venner så xD Og nej ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dead was not the part of my plan! ~Nille~ Empty Sv: My dead was not the part of my plan! ~Nille~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum