Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
A wild beast //Katsas// EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
A wild beast //Katsas// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
A wild beast //Katsas// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
A wild beast //Katsas// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
A wild beast //Katsas// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
A wild beast //Katsas// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
A wild beast //Katsas// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
A wild beast //Katsas// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
A wild beast //Katsas// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
A wild beast //Katsas// Voteba13A wild beast //Katsas// Voteba14A wild beast //Katsas// Voteba15 
Jake
A wild beast //Katsas// Voteba13A wild beast //Katsas// Voteba14A wild beast //Katsas// Voteba15 
Sasha
A wild beast //Katsas// Voteba13A wild beast //Katsas// Voteba14A wild beast //Katsas// Voteba15 
Renata
A wild beast //Katsas// Voteba13A wild beast //Katsas// Voteba14A wild beast //Katsas// Voteba15 
Lenore
A wild beast //Katsas// Voteba13A wild beast //Katsas// Voteba14A wild beast //Katsas// Voteba15 
Genevira
A wild beast //Katsas// Voteba13A wild beast //Katsas// Voteba14A wild beast //Katsas// Voteba15 
Celenia
A wild beast //Katsas// Voteba13A wild beast //Katsas// Voteba14A wild beast //Katsas// Voteba15 
Emery
A wild beast //Katsas// Voteba13A wild beast //Katsas// Voteba14A wild beast //Katsas// Voteba15 
Taliia
A wild beast //Katsas// Voteba13A wild beast //Katsas// Voteba14A wild beast //Katsas// Voteba15 
Madelena Gray
A wild beast //Katsas// Voteba13A wild beast //Katsas// Voteba14A wild beast //Katsas// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

A wild beast //Katsas//

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

A wild beast //Katsas// Empty A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Søn 10 Feb 2013 - 21:42

TidStedOmgivelserPåklædningVejr
19:00
KroenFolk der virker ængsligeEt par bukser forstærket med læderDet er roligt dog trækker det op til regn.


Sajro sad ovre i et hjørne af kroen, folk virkede nervøse for at gå der ned, og den ene servitrice der havde tabt og derfor skulle servicere ham kunne ikke lide det. Hun gik derned, og lignede mest af alt en der var ved at skide i bukserne af skræk...

Folk der sad rundt omkring i kroen snakkede lidt om at de skulle have skaffet en der kunne få ham til at slappe af. Det kunne høres at nogle steder blev der hvisket om at de skulle have fat i en hundehvisker... Da det var sagt vendtes sajros blik straks imod dem, og de forstummede med det samme...

Han så olmt på dem og så ned på den mad han sad og spiste.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 21:57

En høj kvindlig skikkelse skubbe den tunge trædør op, hvorefter personen trådte roligt ind af døren og satte kursen mod baren, dette var en slank smuk kvinde som var iført en sort stram samt kort kjole af noget blødt silke stof. På fødderne bar hun et par lyselilla høje stiletter som fik hendes ben til at se endnu mere slanke ud. Hendes hår bar en lyselilla farve og var langt samt bølget og hang løst, hendes ansigt var slankt samt fint og bar et par lysegrå øjne som strålede forførende. Katsas smilede let til bartendern da hun bestilte en rom og cola, før hun tog plads på den høje barstol for så at se nysgerrigt rundt.
katsas fik øje på manden i hjørned og smiledw forførende til ham, før hun hoppe elegant ned fra stolen, gør hun så elegant satte kursen mod ham udrn nogen frygt. Da hun var nåde der hen satte hun sig ved siden af ham, hun lage det ene ben over det andet så kjolen krøb længere op og afslørede mere lår. Hun sendte ham et foførende blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Søn 10 Feb 2013 - 22:08

I det kvinden gik derned, kunne det høres at flere folk begyndte at hviske i krogene om at hun var helt syg i hovedet. Sajro skænkede hende kun et lilel kort blik. Hun så da okay ud, men det var så egentligt også det han lige tænkte der. Han smilede roligt mens han så på hende, og spiste så videre. Et par unge fyre hviskede lidt og den ene rejste sig og gik ned til hende stille og roligt.

''Hey snut... du burde ikk sidde her det er farligt... følg hellere med mig... så skal jeg give dig en god aften.''

Et blink blev sendt i hendes retning fra denne unge fyrs ansigt. Og han sendte så sin kamerat et smil, og lavede et håndtegn der vidnede om at det var et væddemål de havde gang i.

Sajro sendte dem et stille blik, mens han kort legede med kniven i den ene hånd og begge fyre begyndte pludseligt at se skræmte ud.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 22:36

Katsas tog sig ikke af de andre gæster, hun havde kun øje for den mystiske fyr ved hendes side, hun betragtede ham nøje med et forførende blik og smil på læben samt hovdet lidt på skrå.
Hun tog en tår af den mørke væske hvorefter hun så på den unge fyr der kom mod hende, hun rystede svagt på hovdet"jeg har det fint hvor jeg er"svarede hun elegant, hvorefter hun igen vendte blikket mod manden ved siden af"smager det godt?"spurgt hun forførende men også letter drilsk.
Katsas var ikke bange for ham mere nysgerrig over hvem han var, og hvorfor folk var så skræmt af ham, han virkede ikke som en stor farlig person, hun drak roligt imens hun betragtede ham
.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Søn 10 Feb 2013 - 22:43

''Okay så...''

Fyrene var hurtigt væk da hun ikke havde vist interesse og var blevet en smule skræmt af Sajros attitude. Folk gjorde egentligt klogt i at holde lidt afstand. Der var få ting der kunne få ham til at slappe af, og det var ikke de nemmeste ting altid.

''Det smager fint? men sig mig hvad laver du her?''

Han så roligt på hende, ikke noget med at beglo hendes krop eller noget, faktisk var det eneste hans blik faldt på hendes hals, og han betragtede den lidt, før han spiste færdigt, og han overvejede at rejse sig og gå. Han smilede roligt.

''Hvorfor lytter du ikke til folk?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 22:50

Kat smílede let til ham og bundede så det sidte i hendes glas, før hun satte det fra sig på bored, før hun igen kiggede på ham "jeg leder efter en at tilbringe aften med, og du virker intrasandt"svarede hun helt roligt, hvorefter hun lage en hånd let på hans ben.

Hun rystede let på hovdet"fordi du ikke skræmmer mig, fordi jeg elsker at leve livet farligt og fordi du virkede ensom"svarede hun helt roligt, og sendte ham et udfordrende smil"vil de gøre mig ved selvskab?"spurgte hun letter bedende imens de grå øjne betragtede ham nøje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Søn 10 Feb 2013 - 22:55

''Altså nu virker det jo næsten som om du kasster dig over mig...''

Han skubbede hendes hånd væk fra hans ben. Han kiggede roligt rundt. Han var ikke glad for kvinder der virkede nemme og ikke virkede til at være en udfordring. Han så derfor bare roligt på hende. Selvom han sagtens kunne springe på en som hende der virkede nem.

''Men hvis du manglede selskab hvorfor så ikke bare følge med de to drenge der var over dig lige før? De virkede da lige så nemme som dig?''

Han sendte hende et legende og drilsk smil. Han lænede sig op imod muren nu med fronten mod hende. Han havde ikke skjorte på som han sjældent havde fordi han følte sig fanget i for meget tøj.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 23:04

Katsas lo blidt og rystede på hovdet af ham"kaster mig over dig? nej det gør jeg skam ikke, så havde jeg gjordt noget for længst"svarede hun yderst drilsk, hun var først lige begyndt med at more sig og nej hun kastede sig ikke over ham, for så havde han ikke tøj på længere og heller ej hende.

Hun betragtede ham nøje, han forstod hende ikke helt han tolkede hende som bilig, men det var hun ikke faktisk var dette en optakt til hvad hun ønskede der skulle ske hun vr først lige begyndt sit endeløse spil.
HUn lo blidt igen"nem nej det er jeg ikke"svarede hun frækt, og rystede endnu engang på hovdet af ham så det lange hår viftede omkring hende"de var for umodne og alt for nemme, jeg ville ikke kunne more mig med de to"svarede hun roligt"men du!"sagde hun så drilsk, og så udfordrene på ham"er perfekt"sluttede hun af.

Hvis han valgte at gå ville hun lade ham slippe, men hvis han blev ville hun blot fortsætte sin leg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Søn 10 Feb 2013 - 23:08

''Nå nå... Så du ville ikke gå med mig op på et værelse og smide tøjet hvis jeg bad dig om det?''

han så roligt på hende. Han håbede hun sagde nej, fordi det ville gøre legen nemmere. Han havde egentligt ikke nogeet imod at en kvinde virkede nem, hun skulle bare ikke vise det for tydeligt, fordi så skulle personen have noget særligt ved sig der fjorde hende interessant.

''Så du tror faktisk på at du kan forføre mig?''

Han så roligt på hende, mens han inden i både grinede og smilede over det hun sagde med at han var perfekt. Hos kvinder der kunne lide mystiske, mørke farlige fyre som dog ikke var ond var han åbenbart et hit.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 11:13

Katsas fnøs let "nej det ville jeg ikke, der skal mere til"svarde hun lidt flabet, hun betragtede ham nøje trode han virkelig at hun var så nem? det morere hende meget.
Hun smilede frækt"det ka´n jeg da"svarede hun roligt, imens hun let rykke tætter på ham, hvorefter hun lage hovdet på skrå og så på ham. Hun nød at drille ham og nød blot dette spil. Hun vinkede ivrigt en tjener hen og bad muntert om en rom og cola mere, før tjenern forsvandt igen.'
Hun så hen på ham med et muntert smil"du syns måske ikke jeg er køn`?"spurgt hun drilsk, og lage enddnu engang hånden på hans ben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Man 11 Feb 2013 - 11:18

''Nå nå da...''

Han grinede roligt til hende. Han kiggede lidt rundt, mens han forsøgte at finde ud af hvor han havde hende henne, i denne leg. Det var begyndt at være normalt at flere og flere kvinder var begyndt at forsøge sig med ham, var det en eller anden klub der skulle se om de kunne drive ham til vanvid eller hvad?

''Om du er køn? Er det virkeligt et spørgsmål du ønsker jeg skal svare ærligt på?''

Han smilede stille og roligt til hende, men et svagt drillende blink og smil gled over hans ansigt da han sagde det, og han satte sig bare bedre til rette op af væggen og flyttede hendes hånd igen.

''Så så, nu ikke for hurtig''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 21:01

Kat betragte ham nysgerrigt og tog hånd til sig da han skubbe den væk, han var en sær fyr måte hun indrømme"nåda er man gammeldages?"spurgte hun flabet med et stort smil.

Hun satte sig lidt bedre til rette ved at læne sig lidt frem og støtte sig til alburne som blev placeret på bene. Hun sukke svagt da en hårtot gled frem foran hendes ansigt, men hun pustede den dog væk igen og lo blidt af sig selv.

Katsas fik en lys ide hvorefter hun smilede bredt"når har du enligt et job? "spurgte hun så nysgerrigt, og lage hovdet let på skrå imens hun så på ham, Kat nikkede så let til hans spørgsmål"ærlighed er bedte"svarede hun roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Man 11 Feb 2013 - 21:10

''Gammeldags og gammeldags, det ved jeg nu ikke om jeg vil sige, men jeg er bare ikke så nem...''

Han smilede roligt til hende, det var ikke helt løgn det han sagde men det var nu bare ikke sådan han normalt var. Han ville normalt være nem at lokke med, men grundet hvisse ting der var sket i hans liv var han ikke helt så nem længere. Han nikkede roligt da hun sagde hun ville have et ærligt svar.

''Det var da fandens... men jo jeg vil mene... du ved... altså ikke for at være ond... men du ser ud til at have en god krop, og du har et flot ansigt.''

Han smilede roligt og trak på skuldrende. inden han endelig svarede hendes spørgsmål omkring arbejde.

''Nej jeg lever af naturen.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 21:29

Kat lo blidt af hans ord"hmm "mumlede hun let og sendte ham et frækt blik, hun gav ikke op så nemt desuden morede det hende at kæmpe lidt, hun havde heller ikke andet at tage sig til denne aften så hvorfor ikke prøve?

Hun trak let på skuldrene"det er jeg da glad for at hørre, tænk nu hvis jeg var grim"svarede hun blidt. Hun betragtede ham roligt"må jeg byde på noget? eller kunne jeg friste méd et værelse, så vi kunne snakke under fire øjne?"spurgte hun drilsk.
Med et løfted øjnbryn og et legende blik i de grå kønne øjne som så nøje på ham.

Hun smilede let"nåda så er vi lidt i samme båd, dog tro jeg laver ting som du ikke gør"svarede hun roligt, hun lavede meget som hun ikke burdte men noget skulle hun jo leve af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Man 11 Feb 2013 - 21:36

''Jeg tror ikke du nogensinde har haft den tanke i dit kønne hoved at du skulle være grim.''

Han grinede bare roligt af hende. han vidste ikke om hun kunne byde på noget, men trods at han ikke burde så nikkede han til hende da hun spurgte om hun kunne få ham med hen et mere privat sted. Han havde stadig ikke helt lært at det kunne være farligt. Men han havde jo alligevel ikke noget der var værd at stjæle.

''Jamen så lad os da finde et værelse.''

Han smilede roligt trak bare på skuldrende af hende da hun sagde at hun nok lavede ting han ikke gjorde. Hun havde sikkert ret men han lavede sikkert også ting som hun aldrig kunne drømme om at gøre.

''Og det skulle være?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 21:50

Hun lyste let op i et smil, hvorefter hun rejste sig elegant op og rette lidt på kjolen, før hun så på ham "så kom med, så skal du se"svarede hun roligt. Katsas satte så kursen mod trappen der førte ovenpå, hun kigge let bagud for at se om han var der, hvorefter hun igen så frem.

Katsas vandre elegant op af trappen, for så at føre ham ned for enden af gangen med de mange døre, hun stoppe op foran dør nummer 23. Hun kigge kort på ham"ting som dette´"sagde hun hvorefter hun trak en lille kniv op fra bh`en og vendte sig om mod døren.
Hun stak knivens spids ind i låsen hvorefter hun, med lethed fik låsen lirked op hvorefter hun åbnede døren, og lod ham komme ind før hun selv gik ind og lod døren lukke bag dem.

Katsas gik roligt hen til den store dubbelt seng som hun lage sig på, ved at kaste sig ned på den, hun lage sig på maven og støtede hovdet på hænderne imens hun så på ham"som at bryde ind"svarede hun let. Som hun lå der kunne man både se lidt af hendes baller men også en pæn kavalergang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Man 11 Feb 2013 - 21:57

Han fulgte stille efter hende, mens han betragtede hvad hun lavede. Hun havde da ret det havde han aldrig kunnet finde på at gøre. Han havde nok bare brudt døren op med en helt del mere vold. han så roligt på hende.

''Ja jeg ahvde nok været lidt mere larmende og voldelig for at få den dør op.''

Han grinede lidt, mens han gik med hende indenfor på værelset. han var lige ved at give hende et klap i røven men tog sig i det, og satte sig istedet lidt fra hende på en stol. Han rykkede dog stolen hen så den stod en halv mete fra sengen, med fronten mod sengen.

''Nå noget særligt du kunne tænkte dig at snakke med mig om?''

Han smilede forsigtigt til hende. Han var ikke helt sikker på om dette var en god ide. han burde seriøst have haft mere tøj på.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 22:09

Kat lo let af hans ord, selvfølig havde han gjordt det mere larmende han var jo en mand og de larmede ret så meget"kunne jeg forstille mig, men hvis du havde gjordt det var vi blevet opdaget"svarede hun letter flabet"måske jeg kunne lære dig noget?"spurgte hun drilsk.

Katsas betragtede ham næje imens han fandt en stol, og satte sig et lille stykke fra hende, hun rykkede sig lidt længre frem og fik dermed også kjolen til at krybe længre op så mere hud blev synlig dog tog hun sig ikke af det.
Hun sendte ham et drilsk smil"jeg har lavet værre ting end dette"tilføj hun let"hm m har du haft et job? hmm eller hvad render du rundt og for dagene til at gå med?"spurgte hun let og sendte ham et frækt glimt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Man 11 Feb 2013 - 22:14

''Måkse vi var blevet opdaget, men nej du skal ikke lære mig noget... jeg klarer mig fint med at være stor og voldelig.''

Han grinede lidt, mens hna stille og roligt kiggede på hende. han lagde mærke til at hendes kjole krøb længere op. Hans blik hvilede på det der hvor hun blottede mere hud. Han sendte hende et forsigtigt smil inden han kommenterede det, med et blik der vidnede om noget mere dyrisk og lysten.

''Du er ved at smide tøjet.''

Han grinede lidt og han rystede på hovedet. han solgte nogle gange lidt hud, skind eller andet for at kunne skaffe det sidste han havde brug for.

''Nej jeg sælger nogle gang resterne af mit bytte.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 10:26

Kat lo blidt og rystede lidt på hovdet af ham"nå nå"svarede hun flabet, et lusket smil gled over hendes læber da han kom med en ny komentar, ´hun kunne fornemme i hans blik at han måske skjulte at han blev tiltrukket af hende.

" så står vi vel lige? du er heller ikke fuldt påklædt?"svarede hun drilsk og så¨på ham med øjne der viste et blik af forførelse"desuden tro jeg ikke du har noget imod det"svarede hun yderst drilsk, nu skulle han få!

Hun lage hovdet let på skrå"så du er jæger?"spurgte hun roligt, og sendte ham et skævt smil"der er stor forskel på os"tilføj hun let, hvorefter hun kravlede lidt længre frem, for s at ligge sig på ryggen med hovdet ud over kandten, nu var næsten hele hendes underkrop synlig, dog var hendes undeliv skjult bag en sort lille G-streng.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Tirs 12 Feb 2013 - 10:41

''Naah, For jeg havde ikke noget tøj på fra starten af... Og stadig har du jo mere tøj på end mig.''

Han grinede kort, og hadede sig selv lidt for den kommentar han var kommet med der. Han smilede roligt til hende, mens han kiggede på hende og hvordan hun vendte sig rundt så hun lagde på ryggen. Han så lidt ned af hendes krop, men virkede ikke mere tiltrukket af hende.

''Ja det kan man vel godt sige jeg er...''

Han smilede bare roligt og trak på skuldrende mens han lænede sig tilbage i stolen og virkede pludseligt helt ligeglad med hende. Som om hun ikke var noget værd rigtigt. Han sendte dog et kort blik til hende.


_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 17:05

Katsas betragtede ham let, han var ikke nem at regne ud faktsik irreterede det hende en del dog kunne det ikke ses på hende for sådan ting skjulte hun.
Hun smilede let til ham"jeg kan da tage mere af?"svarede hun drilsk med et glimt i de grå øjne.

Hun rejste sig let op da han begyndte´at ignorere hende lidt, hvorefter hun gik hen og satte sig til rette på hans skød, med armne omkring ham og hovdet villende på hans skulder"du er en sær mand"hviskede hun blidt.
Lige nu minde hun mest af alt om et lille barn der savnede kærlighed, men sådan en barndom havde hun jo også haft, at være uelsket var ikke nemt og til tider kunne hun godt savne kærlighed, måske var det grunden til hun jagte fyre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Tirs 12 Feb 2013 - 17:09

''Altså der vil jo ikke ske noget ved det, så det er da helt op til dig selv.''

Den eneste grund til at han sagde det, var fordi han egentligt gerne ville se hende nøgen men han ville samtidigt virke som om han ikke havde tænkt sig at springe på hende. Han så roligt på hende da hun kom nærmere og han vidste ikke lige hvordan han skulle reagere...

''Og du dufter...''

Ordene var nok meget mærkelige men han havde sin næse lige omkring hendes hals, og hun duftede men det der duftede var ikke parfume men istedet det blod der løb i hende, som han egentligt gerne ville have fat i. Han så så roligt på hende.

''Det går ikke så godt som du havde håbet hva?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 17:17

Kat lo blidt af hans ord, hvorefter hun klappede ham let på hovdet før hun så elegant trak den sorte kjole af, og afslørrede hendes krop der både var lys samt spinkel men med styrke gemt under huden.
Hun sad nu kun iført G-streng og bh, så man kunne tydligt se et par eller faktisk ret mange ar rundt omkring på hendes krop, der var alt fra små til rimlig lange ar.

Hun sendte ham et frækt smil"hmm dufter jeg?"spurgte hun så undrene, imens hun let tog bh`en af og afslørrede en pæn velformet barm, som havde en tilpas størrelse som passede til hendes krops bygning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Tirs 12 Feb 2013 - 18:09

Han var ikke glad for det hun gjorde. Det var på ingen måde fair at hun tog tøjet af. Han var nem at arbejde med grundet hans mere dyriske sider, det var ikke altid lige sjovt at være en varulv specielt ikke når folk gerne ville udnytte en.

''Du leger med nogen du ikke burde sød.''

Han nappede hende så i halsen, inden han smed hende ove på sengen igen. han kigged roligt på hende og han var tæt på at smide tøjet med han tog sig selv i det og ville stadig holde sig i skindet. han så roligt på hende.

''ja du dufter...''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum