Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
A wild beast //Katsas// - Page 2 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
A wild beast //Katsas// - Page 2 EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
A wild beast //Katsas// - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
A wild beast //Katsas// - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
A wild beast //Katsas// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
A wild beast //Katsas// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
A wild beast //Katsas// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
A wild beast //Katsas// - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
A wild beast //Katsas// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
A wild beast //Katsas// - Page 2 Voteba13A wild beast //Katsas// - Page 2 Voteba14A wild beast //Katsas// - Page 2 Voteba15 
Genevira
A wild beast //Katsas// - Page 2 Voteba13A wild beast //Katsas// - Page 2 Voteba14A wild beast //Katsas// - Page 2 Voteba15 
Valentine
A wild beast //Katsas// - Page 2 Voteba13A wild beast //Katsas// - Page 2 Voteba14A wild beast //Katsas// - Page 2 Voteba15 
Jake
A wild beast //Katsas// - Page 2 Voteba13A wild beast //Katsas// - Page 2 Voteba14A wild beast //Katsas// - Page 2 Voteba15 
Edgar
A wild beast //Katsas// - Page 2 Voteba13A wild beast //Katsas// - Page 2 Voteba14A wild beast //Katsas// - Page 2 Voteba15 
Lenore
A wild beast //Katsas// - Page 2 Voteba13A wild beast //Katsas// - Page 2 Voteba14A wild beast //Katsas// - Page 2 Voteba15 
Abigail
A wild beast //Katsas// - Page 2 Voteba13A wild beast //Katsas// - Page 2 Voteba14A wild beast //Katsas// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

A wild beast //Katsas//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 18:19

Katsas smilede roligt af ham og sendte ham så et flabet blik"jeg leger altid med de forkerte"svarede hun ligeså flabet som blikket i hendes øjne, hun lage sig lidt bedre til rette imens hun så nøje på ham"er du bange for at gøre noget forkert?"spurgte hun så let, for hun kunne klare lidt af alt så han var vel ikke et problem?

Hun smilede frækt hvorefter hun elegant trak G-strengen af og kigge let på ham, hun spredte let bene for at skabe udsyn til hendes underliv"kom nu? eller er du bange for en tøs?"spurgte hun utroligt flabet og drilsk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Tirs 12 Feb 2013 - 18:44

''Men nu er jeg jo ikke blot en ganske almindelig fyr søde...''

Han grinede lidt, mens han kiggede på hende, også hvordan hun trak det sidste af hendes tøj af sig selv, og han så ned af hendes krop som hun lagde sig klar til ham, men det tog egentligt lysten fra ham da der ikke var noget sexet eller frækt over det hun gjorde ved at ligge der og sprede ben.

''Så må du hellere fjerne mit tøj ellers gør jeg da slet ikke noget...''

Han grinede og fandt slet ikke dette særligt frækt.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 18:53

Katsas rejste sig let op og trådte ud på gulvet"du er vel et af de mystiske væsner? jeg har mødt en del"svarede hun helt roligt"både vampyre, varulve, engle, dæmoner og enda orker så du skrammer mig nok ikke" svarede hun roligt.

Hun smildte frækt og gik hen mod ham, hun stoppe op bag ham og lage blidt sine hænder på hans buksekandt, hun nusse ham blidt før hun bukke sig ned og trak hans bukser ned imens hun kigge op på ham"jeg har været offer for mange ting, voldtægt er en af dem så jeg bliver ike længre skræmt"sagde hun stille og trak hans underbukser af. Før hun så rejste sig op og trak ham med hen mod sengen, hun ville udfordre ham og hvis han blev sur måtte hun blot tage imod de slag der kunne komme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Tirs 12 Feb 2013 - 19:01

''Ja jeg er nu bare ikke noget almindeligt væsen.''

Han så roligt på hende og han kiggede på hende og han lod hende bare gøre det hun gerne ville med ham. Han smilede roligt til hende, mens han kiggede på hende da hun hev ham med hen til sengen. han lod hede stille trække ham med ned på den. han så på hende.

''Jeg glæder mig til at se hvad du kan gøre.''

Han smilede roligt. hun havde gjort ham tændt nu. Det kunne han ikke komme udenfor. han smilede stille og roligt til hende, mens han så på hendes nu nøgne krop, og hans egen viste at han var tændt.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 19:09

Hun smilde let til ham" hvad du end er, er jeg ikke bange"svarede hun roligt.
Katsas trak ned på sengen så han lå på ryggen, hun så frækt på ham og smilde lidt af at hun havde fået ham tændt.

Hun satte sig ovenpå ham på hans lem, og begyndte let at bevæge sig frem og tilbage for at få ham tændt nok til at hans lem ville blive stift og nemmer at arbejde med, hun satte farten lidt op og kysse ham dyrisk på overkrop og op af halsen for tilsidte at kysse hans mund kort. Hun forsatte der ud af og tog let fat i hans ene hånd og lage den på sit bryst.
Som hun sad der kunne man tydeligt se et stort ar der gik hen over hendes mave, dog tog hun sig ikke af det hun var van til at vise sin krop frem for andre og var ikke flov over hendes ar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Tirs 12 Feb 2013 - 19:12

Han smilede bare til hende, virkede ikke som om det var super godt det hun gjorde. Han syntes dog egentligt at det var meget rart når det kom til stykket. han smilede og det varede ikke længe inden han var helt klar og hans lem var blevet stift og medgørligt.

''Du vil virkeligt gerne have noget hva?''

Han smilede drilsk til hende og gengældte kort hendes kys, mens han stille begyndte at massere hendes bryst ganske stille og roligt, som hun hentydede til at han skulle ved at placere hans hånd på hendes bryst. han smilede roligt.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 19:25

Katsas fnøs let af hans spørgsmål, hun gjorde ikke det bare for at få noget, hun gjorde det for at føke kærlighed så længe det nu varede men det kunne hun ikke forklare, igen ville tro på det nogle ville enda kalde hende luder og mærkelig.
Derfor valgte hun ikke at svare ham men forsatte blot det hun var igang med.

Da hun kunne mærke at hans lem var blevet stift, begyndte hun at bevæge sig op og ned i et hurtigt, efter et stykke tid sådan kravled hun ned af ham, for så at bøje sig ind over hans lem.
Hun begyndte så at sutte på hans lem, hun trak hovdet op og ned imens hun heftigt sutte løs og drille nogle gange hans pik hovde ved at køre tungen over det. Hendes hænder masserede blidt hans kulger imens hun fortsatte.
Nu hvor hun havde bagdelen vendt mod ham, kunne man tydeligt se et sort ar hen over den ene balle, aret kom fra en mand der engang havde voldtaget og pint hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Tirs 12 Feb 2013 - 19:31

Han smilede stille, og roligt til hende, mens han sukkede nydende da hun begyndte med hans lem ordentligt. Han smilede rligt til hende, han kunne ikke lade være med stille at massere hendes ballere da hun røven ned til ham, og han begyndte stille at slikke hendes underliv.

''Du er nu meget sød.''

Han smilede, og stoppede så, og rev hende fri også og lagde hende ned på ryggen. Han kyssede hende stille op af hendes mave og hendes bryst før han fangede hendes læber i et lidenskabeligt kys, og trængte blidt op i hende, og begyndte at bevæge sig frem og tilbage i lange træk.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 19:40

Katsas forsatte dog undslap der et let støn fra hende da han slikke hendes underliv, hun stoppe dog svagt da han sagde no´get der fik hende til at smile indenvendig, hun blev dog revet væk hvorefter han endte med at ligge ovenpå hende og ikke som før.

Hun smilede frækt til ham"nå så nu syns du om mig?"sagde hun drilsk, hvorefter hun stønnede svagt da han begyndte at trænge ind og ud af hendes underliv, hun beragte ham da han kysse hende op af maven, hun fik en varm føelse i kroppen af det.
Da hans læber mødte hendes besvarede hun hans kys med ligeså meget lidenskab som han havde gjordt, hun lage armne på hans ryg og nusse ham blit i narken imens hun stønnede og nød det.
Hendes lyse grå øjne så nysgerrigt i hans imens hun kyssede støende vidre og begyndte at bevæge sin underdel, lidt frem og tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Tirs 12 Feb 2013 - 19:55

''Du vil bare gerne have mere?''

Han sagde det da hun begyndte at bevæge sig imod ham. Han smilede roligt til hende. Han var virkeligt ikke sikker på om hun kunne lide det han gjorde, han vidste jo ikke lige om hun kunne lide det hårdt eller blødt og passioneret. Han valgte dog at gøre det sidste.

''Er du til at være øverst eller nederst søde?''

Han bevægede sig frem og tilbage i hende langsomt og passioneret sådan at hun kunne mærke alt det af ham der var oppe i hende, han kunne lide dette og han kysede hende lidenskabeligt ned af halsen.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 20:08

Katsas så lidt undrene på ham"du vil ikke kunne forstå mig, det er der ingen der gør"svarede hun stille næsten sørgmodigt, det var hårdt at være hende engang imellem især når folk ikke forstod hende eller når folk syntes at hun skulle være offer i deres vold.

Hun stønnede let af det han gjorde, det var skønt og hun nød det"jeg er van til begge dele, men er nok ikke så udholden øverst fordi jeg blot er menneske"svarede hun roligt, hvorefter hun kysse hans pande og lage hænderne på hans baller, som hun let begyndte at massere imens hun så på ham.
Hvorfor følte hun sig så tiltrukket af denne mand, som i starten ikke ville have hende men som nu lå her ovenpå hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Tirs 12 Feb 2013 - 20:17

''Så må du hellere vise mig hvad du kan øverst...''

Han smilede, og lagde sig tæt ned imod hende inden han rullede rundt sådan at han lagde på ryggen. Han smilede forsigtigt til hende, mens han rykkede sig langsomt bagud i sengen sådan at han kunne sætte sig op med ryggen imod sengegærdet, og han lagde armene om hende og kyssede hendes læber lidenskabeligt...

''Så kan du forsøge at forklare bagefter.''

Han smilede roligt til hende, mens han bare stille begyndte at bevæge hende op og ned af hans lem, med hans egen håndkræft. Han smilede roligt til hende. Han vidste ikke hvad han skulle gøre mere.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 20:32

Hun smilede roligt tilbage til ham, og lod ham styre hende som det passede ham, hun gjorde blot hvad de fleste fyre syns om og de fleste kunne bedst lide at have styrringen men åbenbart ikke ham? eller ville han se hvor længe hun kunne holde, men hun nåde ikke at tænke over det for i det samme kyssede han hende lidnskabeligt.

Katsas kyssede igen med indnu mere lidenskab end før, hun fulgte hans bevægelse og begyndte at hoppe op og ned i et rimligt hurtigt tempo, imens hun stønnede nydene.
Hun nusse ham i håret samt narken imens hun fortsatte, hendes barm hoppe op og ned i takt med hendes bevægelser og deres brystvorte ramte svagt hans brystkasse.

Hun lod sin tunge trænge ind i hans mund og kysse ham grundigt, men på en yderst drisk måde, hamn ville kunne mærke at hun blev våder og våder samt at hun gjorde det med stor koncentration, tempoet begyndte at blive langsomer men mere hårdt, og hendes støn blev dyber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Tirs 12 Feb 2013 - 20:44

Han smilede da hun gik igang med at ride ham. Hun gjorde det egentligt ret godt. Og på trods af at han var så stor en fyr havde han altid haft en for kærlighed for at det var ham der var nederst når det kom til stykket. Han smielde og mens hun red ham gengældte han hendes kys og masserede hendes baller.

''Det er godt...''

Han smilede bare og han kunne godt mærke hende blive vådere. Mon hun kunne holde til det han krævede af en partner i sengen. Han tænkte kort på Den kære Delilah han altid havde så lange ture med når de var på jagt... mon hun kunne klare det...

''Hvor længe ka du holde til sex?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 21:06

Kat fortsatte der ud af hun stønnede men forsatte uden at stoppe, hun kunne holde ret så længe vis hun altså ønskede det for nogle gange sluttede hun hurtigt af, men ham her var noget andet, han vækede hendes indre vilddyr som lå dybt i hende.
I hendes blik kunne man se dette vilddyr som lå som en mørker farve i øjne, hun kyssede vidre og nusse ham kærligt op og ned af ryggen.

Kat stoppe kysset kort"jeg kan holde længe, men det kommer an på hvor længe du vil?"svarde hun stønnende men roligt, hun kysse ham så igen imens hun satte sig helt ned på hans lem hvorefter hun begyndte at køre frem og tilbage, i dybe men kraftige stød der vidste at hun havde en styrke som andre menneske kvinder ikke ejede.
Det var et tydeligt tegn på at hun havde været i militæret tidliger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Tirs 12 Feb 2013 - 21:12

Han smilede bare roligt op til hende. Han vidste ikke hvor længe hun i virkeligheden kunne men han tænkte på nogle af de gange hvor han havde brugt hele nætter, ja nærmest halve dage på at dyrke sex. Han slap erfor kysset og nappede hende i øret inden han hviskede det til hende som hun sikkert ikke ville tro på han faktisk sagde og mente...

''Seks timer min kære...''

Han grinede, mens han bare sukkede nydende da hun begyndte i et andet tempo og han fangede så hendes læber i endnu et kys der viste at han virkeligt havde det fedt med at knalde med hende. han lod sin tunge lege lidt med hendes...

''kan du holde til det?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 21:22

Hun fortsatte imens hun nød hans kys og drilleri, dog løftede hun øjnbrynet let da han sagde hvor længe han ville have det, hun smilede lusket til ham"det kan jeg godt, og hvis jeg klare det, skal du blive sammen med mig og sove"sagde hun roligt, da hun efter 6 timer ville være noget så træt, og at have ham ved sin side ville gøre hendes søvn mere dyb.

Katsas kunne nemt fornemme ud fra hans kys at han nød det, hun kysse ham derfor igen imens hun forsatte sine bevægelser, dog en gang imellem gjorde hun det i hårde stød der sendte en varm føelse igennem hendes krop og fik hende til at stønne yderst nydene.

Hun ville bevise overfor ham at hun var stæker end de fleste kvinder af hendes race, hun håbe også på at han måske ville se hende igen for hun havde fået, en lille men dejlig føle for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Tirs 12 Feb 2013 - 21:29

''Tro mig... jeg bliver skam nok alligevel...''

Han grinede roligt. Han kunne dog godt lide tanken om at hun faktisk havde gjort det til et væddemål, men hvad fik han så hvis hun ikke kunne holde den tid han nu havde sagt han gerne ville have det? Han smilede roligt til hende og spurgte så...

''hvad så hvis du ikke holder så længe? Hvad får jeg så?''

Han sendte hende et drillende smil. hans arme lagde om ryggen på hende og han kyssede hendes læber lidenskabeligt, mens han lod sin tunge lege med hendes og han sukkede nydende imod hendes læber.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 21:44

Hun smilede let til ham, det var rat at vide at han ikke var en af dem der smutte efter det var sket, hun tænkte lidt over hans spørgsmål, dog uden at stoppe bevægelserne"hmm jeg ved ikke hvad du vil ha af mig, eller hvad jeg kan gør"svarede hun ærligt.

Kat kyssede ham igen og lavede endnu et hårdt stød, imens hun drillede ham ved at lade sin tungespids kilde hans tunge. Hun nød det fuldt ud selv og skubbe ham blidt lidt længer ned for at fortælle ham at han skulle ligge sig helt ned igen.
Hendes ene finger viklede en hårtot om sig heletiden i en rolig bevægelse for at drille ham lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Tirs 12 Feb 2013 - 21:54

Han smilede bare roligt til hende og han nikkede han vidste heller ikke lige hvad han skulle sige som hun kunne gøre for ham hvis hun ikke kunne holde længe nok. Han smilde bare stille til hende og nikkede så roligt til hende og lagde sig helt ned og kiggede op på hende...

''Du kan lide at have magt?''

Han smilede lidt, og han gav hende et klask i røven mens han kiggede op på hende selvom hans blik noget af tiden hang på hendes bryst fordi det så så godt ud som det der hang over ham og hoppede lidt.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 22:04

Kat lo blidt af hans kommentar, det lød så sjovt i hendes hovde han var nu ret kær på hans helt ejen måde. Hun betragtede ham roligt" magt er en god ting i visse tilfælde"svarede hun roligt.

Hun betragtede ham let, imens hun så satte farten lidt op nu hvor han lå ned, hun bevægede sig op og ned, dermed begymdte hendes barm igen at hoppe op og ned, i et stykke tid forsatte hun sådan siddende.
Men lage sig så ned ovenpå ham, hun kyssede ham fra maven og op med våde kys indtil hun mødte hans læber og kyssede ham lidenskabeligt.
Hun bevægede sit underlive både op og ned samt fra side til side.
sådan forsatte hun i lang tid, imens hun stønnende kysse ham og nusse hans hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Tirs 12 Feb 2013 - 22:10

Han smilede bare roligt til hende. Han smilede legnede ti hende mens hun lagde sig ned på ham og han gengældte bare hendes kys, og han tog hende på røven med den ene hnd mens han med den anden gav hende et klask i røven og han smilede bare legende og drillende til hende.

''Du gør det godt.''

Han stønnede kort, og han spændte lidt i kroppen for at holde lidt længere. da han var ved at komme. Han smilede bare mens han lod hende fortsætte og han slappede så lidt af og kom i hende han var dog stadig med på mere... de havde jo stadig en 5 timer tilbage...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 22:17

Hun sluttede roligt kysset af og så nøje ind i hans øjne, hun lo blidt"nå så det e jeg? i starten ville du slet ikke have mig?"sagde hun drilsk hvorefter hun kyssede ham midt på panden.

Kat mærkede den lune væske der fød ud inde i hende, og vidste at han var kommet men det betød ikke noget hun var ikke blevet gravid på noget tidsunkt, efter alle de mænd hun havde været sammen med så her kunne der vel ikke ske noget?
Hun skubbe dog tanken væk og forsatte, nu i et mere dybt tempo der pressede hende helt ned og trak hen helt op igen og igen.
Imens hun nussede hans hår og stønnede nydene, hun lage hovdet på hans brystkasse hvor hun blidt begyndte at slikke lidt på hans ene nippel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sajro Tirs 12 Feb 2013 - 22:23

Han smilede roligt. Den eneste grund til at han aldrig brugte nogen form for beskyttelse var at han var blevet gjort steril af magi engang for længe siden og det var egentligt en meget god ting for ham når det kom til stykket.

''Nej men du viste at være intressant nok''

Han smilede bare roligt til hende, mens han vendte dem rundt før han hev hende ud til kanten af sengen så hendes røv næsten hang ud over. han trængte op i hende og stillede sig så på gulvet... og begyndte at bevæge sig hårdt i hende

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 22:29

Hun lo blidt og sendte ham et flabet smil"så det var godt du gik med herop?"spurgte hun flabet, hun lod ham hive hende hen til sengens kandt, hvor hun let drejede hovdet for at se på ham.

Hun stønnede hver gang han hamrede sig ind i hende, hvert et støn var fyldt med nydelse og det blik hun sendte ham viste tydeligt at hun nød det i stor stil.
Katsas smilede frækt til ham og bevægede selv sin bagdel frem når han trængte ind i hende for at gøre nydelsen større for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wild beast //Katsas// - Page 2 Empty Sv: A wild beast //Katsas//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum