Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
første møde - kimimaro - Page 2 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
første møde - kimimaro - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
første møde - kimimaro - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
første møde - kimimaro - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
første møde - kimimaro - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
første møde - kimimaro - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
første møde - kimimaro - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
første møde - kimimaro - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
første møde - kimimaro - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
første møde - kimimaro - Page 2 Voteba13første møde - kimimaro - Page 2 Voteba14første møde - kimimaro - Page 2 Voteba15 
Jake
første møde - kimimaro - Page 2 Voteba13første møde - kimimaro - Page 2 Voteba14første møde - kimimaro - Page 2 Voteba15 
Sasha
første møde - kimimaro - Page 2 Voteba13første møde - kimimaro - Page 2 Voteba14første møde - kimimaro - Page 2 Voteba15 
Renata
første møde - kimimaro - Page 2 Voteba13første møde - kimimaro - Page 2 Voteba14første møde - kimimaro - Page 2 Voteba15 
Lenore
første møde - kimimaro - Page 2 Voteba13første møde - kimimaro - Page 2 Voteba14første møde - kimimaro - Page 2 Voteba15 
Genevira
første møde - kimimaro - Page 2 Voteba13første møde - kimimaro - Page 2 Voteba14første møde - kimimaro - Page 2 Voteba15 
Celenia
første møde - kimimaro - Page 2 Voteba13første møde - kimimaro - Page 2 Voteba14første møde - kimimaro - Page 2 Voteba15 
Taliia
første møde - kimimaro - Page 2 Voteba13første møde - kimimaro - Page 2 Voteba14første møde - kimimaro - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
første møde - kimimaro - Page 2 Voteba13første møde - kimimaro - Page 2 Voteba14første møde - kimimaro - Page 2 Voteba15 
Katrina
første møde - kimimaro - Page 2 Voteba13første møde - kimimaro - Page 2 Voteba14første møde - kimimaro - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

første møde - kimimaro

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

første møde - kimimaro - Page 2 Empty Sv: første møde - kimimaro

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 20:06

Eliza så på den flotte hvidhårede fyr som stod foran hende hun tog imod knogle blomsten ''tak kimimaro det er okay, jeg savner bare at have en'' sagde hun blidt og så på ham, ''må jeg vise dig noget?'' spurte hun nervøst og ville vise ham sin første forelskelse i hans sind hvad hendes ex-kæreste havde gjort mod hende da hun var yngre..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

første møde - kimimaro - Page 2 Empty Sv: første møde - kimimaro

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 21:26

Kimimaro smilede mildt til hende da hun tog imod blomsten og takkede ham, men lagde så hovedet på skrå da hun spurgte om hun måtte vise ham noget, han syntes hun virkede nervøs da hun spurgte og det kunne betyde, at det måtte være noget vigtigt hun ville vise ham "Ja det må du da gerne, men hvad er det?" Spurgte han mildt og så hende i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

første møde - kimimaro - Page 2 Empty Sv: første møde - kimimaro

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 21:41

''hvorfor mit hjerte ble knust'' sagde hun og plantede et billede af en ung mørkårede fyr der gik sammen med Eliza og grinede og havde det godt, og de kom hjem til hende og sad og så film det var tydeligt at Eliza var lykkeligt, men manden virkede bare ligeglad med hende.. da dagen i billederne var slut hørte man rædsel skrigne fra Eliza hendes elskede voldtog hende og gik så ud af døren bag efter..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

første møde - kimimaro - Page 2 Empty Sv: første møde - kimimaro

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 3:00

Kimimaro sad stille med et let blik rettet mod hende, mens han så hvad hendes eks kæreste gjorde ved hende. Da mindet var slut, gjorde han en gestus mod hende som de fleste ville have svært ved at gøre, overfor nogen de nærmest ikke kendte. Han strakte armene ud, lagde dem om hende og knugede hende blidt ind til sig, i et kærligt kram som var hun hans bedste veninde "Ingen fortjener sådan en kæreste!" Sagde han mildt uden at slippe krammet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

første møde - kimimaro - Page 2 Empty Sv: første møde - kimimaro

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 13:30

hun mærkede hans arme og lænede sig ind til ham og smilede stille og roligt, hun så på ham og kammede igen og var glad for han var der, det føltes godt, ikke som kæreste godt men venskabs godt ''tak for du vil hjælpe mig'' sagde hun blidt og så på ham og smiler for sig selv, hun så mod ham han var så sød ved hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

første møde - kimimaro - Page 2 Empty Sv: første møde - kimimaro

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 20:33

Kimimaro smilede lidt til hende, og nussede kort en hånd gennem hendes hår med en blid bevægelse. Han så hende i øjnene mens han lagde hovedet lidt på skrå, og virkede stadig som om han gerne ville være sød ved hende "Det var da ingenting søde, du fortjener en ven der er der for dig!" sagde han let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

første møde - kimimaro - Page 2 Empty Sv: første møde - kimimaro

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 21:11

Eliza smiler og nusser hans kind blidt og roligt, slapper af og ser mod ham, ''tak kimimaro'' sagde hun blidt og roligt, ''du er virkelig alt hvad en ven er'' sagde hun blidt og smiler for sig selv og rødmer meget og ser på ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

første møde - kimimaro - Page 2 Empty Sv: første møde - kimimaro

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 21:44

Han smilede mildt til hende, og nød faktisk at hun nussede hans kind. Da hun takkede ham for at være en god ven, gav han hende et blidt kram og smilede til hende igen "Jamen det var da så lidt smukke, og glem nu ikke du har en god ven i mig!" sagde Kimimaro med glæde i stemmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

første møde - kimimaro - Page 2 Empty Sv: første møde - kimimaro

Indlæg af Gæst Ons 13 Mar 2013 - 18:53

hun krammede ham tæt og nussde ham på ryggede og smilede for sig selv og slapper af og sidder godt hos ham ''du er virkelig en god ven kimimaro'' sagde hun blidt og nussde hans kind, hun var nu meget glad over at have en ven som ham han var sød..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

første møde - kimimaro - Page 2 Empty Sv: første møde - kimimaro

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 17:51

Kimimaro smilede mildt til hende, mens han så hende i øjnene. Han rejste sig let op mens han stadig så på hende, og lagde hovedet lidt tænkende på skrå "Hvad siger du til at komme med mig, der ligger en sø lidt længere inde i skoven, og der er ret hyggeligt når man bare sidder og slapper af?" spurgte han mildt, mens han pegede den retning søen lå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

første møde - kimimaro - Page 2 Empty Sv: første møde - kimimaro

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 21:13

hun så op mod sin bedsteven og smilede, ''tja hvorfor ikke?'' spurte hun blidt og roligt, hun rejste sig op og så på ham og gik sammen med ham, hun bandt sit hår op i en hestehale og så på ham og smielr for sig selv og ser mod den smukke himel..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

første møde - kimimaro - Page 2 Empty Sv: første møde - kimimaro

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 13:54

Kimimaro knejsede lidt i kroppen, så det knækkede gennem flere af hans knogler, mens de gik ned mod søen som han lige havde nævnt "Du må undskylde de makabre lyde jeg laver en gang i mellem, men det følger med min kekkei genkai at mit skelet skal rettes lidt til engang imellem!" sagde han let mens han smilede lidt til hende. Han så hun betragtede himlen, og kunne ikke lade være med at gøre det samme et kort øjeblik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

første møde - kimimaro - Page 2 Empty Sv: første møde - kimimaro

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum