Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Why do you try? //Matic// - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Why do you try? //Matic// - Page 3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Why do you try? //Matic// - Page 3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Why do you try? //Matic// - Page 3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Why do you try? //Matic// - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Why do you try? //Matic// - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Why do you try? //Matic// - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Why do you try? //Matic// - Page 3 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Why do you try? //Matic// - Page 3 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba13Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba14Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba15 
Jake
Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba13Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba14Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba15 
Sasha
Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba13Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba14Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba15 
Renata
Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba13Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba14Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba15 
Lenore
Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba13Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba14Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba15 
Genevira
Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba13Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba14Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba15 
Celenia
Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba13Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba14Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba15 
Emery
Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba13Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba14Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba15 
Madelena Gray
Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba13Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba14Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba15 
Taliia
Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba13Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba14Why do you try? //Matic// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Why do you try? //Matic//

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 22:44

Ksenia vejrtrækning blev langsommer og langsommer.
Hun vente sig om til ham ''Må jeg ikke sove tæt på sig så jeg ved der er en her?'' Sprugte Ksenia og kiggede på ham.
Lige hun havde hun det bedste med at hun lagde tæt på ham så hun bare vidste der var en der ikke ville gøre hende noget.
De her drømme kom rigtig tit for Ksenia og hun var ved at være træt af dem men hun vidste den lille Ksenia der var inde i hende var ikke hele død som hun troede hun var, da hun fik taget sin sjæl troede hun det hele var væk men det var det ikke og ville nok aldrig være.


______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 22:48

''Selvfølgelig må du det, jeg troede bare det ville skræmme dig... du vælger selv om du vil have front eller ryg imod mig.''

Han smilede stille til hende og kyssede hende på halsen igen. Han lod tæppet falde fra hende igen og sammen med hende lagde han sig roligt ned på sengen igen, og trak tæppet op om dem stille og roligt. Han smilede forsigtigt til hende...

''Sådan her?''

Han smilede roligt og skulle lige sikre sig at hans hænder ikke gled ned til hendes røv som de ellers gjorde så ofte når han havde muligheden...

''Eller hellere i ske?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 14:29

''Jeg ved det men lige nu har jeg brug for det!'' Sagde Ksenia og lagde sig ind til ham.
Hun tog fronten af hende ind mod ham og holdet sig hånd på han brystkasse.
Ksenia håbede ikke han lagde mærker til hende kolde kolde hånd.
Hun kiggede på ham i mørket, ''tak'' Sagde hun stille og kiggede på ham.
Ksenia håbede drømmen ikke kom igen men hun vidste den sikkert ville.


______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 14:33

''Det er helt okay, jeg vil med garanti nyde at have så smuk en kvinde tæt på.''

Han smilede bare blidt til hende og da hun stille sagde tak til ham kyssede han hende blidt på kinden igen. Han lod hendes hånd være selvom den var kold trods hendes handske. Han smilede roligt til hende og lagde sig ned for at sove... Han lod sit ene ben sno sig om hendes for bedre at holde hende ind imod sig tæt...

''Sov godt.''

Han kyssede hende igen på halsen før han selv faldt helt i søvn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 14:45

Ksenia vågnet op om morgen igen, hun så hvordan Matic bare sov. Så hun rejste sig op og tog hans hvis skjorte på.
Ksenia låst døren op og gik ud og lavede kaffe, hun gik tilbage igen med morgenmad og det hele.
Hun lagde det på et bord og gik hen til syvsoveren.
Ksenia sætte på Matic mave og kiggede på ham.
''Vågne vågne, der er morgenmad'' Sagde Ksenia stille og kiggede på ham.
Hvad sker der for Ksenia når hun er sammen med ham? Hun vidste det ikke.

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 14:51

''Godmorgen... Sikke ivrig du er efter at jeg skal vågne?''

Han smilede roligt til hende som hun sad på hans mave, han kunne ikke lade være med at finde det frækt men det var jo sådan hans hjerne nu engang. han smilede roligt til hende, og hans arme gled stille om hende og hans hænder nussede hende blidt ned af ryggen...

''Sovet godt? Hvad har du lavet til morgenmad?''

Han satte sig langsomt op uden at skubbe hende af men bare istedet ned på hans lår, og kyssede hende blidt på kinden og halsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 15:04

Ksenia holdet rundt om hans nakke og kyssede ham på munden.
''Jeg har lavet kaffe, så pandekager, brød osv.'' Sagde Ksenia og kiggede på ham.
Hun trækkede ærmerne op så hendes ar kom frem pga hans skjorte var for stor.
Man kunne se hendes sorte undertøj under den.
''Jeg har sovet fanatisk, rigtig godt. hvad med dig?'' Sagde Ksenia og ryddet i hans hår.
''Jeg ville så gerne have dig vågne, hvis nu vi spiser i sengen og så putte lidt?'' Spurgte Ksenia.

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 15:27

''Lyder næsten lige så lækkert som dig.''

Han smilede varmt til hende, og han gengældte bare blidt hendes kys, det havde overrasket ham meget at hun gjorde det men han havde ikke noget imod det overhovedet. Han smilede roligt til hende..

''Du var der til at holde mig kølig så rigtigt godt.''

Han smilede roligt, og kunne ikke modstå det og han kyssede hendes arm blidt lige ved enden af hendes sår, for ikke at gøre det for åbenlyst...

''Hmmm lyder rigtigt godt.''

Han smilede bredt og tog lidt brød som han spiste roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 20:35

Ksenia drak sit kaffe stille men når hun lagde sine kolde finger på den brændt hun dem ikke og kaffen blev ikke så varm.
''Det er godt nok træls være så kold nogen gange, jeg får ikke rigtig tit varme retter eller drikke.'' Sagde Ksenia og kiggede på sin kaffe.
Ksenia kiggede på ham og smilet.
Er morgenmaden god og hvad skal vi så idag?'' Spurgte Ksenia og stillede den tomme kop væk.
Hun puttede sig ind til ham ''og i lige måde''Sagde Ksenia.



[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 20:47

"det er jeg ked af at gøre du ikke gør, men jegmå sige at jeg ville nu normalt sige det ville være rart at være kølig."

Han smilede roligt til hende, havde stadig et håb om at vise hende at ring din f.eks. sex var megetr behageligt. Han kyssede hende stille og blidt.

"det ved jeg ikke, putte, slappe af, måske hvisdu vil kan jeg vise at sex er ggodt?"

Han kyssede hende lidenskabeligt og hilste hende tæt indtil sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:09

''Hvorfor mister du så ikke bare din sjæl?'' Spurgte Ksenia og kiggede på ham.
Hun satte sig på ham igen.
''Det der sex ting noget, vil jeg helst vente til når jeg får en partner sorry, du har sikkert os en pige der venter på dig'' Sagde Ksenia og kiggede på ham.
Ksenia var helt sikker på der var en pige der ventede på ham der hjemme et eller andet sted, hun havde ikke en og hun ville sikkert ikke finde.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:22

"fordi du så nok ikke finder mig interessant længere."

Han smilede roligt til hende og han nikkede til det første men rystede ivrigt på hovedet af det med at Han nok havde en pige der ventede ham det havde han ihveetfald ikke.

"okay men nej ingen pige. Og er jeg god æg sidde på eller hvad?"

Han smilede roligt til hende og han kyssede hende bare lidenskabeligt. Hanhavde da ikke nogen pige så gjorde han jjo ikke dette med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:29

'' Du er da meget interessant min søde'' Sagde Ksenia og kyssede ham.
Hun var lidt chokkert over han ikke havde en pige for han var sådan en lækker dreng og hvorfor skulle han så ikk have en...
''Jeg har heller ikke en, jeg tror ikke folk interesser for en kold kælling som mig'' Sagde Ksenia og lagde sine arm om ham.
Ksenia var begyndt at holde af ham men hun ville ikke sige for hun var bange for han ville bare misbruge hende eller måske forlade hende snart.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:38

"det kolde og onde ved dig er det der gør dic interessant det der gør dig atraktiv og det der gør dig vildt sexet."

Han regnede med at alt for mange syntes han var for sød og derfor ville de ikke være sammen med ham, han smilede roligt til hende og han kyssede hende lidenskabeligt mens han aede hendes ryg.

"og så kan du være sød og du er rar at sidde med."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:52

''I lige måde min skat, selvom du ikke er ond'' Grinte Ksenia og kyssede ham.
Hun rejste sig op og tog bakken med deres rester med maden og de tomme tallerkner.
''Kommer om lidt'' Sagde hun og gik videre med han skjorte på.
Ksenia gjorde tallerkner rende og stillede dem på plads, der kom en stikkelse bag ved hende.
En mand der boede i samme hus havde drukket lidt for meget. Han tog fat i hende og rev hende med sig.
''Kom med din lille luder'' Sagde han til hende og hev hende med.
Ksenia var virke nede over hun ikke havde sit våben med men hun kunne bare tage sine hansker med men hvordan han hev med hende kunne ikke rigtig få fat i hanksene. Han bakkede hende ind i væggene for han hev hende bare med.
''MATIC HJÆLP!'' Råbte Ksenia da hun blev hevet op af trapperne.

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 22:07

Han smilede bare og det var varmt som han kyssede hende men han blev overrasket da han hørte hende råbe efter ham og han fløj op og løb efter hende og da han så hvem det var der gjorde hende ondt.

"Samuel! Slip min pige!"

Han var hurtigt og han slog manden i hoved med en gryde hurtigt inden han blev set. Han hev ham så væk og krammede hende hurtigt. Han kyssede hende.

"undskylde søde."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 9:39

Da Matic slog Samuel og han gav slip på hende, løb hun hen til ham og holdet om ham.
De andre der boet i samme bygning stod og så på, de stod og hviskede en masse af ting.
''Hvorfor siger du undskyld? og tak.'' Hviskede hun stille og kyssede ham.
Ksenia holdet rigtig godt fast i ham ''Du må ikk gå'' Sagde Ksenia.
Hun gik ind på værelset og lade sig i sengen igen.
*jeg kunne godt bruge en smøg* tænkte Ksenia.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 10:03

''Fordi jeg havde glemt at advare dig om ham...''

Han sukkede stille og knugede hende roligt ind til sig. Han kunne ikke lide at de andre stod og hviskede om dem, så han tog stille hendes hånd og gik tilbage til hans værelse med hende. HAn smilede roligt til hende da han havde lukket døren bag dem.

''Hvad har du lyst til?''

Han smilede venligt og kærligt til hende. Han satte sig ned på sengekanten mens han stadig holdte hendes hænder, og han kiggede op på hende han så hende i øjnene, og nød bare at sidde der, det var rigtigt rart.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 10:43

''Det gør ikke noget, jeg døde jo ikke.'' Sagde Ksenia.
Ksenia sætte sig på sengekanten ved siden af ham og holdet hans hånd.
''Hvad har du lyst til?'' Sprugte Ksenia og smilet koldt.
Måske skulle hun gå men hun ville ikke gå fra ham, Ksenia havde det lige så godt som hun ikke havde haft i flere år.
Ksenia lagde sit hoved på hans skulder og nussede i hans hår.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 10:51

''Så længe du er her, har jeg ikke noget særligt jeg gerne vil.''

Han smilede bare kærligt til hende og kyssede hende så lidenskabeligt. Han holdte hende tæt ind til sig mens han blidt aede hendes ryg, og bare sukkede imod hendes læber. Han lagde hende ned over hende og hende ned på ryggen på sengen.

''Ligger du godt?''

Han smilede drillende til hende, og kyssede hendes hals legende. han elskede sit liv lige nu.

''Du er rigtigt dejlig.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 11:37

''Det er lidt svært at få vejret'' Sagde hun, grinede og kyssede ham.
Hun følte ikke rigtig noget glæder eller noget for hun havde ikke nogen følelser.
Inge Matic kunne se sig om, lagde Ksenia på ham.
'' Du er os dejlig min skat'' Sagde hun og kyssede ham.
Men den følelse ikke kunne mærke noget for mærkelig for hende men der var et heller andet der fik hende til at bliver ved ham, pudselig kom Samuel ind på værelset.
''MATIC! Hvad gør du med min luder? Råbte Samuel og gik hen til dem.
Ksenia kiggede på Matic, Ksenia fik sorte øje.
Hun rejste sig op og tog hendes økse, gik hen til ham. Hun bankede ham op af væggen med øksen på halsen af ham.
''Hvis du ikke lader mig at være, skal jeg personlig dræbe dig med den her økse'' Sagde Ksenia og skar ham i halsen med den.
Hun kunne ikke modstå blodet løbe ned af hans halse, hun lade sig læber på hans hals og drak hans blod.
Lige pudselig gik det op for hende hun var farlig for alle andre mennesker selv Matic, Ksenia gav slip på ham og løb, tog sine ting.
''Undskyld men jeg er for farlig til dig.'' Sagde Ksenia og løb sin vej ud af døren.
Hun løb bare i hans skjorte og sit undertøj, Ksenia stoppede ikke langt fra huset ved et træ og sad der men alle sine ting i hånden.
Hun sad og kiggede på hendes pistoler, hun overvejer at bare dræbe sig selv men det var svært for hende at bare gøre det.



______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 11:42

''Tak skat.''

Det sidste ord blev bare sagt uden han tænkte over det. da han så hørte Samuel var han ved at råbe op. han så på ham da Ksenia drak af hans blod, det var den slags han ville ønske hun gjorde ved ham og ikke en anden... han sparkede til Samuel da hun var flygtet...

''Se hvad du har gjort din idiot!!!''

Han sparkede ham hårdt selvom han regnede med at han var død... han sørgede for at smide ham væk fra værelset og gav ham en kniv i hånden så de andre ville tro han havde begået selvmord... Han løb så efter Ksenia...

''Søde, please bliv hos mig?''

Han satte sig roligt ned hos hende og lagde en hånd på hendes ene knæ. Han smilede roligt til hende og kyssede hendes kind. Han ville ikke lade hende gå ikke bare sådan... Han smilede roligt, og tog stille hendes hånd hvor han langsomt trak hendes handsker af...

''Vil gerne mærke din hånd rigtigt i min.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 12:28

Hun hev sin hånd tilbage og tog handsken på igen.
''Du kommer til skade'' Sagde Ksenia.
Hvis han rørte hende ville han kunne mærke de sammen følelser som hun gør og det ville gør han ikke lide.
''Matic, jeg vil ikke se dig lide ligesom dem jeg har rørt ved'' Sagde Ksenia og tog hans hånd.
''Jeg er for farlig for dig'' Sagde Ksenia og kiggede på ham.
Hun var farlig for alle og alle der var rundt om hende, det ville hun altid være.


______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 12:34

''Om jeg kommer til skade eller ej, det betyder ikke noget for mig.''

Han smilede roligt og tog hendes hånd og lukkede begge sine hænder om den og han aede ehndes håndryg blidt. Han ville stadig gerne røre hendes hånd, bare for at vise hende at han ikke ville flygte..

''Jeg er ligeglad, jeg vil være sammen med dig, ikke gem dig for mig, og jeg flygter ikke.''

Han smilede roligt til hende og kyssede hende. Han sad stadig med hendes hånd i sine. Han smilede varmt til hende.

''Jeg kan virkelig lide dig.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 16:00

''Ok hvis du siger du ikke kommer til skade men det gør du'' Sagde Ksenia og tog sin hanske af.
Hun tog fat i hans hånd, det var en sjov følelser at have imod hendes kolde hud. Hun havde ikke holdt en i hånden siden sine forældre døde.
Hun smilet og kiggede på ham, Ksenia kunne mærke hvor hurtig Matic ændrede sit ansigt.
Ksenia gav slip og fik sin evne til at gå væk fra ham.
''Undskyld undskyld'' Råbte hun, pakkede sig sammen ind til træet og gemte sin hænder.
''Jeg kan os godt lide dig men det er ikke sjovt have en der kan slå dig ihjel på få sekunder Sagde Ksenia og kiggede på ham menes hun skjulte sine hænder.
Hun havde bare oplevet dem hun holdt af døde altid når hun var i nærheden og Ksenia beskyldte sig selv for drabet på sine forældre, det kunne hun altid have.





______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum