Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 EmptyIdag kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba13Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba14Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba15 
Jake
Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba13Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba14Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba15 
Sasha
Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba13Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba14Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba15 
Renata
Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba13Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba14Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba15 
Lenore
Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba13Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba14Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba15 
Genevira
Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba13Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba14Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba15 
Celenia
Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba13Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba14Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba15 
Emery
Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba13Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba14Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba15 
Taliia
Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba13Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba14Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba13Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba14Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Home But Not Alone.~Nille~

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Empty Sv: Home But Not Alone.~Nille~

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 19:30

Nille kendte ikke til den smerte at blive kasseret, som sådan. Episoden med Jade havde et plant inde i Nilles minder, og næste gang Nille så Jade, ville hun slå Jade ihjel. Hun gad ikke Jades pis mere. Eller det havde hun aldrig gidet. Nille kiggede på Caroline, og Toby begyndte at trække i Nilles bukseben. Hun strøg ham blot over håret. Toby satte sig ned, og så skiftevis på dem.
"Jeg ville ønske ud aldrig havde følt den smerte han havde forvoldt." Den havde jo mest ramt Caroline. Hvilket Nille var ked af.
"Hvilke bivirkninger?" Nille så spørgende på Caroline. Hun rynkede lidt på panden over at Caroline himlede med øjnene. "Hvad er der?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Empty Sv: Home But Not Alone.~Nille~

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 19:41

Caroline nikkede og trak lidt på skulderen.
"Men den episode var med til at jeg er stærkere idag end nogensinde før." Svarede Caroline med et smil og kiggede på Nille.
"Hvis jeg ber en om at torturer sig selv, og jeg skal trække evnen tilbage. Så er det noglegange som et spejl og evnen vil tvinge mig til det jeg bad den anden om i nogle minutter maks en halv time. Det kommer an på hvad det er, følelser vil bare sætte sig på mig noglegange. Som Nicolas' vrede har, sat sig som en gnist som kan blusse op når min vrede gør." Forklarede Caroline med et skævt smil.
"Ikke noget, det var bare en dum tøs jeg tænkte på."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Empty Sv: Home But Not Alone.~Nille~

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 16:06

Nille smilede svagt. Det var rigtigt. Caroline var stærkere. Nille havde faktisk hørt om en måde at blive stærkere på - når man var dæmon. Selvfølgelig kendte hun også til den måde Sean var blevet stærkere på, men den nægtede hun at fuldføre. Derfor havde hun opsnuset viden omkring en eliksir.
"Det er rigtigt, men næste gang jeg ser ham... Ignorere jeg ham." Sagde hun lavt, og smilede lidt for sig selv.
"Ah... På den måde." Hun nikkede forstående.
Nille hævede et øjnebryn.
"Hvilken dum tøs? Hvad har hun gjort?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Empty Sv: Home But Not Alone.~Nille~

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 15:13

Caroline lænede sig helt tilbage i sofaen, og havde nået at tage en håndfuld snacks med sig. Hun spiste en, og så på Nille.
"Jeg skal virkelig snart give ham den vrede igen, ellers skal jeg lærer at håndtere den. Det ene eller det andet." Svarede hun og spiste endnu en chips. Hun åndede ud.
"En tøs jeg blev sur på engang, som ville have hævn over at jeg fjernede en følelse fra hende. Hendes navn er Julianne, næste gang jeg ser hende så er hun ikke længere til stede blandt os." Caroline lavede en tolkning af det, så Toby ikke ville forstå 100% hvad hun mente med det.
"Hun sov med min Nicolas, det slipper hun ikke af sted med. Hun manipolerede hans hjerne, med hendes evne. Følelser. Så hun ændrede på hans følelser.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Empty Sv: Home But Not Alone.~Nille~

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 13:44

Toby så nysgerrig på de snacks der var, og dernæst spørgende på Nille. Hun nikkede som svar på om Toby måtte tage noget. Toby tog noget snack, og spiste det omhyggeligt så der ikke røg krummer på gulvet. Han så skiftevis på Caroline og Nille.
Nille kiggede på Caroline.
"Jeg ville nu forslå at du giver den tilbage til Nicolas." Sagde Nille og trak på den ene skulder. Nille lyttede roligt med... Mens Toby bare kedede sig lidt, og forstod ikke hvad der blev sagt.
Da Caroline havde fortalt færdigt nikkede Nille.
"Men hvorfor gjorde hun det, altså ændrede hans følelser? Var hun jaloux, eller noget?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Empty Sv: Home But Not Alone.~Nille~

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 14:41

Caroline kiggede på Nille, og hurtigt på Toby imens han ikke kiggede på hende. Caroline nikkede stille, og tænkte lidt over den.
"Ja når jeg så ser ham igen, for har ikke set ham siden jeg fik min opgradering." Svarede Caroline og savnede faktisk at være i hans favn.
"Hun har en evne til at se, styre osv. Med andres følelser.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Empty Sv: Home But Not Alone.~Nille~

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 17:44

Nille kiggede hurtigt på Toby, men hendes øjne hvilede hurtigt på Caroline igen.
"Hvor er han?" Spurgte Nille. Det kunne jo godt være Caroline vidste hvor Nicolas var..
"Lyder ubehageligt. Hvorfor manipulerede hun med Nicolas's?" Spurgte Nille.
Havde det været fordi pigen gerne ville have Nicolas's kærlighed? Eller hvad?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Empty Sv: Home But Not Alone.~Nille~

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 17:56

Caroline turde godt sige det til Nille, selvom hun ikke kunne lide ham.. Så stolede hun på at Nille ikke ville gøre ham noget uden varsel. Eller uden at han gjorde noget.
"Han er hjemme ved ham selv, i Terrovile." Svarede hun stille og nikkede kort.. Caroline åndede ud.
"På grund af mig, jeg havde en tideligere konflikt med hende. Hvor jeg fjernede hendes følelse omsorg.. I mens jeg var varulv, og det gjorde så at hun ville tage hævn. Og da hun kan føle hvem man elsker, ved at se en i øjnene. Og vide alt omkring ens følelser for enkle personer. Så var det ikke så svært for hende at finde den enkle person som jeg elsker." Svarede Caroline og smed en pude for sit hovede. Hun fjernede den igen, og nikkede stille.
"Okay, nok om det. Leah er min ghouls, det vil sige hun var jomfrue da jeg forvandlede hende. Rettere sagt ville jeg enlig redde hendes liv, ikke hjernevaske hende." Caroline kiggede lidt overpå Leah, som bare stod som en statue i hjørnet. Det var Carolines lille vagt, faktisk var Leah jo meget stærkere end man lige troede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Empty Sv: Home But Not Alone.~Nille~

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 13:33

Nille ville kun angribe, eller bare forsvare sig selv, hvis Nicolas angreb hende eller angreb en hun holdte af... Eller hendes leder. Hun havde respekt for Rafael, og kunne ikke finde på at stikke ham i ryggen. Hun vidste ting om ham som ingen andre vidste.
"Terrorville.. Er han sådan en rig... Fyr?" Hun var lige ved at sige idiot, men det ville ikke være så smart. Så Nille havde skyndt sig at sige noget andet.
"Okay... Nederen." Mere kunne Nille ikke sige til det. "Jeg forstår din vrede... JEg ville også have haft lyst til at kværke hende... Hvis det havde været Jacob. Lidt ligesom jeg havde lyst til at kværke Jade." Bare hun havde haft lyst til at slå Jade langsomt ihjel.
"Ah.. Så hun har mistet sin frie vilje?" Nille så spørgende på caroline.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Empty Sv: Home But Not Alone.~Nille~

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 18:23

Caorline rettede sig lidt op.. Og åndede ud.
"Ja han er en rig fyr, men hej. Jeg er selv rig, du sidder faktisk i en virkelig dyr sofa. Jeg bor bare i et af Firewood Village flotteste huse. Fordi mine forældre havde mange penge, og jeg fik dem da de døde." Svarede Caroline og trak lidt på skuldrene.
"Desuden så, er det jo ikke derfor jeg elsker ham." Tilføjede hun stille.
Caroline nikkede lidt til siden med hovedet.
"Ja jeg kværker også Julianne næste gang, hun skal lide.." Caroline holdt en pause. "Hov min morderiske side talte der, men jeg mener det.." Caroline kiggede på Leah..
"Ja.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Empty Sv: Home But Not Alone.~Nille~

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 18:54

Det så ud til at Caroline havde fornemmet at Nille ville have sagt idiot, men så blev lettet over at hun i stedet sagde fyr. Hun kiggede på sofaen hun sad på. Nille var selv rig, men det hang også sammen med hun var censor, og hun havde arvet sin families penge.
"Og så er der mig... Mine dumme forældres penge og min skønne mormors penge gik til mig, og så Rafael der forkæler mig." Hun grinede lavt, og kiggede på Caroline.
"Nej, det ved jeg.. Du elsker ham for den han er." Hun smilede skævt.
Hun lagde hovedet lidt på skrå.
"Caroline..." Nilles stemme var lidt streng. "Du skal stadig passe på. Din morderiske side kan blive for stærk, og tage kontrollen." Nille vidste hvad hun snakkede om.
"Synd. Havde hun familie?" Nille spurgte blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Empty Sv: Home But Not Alone.~Nille~

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 0:26

//out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Empty Sv: Home But Not Alone.~Nille~

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 0:42

//Out ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Home But Not Alone.~Nille~ - Page 2 Empty Sv: Home But Not Alone.~Nille~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum