Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Voteba13Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Voteba14Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Voteba15 
Edgar
Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Voteba13Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Voteba14Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Fre 19 Apr 2013 - 12:58

Han forblev stadig taet paa hende ogsaa selvom han havde trukket sig tilbage, saa havde han fortsat haanden paa hendes laen og kind "jeg kunne lugte det" han boojede sig ned mod hendes hals og tager en dyb indaanding "helt klart engel, med en snert af ondskab over sig" hviskede han og kyssede kort hendes hals
han klukkede blidt, man kunne naesten hoore hvordan hun taenkte saa det knagede hoojt. Bare det at hun aabenbart gik saa meget op hvad han nu gjorde, overraskede ham virkelig "du ved hvad jeg er...kaere lille faldende" hviskede han og trka hende ind til sig "men ikke hvem jeg er, samt mit navn....men giv mig dit navn ogsaa kan du faa et" han trak paa skulderne og smilede skaevt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Fre 19 Apr 2013 - 13:24

Mia undrede sig. Hendes lugt? Kunne han seriøst lugte på hende, hvilken race hun var? Hun havde forestillet sig at han ville have gættet det på andre måde... Som fx. hendes aura, som afspejlede hendes humør. Men den ville nok være lysere end den plejede nu, da hun pludselig havde glemt alle bekymringer og sorger. Eller han kunne have opdaget de to store sår, som var på hver sin side af hendes rygrad.
"Ja, jeg ved godt hvad du er..." Et af hendes sjælne smil gled over hendes læber, og fik hendes ansigt til at fremhæve alle engletræk. Selv hendes rødbrune hår, så ud til at blive mere helligt. Hun vidste han var en eller anden form for dæmon. Men dem viste hun ikke så meget om, da ingen nogensinde havde taget sig sammen til at fortælle hende så meget om de andre racer... Kun om menneskene..
"Mia." Hviskede hun og så på ham. Der var ingen rund til at lyve, hvis ikke det var nødvendigt. Hun kyssede stille hans kind, og så så på ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Fre 19 Apr 2013 - 13:36

han smilede "og ja din aura...den afsloore det hele" han trak paa skulderne, smilede bredt til hende. han stroog hende ned af ryggen, nikkede kort, foor han koorte fingrene igennem hendes haar "jamen det er jo godt" han betragtede hende nooje, ikke fordi han frygtede hende, der skulle meget til at goore ham bange, hvis han overhoved kunne blive bange
hendes navn, saa fint og uskyldigt, fik ham til at haeve oojenbrynet da hun ogsaa kyssede hans kind, dog nikkede han "Dimitri" sagde han kort. han saa ud mod gaden og derefter hende. for at vaere helt aerlig var han ved at kede sig, han vidste ikke hvad han skulle lave, stod englelig bare og stroog hende ned af kinden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Fre 19 Apr 2013 - 14:06

Mia gøs let, mens han strøg hende ned af ryggen. Men det var ikke på grund af hans berøring denne gang, selvom hun elskede det. Men det var koldt. Den øde gyde, da solens stråler ikke rigtig nåede derned. Og hun havde ikke ligefrem tagge tøj på, til at stå i skyggen. Og det havde han heller ikke, for den sags skyld. Og Mia havde meget nemt ved at fryse. Også selvom hendes kropstemperatur var som den var.
"Åh, Dimitri, jeg fryser..." Hun vidste ikke hvrofor hun sagde det, men hun løsnede blidt grebet om ham, vristede sig fra ham, og begyndte med langsomme og elegante skridt at gå mod gaden, hvor de før havde været. Hun håbede på, at han ville følge efter hende, for hun ønskede at se ham igen, ønskede at mærke hans hænder. Men det skulle være et andet sted så. Et sted med mere varme, men hvor folk heller ikke kunne stå og overglo på dem. Det havde hun det ikke så godt med. Så hellere være lille og usynlig. Hun så op mod himlen, og rodede lidt op i det røde hår, da hun kom ud i solens milde lys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 16:14

Han klukkede over hendes måde at gyse ganske let, så svagt og alligevel så blidt, dog var der noget der sagde ham et stedet også var for koldt til hende...da hun sikkert ikke var vant til denne form for kulde, sikkert var hun mere vant til at være hjemme i de varme og vante omgivelser, ikke som ham der stort set kunne gå rundt i intet ude i kulden.
Hendes svage udtalelse om hun frøs, fik ham straks til at give slip på hende, da hun vred sig lød og gav slip på ham, stille fulgte han hende med øjnene, valgte til sidst med stort set lydløse skridt at følge hende, før han lagde armene om hende da hun stoppede ude i solen.
Han lagde begge arme rundt om hendes mave, strøg hende rundt på den flade mave, før han kyssede hendes skulder og derefter op langs halsen "hvor har du lyst til at tage hen" hviskede han i hendes øre. På en eller anden overraskende måde, havde det lykkedes hende at fange hans fulde opmærksomhed, han fandt hende fuldkommen interessant og stod nu med armene om hende, strøg fingrene op og ned af hendes arme

//jeg undskylder for det sene svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 16:34

Pludselig mærkede hun kolde arme om sin mave, men hun blev ikke forskrækket, som hun ellers ville blive, hvis der pludselig kom nogen, og holdte om hende. Men hun vidste med det samme at det var ham, og at han ikke ville hende noget ondt... Det kunne man mærke på hans bevægelser. De var bløde, men kolde pga. hans kropstemperatur. Men mens han jærtegnene hendes arme , skuldre og hals, smilede hun for sig selv. Ét af hendes ægte, sjældne smil. Dem hun kun lod spille over hendes fyldige læber, når hun følte sig godt til pas, og lykkelig på samme tid. Og det gjorde hun på en eller anden måde, nu.
"Jeg vil være det, hvor du er, kære.."Hviskede hun charmerende, og lod ham røre så meget ved hende som han følte for. Hun havde ikke det mindste imod det... Hun lod den ene hånd, den venstre, glide ned af hans talje og ned på siden af hans lår. Han skulle ikke tro, hun ikke kunne lide ham, for hendes hjerte galoperede afsted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 16:50

Han smilede skævt, kyssede hende fortsat op af halsen "så det vil du" hviskede han i hendes øre, ramte hendes hals med hans iskolde ånde, lod den næsten kilde hende op og ned af den fine blege hals. Drillende lod han de kolde fingre glide ind under hendes bluse, op langs hendes mave "hvad med at tage hjem til mig" spurte han blidt i hendes øre, dog med en fræk undertone.
Han gispede svagt da hendes hånd glide ned af hans lår og lod den ligge der, det var ikke hver dag han direkte lod folk røre ved ham...det var ikke en ting han kørte efter, på trods af at det var sådan en uskyldig berøring, lod han hånden glide stille, pirrende ned af hendes arm og flette sig ind i hendes fingre, før han flyttede den og lagde den mod hendes eget lår.

//ingen krea...sorry

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 13:39

//det er okay, søde//

Mia gøs let, da han igen, lagde sine kolde hænder ind på hende mave. Det var rart, at han rørte ved hende, selvom hun var lidt nervøs for hans reaktion, hvis hun virkede en smule nervøs. Gade vide, hvordan mon han ville tolke det? For det var jo ikke fordi hun ikke havde lyst til at være hans, men hun havde bare aldrig været så tæt på en person før. Var aldrig blevet inviteret hjem til en anden... Ihvertfald ikke sådan for alvor.. Og kun ved højtider eller festlige anledninger... Og det endte altid i en akavet situation, for begge parter. Mest for den modsatte.
"Jeg er hvor du er.." Svarede hun med en svag hvisken, og overvejede en enkelt gang, hvordan dette mon ville ende. Ikke godt, det var sikkert. Men hvad så? Så havde hun fået den oplevelse med, og det var vel det, så... Der var ikke rigtig så meget at gøre ved det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Ons 15 Maj 2013 - 17:04

Han nikkede "så du er hvor jeg er" hviskede han forførende i hendes øre, lod sine kolde læber glide ned over hendes hals, mens han trykkede hende mod sig. Med et, uden nogen form for advarsel lagde han en hånd mod hendes ryg, den anden under hendes knæ, hvor på han løftede hende op, som varede hun ingenting.
Han smilede skævt ned til hende, før han bøjede sig ned og trykkede sine læber kort mod hendes, efter det blide kys, rettede han sig op, med hende i sine arme begyndte han bare at gå mod det der skulle være hans hjem.
Han gik både hurtigt, men også sådan et hun knap ville føle bevægelserne, mens han trykkede hende mod sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Tors 16 Maj 2013 - 8:22

Mia kvalte forskrækket et skrig, da Dimitri pludselig løftede hende, efter forførende, at have rørt ved hendes hals. Hun var ikke vant til at folk bar hende, så det kom som et mindre chok for hende, og hun skulle lige til at bede ham om at sætte ende ned igen, men så slog det hende, at det ville virke som et afslag på det de var på vej til nu. Og de havde hun ikke ligefrem lyst til. Selvom hun ikke ville indrømme det, var det her hendes første rigtige flirt. Den første hun rent faktisk følte noget for. Det vendte sig konstant i hendes mave, og tankerne snurrede i hovedet på hende, men alligevel smilede hun svagt til ham, og kyssede blidt hans hals, mens han bar hende ned gennem gaden. Hvad havde hun egentlig gang i? Troede hun virkelig at hun kunne opnå noget med ham..? Hvad så han dog i hende? Hun var jo bare en lille, svag engel, som ikke engang va en engel længere... Hvorimod han både var smuk og forførende. Hvad havde hun dog forventet? Hun løftede hovedet, også på ham med de lysende, grønne øjne.
"Hvorfor mig..?" Hendes stemme var ikke andet end en hvisken, men hun vidste at han kunne høre hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Lør 18 Maj 2013 - 16:17

Han klukkede da hun kyssede hans hals, hævede øjenbrynet af hende og smilede drillende ned til hende, dog fik hendes spørgsmål ham til at stoppe ham og hæve øjenbrynet yderligere "hvorfor...jeg ved ikke hvorfor, skal jeg have nogen grund, du er smuk og sjov" sagde han kort og fortsatte med at gå, denne gang spændte han dog i kæben, så ikke ned mod hende, han brød sig virkelig ikke om at blive udspurt, for hvorfor havde han valgt hende...det var vel et godt spørgsmål han ikke kendte svaret på.
Han sukkede og stoppede foran døren til et stort og smukt hus, så ned på hende og hævede øjenbrynet af hende, for han vidste ikke helt om han skulle føle sig sikker med hende, for hvad skete der, hun gik fra at de havde det sjovt til at blive usikker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Søn 19 Maj 2013 - 13:54

Mia nikkede blot til Dimitris svar på hendes spørgsmål, men indeni glødede hun af smigr og nysgerrighed. Men hun kunne godt mærke at hun ikke skulle stille flere spørgsmål, så hun lod være. Hun kendte selv føelsen af, at man ikke havde lyst til et krydsforhør, og hun ville heller end gerne holde sig gode venner med ham, for at beholde sin sjæl. Hun lagde armen om halsen på ham, og hovedet på hans skulder, mens han gik ned af vejen med hende. Hun var aldrig blevet kaldet sjov før. Kun smuk, køn og alt sådan noget, udseendsmæssigt, men aldrig sjov. Heller ikke sød, eller venlig, men det havde hun nok heller ikke forventet. Hun var ikke den der blød-sødne type, der rendte rundt og lavede gode gerninger for folk hun ikke kendte, og aldrig ville komme til at kende. Kun folk hun kunne lide, kunne hun finde på at gøre noget for.
Dimitri stoppede pludselig op, og Mia blev revet ud af sin tankegang. De var stoppet foran døren til at stort, smukt hus med prægtige døre og vinduer. Var det virkelig her han boede? Ihhh, hvor ville hun gerne bo her, sammen med ham!
"Hvad venter du på?" Hørte hun til sin egen forbløffelse, sig selv sige. Men der var noget forandret. Noget nyt. Hun lo.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Lør 8 Jun 2013 - 11:58

Han gav hende et hurtigt kys, før han åbnede døren og trådte ind i den kæmpe villa han ejede, der var højt til loftet, bare smukt med sjældende malerier der dækkede væggene, det var klassisk og et sted passede mange af tingene bare ikke til en som ham...eller hvad han så ud til at være som. Han tog hendes hånd i sin, trak hende med sig ind, før han lukkede døren bag hende "jeg ventede skam ikke på noget" hviskede han og strøg hende ned af kinden, i det sekund han rørte ved hende brugte han sine evner og smilede blot bredt til hende, som om han intet gjorde "hvad så nu" spurte han stille

//ingen krea sorry

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Lør 8 Jun 2013 - 16:48

Mia så på ham. Han gjorde et eller andet, sindssygt ved hende! Hun plejede ikke bare sådan at le, uden at der var ingen speciel grund til det. Men sammen med ham, fløj tiden bare afsted, og hun følte sig helt rundt på gulvet, trods det faktum, at hun kun lige havde mødt ham, får nogle minutter siden. Hvorfor var ham så forførende og farlig på samme tid? Som om der var et eller andet galt med ham. Han passede slet ikke til husets møblering. Men det gjorde ikke noget. Ikke spor. Alt det mystiske og farlige, samt det forførende fik hende til at føle sig værdsat, selvom hun inderst inde godt vidste, at han aldrig ville være nok il at dække hans behov. Han var en dæmon. Han fortjente bedre end en falden engel. Han havde så meget, og hun, så lidt. De ville aldrig få det til at fungere. Men alligevel håbede hun. Håbede på at et mirakel ville finde sted, og at han ville finde hendes spændende nok....
"Må jeg ikk se din frimærkesamling...?" Hviskede hun forførende, og bed ham blidt i hagen, efter han havde strøget hendes kind blidt. Lige nu, var hun klar på alt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 20:44

Han løftede hende hurtigt op, så hun havde benene om hans liv og han armene om hende, han kyssede hende op af halsen "frimærkesamling...den tror jeg ikke jeg har hørt før...så hvad skal det forstås som" spurte han stille og kyssede hende blidt. Han forstod ikke hele det med at skulle se en frimærkesamling, var det et eller andet dækord for noget? eller var det bare noget han virkelig ikke havde forstand på?. Han lagde hende på den nærmeste sofa og lagde sig over hende, kyssede hende hen af halsen, slikkede hende op mod kæben og smilede svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 21:02

Mia lo blidt af ham, og slyngede benene om hans hofter, så hun kunne blive siddende der, mens de mildt kærtegnets hinanden. Kendte han ikke hentydningen, at tage hjem til en, og se personens frimærkesamling? Det var da den ultimative scorereplik. Selvom den var virkelig dårlig, kendte de fleste den, så de fleste vidste hvad man hentydede til, når man sagde sådan...
"Åh, Dimitri... For fa'en da..." Han smed hende ned på sofaenen mens hun lo hun, kyssede han på siden af halsen, og hun førte hendes hånd op under trøjen på ham. Han slukkede hende på kinden, hvorefter hun trak hovedet tilbage, for at se på ham med de skinnende blå øjne, og holdte hans blik fast. Hvorfor han havde valgt hende, vidste han stadig ikke, men det fik et behov for opmærksomhed, tanket op.
"Frimærkesamling... En talemåde..." Hendes vejrtrækning var tung mens hun smilede forførende, og førte hendes hånd, først helt op til nakken, og så helt ned til buksekanten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 21:17

Han sukkede da hun havde hånden inde under hans trøje, dog så han hende dybt i øjnene, strøg hende ned af kinden "en talemåde, jeg tror jeg er for gammel til den slags ting, jeg har aldrig rigtig forstået helt hvad der er med de scorereplikker, jeg klarer mig fint uden" han smilede skævt og kyssede hende fra panden og ned mod hendes læber. Da hun førte sin hånd fra hans nakken ned til hans buksekanten, trak han sin t-shirt af og smed den hen af gulvet. Han trak op i hendes bluse, kyssede hende fra halsen og ned af halsen, han kyssede hende ned mellem hendes bryster og hen over maven "mhh sikke en fin mave du har" hviskede han mod den bare mave, mens han lod fingrene glide op af hendes side:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 21:57

//Undskyld stavefejl! Er på fra mobil!  Smile//

Han hev sin egen trøje af, og smed den hen under sofabordet.  Han lå nu i bar mave, og hans tatoveringer og pircinger i brystvorterne blev atter synlige. Men det rørte hende ikke. Hun synes både det var charmerende og frækt. I det hele taget var han bare fræk og forførende i sig selv... sådan havde hun aldrig oplevet et andet menneske før. Hun havde aldrig haft en kæreste eller en affære, og havde aldrig været i seng med nogen før. Så dette var for alvor nyt for hende. Alligevel følte hun sig klar. Lige nu, lige her, sammen med ham...
"Ja, det klarer du jo uden problemer..!" Smilede hun charmerende, og bredte sin bløde og varmende aura ud i den fine stue, mens han kyssede hendes mave og komplimerede den. Hun havde aldrig tænkt over at hendes mave var god,men det var nok efter al den løben i skoven...
Hun havde stadig benene omkring hans hofter, og svang sig op at side, på lårerne af ham mens hun heftigt kærtegnede hans læber med tungen. Hendes hænder gled langsomt ned mod hans bukser, som hun begyndte at knappe op..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 22:10

//kender følelsen alt for godt

Han blinkede drillende nede fra hendes mave "jeg er bare god" sagde han og kyssede hende op af maven igen og op mod hendes læber. Han sukkede svagt mod hendes læber, fangede hendes tunge mellem sine læber, pirrende lod han sin tunge glide hen over den, trykkede sig mod hende. Samtidig med at hun prøvede at åbne hans bukser, trak han hendes bluse af, gik også godt i gang med at åbne hendes bukser. Det var ingen hemmelighed at han havde haft sex....mange gange, men denne gang var anderledes, det var for det første hjemme hos ham selv, han havde tænkt på hun rent faktisk skulle overleve også var hun anderledes end alle andre han nogensinde havde været sammen med, faktisk var hun i hans øjne perfekt....og kun perfekt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 22:47

Mia kunne pludselig mærke hans ru tunge glide mod hendes, og en kildrende fornemmelse bredte sig i maven. Han var ikke ligesom alle de andre mænd, der var så klamme og nemme at forføre... nej, ham her var noget helt særligt... Han var speciel! Og så havde han alt hvad hun overhoved havde brug for. En fyr der kunne beskytte hende når hun var bange, men også en der kunne forføre hende og lege med hende, , når hun havde brug for det.  Sådanne mænd skulle man lede meget længe efter...
"Nej, du er på fantastisk!" mumlede hun og mærkede Hvordan han begyndte at tage blusen af hende og knappe hendes bukser op. Hvad var det dog hun gik ind til, lige nu? Hvorfor lod hun ham gøre det, når hun ikke var sikker på hans følelser for hende? Hun elskede ham, indså hun pludselig, men han var en dæmon. .Han var vandt til at udsendet tiltrak andre, så hvorfor skulle hun betyde noget for ham..?
"Skat.. jeg har aldrig gjort det her før..." hviskede hun stille mod hans øre, da hun havde sluppet hans tunge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 22:59

Han smilede bredt "og du min kære er Afrodite, en gudinde...smuk som Selene" sagde han alt i mens han kyssede hende op af halsen, at han sagde de ting var en stor ting, han plejede normalt ikke at sige sådan noget til folk, det var bare sex og død. Han gik i seng med dem og dræbte dem bagefter, men hende her skulle under ingen omstændigheder dø...ja de skulle til at have sex, men han ville aldrig dræbe hende. Han kunne faktisk godt lide hende....nej han var direkte forelsket i hende, tiltrukket af hende som bare pokker.
Da hun med et sagde hun var jomfrue, kyssede han hende blidt "jeg skal nok være blid" hviskede han og forsigtigt trak han hendes bukser ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 23:12

"Åh, skat altså!" stønnede hun svagt, da han udtrykte sine følelser i gamle navne og sagnheltinder. Hvor var han dog vidunderlig og poetisk! Mia blev helt blød i knæene og hvis det ikke var fordi hun allerede sad ned, ville hun i hver fald gøre det efter hans flotte ord om hendes udseende.
Hun lagde begge hænder om hans hoved, en på hver kind, og kyssede ham inderligt og heftigt på munden. Han ville være blid for hendes skyld og det betød så uendeligt meget for mig hende at hun nu var sikker på, at han følte nogenlunde det samme som hun, selvom det var tydeligt at dette ikke var hans første gang. Hans bevægelser var vante da han hev hendes bukser ned, men hun var ligeglad. Hun hjalp ham bare en smule med at få dem helt af, så de kunne slutte sig til de to bluser under sofabordet. Hun var nu kun iført undertøj, mens han havde hele sin underbeklædning i behold.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 23:23

Han smilede, men denne gang var det et helt andet form for smil, denne gang mere... Fuld af følelser...mere fra hjertet kunne man da sige, for han ville aldrig udnytte hende, nok var han en dæmon og en af den slags som levede af sex, men han ville aldrig gøre hende noget...aldrig nogensinde. Han gengældte hendes heftige og inderlige kys, gjorde det selv mere ivrigt og endda grådigt. Han trykkede sig mod hende, bar hende hurtigt op og gik op mod et værelse, med en giga stor himmel seng. Værelset var stort, havde mørke skabe hen af bagvæggen, derudover var der et stort spejl, stol og bord. Han lagde hende på sengen, lagde sig igen over hende, dog ikke over hende. For han startede nede ved hendes fod, hvor han kyssede hende fra foden og op af benet til hendes hofte, derefter til hendes mave og videre op til han lå mellem hendes ben og kyssede hendes læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 23:39

Dimitri kyssede hende igen, mere end hun havde forventet og til hendes store overraskelse, tog han om hende, og løftede hende op fra den komfortable sofa, for at bære hende ind i et andet, og meget smukkere værelse. det var nok også en meget klog idé, hvis der nu var nogen der skulle komme forbi, udenfor stuens vindue.  Hun havde ikke ligefrem lyst til at vise sin nøgne krop frem for alle andre. Det var trods alt midt på dagen, så at nogen gik sig en lille tur i byen var der ikke noget mærkeligt i...
Han lagde hende blidt ned på den enorme himmelseng, og begyndte at kysse hende fra fod til hofte. For ikke at ligge total stille og ikke vide hvad hun skulle lave, tog hun vant sin bh af, og lagde den ned på jorden. Han begyndte at kysse hendes læber, og en ukendt kildrende fornemmelse gled ned af ryggen på hende, og fik de små hår på armene til at rejse sig. For at dække over den pludselig kuldegysning, lod hun som om at hun frøs, og trak dynen der lå ved hendes side, hen over dem begge...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX - Page 2 Empty Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 23:48

Han så ned af hende da hun med et tog sin bg af, smilet blev mere skævt og hans smilehuller dukkede op, om de gjorde ham smukkere eller ej, vidste han ikke for der var folk der mente de gjorde ham direkte skræmmende også andre der mente modsat. Han trak sine bukser af, smed bukserne hen af gulvet, så han lå med sit nøgne bryst over hendes kun iført sine mørke boxershorts. Han lod sine fingre danse ned af hendes krop og kyssede hendes pande "hvor er du smuk...helt perfekt" hviskede han og kyssede hende igen. I hans øjne var hun så perfekt som man kunne blive, plus hun så ud til intet at have imod hans tatoveringer, samt hans to piercinger, hvilket i sin forstand var en god ting

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum