Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
needs you - Kukiu - Page 2 EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
needs you - Kukiu - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
needs you - Kukiu - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
needs you - Kukiu - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
needs you - Kukiu - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
needs you - Kukiu - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
needs you - Kukiu - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
needs you - Kukiu - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
needs you - Kukiu - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
needs you - Kukiu - Page 2 Voteba13needs you - Kukiu - Page 2 Voteba14needs you - Kukiu - Page 2 Voteba15 
Genevira
needs you - Kukiu - Page 2 Voteba13needs you - Kukiu - Page 2 Voteba14needs you - Kukiu - Page 2 Voteba15 
Lori
needs you - Kukiu - Page 2 Voteba13needs you - Kukiu - Page 2 Voteba14needs you - Kukiu - Page 2 Voteba15 
Edgar
needs you - Kukiu - Page 2 Voteba13needs you - Kukiu - Page 2 Voteba14needs you - Kukiu - Page 2 Voteba15 
Valentine
needs you - Kukiu - Page 2 Voteba13needs you - Kukiu - Page 2 Voteba14needs you - Kukiu - Page 2 Voteba15 
Abigail
needs you - Kukiu - Page 2 Voteba13needs you - Kukiu - Page 2 Voteba14needs you - Kukiu - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164690 indlæg i 8727 emner

needs you - Kukiu

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

needs you - Kukiu - Page 2 Empty Sv: needs you - Kukiu

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 18:53

Kukiu så lidt bange på Eliza og nikkede og sagde med en rolig stemme, "Kære Eliza tror du ikke jeg allerede har fået en smerte som ingen andre har prøvet?" han så¨med store øjne på hende og tog let hendes hånd "Eliza hvis jeg bliver vampyr forsvinder min ulv så?" Kukiu var nogen gange glad for sin ulv og han ville ikke miste dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

needs you - Kukiu - Page 2 Empty Sv: needs you - Kukiu

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 21:48

eliza så ned, hun vidste det ikke men efter hvad hendes søster havde sagt, ''ja kuki'' sagde hun og så ned hun ville ikke miste dem man hun elsker så forbanede højt som hun elsker ham, hun elskede ham jo bange,,,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

needs you - Kukiu - Page 2 Empty Sv: needs you - Kukiu

Indlæg af Gæst Søn 4 Aug 2013 - 11:41

Kukiu så ned han ville ikke miste sin ulv, det var jo hans anden halv dele, hvis vil forsvinder ville han ikke længer være varulv, men han villle heller ikke miste Eliza, han viste ikke hvad han skulle gøre, "Men jeg kan bare ikke efterlade min anden halv dele, ulven er jo en dele af mig han er min familie" han så ned hvad skulle han gøre, hvad ville Zann ikke isge til at ikke længer er en varulv, var det ikke dte han havde sagt han havde brug for og han ville ikke svigte Zann, men Eliza viste intet om Zann måske skulle hun svart få alt afvide om ham, meget snart.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

needs you - Kukiu - Page 2 Empty Sv: needs you - Kukiu

Indlæg af Gæst Fre 23 Aug 2013 - 14:55

eliza så ned, hun så ned i jorden hun ville miste kukiu på et tidspunkt og det ville hun aldrig kunne komme over, hun så ned og lagde armene om ham ''jeg elsker dig... men jeg er bange for at miste dig'' hviskede hun kærligt og slapper af og tog om ham ''du vælger selv naturligvis jeg vil ikke tvinge dig til det'' sagde hun kærlit og kysser ham på munden...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

needs you - Kukiu - Page 2 Empty Sv: needs you - Kukiu

Indlæg af Gæst Man 16 Sep 2013 - 17:05

Kukiu viste godt at en dag ville han ikke lnger være hos hende, og det såret hende selvfølelig ville hangerne være sammen med hende i den tid hn nu havde, men han kunne ikke bare give af kald på sin ulv, det var jo ne dele af ham, og Zann havde brug for ham, "Eliza jeg elsker også dig og det skal du hsuke, og du mister mig ikke" han kysede hendepå panden og så ned på hende, "Eleixa jeg ved du aldrig nogen sine ville tvinge mig til noget jeg ikke ville"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

needs you - Kukiu - Page 2 Empty Sv: needs you - Kukiu

Indlæg af Gæst Søn 22 Sep 2013 - 22:46

hun tog om ham og lagde ham ned og holdte ham fast og kysser ham på munden ''jeg ville ønske jeg ikke var vampyr men varulv i stede'' hviskede hun og holde rom ham og nusser ham i hårede, *jeg elsker dig forfærdelig meget kuki* tænkte hun grædende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

needs you - Kukiu - Page 2 Empty Sv: needs you - Kukiu

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum