Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba13my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba14my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba15 
Jake
my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba13my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba14my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba15 
Sasha
my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba13my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba14my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba15 
Renata
my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba13my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba14my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba15 
Lenore
my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba13my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba14my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba15 
Genevira
my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba13my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba14my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba15 
Celenia
my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba13my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba14my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba15 
Marcus
my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba13my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba14my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba13my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba14my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba15 
Emery
my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba13my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba14my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

my home, my life, stay away werwwolf //Aleera//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Empty Sv: my home, my life, stay away werwwolf //Aleera//

Indlæg af Gæst Søn 2 Jun 2013 - 11:41

Aleera tog imod denne bog. Gad vide om hvor hun har, sådan en bog fra. Men det kan egentlig være ligegyldig. Aleera satte sig ned og åbnede bogen og læste i bogen fra start til slut. Aleera glemte alt om Shifty et lille øjeblik. Det var en meget interessant bog. Men det bogen indholdte mindede meget om nogle de godnathistorier, som Aleera's mor læste op. Det havde Aleera fuldstændig glemt. Den bog kom med nogle gode minder.

"Må jeg beholde bogen. Og tror du virkelig, at jeg er en af dem??" spurgte Aleera. Hun er nysgerrig. Aleera har altid troet det var historier og ikke virkelighed. Troet det var en myte. Man kan snart have troet at de levede i hemmelighed for verdenen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Empty Sv: my home, my life, stay away werwwolf //Aleera//

Indlæg af Gæst Søn 2 Jun 2013 - 11:51

"ja bare behold den" sagde Shifty og sendte pigen et blidt smil, "altså dine sår heler utrolig hurtig, du er mere aggressiv end du plejer" så det vil jeg næsten gætte på at du er" sagde hun stille..
Shifty forholdete sig stille og rolig, hun kiggede på sit ur og så at klokken var ved at være mange..
havde de virkelig brugt så lang tid på at finde ud af hun virkelig er varulv.. men hvad skulle hun stille op med pigen, et sted minede hun om Shifty, og så alligevel ikke..
Shifty tog et kig på pigens tøj "når ja jeg fik aldrig af vide hvad du hed" sagde hun stille og kiggede på det våde ødelagte tøj hun havde på "skal du låne noget tøj" spurgte kort inden hun kom i tanke om at hun stadig sad med sin gennemblødte hætte trøje på "jeg skal alligevel op og have noget andet på" sagde hun med et lille kækt grin..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Empty Sv: my home, my life, stay away werwwolf //Aleera//

Indlæg af Gæst Søn 2 Jun 2013 - 12:01

"Oh yeah Jeg hedder Aleera og det kunne være dejligt med noget tørt tøj" sagde Aleera med et smil på læben. Et smil der i langt tid har været væk. "øh må jeg egentlig gerne sove her indenfor? spurgte Aleera meget nervøst. Det var svært at få det sagt.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Empty Sv: my home, my life, stay away werwwolf //Aleera//

Indlæg af Gæst Søn 2 Jun 2013 - 12:06

Shifty gik hen mod trappen og skulle til at gå op af den "øh jo det må du gerne, der er et værelse lidt længer nede af gangen" sagde Shifty stille og smilte "jeg kommer om lidt" sagde hun hurtigt og gik op af trappen..
Lidt efter kom hun ned med en bunke tøj til Aleera "her prøv det" sagde hun stadig med det samme blide smil "er du sulten" spurgte hun mens hun smuttede ud i den lille men hyggelige køkken..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Empty Sv: my home, my life, stay away werwwolf //Aleera//

Indlæg af Gæst Søn 2 Jun 2013 - 20:43

"Mange tak for det" sagde Aleera blidt. Det var ved at være lang tid siden Aleera har snakket med nogen. Aleera prøvede det tøj hun havde på. Det var dejligt at få noget rent tøj, som man ikke har gået i en hel måned i. Shifty virkede så rar. Hun gav mig en særlig varme, som jeg har savnet.

"Jeg vil meget gerne have noget mad! Jeg håber virkelig ikke jeg forlanger for meget" sagde Aleera beskedent. "Hvad har du på menuen?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Empty Sv: my home, my life, stay away werwwolf //Aleera//

Indlæg af Gæst Søn 2 Jun 2013 - 20:58

"det var så lidt" sagde hun til Aleera, Shifty var tit rolig og meget smilende blandt personer hun havde det godt med, Aleera var en af dem..
Hun gik ud i køkkenet og kiggede hvad hun havde i huset, der var ikke det store udvalg, men der var da noget..
"det skal du ikke tænke på" sagde hun kækt men hun kiggede "hvad vil du have?" spurgte hun.
Shifty havde fundet nogle forskellige grønsager og lidt kød, alt sammen hendes mad..
Da Nggung ikke spiste noget af det, var det lille køkken lavet kun til hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Empty Sv: my home, my life, stay away werwwolf //Aleera//

Indlæg af Gæst Ons 12 Jun 2013 - 10:09

Aleera tog kødet ud af Shifty hænder. Hun tænkte slet ikke på hvordan hun opførte sig. Aleera satte sig hen i en mørk hjørne i huset. Hun ved at Shifty har prøvet at hjælpe hende til at forstå hun er en varulv. Og ulven i Aleera havde overtaget viljen med det kød at Aleera kunne æde det rå. Sådan en rå stykke kød smagte nu godt nok, men smagen var meget anderledes end det Aleera var vant til.
Før hun blev til varulv, der syntes Aleera at blod havde en smag af jern. Nu var det helt anderledes.
"Hvor lang tid har du været i denne skov?" spurgte Aleera meget koldt. Aleera kiggede ned mellem hendes ben. Tankerne de fløj igennem i hendes, så hun trængte til at slappe lidt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Empty Sv: my home, my life, stay away werwwolf //Aleera//

Indlæg af Gæst Ons 12 Jun 2013 - 11:35

Shifty blev lidt overrasket, over Aleera tog kødet ud af hendes hænder, men det kom ikke helt bag på hende..
Nogle varulve kunne være ret glubske når det galte kød, Shifty lænede sig op af vægen, og lagde armene på kors, mens hun smilte skævt til Aleera.
"jeg har levet i denne skov hele mit liv, men ikke boet her ude i mere end et par år" sagde hun roligt men stadig med det skæve smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Empty Sv: my home, my life, stay away werwwolf //Aleera//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 19:18

Aleera var overrasket over at hun har boet herude. Det måtte være ret ensomt, men selvfølgelig har hun sine venner, men alligevel. "hvad synes du jeg skal gøre? Jeg føler mig så fortabt. Alle dem jeg kendte er nu døde. Hvor skal jeg starte?" Aleera sagde det som et uskyldigt spørgsmål. Fordi hvor skulle hun starte. Det eneste hun vidste var at hun er i en eller andet klosterlignende hus og er vildt bange for, det der skal til at ske eller hvad der kommer til at ske. 
*Gad vide om ulve endelig kan klare sig alene???* tænkte Aleera og gyste nærmest med tanken, men vidste ikke helt hvorfor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Empty Sv: my home, my life, stay away werwwolf //Aleera//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 19:44

Shifty lagde hovedet på skrå og tænkte lidt over Aleera's spørgsmål "altså jeg ville nok overnatte her, få læst lidt i bogen, og finde mere ud af dig selv, og spørge mig om hjælp hvis du mangler det, og ikke alle du kender er døde, du kender jo mig" sagde hun først roligt men det blev mere til en kæk tone.
Shifty havde selv været trænet ved en anden race, hun har lært meget af ham, så hun ville gerne tage en anden race under sig, hvis det var nødvendigt, hun ville dog helst træne et væsen som varulve eller en ung shapeshifter som hende selv..
Hun smilte skævt til Aleera endnu "men husk du er meget velkommen her" sagde hun stille til hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Empty Sv: my home, my life, stay away werwwolf //Aleera//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 22:51

"Ja, men jeg har næsten kun lige mødt dig. Og så godt kender jeg dig heller ikke, men dog føler jeg mig tryg her hos dig. Og det glæder mig, at jeg velkommen" sagde Aleera med et smil på læben. Aleera følte en speciel varme i kroppen. Den er dejlig. Følelsen af tryghed. 
"Jeg havde ikke forventet at finde nogen som dig i denne skov, men jeg er glad for det" sagde Aleera. Aleera var blevet færdig med at spise det stykke kød hun fik. Den var saftig og lækker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Empty Sv: my home, my life, stay away werwwolf //Aleera//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 23:27

Hun kiggede på hende med et kærligt smil på læben, "alle mine venner er velkommen, og så længe at fremmede ikke bider mig først, så skal jeg nok prøve at styre mig selv" sagde hun kækt til Aleera.
Da Aleera var færdig med at spise, kom Shifty selv i tanke om at der ikke var særlig meget mad tilbage, det gik nok for Shifty et par dage, men hvis Aleera også blev, skulle hun nok hente noget mere mad til dem begge..
Shifty gik ud mod gangen, ned for enden, hvor der var nogle værelser, hun åbnede en af dørene, hvor en seng stod inde, hun havde altid plads til gæster i sit hjem, "hvis du vil blive et par dage, så er der altid et værelse klar til dig" sagde hun smilende til hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Empty Sv: my home, my life, stay away werwwolf //Aleera//

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 9:26

Aleera er glad for at hun måtte blive her i denne klosterlignende hus, men der er så meget andet der skal læres endnu. Der er så meget der skal udforskes og finde alle mulige ting. Da Shifty gik kunne Aleera høre hendes fodtrin blive svagere og svagere. Til sidst var der piv stille i denne lille rum. Aleera kunne høre alt omkring sig. 
Aleera ventede på Shifty kom tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Empty Sv: my home, my life, stay away werwwolf //Aleera//

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 20:15

Shifty gik lige så stille tilbage til Aleera, hun kiggede på hende, med et lille blidt smil på læben, "noget du har lyst til at lave? eller vil du bare læse lidt i bogen?" sagde hun lidt drilsk, "jeg skal også ned og hente lidt mad hjem, og tænkte om du ville med" Selvfølgelig kunne Shifty godt bare selv gå ned og hente mad, men det kunne være ret hyggeligt at have Aleera med, ellers kunne hun bare hente noget i løbet af imorgen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Empty Sv: my home, my life, stay away werwwolf //Aleera//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Jul 2013 - 11:42

Aleera kiggede lige så stille op på Shifty og tænkte meget over på det hun spurgte. Inderst inde ville hun det gerne, men der er stadig tvivlen. Men Aleera tog chancen.
"Jeg vil gerne med dig" sagde Aleera og kiggede på Shifty. Aleera havde nemlig læst nok af bogen, så det var ikke nødvendigt at læse mere lige nu, selvom den var meget spændende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Empty Sv: my home, my life, stay away werwwolf //Aleera//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Jul 2013 - 13:35

Shifty's smil voksede, "skønt" sagde hun kækt, hun gik hen i et skab og fandt en kurv, til at tage mad i.
Hun kiggede kort ud af et vindue, regnen var holdt op, så var luften let, selvom der ikke var så mørkt, trods at klokken var ved at være mange.
Shifty gik hen og tog en anden hætte trøje på, hun kunne ikke lide at blive genkendt af nogle fra hendes fortid, så derfor skjulte hun tit sit ansigt når hun skulle nogle steder hen..
Hun kiggede hurtigt på Aleera og smilte, mens hun åbnede døren og gik ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my home, my life, stay away werwwolf //Aleera// - Page 2 Empty Sv: my home, my life, stay away werwwolf //Aleera//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum