Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
New in the Town //BigBaloo// EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
New in the Town //BigBaloo// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
New in the Town //BigBaloo// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
New in the Town //BigBaloo// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
New in the Town //BigBaloo// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
New in the Town //BigBaloo// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
New in the Town //BigBaloo// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
New in the Town //BigBaloo// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
New in the Town //BigBaloo// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
New in the Town //BigBaloo// Voteba13New in the Town //BigBaloo// Voteba14New in the Town //BigBaloo// Voteba15 
Jake
New in the Town //BigBaloo// Voteba13New in the Town //BigBaloo// Voteba14New in the Town //BigBaloo// Voteba15 
Sasha
New in the Town //BigBaloo// Voteba13New in the Town //BigBaloo// Voteba14New in the Town //BigBaloo// Voteba15 
Renata
New in the Town //BigBaloo// Voteba13New in the Town //BigBaloo// Voteba14New in the Town //BigBaloo// Voteba15 
Celenia
New in the Town //BigBaloo// Voteba13New in the Town //BigBaloo// Voteba14New in the Town //BigBaloo// Voteba15 
Lenore
New in the Town //BigBaloo// Voteba13New in the Town //BigBaloo// Voteba14New in the Town //BigBaloo// Voteba15 
Genevira
New in the Town //BigBaloo// Voteba13New in the Town //BigBaloo// Voteba14New in the Town //BigBaloo// Voteba15 
Katrina
New in the Town //BigBaloo// Voteba13New in the Town //BigBaloo// Voteba14New in the Town //BigBaloo// Voteba15 
Lori
New in the Town //BigBaloo// Voteba13New in the Town //BigBaloo// Voteba14New in the Town //BigBaloo// Voteba15 
Edgar
New in the Town //BigBaloo// Voteba13New in the Town //BigBaloo// Voteba14New in the Town //BigBaloo// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

New in the Town //BigBaloo//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Rafaela Tors 6 Jun 2013 - 23:02

S: Doomsville - Kroen det vilde svin
O: En masse stole, borde og folk
T: 00:00
V: Mørkt og lunkent
P: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Det var ikke så lang tid siden hun havde fået sine øjne tilbage. Det var faktisk kun nogle få uger siden. Hun var taget på kroen det vilde svin for og slappe lidt af og for og se om det lignede sig selv. Det var Isabella som havde hjulpet hende med og få hendes øjne igen og det var hun meget taknemlig overfor. Hun havde sat sit sorte, lange hår op i en hestehale som gik ned til midten af ryggen. Hendes øjenfarve var dog også ændret sig meget efter hun fik dem tilbage hendes venstre øje var blevet mere sandfarvet i det og det højre var blevet mørke lilla. Hun havde sat sig på en stol som stod oppe ved disken hvor en ung kvinde stod bag disken og serverede diverse drikke. Luce drak selv cola. Hun kiggede rundt på de forskellige folk der væltede rundt fordi de var blevet for fulde til og kunne stå på deres egne ben. Det var dog ikke alle som var fulde, men de fleste. Hun rystede lidt på hovedet af en fyr der væltede ud af døren.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Gæst Tors 6 Jun 2013 - 23:08

Kuuma kommer stille ind af døren op trods af sin størrelse og ser så ud til han bliver vred da manden vælter ind i ham så han skubber bare vredt manden til side og går stille og roligt ind, han sætter sig nogle stole væk fra stort set alle, han sætter sig så ned og kalder roligt den unge kvinde hen og beder så om et stort krus øl, og lægger så lidt penge plus drikke penge til hende for øllen, han ser så rundt og bemærker så den fremmede kvinde da drikker cola og brummer så for sig selv da han skal lære at blande sig uden om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Rafaela Fre 7 Jun 2013 - 11:56

Hun drak stille og roligt af sin cola imens hun betragtede de forskellige folk der sad inde på kroen. Hun kiggede dog underligt på den ny ankommene fyr som var kommet ind i kroen. Han så ikke bekendt ud og hans lugt viste tegn på, at han var en shapeshifter, men hans personlige lugt kunne hun ikke genkende. Hun var blevet nysgerrig, men det var ikke til og kunne ses på hendes kropssprog eller noget som helst. Hun tog sin cola og gik langsomt hen til ham uden og flytte sig for dem som gik imod hende for og komme op til disken efter noget og drikke. Det var mere dem som gik en stor bue udenom hende. Hun satte sig på stolen overfor fyren og kiggede undersøgende på ham "Du må være ny her på egnen eller hvad?" hun snakkede stille og roligt til ham dog var der ikke en skygge af følelser i hendes stemme som normalt var der. Den var væk. Som sunken i jorden. Hun tog en tår af sin cola og kiggede direkte på fyren foran sig.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Gæst Fre 7 Jun 2013 - 21:09

han drikker stille af sin øl imens han holder vagtsomt øje med alle i rummet, osse den fremmede kvinde da har et eller andet over sig, da gør han er en smule ekstre på vagt over for hende, men han lader som ingenting da hun går over til ham og snakker til ham, han drikker en lille tår af sin øl og ser så vagtsomt på hende og svare med en dyb stemme ''ja er jeg, hvorfor spørg du?'' han ser ikke ud til og tage sig af folk er små bevidst bange for hende, eller at hun snakker uden følelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Rafaela Lør 8 Jun 2013 - 14:26

Hun kiggede stille og roligt på ham. Hun var glad for, at der ikke var så meget lys inde på kroen denne nat. For så slap hun for og skjule sit udseende som hun plejede. Ikke fordi hun var for sart overfor lys, det var mere fordi så slap hun for, at skulle flygte for det var sjældent man så en dragonlycan ude på gaden nu om dage. Hun smilte lidt lumsk "Jeg kan ikke genkende dit udseende eller lugt og jeg genkender for det meste alle og jeg er meget nysgerrig for og vide, hvem du egentlig er og hvad du laver på denne egn" hendes stemme var rolig. Hun tog endnu en tår af sin cola og kiggede rundt på de forskellige folk der væltede over deres egen ben.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Gæst Lør 8 Jun 2013 - 18:56

Han hæver sit ene øjebryn ved de ord, imens han stille og roligt overvejer sit svar imens han tager en tår af sin øl, dog ved fuld bevidsthed selv om han indtager alkohol, da alkohol er en gammel ven for ham, dog bemærker han hende's lumske smil men siger dog helt roligt ''jeg hedder Kuuma, og jeg er her fordi jeg søger arbejde, da jeg har lidt svært ved det, mere end de fleste'' han læner sig frem da hans arme ligger på bordet så han's tykke muskler på armene kan ses, sammen med hans tatoveringer og en masse ar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Rafaela Søn 9 Jun 2013 - 9:56

Hun kiggede blot roligt på ham. Det rørte hende overhovedet ikke, at han ikke var en af dem der blev nervøse over og se på hende. Hun lænede sig godt til rette på sin stol og kiggede fortsat på ham og nikkede kort "Hvad dur sådan en som dig til Kuuma?" der var lidt hån i hendes stemme, men hun kunne vel altid hjælpe ham hvis det var hun fandt ud af hvad han duede til. Måske kunne Sean bruge ham eller en helt anden. Man ved aldrig hvad man kan bruge Kuuma til og det ville blive sværere hvis han ikke fortalte hende hvad han duede til eller hvis han ikke en gang vidste det selv. Hun kiggede rundt på de forskellige racer der var inde på kroen. Der var ihvertfald mange forskellige dæmoniske lugte som hang omkring hende. Det var åbenbart dæmonernes dag på kroen, men det rørte hende ikke. Hun boede ved en dæmon og har været slave for 2 andre sindssyge dæmoner og havde mange venner som var dæmoner så hvorfor skulle dette så røre hende? Det kunne hun ihvertfald ikke se nogen grund til.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2013 - 10:26

Kuuma sad bare og så på Luce da han ikke helt forstod hvorfor folk blev bange for hende, da han ikke kan se det farlige i hende men han så igen ud til og overveje sit valg af ord da han svarede hende ''jeg kan beskytte, jeg kan løfte tunge ting, jeg er god til våben, jeg er god til og slås, jeg har været i hæren, i fængsel, jeg har dræbt, jeg har beskyttet andre i fængsel og hæren, jeg er generalt en type man kan bruge til rigtig mange ting da, hvis man kan vinde min hånd, så er jeg osse en's ting hehehe, til man ikke vil have mig mere, mit mål i livet er nok bare at dræbe, forsvare, klare tungt og beskidt arbejde, men jeg kan osse bruges til positive ting, jeg kan lave mad, jeg kan passe et hus, jeg kan smede og jeg kan lave tømmer arbejde, men det er vel alt det jeg kan bruges til, udover at være en tyr i sengen'' da ikke skyggen af et smil i han's ansigt da han sagde alt det til Luce, og da drak han så af sin øl, imens han så på hende med et par gule halv mørke øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Rafaela Søn 9 Jun 2013 - 11:36

Hun sad stille og drak af sin cola. Hun vidste egentlig ikke hvorfor hun ikke havde bestilt noget andet. Eller jo det vidste hun nu godt alligevel nu hvor hun tænkte længere over det. Hun brød sig ikke om smagen af alt det andet og havde altid været den som drak cola. Selv fra helt lille af. Hun kiggede roligt på ham med hendes sandfarvet øje og sit lillae øje. Hun lyttede lidt til det han fortalte. Der var mange hun kom i tanke om som godt kunne bruge en som ham, men hvem var den perfekte? Hun kunne anbefale Sean og hun vidste også godt, at Rafael altid kunne bruge sådan en fyr, men der ville hun ikke sende nogen hen. Hun trak let på skuldrene "Du kan prøve og kontakte Sean. Han kan altid bruge sådan en som dig. Jeg kan ikke sige hvor du finder ham, men du kan ikke undgå og finde ham. Han er en man hurtigt lægger mærke til" mere behøvede hun rent faktisk ikke og fortælle ham overhovedet.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2013 - 11:56

Han sad og tænkte lidt over hvad hun har sagt da han godt kunne bruge et arbejde, hvor han kunne få sine tanker væk fra sin fortid ''tjo hvorfor ikke, hvad har jeg at miste? hehehe men vil du så følge mig hen til denne, Sean?'' han sad roligt og drak det sidste af sin øl og så roligt på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Rafaela Søn 9 Jun 2013 - 18:46

Hun kiggede kort på ham. Hvad var der egentlig med denne fyr? Hun lagde sit hoved let på skrå og kiggede på ham "Jeg ved ikke rigtigt hvad du har i dit liv som du kan miste så det kan jeg ikke svare på og nej jeg kan ikke føre dig hent til ham" hun kunne stadig huske den aftale hun havde lavet med Sean dengang hun flyttede ind hos ham og det var sådanset ret lang tid siden nu. Hun havde lovet, at hun ikke ville fortælle eller føre nogen hen til hans hjem og derfor måtte denne Kuuma selv finde ud af, hvem Sean egentlig var "Jeg må dsv bede dig om og selv finde ud af hvem Sean er"

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2013 - 20:42

han så stille og roligt på hende imens han tænkte lidt på hende's skønhed, og roligt overvejede sine ord ''jeg har ikke en skid at miste, men tja det skam okay, tja så har vi noget tid til og sidde at snakke sammen i, ikke?'' han så stille på hende med rolige øjne og lænede sig tilbage i stolen imens han holdt øje med hende's bevægelser

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Rafaela Søn 9 Jun 2013 - 20:47

Hun kiggede på ham. Hun spekulerede lidt på om hun skulle til og smutte. Hun havde nogle børn som skulle passes i morgen og havde bøger der skulle læses i. Hun trak let på skuldrene og nikkede kort "Vi kan vel godt snakke lidt sammen inden jeg skal videre" hun kiggede studerende på ham "Hvor kommer du egentlig fra siden du er kommet her på egnen?" der var en mindre nysgerrighed skjult i hendes stemme.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2013 - 20:52

han sad roligt og så på hende da han intet bedre havde at tage sig til og han sagde så da han hørte hende's ord, let bemærkede den smule nysgerrighed i hende's stemme ''jeg har brugt meget af min tid i fængsel, så hvor jeg kommer fra ved jeg ikke engang selv, har ingen steder at bo, ingen steder at søge hen, men tja jeg er bare en fyr da leder efter alt arbejde jeg kan komme inærheden af'' han smilte venligt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Rafaela Søn 9 Jun 2013 - 20:57

Hun drak stille og roligt det sidste af hendes cola og stilte glasset på bordet. Hun betragtede ham kort. Hun kunne hurtigt sige, at hans udseende ikke lige var noget for hende og hans personlighed indtilvidere heller ikke lige var noget hun ville falde for, men det måtte tiden vise. Hun kiggede undrende på ham og blev nysgerrig for og vide, hvad han egentlig havde gjort siden han havde siddet i fængsel. Det var ikke så tit man mødte nogen som havde siddet i fængsel og derefter ikke vidste hvor man kom fra eller noget overhovedet "Hvorfor har du siddet i fængsel?" der var undren i hendes stemme. Hun vidste godt, at folk ændrede sig med tiden, men dog var der altid nogen som ikke ændrede sig. Hun kiggede rundt på folkemængden.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2013 - 21:18

han sad stille og roligt imens han fik bestilt en ny øl, og en cola til Luce, og han rettede så sine gule øjne imod Luce imens han overvejede og fortælle lidt om sig selv men han trek så på skuldrene og sagde ''jeg var i hæren, jeg var en Sergent, indtil en kaptajn under en øvelse i et andet sted, forgreb sig på en lille pige, så jeg dræbte ham med de bare næver, det var rent barnemad.. så blev jeg dømt for officer mord, og dræbte nogle flere da forsøgte og anholde mig, så jeg sad 103 år i fængslet, som har gjort mig til den jeg er idag, men ingen vil kunne holde af en som mig i denne verden, så forstår ikke jeg stadig betræder den, men tror bare jeg har en højere mening, som at beskytte nogen, eller hvad ved jeg? måske jeg bare binde gal efter at have siddet inde så længe, jeg ved bare at den da kan vinde over mig i mit eget spil, vinder min loyalitet hehehe'' da var ikke skyggen af et smil i han's ansigt da han var dødsens's alvorlig og han's stemme var dog helt rolig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Rafaela Man 10 Jun 2013 - 20:43

Hun sad stille og kiggede på ham. Hun forstod ham rent faktisk ikke. Hun kiggede på ølen og colaen som kom til deres bord. Hun nikkede taknemlig til ham og tog en tår af sin cola. Hun sad stille og roligt og lyttede til det han fortalte imens hun kiggede på ham. Hun vidste ikke helt, hvad hun skulle mene om denne fyr. Altså hun var vel glad for, at han havde hjulpet en lille pige, men det fortalte hende ikke rigtigt noget om ham udover, at hun vidste, at han ikke lod nogen skade andre og at han var meget stærk. Hun blev dog meget nysgerrig over hvilket spil det egentlig var han spillede efter. Hun lagde sit hoved let på skrå "Hvilket spil er det du spiller så?" der var nysgerrighed i hendes stemme

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Gæst Man 10 Jun 2013 - 20:50

han sad stille og roligt og så på hende og smilede glad over hende's taknemmelighed til ham og tog selv en tår af sin øl imens han roligt så på hende og slappede af, ikke så vagtsom mere, men han sad stadig og så roligt på hende imens han overvejede sine ord imens han så på hende ''tjoo jeg kunne da godt vise dig det, det går ud på at man skal klare et højt sygisk pres, ved at føle sig tæt på døden, den dag nogen slår mig i den leg, jamen så har man min loyalitet, ellers så er jeg bare en muscle to hire'' han smilede venligt til hende ved disse ord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Rafaela Fre 14 Jun 2013 - 18:54

Hun sad stille og roligt og lyttede til det han fortalte. Hun vidste dog ikke helt om hun havde forstået ham rigtigt, men det fandt hun jo også først ud af når han havde fortalt hende, hvad det var for et spil han kørte efter. Hun kiggede lidt på ham "Lad mig se lige som og blive tortureret fysisk og alligevel er det, det mentale det rammer. Som når du ved, at du intet kan gøre udover og gøre hvad der bliver sagt og alligevel have noget i dig der alligevel holder den lille gnist i dig som husker dig på hvem du er?" hun vidste godt, at dette lød meget under og meget indviklet det hun ige havde siddet og sagt, men hun ville vide 100% nøjagtigt hvad det var han mente.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Gæst Fre 14 Jun 2013 - 20:42

Han sad stille og så på Luce, imens han overvejede om hun forstod hvad han mente eller ikke gjorde, han fandt dog ud af det da hun kiggede på ham og smilede venligt til hende ''nej, det skal være meget værre, man skal sidde på sindsyge's rand, vanvides gynden, man skal kende forskellen på vanvid og sindsyge som sin højre og venstre hånd, det vanvid man får ved og kunne smile døden midt i ansigtet imens man sidder i en lille celle og er ved og dø, imens hver eneste lille hjerne celle det ville være bedre at dø end og leve, den smerte da er så fuldenden at den knækker en uden at man knækker, den da gør man kan gøre alt, og selv styre sin medlidenhed, den sindsyge da gør at selv en bindegal man ville få et nervøs sammenbrud, den ultimative sindsyge, som slet ikke kan udtales med ord'' han lød fuld kommen rolig, som om det var fuld kommen normal snak.


Sidst rettet af BigBaloo Fre 14 Jun 2013 - 21:06, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Rafaela Fre 14 Jun 2013 - 20:54

Hun sad stille og lyttede til det han fortalte. Hun havde åbenbart ikke helt forstået hvad det var han mente. Hun lyttede meget opmærksomt på det han fortalte. Hun var ved og være van til og høre på den slags klogesnak. Hun boede jo hos Sean og var slave for en sindssyg stodder. Dog var det Rafael, men alligevel. Hun var kort sagt en dræber når han var til stede og hvis hun blev sur gik hun også amok. Hun smilede kort "Så forstår jeg bedre hvad det var du mente" hendes stemme var helt rolig. En fyr kom gående stille og roligt med et stort krus øl i hånden. Han ville sætte sig ved bordet lidt væk fra dem, men det krævede, at han gik forbi dem. Han gik roligt men samtidig meget ustabilt og lige da han var tæt på Luce og Kuuma skvattede han over sine egne ben og kom til og hælde hele hans krus øl udover hende. Fra top til tå. Hun skreg op og rejste sig som om nogen havde givet hende stød. Hendes blik var gået fra roligt til drabeligt. Det var hendes underbevidsthed der var kommet frem efter Rafael havde manipuleret med hende mentalt. Hun tog fat i strubben på den stakkels fyr og klemte til. Han tiggede og bad og klynkede. Hun var køllig. Den ellers rolige Luce var blevet til den drablige Luce. Hun snerrede af fyren "Tror du undskyld får lugten af øl væk og får mig tør?!" hun knurrede af fyren. Hun hev fyren med udenfor. Hun gik om bag kroen og vred halsen om på ham som var han ingenting. Der gik noget tid før hun kom tilbage med et mere roigt blik i øjnene. Hun gik hen til Kuuma og satte sig på en af de tørre stole ved siden af ham "Undskyld for det lidt før"

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Gæst Fre 14 Jun 2013 - 21:11

Han sad bare roligt og så på hende, kiggede sig omkring, spottede fyren da kom lidt ustabilt imod dem, han vendte sig om imod hende og blinkede venligt ''det gør folk sjældent før man har siddet det samme sted i over 100 år, så forstår man den sande mening når man har siddet i BlackZone Prison, men alle har jo sine måder og takle vanvidet på'' han lød rolig og munter, han så den ustabile fyr komme nærmere, tæt på dem, og spilde sin øl udover Luce, han fortrak dog ikke en Mine da Luce, bogstavligtalt, gik amok, og slæbte fyren med, selv om han sagde undskyld, og da Luce kom tilbage, sad han bare og smilede muntert ''det gør sku ikke noget, han burde have set den komme'' han trak på skuldrene og lød bare munter ''han kunne have set den komme, men sån er livet jo, man blir født, man lever, langt eller kort, og man dør, om det før eller senere, sån er livet på et af de utallige måder'' han lød fuld kommen glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Rafaela Fre 14 Jun 2013 - 21:17

Hun havde ikke helt regnet med hvad der var gået af ham. Kunne han lide måden Rafael kom frem i hende når hun blev vred? Nok vidste han det ikke, men det kunne hun heller ikke se nogen grund til, at han vidste for det var hendes sag. Hun prøvede også og komme af med den side. Hun havde kunnet komme over det meste af den for før havde hun været kold og kynisk hele tiden, men det var så småt ved og komme væk. Hun kunne huske hvordan Sean havde fået vendt det rundt fra hende ved og begynde og snakke om hendes sønner. Det havde fået hendes moderhjerte frem i hende. Hun kiggede på ham "Har du nu ret i, men jeg er dog ikke så glad for den side af mig bare så du ved det" hun vidste udemærket godt, at den side af hende var rent umulig og komme af med bare sådan uden videre. Det krævede lang tid og hårde midler for og komme af med den på. Hun kiggede stille og roligt på ham "Du virker til og være den hårde type der er med på det meste er det korrekt set?"

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Gæst Fre 14 Jun 2013 - 21:23

Han sad stille og roligt, så på hende imens han kunne fornemme forskelige følelser strømme igennem hende, dog ikke sikker på hvad følelser, men han blinkede venligt til hende og så ud til og tænke over hvad hun sagde, imens han prøvede og gennemskue hende's følelser, men svarede så bare roligt ''tja jeg har ikke ret, men har heller ikke uret, og jeg kender til det, jeg kan heller ikke lide min side, men er ved og rette op på det, og jeg ved det nu'' han smilede muntert og blinkede drillende.
Han så stille på hende og trak på skuldrene ''det kommer an på, hvad man anser for hårdt, men nogen siger jeg ikke er hård, andre siger jeg er, det kommer an på hvordan man ser på det'' han lød stille og venlig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Rafaela Lør 15 Jun 2013 - 10:42

Hun sad stille og lyttede til til det han fortalte hende. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle mene om denne fyr overhovedet. Han så nu ret ok ud og var meget muskuløs så det generede hende overhovedet ikke, men hun vidste heller ikke helt om det havde nogen betydning "Det er som man ser det om man har ret eller ej sådan er livets gang" hun drak lidt af sin cola imens hun prøvede og samle sine tanker igen efter hendes hårde, kolde side var dukket op i hende. Hun var samtidig ved og brække sig over stanken af øl der hang over hende efter fyren hun havde dræbt havde tabt det over hende. Hun smilede roligt til ham og kiggede på ham "Hvad mener du så selv du er?" der var nysgerrighed i hendes stemme.
Hun kom pludselig i tanke om, at hun havde ekstra tøj på det værelse kroen havde givet hende. Hun opholdte sig temmelig tit på kroen efter hun var blevet slave for Rafael for og sunde sig efter de forskellige episoder. Hun kiggede på Kuuma "Tror jeg vil op og skifte tøj kommer du med eller bliver du siddende her?" hendes stemme var rolig og hun rejste sig op efter hun havde drukket det sidste af sin cola.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

New in the Town //BigBaloo// Empty Sv: New in the Town //BigBaloo//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum