Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
are you a friend or? - Vaas EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
are you a friend or? - Vaas EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
are you a friend or? - Vaas EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
are you a friend or? - Vaas EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
are you a friend or? - Vaas EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
are you a friend or? - Vaas EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
are you a friend or? - Vaas EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
are you a friend or? - Vaas EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
are you a friend or? - Vaas EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
are you a friend or? - Vaas Voteba13are you a friend or? - Vaas Voteba14are you a friend or? - Vaas Voteba15 
Jake
are you a friend or? - Vaas Voteba13are you a friend or? - Vaas Voteba14are you a friend or? - Vaas Voteba15 
Sasha
are you a friend or? - Vaas Voteba13are you a friend or? - Vaas Voteba14are you a friend or? - Vaas Voteba15 
Renata
are you a friend or? - Vaas Voteba13are you a friend or? - Vaas Voteba14are you a friend or? - Vaas Voteba15 
Celenia
are you a friend or? - Vaas Voteba13are you a friend or? - Vaas Voteba14are you a friend or? - Vaas Voteba15 
Lenore
are you a friend or? - Vaas Voteba13are you a friend or? - Vaas Voteba14are you a friend or? - Vaas Voteba15 
Genevira
are you a friend or? - Vaas Voteba13are you a friend or? - Vaas Voteba14are you a friend or? - Vaas Voteba15 
Katrina
are you a friend or? - Vaas Voteba13are you a friend or? - Vaas Voteba14are you a friend or? - Vaas Voteba15 
Lori
are you a friend or? - Vaas Voteba13are you a friend or? - Vaas Voteba14are you a friend or? - Vaas Voteba15 
Edgar
are you a friend or? - Vaas Voteba13are you a friend or? - Vaas Voteba14are you a friend or? - Vaas Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

are you a friend or? - Vaas

Go down

are you a friend or? - Vaas Empty are you a friend or? - Vaas

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 17:20

S: gyderne
T: sen aften
V: det er blæsende
Phar en kjole på der går til knænen og stiletter og en jakke... 

det var en sen aften, den unge pige med lyst hår gik igennem gyderne hun var på vej hjem fra en fest og syns det tog al for lang tid dog var hun hed af det stadig, hun havde mistet en af sine benstevenner og ville aldrig se ham igen, hun gik for sig selv, hun kunne dog dufte der var en i nærheden men hvem vidste hun ikke...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you a friend or? - Vaas Empty Sv: are you a friend or? - Vaas

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 18:56

En vampyr var taget ud i denne mørke nat for at finde oplysninger som sin storebror som han ikke har set i flere år, han gik stille og roligt ned ag gaden, han viste godt inderst ind viste han godt at ingen oplysninger ville få på denne aften, for hvem ville være ude i sådan et trist vejr som det var i aften også fordi det var så sendt som det var, han forsatte ned af gaden og kunne svagt dufte en varulv ikke så langt væk fra ham, han gik mere stille og roligt og havde sine kaste kvinde klar i den ende hånd.

//Se profil angående mine kaste knive//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you a friend or? - Vaas Empty Sv: are you a friend or? - Vaas

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 19:29

Callie vendte sig om mod vampyren som hun havde kunne lugte personene var, hun så rundt for at finde ham, hun undrede sig over hvad fanden hun skulle gøre, hun ville være glad hvis hun kunne glemme at kani var rejst, hun hadet sin bror hun ville ikke hjem hvis det var...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you a friend or? - Vaas Empty Sv: are you a friend or? - Vaas

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 19:35

Vaas gik vider og så hvordan pingen kiggede efter ham og kiggede efter en udvej, Vaas smilede og gik hen til hende, "Jamen godmorgen" Vaas var lidt sind syg så han havde svært ved at se forskellen imellem nat og dag, han smilede til hende og båkkede sig forover, og rejste sig op igen og forsatte med at snakke, "Og hvad hedder du frøken"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you a friend or? - Vaas Empty Sv: are you a friend or? - Vaas

Indlæg af Gæst Ons 26 Jun 2013 - 21:06

callie undrede sig over han sagde godmorgen når det var sen aften ''undskyld sir men det er sen aften'' sagde hun stille og håbede ikke han var sur iver hun sagde det.. ''mit navn er callie'' hviskede hun nerøst og var ikke helt glad ved det her....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you a friend or? - Vaas Empty Sv: are you a friend or? - Vaas

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 17:45

vaas grinede svagt til hende og så på hende igen, "Når er det derfor der er så mørk" vaas var lidt mærkelig nogen gange, han kunne være en ond mand eller en sjov men han kunne også være en som bare drillede for sjovt, "Hyggeligt at møde dig Callie, mit navn er Vaas" han smilede stort til hende og gik lidt nærmere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you a friend or? - Vaas Empty Sv: are you a friend or? - Vaas

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 18:10

Callie stolede ikke helt på ham, ''i lige måde vaas'' sagde hun blidt og roligt og så på ham, han virkede ikke som en man kunne stole på, så hun holdte øje med ham, dog mærkede hun en kold blæst mod sin hud....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you a friend or? - Vaas Empty Sv: are you a friend or? - Vaas

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 18:20

Vaas smilede til hende og sagde med en rolig stemme, "Callie stop med at lyv for mig, du stoler jo ikke engang på mig, og du ville nok spørger mig om hvor jeg ved det fra, jo ser du jeg kan se det på dig" Vaas var ved at blive til sit rigtig jeg igen, han tog en lille pakke frem hvor han havde sine smøger i, han tog en op og tog den i munden, han tændte den med en tændstik og lade tingende væk igen, "Callie hvorfor kan du ikke stole på mig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you a friend or? - Vaas Empty Sv: are you a friend or? - Vaas

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 18:27

''jeg kan godt, jeg ved bare ikke om det er en god ide at stole på mænd mere, også fordi du virker lidt slkrammende'' sagde hun og tog et skrid baglænds da hun havde opdagede han var kommet tætter på hende, hun bed sig i læben og så på ham, han var da pæn ja men hun kunne ikke vide hvad der ville ligge under det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you a friend or? - Vaas Empty Sv: are you a friend or? - Vaas

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 21:47

"Haha det jo rigtig nok, men iorden hvis du ikke stoler på mig" Han kunne godt forstå det, nogen mænd kan bare ikke sætte pris på kvinder, han opdagede at hun havde taget til skrid tilbage da han var kommet tættere på, okay hun er bange for eller sådan noget, han smilede igen til hende og kastede sin færdig røget smøg væk, hvor efter han tog en ny frem, "Øhm er det noget jeg kan gøre for du stoler på mig, eller er det helt udelukket?" han så meget spørgerne på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you a friend or? - Vaas Empty Sv: are you a friend or? - Vaas

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 23:02

callie så på ham, ''jeg skal bare lære dig at kende og tage det en smule roligt'' sagde hun vlidt og så på ham og var rolig men dog nervøs og slappede af og tænkte på en masse lige nu... jeg havde været ude for en del her på det sidste.


Sidst rettet af Callie Fre 12 Jul 2013 - 13:30, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you a friend or? - Vaas Empty Sv: are you a friend or? - Vaas

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 12:41

//øhm Callie du har ikke skrivet noget//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you a friend or? - Vaas Empty Sv: are you a friend or? - Vaas

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum