Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Cover my eyes, cover my ears - Samuel EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Cover my eyes, cover my ears - Samuel EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Cover my eyes, cover my ears - Samuel EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Cover my eyes, cover my ears - Samuel EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Cover my eyes, cover my ears - Samuel EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Cover my eyes, cover my ears - Samuel EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Cover my eyes, cover my ears - Samuel EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Cover my eyes, cover my ears - Samuel EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Cover my eyes, cover my ears - Samuel EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba13Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba14Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba15 
Jake
Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba13Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba14Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba15 
Sasha
Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba13Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba14Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba15 
Renata
Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba13Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba14Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba15 
Lenore
Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba13Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba14Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba15 
Genevira
Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba13Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba14Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba15 
Celenia
Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba13Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba14Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba15 
Emery
Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba13Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba14Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba15 
Taliia
Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba13Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba14Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba15 
Madelena Gray
Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba13Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba14Cover my eyes, cover my ears - Samuel Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 17:16

Tid - 16:43
Sted - Gågaderne
Vejr - overskyet. Men varmt
Omgivelser - En flok mennesker plus væsner.
Påklædning - [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Det var hverken en sen eller tidlig eftermiddag folk var ude og købe ind på. Det var overskyet men det var okay varmt at være ude alligevel. Der var i hvert fald ikke behov for at have trøje på.
En dame stod og var på vej til at pakke sin vare ned da en ung kvinde løb direkte ind i hende. Men denne unge kvinde væltede ikke, hun løb plot videre med fire fyre i hælende. Denne kvinde var Lexi, og de fire fyre var fra hospitalet som var ude for at få hende tilbage. Men Lexi havde ingen planer om at komme tilbage til det sted.
Lexi kunne høre damen råbe efter hende, skælde hende ud for at løbe ind i hende, men Lexi var egentlig ligeglad, hun flygtede fra disse fire fyre og hun skulle altså bare nå væk ingen de fik fat i hende.
Hun løb igennem alle gader, og stoppede op ved en side vej hvor ikke mange var og løb ned af den.
Hun løb og løb, kiggede sig bagud for at se hvor de var og de var selvfølgelig nogen meter væk fra hende. Men inden hun nåede at reagere lå hun nede på jorden, næsen mod asfalten. Hun havde ikke kigget sig for og hun var kommet til at støde ind i noget. Hun kiggede op og så en mand, hun var stødt ind i. Det var sjovt for hun havde ellers ikke set nogen på den side af gaden. Han måtte havde været kommet ud fra en sidegade eller sådan noget. Hun kiggede bagved sig og så de fire drenge var lige i hælende på hende. Hun rejste sig op men det var for hurtigt for hun fik pludselig ondt i hovedet. Hun kunne ikke løbe med det, men hun ville heller ikke fanges.. Hvad skulle hun gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 17:33

Samuel kommet hen til den gade havde hørt nogen råbe efter en unge kvinde længere nede, og gættede på at det var den selv samme kvinde som var løbet ind i ham. Han kiggede ned på hende, og tog sig lidt til brystet hvor hun havde ramt. Han undrede sig lidt over hvorfor de jaagtede hende, men han havde ikke tænkt sig at lade dem få hende.

''Kom med''

Han greb fast under hendes arme og trak afsted med den unge kvinde. det varede ikke længe før han havde hevet hende med ind i en gyde, og han fik hende skubbet op af en mur, på samme tid havde han brugt sin evne på hende, og han havde farvet hendes hår rødt, gjort hende en lille smule smallere, ændret hendes næse, og hendes øjne var nu helt hvide som hos en der var blind. Men det ændrede ikke hendes syn.

''Hvad skulle det til for?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 18:55

Hun kiggede skræmt oppe på manden da han tog hende i armen og trak hende afsted.
Hun kiggede bagud igen for at se om fyrene stadig var der, men de stod bare og så mega forvirret ud da denne mand trak hende afsted. Hun kiggede stadig bagud da hun pludselig blev hevet ind i en gyde og presset op af en mur. Hun kiggede forvirret på ham. Men som hun kneb øjnene sammen blev hendes hovedpine bare meget værre. Hun klemte sine øjne hårdt sammen og tog sig til hovedet inden hun åbnede dem igen. Hun kiggede op på manden foran hende.
hvad skulle det til for? Hvad mente han, det var et uheld...
"Det var et uheld.."
Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige til det, det havde jo ikke været med vilje, hun havde jo bare løbet ind i ham for at komme væk fra de fire fyre.
"Undskyld okay...."
Hun sukkede tungt og kiggede ud mod gaden. De stod der ikke eller noget, de havde måske opgivet... Eller stod de og ventede på at hun skulle komme ud igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 19:53

''jeg mente, hvad skulle det til for at de jagtede dig gennem byen?''

Han sendte hende et lidt mere afslappet smil. Han så sit snit til at gøre brug af hendes situation. At have nogen han kunne få hjælp af eller udnytte var altid en god ting. Han kiggede på hende roligt, og slap hende så, så hun kunne få lov til at stå på hendes egne ben og slappe lidt mere af.

''Hvis du gerne vil slippe for dem, kan jeg hjælpe dig.''

Han kiggede på hende roligt, afventede hendes reaktion på hans forslag, om hun ville tage imod hans forslag eller være mere negativ og nejsigende, end der var godt for hende selv. Han kiggede ud, og gjorde klar til at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 20:12

Hun kiggede undrende på ham, hvorfor ville han egentlig vide det, hun trak på skulderne for sig selv, det kunne vel ikke skade, han måtte bare ikke sende hende tilbage. "Jeg er flygtet fra den lukkede..." forklarede hun rolig og kiggede op på ham. Han smil var mere af afslappet hvilket gjorde hun var meget roligere. Og da han slap hende sank hun langsomt ned mod jorden, med hovedet mod den kolde mur og sukke tungt. Det var dejligt med noget koldt til hovedet. Hun sad med lukket øjne lidt indtil han kom med et tilbud om hjælp. Hun åbnede straks øjne og kiggede op på ham. Hvorfor ville han hjælpe hende. Fik han mon noget ud af det, skulle hun gøre noget for det.
"hvordan hjælpe?" hun kiggede op på ham med et spørgende blik, men samtidig ogs meget undrende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 20:27

''Kig ned i vandpytten her så tror jeg du forstår hvordan jeg kan hjælpe.''

Han sendte hende et roligt smil, forstod godt hvorfor hun ikke lige kunne se hvordan han kunne hjælpe hende. Haan kunne jo med hjælp af forskellige folk få skabt hende en hel ny identitet som kunne holde folk væk. Endda hvis de fandt en der lignede hende sådan i kropsbygning så kunne han forfalske hendes død.

''Hvis du ønsker det kan jeg også forfalske din død.''

Han sendte hende et roligt smil, og regnede med at hun nok selv skulle bestemme om hun ville det eller ej. Det vaaar heldigt at efter hvad han vidste var folk ikke så påpasselige med at indentificere lig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 20:41

Hun spærrede øjne op da han sagde at hun skulle kigge ned i vandpytten, han var godt nok en mærkelig fætter var han ikke... Kigge ned i en vandpyt, hvad pokker kunne man finde der.. Men så dum som hun var kiggede hun selvfølgelig ned i vandpytten. Og mærkelig nok var det ikke ligefrem hende hun så nede i den vandpyt... Det var en helt anden, en pige med rødt hår, hvide øjne, hun kiggede på sig selv... Eller hvad der var tilbage. Hun kiggede derefter op på ham igen. "hvad har du gjort...?" spurgte hun tøvende og forsigtigt, ville det her være sådan hun så ud forevigt nu.. Hope not
Hun kiggede ned på sit spejlbilled igen men hurtigt op på ham. Forfalske hendes død... Nej det behøvede han trodsalt ikke.. "nej.. Eller tak" sagde hun roligt. Roede lidt ved det røde hår. "altså.. Vil det sige du vil sådan forhindre at de finder mig?... Og.. Øh inden du køller alt for godt igang... Hvad skal jeg gøre for det.." hun vidste sådan noget ikke var gratis

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 20:51

''Jeg har ændret dit udseende.''

Han sagde det roligt og som om det var det mest naturlige i verden. Han betragtede hende og han vidste godt at det her udseende var nok ikke ligefrem det man ønskede sig mest, men han kunne lave hendes udseende om til hvad hun end ønskede så længe det ikke var alt for store ændringer, som højde og den slags.

''Og rolig, jeg skal nok ændre dig på en måde så du er tilfreds.''

Han betragtede hende roligt, og han havde regnet med at hun ville spørge om prisen, det var jo egentligt bare at hun skulle arbejde for ham. Han kiggede på hende ganske ganske roligt, og talte så.

''Arbejde for mig, så sørge jeg for at du ikke ligner dig selv, men husk jeg skal genopfriske det regelmæssigt.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 21:02

Hun kiggede op på ham med et *No shit* blik, hun kunne da sagtens se at han havde ændret hendes udseende, og med nærmere omtanke var det måske et dumt spørgsmål hun ogs havde stillet...
"men er det permanent.. Kommer jeg aldrig til at ligne mig selv igen?"
Hun kiggede op på ham med et spørgende blik, nærmest ked af det, for hun ville gerne kunne ligne sig selv igen. Hun ville ikke rende rundt og se sådan ud. Men det lød næsten som om det var fast.
Hun tænkte lidt over det... Arbejde... Hvordan arbejde, hus arbejde eller.sådan noget. "kan du fortælle nærmere, hvor for en slags arbejde kan du tilbyde..?" hun kiggede spørgende på ham med hovedet på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 21:05

''Nej det er ikke fast det er det jeg siger, jeg skal regelmæssigt genoplade det kan man vel sige, for at sørge for at det er ændret.''

Han vidste ikke præcis hvor ofte han skulle genopfriske det, det var forskelligt fra person til person nemligt. Han kiggede på hende roligt, og ja hvad kunne han egentligt forestille sig han havde af arbejde, det var jo meget blandet.

''Det kan være alt muligt, lege hushjælp, stik i rend dreng, morder, udføre andre opgaver eller på andre måder gøre ting for mig som jeg har brug for.''

Han betragtede hende roligt. Han vidste ikke om hun var med på den eller om hun ville vælge at springe fra.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 21:15

Hun ånede lettet ud da han sagde det ikke var fast, det var godt nok noget af en lettelse, hun kunne ikke lide at se sådan ud, hvis hun skulle ud og gå ville det være fint, men dagligt nej.
"Oh... Okay, godt" hun smilede roligt til ham og rejste sig op fra jorden og lænede sig op af væggen.
Hun nikkede lidt til de jobs hun eventuelt kunne lave. "morder egner jeg mig nok bedst til" sagde hun rolig og lagde hovedet på skrå.
"men, jeg er med på den, hvis du gemmer mig arbejder jeg for dig" sagde hun smilende og rakte hånden frem "jeg er Lexi"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 21:19

''OKaay det er godt at høre at du er med på den.''

Han betragtede hende roligt, og han skulle nok lige sørge for at sætte hans krav op til hende også, fordi han kunne jo tage hendes mulighed for at blive skjult fra hende hvis han ikke var tilfreds med hende længere og han havde skam ikke noget imod at gøre det kunne han godt fortælle hende.

''Bare husk at hvis jeg er utilfreds med dig, så stopper jeg med at holde dig skjult.''

Han sagde det helt roligt, og tog fast i hendes hånd og gav den et fast klem. Han betragtede hende ganske ganske roligt.

''Samuel.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 21:31

Hun nikkede roligt og trak bare på skulderne, hun kunne ikke sige nej til et tilbud om skjul, og at arbejde for ham lød nu ikke helt værst, hun var god som morder, hushjælp mindre god, men hun kunne skam godt. "Jeg siger aldrig nej til skjul" sagde hun roligt og kiggede lidt rundt og så på ham igen.
Hun lagde hoved på skrå og smilede skævt. Utilfreds med hende, det handlede bare om at give hende de rigtige jobs, så ville man aldrig kunne klage over hende, "hvis du giver mig de rigtige jobs, så lover jeg dig at du ikke bliver utilfreds." hun smilede roligt og kiggede endnu engang rundt om dem.
Hun nikkede da han gav hendes hånd et klem og sagde sit navn, Samuel. "Well, Samuel, hvor skal vi så hen?" spurgte hun og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 22:01

Hn betragtede hende roligt. Han nikkede til det hun sagde han skulle nok finde nogle forskellige ting han kunne bruge hende til. enten til at dræbe folk ellers kunne han altid bruge hende til sex jo. Han grinede lidt, som han nikkede til at de skulle komme videre.

''Lad os gå hjem til mig.''

Han nikkede i en retning, og gik så afsted med hende roligt, Han førte hende gennem byens gader og hjem til ham. Eller ikke hjem til hans rigtige hjem, der var hans kone jo, så nej det var hans andet hjem. Han tog hende med hjem til.

''Ja det er så heer jeg bor, og her du kommer til at bo?''

han lod hende selv vælge hvad hun ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 22:13

Hun nikkede roligt da han sagde de skulle tage hjem til ham, nok det bedste lige nu. Hun var dog ikke meget for at gå ud af den gyde de var i, men så kom hun i tanke om at hun så jo helt anderledes ud nu, hun så ikke ud som Lexi. Men som en helt anden.
Hun gik efter ham hjem til ham, gik altid og holde øje med om der nu kom nogen, om der var nogen som fulgte efter dem, men så hvidt hun kunne se var der ingen der fulgte efter dem, heldigvis.
Hun kiggede op på ham da de var nået frem til der hun skulle bo, der hvor han boede, hun kiggede lidt på huset, kiggede lidt omkring sig ind i huset. Hun kiggede så på ham igen med et roligt smil. "det er et.. Flot hus" sagde hun forsigtigt og kiggede sig mere rundt, viste ikke helt hvad hun mere skulle sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 22:19

''Jaaaa det er nu meget fint.''

Han gik ind og tog hans sko af, før han lavede en gestus til at hun skulle følge med haam. Han gik så roligt hen af gangen, og hen til et par døre der var lige overfor hinanden. Han smilede roligt til hende, og nikkede så.

''Ja det her er så dit værelse og badeværelset er lige her.''

Han pejede på de to døre og åbnede den der var ind til hnedes værelse. Der var en dobbeltseng, og et stort skab til diverse tøj og det var så det der var i rummet, jo så var der også et sengebord, ved siden aaf sengen.

''Så hvad siger du? kan du leve med det?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 22:37

Hun nikkede og smilede roligt. Der var da i hvert fald meget bedre end på hospitalet og det hvide rum hun sad i hver evig eneste dag. Hun sukkede tungt og duftede lidt til vinden i huset. Befriende, det var ikke den helt perfekte rene duft som der var på hospitalet.
Hun fulgte med ham hen til en gang da han bad hende om at følge efter ham. Hun kiggede på de to døre han pejede på, badeværelse og soveværelse til hende. Ikke dårligt, slet ikke dårligt. Luksus i forhold til der hvor hun havde sovet.
Hun kiggede ind i værelset han åbnede til, gik roligt ind og kiggede sig omkring, der var en rigtig seng, et skab, endda et lille natbord ved sengen.
Hun vende sig mod Samuel og nikkede smilende, "Ja, selvfølgelig, det er hundred procent bedre end hospitalet og deres lille rum" sagde hun roligt og kiggede rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 22:41

Han betragtede hende roligt hvor længe mon hun havde sat på det hospital. Han kiggede på hende og lavede så en gestus til at hun skulle følge med. Han gik så ned i en kælder hvor han fandt en flaske vin, og nogle glas og han tog dem så med op i stuen.

''Forresten, hvordan vil du gerne se ud når jeg ændrer dig?''

Han så roligt på hende, og begyndte så at hælde op i glassene, så de kunne få lidt at drikke og han kunne stille spørgsmål han fandt nødvendige og hun kunne også stille dem hun syntes var nødvendige at stille.

''Hvor længe vaar du på hospitalet?''

Han kiggede på hende roligt, så kort ned f hendes krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 23:04

Endnu engang lavede han en getus til at hun skulle følge med, og det gjorde hun jo så selvfølgelig, hun gik med ned i kælderen hvor han hentede noget af drikke til dem, det så ud til at være vin, af hvad hun kunne læse udover at hun kiggede på en masse andre ting. Efter det gik de op i stuen og han begyndte at hælde vinen op i glas til dem så de kunne drikke lidt. Hun tænkte lidt over hans spørgsmål, hvordan hun ville se ud. "Helt lyshåret, stadig spinkel som jeg er nu, brune øjne, jeg ved det ikke helt, det er svært at sige hvordan jeg vil se ud når jeg er tilfreds med hvordan jeg rigtig ser ud." hun trak på skulderne, hun vidste ikke helt hvordan hun ville se ud, hun havde det jo egentlig godt med sig selv, så hun havde aldrig tænkt over hvordan hun ellers ville havde set ud.
Hun tog et sip af sin vin og tænkte lidt over hans næste spørgsmål, hvor lang tid hun havde være på hospitalet. "Um... Ærligtalt, kan jeg ikke huske det, jeg var spærret inde i dette lille hvide rum, så hvidt jeg ved er det ret mange år jeg har siddet der. og hvis jeg ikke havde flygtet, skulle jeg faktisk havde siddet der til jeg døde." Hun trak på skulderne. Hun kunne slet ikke huske det.
"Well... Hvad laver du.. arbejder du med noget?" hun kiggede spørgende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 18:31

''Ahhh jamen hvis det er sådan så kom med mig her.''

Han smilede roligt til hende, og førte hende med ind i et rum hvor den ene væg ikke var andet end et stort spejl. Han kiggede på hende roligt, og lyttede så til det hun sagde omkring hvor længe hun havde sat der, men mon hun vidste hvor gammel hun var så?

''Ved du så hvor gammel du er?''

Han smilede roligt til hende, og lagde hans hænder på hendes hofter bagfra og brugte så hans evne, mens han hviskede hende i øret, fordi hun var nød til at slappe af og acceptere det for at gøre det nemmere for ham.

''Slap af.''

Han fik så hendes udseende til at skifte så hun var platinblond, havde cirka samme kropsbygning som hun rigtigt havde, og hendes øjne var nu blevet brune.

''Er det okay? mere der skal ændres så vi er sikker på du ikke genkendes?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 18:49

Hun kiggede lidt på ham og lagde hovedet på skrå da hun blev ført ind i et rum, et rum med en væg, kun af spejl, hun kiggede på sig selv i spejlet, hun havde aldrig set sig selv i sådan et stort spejl. Hun kiggede sig over skulderen, hen på ham med et roligt smil og nikkede. Hun kunne godt huske sin alder... Hun havde kigget i sine papir inden hun nåede helt ud af hospitalet. "Jeg er 19" sagde hun roligt og trak på skulderne, "jeg fik et lille kig på mine papir inden jeg forlod hospitalet." hun kiggede tilbage på spejlet og smilede.
Hun blev lidt overrasket da hans hænder lå på hendes hofter, hun gispede svagt da han hviskede hende i øret men slappede af som han bad hende om. Hun slappede af, prøvede i hvert fald.
Hun kiggede på sig selv i spejlet, hun blev pludselig blond, hendes hår skiftede faktisk farve, hun kiggede så på de andre ting han fik ændret, ikke så meget hendes kropsbygning, men lidt, hendes øjne blev brune. Hun lagde hovedet på skrå og kiggede på sit nye jeg.
Hun smilede tilfreds og kiggede op på ham. "Nej det behøves der ikke, det er helt okay" sagde hun roligt og kiggede sig så selv i spejlet igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 18:55

Han nikkede bare til at hun fortaalte hvor gammel hun var. Han kiggede roligt på hende, og lod hendes forvandling ske. Han blev bare stående sådan og for at drille hende, gav han hende en næse der gik svagt i sky, og gjorde hendes læber og mund en smule mindre. Han smilede roligt til hende i spejlet.

''Du skal bare sige til, hvis der er noget du mener skal være på en anden måde eller andet du vil have, jeg kan også fjerne og skabe tatoveringer og andre ting.''

Han grinede lidt, mens han lod den ene hånd glide om på hendes ene lår for at mærke efter hvordan hendes krop var. Haan ændrede hende så tilbage til hendes rigtige jeg. Han betragtede hende roligt.

''Men du har været spærret inde det meste af dit liv? Så er der ting du ved du ikke rigtigt ved noget om?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 19:09

Hun lavede store øjne da han fik hendes næse og mund til at ændre sig, hun begyndte at grine lidt af det han havde lavet om ved hende, hun rystede på hovedet af ham og kiggede op på ham og rystede på hovedet af ham. "Det kunne være rart hvis du lige kunne fjerne det der igen" hun smilede roligt til ham og hentyd til næsen og munden som han havde lavet om på.
Hun gispede da hun mærkede hans hånd glide til hendes lår, hun var ikke sikker på hvad han egentlig lavede, men det føltes i den grad mærkeligt. Hun kiggede op på ham med et undrende blik i det hun kunne se ud af øjenkrogen at hun blev sig selv.
Hun kiggede roligt på ham og nikkede, ja det havde hun vel. Og der var også nogle ting som hun ikke rigtig vidste noget om. "Altså, jeg er jomfru, ved faktisk intet rigtigt om sex. Jeg ved ikke hvordan man laver mad." hun trak på skulderne, nogen af de ting hun ikke vidste særlig meget om, der var selvfølgelig mere hvis hun tænkte sig bedre om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 19:15

''Bare rolig jeg skal nok lade dig være dig selv når du er her, men så skal du også love ikke at gå udenfor, uden at være blevet ændret.''

Han sagde det ganske roligt til hende, og haan nikkede bare til de ting hun fortalte hun ikke vidste noget om. Han grinede roligt som haan tog hende med op i stuen igen, så de kunne får drukket den flaske vin han nu engang havde fundet frem, og han undrede sig over hun ikke havde spurgt ind til hvad han lavede mere.

''Men baare rolig jeg skal nok sørge for at lave om på at du intet ved om de ting.''

Han grinede roligt, og sendte hende et skævt smil. Han vidste ikke hvordan hendes reaktion til det ville være. Han kunne godt lige bruge sådan en jomfru, der var altid noget særligt over at være en kvindes første mand. Sjældent var det virkeligt godt, men det var noget særligt.

''Hvad var det bedste ved at komme ud?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 19:32

Hun smilede roligt til ham og nikkede, "tak og det skal jeg nok love, jeg har vel selv en vis interesse i at være skjult" hun trak på skulderne, smilende og gik bare med ham op til stuen hvor vinen og glassende stod fra før. Hvor de skulle havde drukket det men blev nød til at ordne noget andet.
Hun kiggede lidt overrasket på ham men smilede så bare, "jamen det vil jeg så se frem til" hun smilede blidt. Hun hentød godt nok ikke kun til sex, men ogs mad, det kunne da være fedt hvis han gad at lære hende at lave mad. Hun havde godt nok opfanget at han nok mest tænkte på sex end på det med maden. Det havde hun skam heller ikke noget imod. Hun var jo ligesom selv ud af det eftersom hun bragte det på banen.
Hun tænkte lidt over hvad det bedste var ved at komme ud, det var hans spørgsmål, hun var ikke helt sikker. Men en ting var i hvert fald godt, det første hun havde lagt mærke til da hun kom ud. "Farverne rundt omkring mig, altså jeg sad inde i et hvidt rum, kun hvidt ikke andet, med hvidt tøj på, hvid seng, hvide stole. Så det var dejligt at se farverne, men så ogs luften, der var ikke så meget 'god' luft inde i det rum, det var mere end bare rent, der lugtede virkelig ikke godt. Kender du duften af gamle mennesker på et hospital. Jeg lugtede sådan" hun rystede helt ved tanken og grinte.
Hun kom i tanke om at hun faktisk havde stillet ham et spørgsmål tidligere men som han ikke havde svaret på, så hun måtte vel prøve igen.
"Jeg spurgte dig egentlig tidligere, men hvad laver du?" Hun kiggede spørgende på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cover my eyes, cover my ears - Samuel Empty Sv: Cover my eyes, cover my ears - Samuel

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum