Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Wait what tha no fucking no kat  - Page 2 EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Wait what tha no fucking no kat  - Page 2 EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Wait what tha no fucking no kat  - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Wait what tha no fucking no kat  - Page 2 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Wait what tha no fucking no kat  - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Wait what tha no fucking no kat  - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Wait what tha no fucking no kat  - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Wait what tha no fucking no kat  - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Wait what tha no fucking no kat  - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Wait what tha no fucking no kat  - Page 2 Voteba13Wait what tha no fucking no kat  - Page 2 Voteba14Wait what tha no fucking no kat  - Page 2 Voteba15 
Abigail
Wait what tha no fucking no kat  - Page 2 Voteba13Wait what tha no fucking no kat  - Page 2 Voteba14Wait what tha no fucking no kat  - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Wait what tha no fucking no kat

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Wait what tha no fucking no kat  - Page 2 Empty Sv: Wait what tha no fucking no kat

Indlæg af Gæst Ons 17 Jul 2013 - 12:00

Katherine smilede bare. Hun lod roligt hænderne glide ned omkring hans brystkasse. Hun pressede langsomt hænderne længere ind imod hans hjerte. Dog rørte hun det ikke. Det var slet ikke meningen. Hun smilede bare til sig selv.

'' Tror du selv.. Jeg hopper på den? Forklar mig venligst hvordan du har FÅET DET AR. OG MÆRKE! ''

Hun hævede stemme en smugle, da hun sagde ''Fået det ar, og mærke.'' Hun smilede stadig mens, og lod sig langsomt grine helt for sig selv. Selvom der ikke rigtigt var nogle grund til det. Det var mere fordi at, hun havde det sjovt.
Hun fjernede roligt rebet fra hans ene arm, imens hun stadig holdte fast i den ene arm. Det var nu en meget sjov leg hun legede.

'' Synes du ikke bare.. Den her leg er sjov? For det synes jeg! ''

(( Sorry det korte svar! Krea svigt. ))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wait what tha no fucking no kat  - Page 2 Empty Sv: Wait what tha no fucking no kat

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 20:29

Han skar i hans tænder hvor han så vendt sit hoved op af, han ville ikke tigge hende om at stoppe fordi han ikke ville vise sig svag overfor hende og hvad skulle hun vide det med mærket for han ville ikke sige det. "Jeg har sagt hvad det er, så du får ikke mere ud af mig vovse." Man kunne høre at han mente det her, hun ville ikke for mere ud af ham  ikke om så hun forsætte med og pine ham. Han ville holde sig højt oppe og ikke falde sammen.

Jake kiggede bare koldt på hende, da hun binde hans ene arm fri igen han mærket hende tag fat i den mens han stadig mærke hans næse bløde. Fra efter det slag hun havde givet, det gjorde dog ikke så ondt igen så han måtte bare komme igennem denne her dag.

"Du har fået nok og vide, vovse så stop  dog med og lege med mig og hvad tror du selv jeg sydes om denne lege." Sagde Jake vredt til hende, hun skulle aldrig ha gjorde det her han ville dræbe hende når han fik chancen. Eller også ville han vente på hun gav ham lov til og komme fri, og så måske  være søde ved hende. Mens han følte sig brugt som et lege tøj, som hun bare ville gøre alt ved for at få ham under sin magt hvilket aldrig ville ske hvis det stod til ham selv. Hvilket det altid gjorde, han sukkede let og prøvet og fjerne blod så hans ansigt så lidt bedre ud

//samme her//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wait what tha no fucking no kat  - Page 2 Empty Sv: Wait what tha no fucking no kat

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 10:42

Katherine så ned på.. Kaldte han hende nu VOVSE? Hvad bildte han sig ind? '' Wanna sleep agian? No. so shut up. '' Katherine knurrede en hel del af ham. Der var bestemt ingen grund til han skulle kalde hende en vovse, bare fordi hun var en vareulv. Det var irriterende, og mest af alt lige nu, havde hun da bare lyst til at rive samtlige organer ud af ham. Men det ville ikke hjælpe ret meget. Hårdt tog hun fat omkring Hun smilede sarkatisk, med et snært af et vredt smil.hans hals, og så direkte ned i hans øjne. ''Say that agian, and jo never wake up agian. Forstået? ''
''Jeg leger lige så meget med dig, som jeg vil. Jeg har ikke fået det af vide, jeg gerne vil vide. Og indtil jeg får det af vide, bliver det sådan her. Du bestemmer jo selv hvornår du vil fri? Du skal bare fortælle mig hvor du har fået det andet mærke fra. Og hvorfor du fik det. '' Katherine lænede sig lidt ned over Jake, og lod hendes tunge strejfe hans tunge. Hvorfor i helvede gjorde jeg lige det? Hvad er der galt med mig!?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wait what tha no fucking no kat  - Page 2 Empty Sv: Wait what tha no fucking no kat

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 9:45

Han gispet da hendes tunge strejfet hans, hvad var hun ude på at få ham helt under sin kontrol eller hvad. Han rullede bare øjne af hende, han ville kalde hende vovse når det passede ham og det måtte hun så bare finde sig i. Han sukkede lavt og kiggede op på hende, han viste ikke hvad hun ellers ville ha han kalde hende men det måtte han se på. "Hvad skal jeg så kalde dig, herskerinde eller hvad fordi det gør jeg ikke." Sagde Jake og kiggede koldt på hende.

*Hvorfor fanden lod hun sin tunge, sin tunge stejfe min det gør man sgu ikke.* tænke Jake mens han kiggede hende i øjne stadig, for ham var hun intet andet ende en vovse der bare drille ham pine ham. Men han ville lyve hvis han ikke sagde han nød det og hans lem reagere lidt på det.
"Fint du skal nok få hele historien, men først når jeg magte det." Svaret Jake og kiggede på hende.

Hvor skulle han starte han ville ikke jah afsløre hvem han var, hvor han kom fra så helt fra starten ville hun ikke få historien.
//sorry krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wait what tha no fucking no kat  - Page 2 Empty Sv: Wait what tha no fucking no kat

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 21:00

Hurtigt lod Katherine sit hoved rejse sig helt op igen. Hurtigt lod hun sin klo rive hans trøje i stykker. Et hurtigt smil plantede sig på hendes kind. Hvad mon hun skulle bruge resten af aften på. Tortuere ham, eller bare lade ham fortælle hans latterlige historie. '' Hvis nu.. Jeg binder dig fri.. Kan vi så lave en aftale om at DU forbliver HERINDE, og ikke går nogle ANDRE steder hen.. ? '' Hendes stemme snerrede en helt del. Hvis han begyndte og løbe, ville han da helt sikkert miste et par lemmer før han nåede helt hjem. Hun var træt af han havde flygtet fra hende, og bare havde troedet hun ikke vil finde ham. Samtidigt med han havde skudt forskellige ting efter hende. Hun sukkede svagt. Hun måtte stole på ham, eftersom han vil ikke kunne hænge der oppe hele dagen. Hurtigt lod hun en kniv fiske sig frem fra en kommode, og skære rebbene over, imens hun hurtigt tog fat i ham inden han landte på jorden. Han skulle helst ikke komme endnu mere til skade. Hun slæbe ham med over i sofaen, og plantede ham i den. Flygtede han, ville han miste hovedet. Hun holdte stramt fast i han arm, samtidigt med hun kiggede ham i øjne. ''Så fortæl din historie.. .. Jeg lytter spændt. ''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wait what tha no fucking no kat  - Page 2 Empty Sv: Wait what tha no fucking no kat

Indlæg af Gæst Søn 22 Sep 2013 - 16:36

Han rev sin arm til sig og kigge op på hende, "fint her komme den, der var et Menneske og en orker der jagte mig igennem byen. Mens jeg selv løb for mit liv hende, der gav mig mærket du ved m sagde hun ville få dem væk, og så sagde hun noget jeg ikke kan huske. Mener det var hvis jeg blev hendes slave ville hun lede dem væk, hvilket jeg sagde ja til hvilket minde mig om det var den dummeste ting jeg kunne ha gjorde." Han kiggede op på hende og kigge så på hans overkrop hvor der var nogen ar, som hun jo havde givet ham. Udover det havde hun revet hans trøje af ham gjorde ham lidt mere vred på hende. Han sukket og kigge så på hende, "mere du vil vide du fik ikke hele historien du fik den korte del af den." Jake lukket øjne et øjeblik for bare og tænke klart, ikke fordi det hjælp så meget han var nemlig helt væk stadig selv om han var kommet ned han kigget op på hende da han havde åbent hans øjne "mere du vil vide" han sagde det med en lidt høj tone så hun forstod han ikke som sådan var bange for hende.
//sorry vente tiden og det lidt korte svar krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wait what tha no fucking no kat  - Page 2 Empty Sv: Wait what tha no fucking no kat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum