Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Well you look hot//Larissa// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Well you look hot//Larissa// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Well you look hot//Larissa// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Well you look hot//Larissa// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Well you look hot//Larissa// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Well you look hot//Larissa// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Well you look hot//Larissa// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Well you look hot//Larissa// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Well you look hot//Larissa// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Well you look hot//Larissa// Voteba13Well you look hot//Larissa// Voteba14Well you look hot//Larissa// Voteba15 
Jake
Well you look hot//Larissa// Voteba13Well you look hot//Larissa// Voteba14Well you look hot//Larissa// Voteba15 
Sasha
Well you look hot//Larissa// Voteba13Well you look hot//Larissa// Voteba14Well you look hot//Larissa// Voteba15 
Renata
Well you look hot//Larissa// Voteba13Well you look hot//Larissa// Voteba14Well you look hot//Larissa// Voteba15 
Lenore
Well you look hot//Larissa// Voteba13Well you look hot//Larissa// Voteba14Well you look hot//Larissa// Voteba15 
Genevira
Well you look hot//Larissa// Voteba13Well you look hot//Larissa// Voteba14Well you look hot//Larissa// Voteba15 
Celenia
Well you look hot//Larissa// Voteba13Well you look hot//Larissa// Voteba14Well you look hot//Larissa// Voteba15 
Emery
Well you look hot//Larissa// Voteba13Well you look hot//Larissa// Voteba14Well you look hot//Larissa// Voteba15 
Taliia
Well you look hot//Larissa// Voteba13Well you look hot//Larissa// Voteba14Well you look hot//Larissa// Voteba15 
Madelena Gray
Well you look hot//Larissa// Voteba13Well you look hot//Larissa// Voteba14Well you look hot//Larissa// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Well you look hot//Larissa//

Go down

Well you look hot//Larissa// Empty Well you look hot//Larissa//

Indlæg af Gæst Søn 7 Jul 2013 - 23:34

S-firestep Diskotek
T-23.43
O-mennsker der har det sjovt
P-En lang ærmet hvis trøje og et par flotte cowboy bukser som er mørke blå og et par sorte sko
V-lidt lunt


Rex kom gående stille og roligt hen mod den klub som han havde været på før da han så godt kunne lide den og så vidt han viste var der et eller andet der inde i dag som blev kaldt for fest og farver men han var da ikke helt sikker på det lige nu og her, så han måtte jo lige tjekke det hele ud og sådan for at se om det var rigtigt eller ej for det kunne nu også være ligemeget om man kom i farverigt tøj eller hvad man gjorde.
Han kom roligt der ind og kiggede sig omkring og slappede bare af mens han gik lidt rundt der inde og fandt hurtigt vejen op til baren og kiggede lidt før han bestilte sig en rom og cola som han nu så godt kunne lide, men man mente at det kun var kvinder der ville drikke den men nej ikke efter han mening.
Han fik betalt og gik så ned til et tomt bord og satte sig der og kiggede på dem der dansede og havde det sjovt, men han havde det lige nu ikke ret sjovt da der ikke var nogen han sådan kendte her inde.
Han kiggede sig en gang mere rundt for at være helt på den sikre side at der ikke var nogen han kende og som den første gang han kiggede så nej det var der ikke og det var på en måde godt for så kunne det være han kunne komme til at kende nogen nye og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well you look hot//Larissa// Empty Sv: Well you look hot//Larissa//

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 2:36

i den anden ende af gaden gik en pige mod klubben, hun ville prøve noget nyt i dag, som dæmon måtte man selv gøre noget for at man ikke lavede det samme hele tiden. pigen var i førte en sort kjole, og nogen høj hæle i sort, hun kom til døren og gik ind, hun have en lille hvid taske i hånden da hun gik mod baren, hun kiggede rundt på de andre der var der, dem der dansede og på dem der sad og så på. Larissa som hun hed kom hen til baren."En Mojito, tak," sagde hun og kiggede vider rundt, mens hun tænkte på hvem hun nu skulle starte med at snakke med af dem der var der, og om der var en der måske kunne spises på et tidspunkt, hun tog i mod til Mojito og betalte før hun gik lidt rundt og kiggede på dem der var. Larissa stilte sig op af en af væggen mens hun så på dem der var i gang med at danse, hun tog en mundfuld af sin Mojito.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well you look hot//Larissa// Empty Sv: Well you look hot//Larissa//

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 3:35

Han sad der stille og roligt og slappede bare roligt af mens han bare var der, roligt rejste han sig op igen og kiggede lidt rundt og gik så op i baren igen og anede ikke hvad han sådan skulle lave lige nu da der ikke rigtig havde været nogen som han tiltalt ham eller hvad man nu kunne bruge af ord, han så lidt rundt og kiggede så hen på en kvinde som så ud til lige og være kommet ind i klubben.
Han gik roligt hen imod kvinden og så på hende "hvorfor står du her over helt alene"spurgte han roligt og var bare venlig overfor hende, for han kendte hende jo ikke ligefrem og alt det, han så på hende og havde det godt nok med at sige noget til hende og alt det for hun så ikke farlig ud, men man skulle stadig passe på med hvad man gjorde og alt det.
Han så på hende og smilte roligt for sig selv mens han stod der og ventede på at hun måske ville sige noget til ham eller bare glo på ham også måske gå, det måtte tiden vise om hvad der ville ske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well you look hot//Larissa// Empty Sv: Well you look hot//Larissa//

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 3:50

Larissa fik øje på en der rejste sig men tænkte ikke mere over det før han lidt sener kom hen til hende, hun vente roligt blikket mod ham og smilte skævt." du ved når man ikke kender nogen eller kommer alene eller er en enspænder så er man tit alene til der kommer nogen hen til en eller man sig søger andre." sagde hun og skubbede sige væk fra væggen, uden at flytte blikkede fra ham."hvad med dig hvorfor er du alene, selv om vi stå samme se det ud til at du er lidt alene?" spurgte hun, da hun ikke viste hvad hun skulle sige ellers, hun tog en mundfuld mere af sin drinks og smilte så skævt igen mens hun kiggede ud på danse gulvet igen, lidt efter vente hun blikket tilbage til ham mens hun ventede på hans svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well you look hot//Larissa// Empty Sv: Well you look hot//Larissa//

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 14:19

Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad hans skulle sige lige nu og her, roligt så på hende og slappede bare roligt af og smilte bare til hende "øhm ja det kan du ha ret i men nu snakker jeg jo med dig jo"sagde han roligt og så på hende med et smil, han var ikke den der var genert over bare sådan og snakke med folk som hende og alt det for hvorfor skulle man være det.
Han kiggede på hende med et smil "navnet er Rex"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og var bare den han jo endeligt var overfor hende, han så på hende og slappede bare af og ventede på at hun ville sige noget hvis hun endeligt ville svare ham og om der overhovedet var noget af det han havde sagt som kunne svares på og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well you look hot//Larissa// Empty Sv: Well you look hot//Larissa//

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 14:39

hun så på ham." hej med dig Rex mit er Larissa Lucille." sagde hun og kiggede lidt mere på ham som helhed, han lindende et menneske måske var han det også kun, men hun viste det jo ikke, hun var på den anden side også ligeglad med det selv om hun ikke var den er mest var samme med mennesker så havde hun jo selv spillet et menneske i mange år før hun kom her til. Larissa smilte og flyttede blikket til hans ansigt." det er du jo ret i Rex." sagde hun som svar på det første han sagde, hun viste ikke hvad du ellers skulle sige mere ene det når hun kiggede på ham, så hun flyttede blikket igen så hun så rundet på de andre der var der." der er mange i aften eller er det bare mig?" spurgte hun og smilte skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well you look hot//Larissa// Empty Sv: Well you look hot//Larissa//

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 15:01

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "hyggeligt at møde dig Larissa"sagde han roligt og så på hende og kiggede så rundt da hun gjorde "ja der er en del her i aften"sagde han og så på hende og slappede roligt af, han smilte for sig selv "vil du med hen og sidde ved et bord i stedet for at stå op"spurgte han roligt.
Han så på hende og ventede roligt på at der ville komme et svar fra hende da der ikke var så meget andet og snakke om lige nu så hvorfor ikke lige sætte sig ned og ja snak der i stedet for og alt det der, man ville nok blive lidt træt af og stå op i længere tid af gangen og alt det halløj der.
Han så på hende og det hun drak "smager det godt det du drikker"spurgte han roligt og så på hende med et smil og slappede bare af og havde nu ikke mere og sige lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well you look hot//Larissa// Empty Sv: Well you look hot//Larissa//

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 0:33

hun lå hoved lidt på skår men hun lyttede til ham og nikkede så da han sagde at det var hyggeligt at møde hende som tegn på det samme, hun så stadig lige ud for sige før hendes blik blev vent mod ham igen." den kan vi da godt." sagde hun og smilte skævt til ham, hvorefter hun så rundt efter et borde der var tomt, for hun så på ham igen." det smager nu meget godt, hvad med dit?" spurgte hun og besluttede sig for at hun ikke kunne vente på at han svarede, så hun tog den hånde han ikke hvad noget i og træk ham med hen til et bord det var tomt, hun slap hans hånd og satte sin ned og så på ham mens hun smilte, hun tog en tår af sin mojito og satte den på bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well you look hot//Larissa// Empty Sv: Well you look hot//Larissa//

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 1:03

Han kiggede på hende og slappede roligt af før han endeligt sådan kunne nå at sige noget tilbage til hende, havde hun trukket ham med sig hen til et bord og alt det. Han så på hende "du har vist bedre øjne end mig for så ikke ligefrem det her bord"sagde han roligt og satte sig ned og kiggede på hende med et roligt smil "og mit smager skam okay"sagde han og kiggede bare på hende.
Han slappede roligt af og så på hende "så at de har en drink som de kalder hot body gad vide om den giver en det eller om det bare endnu et navn til en drink der ikke smager godt"sagde han roligt og så på hende *og snak om hot body hun har vist det i forvejen*tænkte han for sig selv og så på hende og viste ikke hvad hun tænkte lige nu, men noget måtte hun jo nok tænke og forhåbentligt var det noget godt.
Han tog en tår af sin drink og kiggede på hende "den kjole du har på passer dig meget godt"sagde han mens han roligt satte sin drink fra sig og så bare på hende roligt og afslappet da der ikke var så meget andet og gøre lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well you look hot//Larissa// Empty Sv: Well you look hot//Larissa//

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 2:29

Larissa så på ham og smilte skævt,” det har heller ikke været mere en fem min siden dem der sad har gik.” sagde hun  og så lidt rundt før hun igen sagde noget.” det var da et held at den gøre det.” hun viste ikke hvad hun skulle sige ud over det så hun kiggede stadig rundt før hun stoppede sit blik ved baren og svarede på da han sagde.” det ved jeg ikke om den gøre, men jeg vil mene at den bedste måde at finde ud af det på er ved at bestille en og drikke den.”  hun venteblikket tilbage til ham.” Den kunne også give den man se på det.” Sagde hun og smilte, Hun var ved at blive lidt sulten, da hun ikke have spiste i et par dage og derfor vare hun letter fraværene.
Larissa så på ham med et smil.” tak skal du have og lige over din påklædning passer også dig godt.” sagde hun selv om det måske lyd lidt gammeldags var det ikke noget hun kunne gøre ved, sproget have ændret sig meget på hendes leve tid, hun smilte skævt og så på hurtigt rundt igen mens hun tænke* hvis jeg skal kunne holdt natte ud skal jeg have noget at spise og så kan det være jeg er lidt mere nærværende*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well you look hot//Larissa// Empty Sv: Well you look hot//Larissa//

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 14:43

Han kiggede på hende og slappede roligt af mens hun snakkede til ham og alt det "øhm tak tror jeg nok"sagde han roligt og kiggede lidt rundt før han kiggede på hende igen *hun kigger rundt efter noget men hvad*tænkte han for sig selv og prøvede og tænke tilbage på noget hans far havde fortalt ham om blikke på forskellige racer som der vist var.
Han så på hende "du leder efter et offer gør du ikke altså jeg vil ikke være uhøflig men jeg bare nysgerrig for har bare fået fortalt så meget fra min far når en race er på udkig men det nok bare mig der tager fejl"sagde han roligt og kiggede på hende, før han kiggede rundt og så en der var halv gammel og ja forsvarsløs "ham der henne ved nødudgangen kan han bruges hvis det er"spurgte han og så på hende, han havde en lille evne til at spotte folk og genstande da han havde været i militæret og alt det.
Han kiggede på hende og smilte roligt og viste ikke om hun ville blive sur over det han havde sagt eller hvad hun ville men ting ville komme på bordet et eller andet tidspunkt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well you look hot//Larissa// Empty Sv: Well you look hot//Larissa//

Indlæg af Gæst Søn 28 Jul 2013 - 12:13

Lari så på ham da han talte om den ældre mand som stod længer fra dem, hun lyttede til det han have sagt. "Undskyld jeg er ikke på toppen i dag efter ikke og have spist i noget tid, som dæmon skal man spise men jeg har ikke haft tid til det, det var nok ikke det bedste jeg kunne have gjort." sagde hun og smilte, hun nikkede da han fortalt om sin far og hvad han have lærte af ham. " det lyder til at din far har lærte dig meget," sagde hun lidt efter og lå sin lille taske på bordet, før hun rejste sig op." jeg går lige, skal nok komme tilbage igen." sagde hun før hun gik mød manden han hade ud peget for hende, hun snakkede til ham med en uskyldig stemme og fik lokket ham med ud bag ved få så  at dræbe ham, hun spise hvad hun kunne og smed ham så ud, hun have lånt hans jakke, som hun have taget på for at gå ind på badeværelse, hvor hun smed den og vaskede blodet af sig så man ikke kunne se det mere, Lari lå jakken blive der ude og gik så ud igen, hun stoppede op og så sig lige rundt for se om Rex stadig var der og om nogen have se hende, hun gik tilbage til bordet og satte sig med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well you look hot//Larissa// Empty Sv: Well you look hot//Larissa//

Indlæg af Gæst Søn 28 Jul 2013 - 21:27

Han kiggede på hende Ja han lærte mig meget inden han gik bort men det god viden hvis man får brug for det"sagde han roligt og kiggede på hende før hun gik for at få sig noget at spise og alt det halløj der.
I den tid hun var væk var der sket en hel del inde i diskoteket, da der var begyndt et slagsmål mellem Rex og en eller anden mand der troede han var noget mere end andre folk på klubben, Han så på manden og gav ham nogen på skrinet og fik ham smidt ud efter noget tid, lidt efter gik han hen til det bord hvor han havde siddet selv og kiggede på glassene som var væltet, roligt gik han så op til baren og gik forbi hende "bar gå hen til bordet kommer om lidt"sagde han roligt og gik op og fik sig nogen af din der hot body drinks til dem og gik så hen til deres bord og slappede af.
Han kiggede på hende med et stille smil "så der drinks på klaphattens regning"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens han tog en af disse drinks og drak lidt af den og der var cirka 10 eller flere han havde ikke talt dem eller noget for det var ikke ham der betalte og ikke hende men ham der fik bank og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well you look hot//Larissa// Empty Sv: Well you look hot//Larissa//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum