Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Wanna joine me ~Bigbaloo EmptyIgår kl. 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Wanna joine me ~Bigbaloo EmptyIgår kl. 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Wanna joine me ~Bigbaloo EmptyIgår kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Wanna joine me ~Bigbaloo EmptyIgår kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Wanna joine me ~Bigbaloo EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Wanna joine me ~Bigbaloo EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Wanna joine me ~Bigbaloo EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Wanna joine me ~Bigbaloo EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Wanna joine me ~Bigbaloo EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba13Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba14Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba15 
Valentine
Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba13Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba14Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba15 
Lori
Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba13Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba14Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba15 
Sean
Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba13Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba14Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba15 
Lenore
Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba13Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba14Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba15 
Natalie
Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba13Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba14Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba15 
Jake
Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba13Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba14Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba15 
Edgar
Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba13Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba14Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba15 
Abigail
Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba13Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba14Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba15 
Celenia
Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba13Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba14Wanna joine me ~Bigbaloo Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164709 indlæg i 8728 emner

Wanna joine me ~Bigbaloo

Go down

Wanna joine me ~Bigbaloo Empty Wanna joine me ~Bigbaloo

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 18:25

Tid:23:00
Omkring:alt det som da er i en skov
Vejr:Stille og mørkt
Årstid:Sommer
Tøj:
Wanna joine me ~Bigbaloo Taylor-Momsen-Cosmopolitan-Magazine-Spain-denim-shorts-jeans-jean-jacket-jt2

Hope gik tavs og roligt, gennem dem mørke og ensomme skov. Hun lod hænderne glide ned i de bløde lommer på jakken, bare for at have et sted at gøre af dem. Hun havde ikke lyst til at ligne en idiot på travetur, her sent og alene om natten. Ikke mange ville begive sig herud af fri vilje, for man vidste jo aldrig hvad man stødte på. Hun forstod dem godt. Hvis det ikke var fordi hun var hvad hun var, og havde den indstilling, så havde hun nok selv aldrig gjort det. Men tingene var anderledes.Hendes støvlesnude, skubbede til nogle nedfaldende blade, mens hun fokuserede lige frem for sig, som stirrede hun efter et bytte. Men sulten var hun ikke. Bare træt og glad. Nu hvor hun enlig havde lidt ro få sig sel. Rigtigt nok var alt stressen forsvundet, og hun var ikke længere rastløs. Men lige nu kunne hun bare ikke sove. Så hun gik bare vider.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wanna joine me ~Bigbaloo Empty Sv: Wanna joine me ~Bigbaloo

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 18:52

Han trampede tungt igennem sit område i sin bjørne form, så en enorm sort bjørn på 1300 kilo, let ville kunne ses, han nød sommer natten og snusede ind, nød varmen, duften af skov, blade, blomster, og ingen ville tro ham hvis han fortalte at han kunne lide den slags, men han vandrede muntert igennem skoven, den del af skoven som han anså for sin, fordi han havde markerede den med bjørne skidt og pis, men han var dog i muntert humør imens han travede igennem skoven, hoppede hen over en lille å for og lande med et brag på den anden side, indtil han duftede noget underligt, og han begyndte og trampe tungt imod den fremmede artet duft, og da han kom længere frem, så han en kvinde gå igennem skoven, på han's område, han undrede sig dog over hvorfor og han trampede roligt imod hende, imens han skiftede form så han's 235 høje, 240 kilo, tunge muskel krop kom frem, forude han var nøgen fordi han havde været i bjørne form, så han's fængsel's og militære tattoveringer var synlige, forude de utallige ar på hele han's krop, helt fra fødderne op til halsen, helt fra gamle skud sår da var ar nu, til kniv ar, rive mærker, bid, sår fra glas skær, brande mærker, ja ar fra utallige kampe så vel som andre situationer, han spurgte dog venligt.
''hvad laver du her ude helt alene, så sent om natten, og mere af, hvad laver du på mit område?''
han lød ikke fjendelig, udfordrender, bare simpel nysgerrig da han ikke så tit fik besøg, eller bare folk da kom forbi.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wanna joine me ~Bigbaloo Empty Sv: Wanna joine me ~Bigbaloo

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 20:10

Hope gik vider og tænkte ikke på noget som helst hun kiggede på hindes ny tattoo som hun fik fra nogle dag siden det var et hjerte på hindes finger. hun smilte få sig selv og vente sig så om da hun kunne høre en mand der snakkede til hinde und kiggede på ham og så at han var nøgen hun lukkede hindes øjne og vende sig så om igen. det var ikke fordi hun aldrig har set en dreng eller mand nøgen men hun kendte ham ju ikke. "Øhm mig?..Jeg gik bare en tur..." sag hun med en lidt stille stemme men så vende hun sig om igen og kiggede på ham "Jeg kan os bare gå igen vis det er det du vil" sag hun og kiggede på hindes sko. så tog hun hindes cigarater og tænde en af dem og begynde med at ryge. "Hvem er du overhoved jeg syndest ikke jeg har set dig her før!" sag hun imens hun røg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wanna joine me ~Bigbaloo Empty Sv: Wanna joine me ~Bigbaloo

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 20:38

Han havde bemærket hun kiggede noget på hende's finger, han lagde sine kræftige muskeløse arme over hinanden, imens han roligt så på kvinden, han så hende vende sig om, og han grinte venligt og muntert da hun vendte sig væk igen fra ham og han sagde muntert.
''er jeg så grim? tja det beklager jeg sku''
han lød venlig, og han lyttede til hende, og svarede høfligt.
''tja men så velkommen til mit område, du gik ind på det for godt en time's tid siden vil jeg tro, hehe''
han hørte hende's stille stemme, hvor i han's selv var dyb, dog munter, som en stor bjørn, og han så på hende med sine venlige gule øjne som mødte hende's, og han lyttede blidt til hende, han grinte muntert og sagde venligt.
''det var ikke for og få dig til og føle dig uvelkommen, det bare sjældent da kommer levende væsner forbi og sån, så jeg var bare uforberedt hehe, beklager min uforskammede opførelse''
han lød venlig og munter, imens han roligt så på kvinden tage smøger frem og han grinte bare muntert.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wanna joine me ~Bigbaloo Empty Sv: Wanna joine me ~Bigbaloo

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 21:00

hun rysstede på hovedt "Hvad nej du er ikke grim men alså det er bare" hun grinte lidt og kiggede på ham "Bare glem det" tilføj hun og smilte.
hun lyttede til ham og smilte.
"Jamen så bliver jeg bare her vis det er okay med dig" sag hun og fnisede sød. ligepuslig var hun ikke så nervøs mere fordi hun syndest at han var meget sød alså den møde han snakkede til hinde var. hun røg ferdig og smilte lidt.
"Nå men jeg her hope vis du vil vide det" sag hun og kiggede på ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wanna joine me ~Bigbaloo Empty Sv: Wanna joine me ~Bigbaloo

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 21:27

Han grinte muntert og svarede drillende.
''så jeg er en lækker bisken? hehehe ej skal nok opføre mig ordeligt, og ja ved godt jeg er nøgen, en af de triste ting ved og gå i form hehe''
han grinte mere da hun sagde han skulle glemme det og han stod roligt med hævet øjenbryn med en munter grimasser i ansigtet.
''tja det lyder da hyggeligt, hmm lyst til noget og spise, i min hule? så kan jeg osse få bukser på haha''
han lød venlig og munter, imens han roligt så på hende, han sendte hende et kærligt drillende blik.
''tja så kan du kalde mig Kuuma hvis du vil hehe da det er mit navn''
han lød munter og venlig, imens han roligt så på hende og vidste ikke om hun ville overveje om hun ville med ham hjem, mest fordi han var nøgen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wanna joine me ~Bigbaloo Empty Sv: Wanna joine me ~Bigbaloo

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 14:50

hun grinte lidt over det han sag
"Alså det her jeg nu aldrig sagt at du er" sag hun smilende og kiggede på ham.. hun tænkte lidt over om hun ville med ham eller ej men hun var ikke denne typ som der ville sige nej hun skulle også tør at gøre noget. hun nikkede og smilte.
"Jamen det fint nok med mig jeg er os lidt sulten lige nu!" hun smilte og så vider på ham.
"Kuuma...godt nok sejt navn det har jeg aldrig hørt før!" sag hun og fniserede sød imens hun kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wanna joine me ~Bigbaloo Empty Sv: Wanna joine me ~Bigbaloo

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 14:59

han grinte muntert tilbage og hørte hende, for at svare venligt.
''hehe ved jeg godt, tager bare pis på dig, dog ikke bogstavligtalt''
han smilede muntert, han kiggede tilbage på hende, han grinte dog muntert da hun nikkede og smilede, han hørte hende og svarede muntert.
''helt iorden, jeg er i forvejen igang med og lave mad, så tja bare følg med mig''
han begyndte og gå imod nord, imens han roligt skævede tilbage med et drillende venligt blik så vel som et venligt smil, han hørte hende dog snakke til ham og han svarede venligt, han grinte muntert imens hun fnisede sødt.
''hehe tak og i lige måde, hehe Kuuma betyder stor bjørn, og det navn fik jeg af en grund''
han grinte muntert og spændt sin enorme overarm så de kræftige muskler blev spændt omkring han's arm, han lod så musklerne slappe af igen og vandrede muntert afsted imod sin hule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wanna joine me ~Bigbaloo Empty Sv: Wanna joine me ~Bigbaloo

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum