Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 EmptyIdag kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba15 
Lori
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba15 
Jake
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba15 
Valentine
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba15 
Abigail
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba15 
Celenia
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba15 
Edgar
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba15 
Lenore
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164701 indlæg i 8727 emner

why do people this kind of things? ~Benji~

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 22:55

Han smilede blidt, "det fordi jeg elsker dig og jeg aldrig vil gøre dig fortræd" sagde han og lagde hovedet på skrå. Betragtede Sky i sine arme. Han kunne se hvor skræmt han blev da han klatrede ud af vinduet, men nu var det jo sådan at Benji ikke lige frem blev skadet af at hoppe ud af vinduer.
Han smilede da han ville ned og gå ved siden af ham, han slap ham og tog hans hånd. Han kiggede op og ned af ham da han sagde at han var nøgen under den "virkelig?" han smilede frækt og klemte blidt hans hånd. Han kiggede forvirret på Sky da han lige pludselig bare stivnede. Han kiggede den vej han kiggede og så tre mænd. En kiggede på ham. Han kiggede mod Sky igen "Er det dem?" spurgte han, man kunne mærke at han allerede var begyndt at blive sur.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 23:03

Han smilede "hvor dejligt, fordi jeg elsker også dig og jeg vil helst ikke have du gør mig ondt" hviskede han blidt, han kyssede ham kærligt og trykkede sig mod ham.
Han blinkede til ham "mhh virkelig" han løftede lidt op i kitlen, flettede sine fingre ind i hans. Hans spørgsmål om det var dem, dem der overfaldte ham, han trykkede sig mod ham, lagde armene om ham og nikkede forsigtigt mod hans bryst, med ansigtet begravet mod hans bryst "det var dem" hviskede han stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 23:09

Han smilede blidt til ham, han ville have det virkelig dårligt med sig selv og nok i sidste ende have lyst til at dræbe sig selv og gøre det hvis han nogensinde gjorde Sky ondt, men han vidste at han aldrig ville komme til det. Lige meget hvad Sky gjorde.
Han smilede frækt da han løftede lidt op i kitlen, han kiggede lidt ned og så op på Sky og blinkede til ham.
Han holde ham trygt ind til sig da han trykkede sig indtil ham og sagde at det var dem. På en måde havde han sådan en lyst til bare at slå dem ihjel.. Men på den anden side havde han Sky lige ved siden af sig og han skulle ikke se Benji dræbe nogen, aldrig. "Kom... Vi går bare forbi dem.. Jeg skal nok passe på dig" han tog hans hånd, klemte den blidt og gik den vej de skulle, og de skulle lige forbi dem. Men hvis de på nogen måde rørte Sky så var han ligeglad om han var der, han ville slå dem ned med det samme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 23:18

Han nikkede, flettede sine fingre ind i hans og lagde hoved mod hans skulder, han lukkede øjnene og nød at blive hold om, det ville være perfekt, hvis ikke det var for de mænd "hej i to bøsser" sagde en af dem koldt, de stod bag dem og en af dem holdte en pistol i sin hånd, en pistol der var sigtet direkte mod dem. Han bed sig i læben, trykkede sig mod ham og lige nu havde han mest af alt lyst til at være hemme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 23:24

Benji knyttede næven da han hørte en af mændenes stemmer. Han sukkede og da han pludselig så ud af øjenkrogen at en af dem havde en pistol rettet mod Sky gik der et eller andet gennem ham. "Ret venligst den pistol mod dig selv og jeg skal med glæde trykke på aftrækkeren!" råbte han til manden. Han slap dog ikke Skys hånd. Ikke endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 23:34

Han gispede da han fik øje på pistolen, han trykkede sig mod hans bryst "lad nu hver" hviskede han, manden med pistolen grinede ondt, han fjernede sikringen og rettede den direkte mod Benjis moved "det tror jeg nu ikke" sagde han koldt, den ene af dem, greb fat i Skylar, han lagde en kniv for hans strube, holde ham samtidig hårdt fast mod sig. Han prøvede at kæmpe sig fri, samtidig med at han rystede kraftigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 23:40

Han kiggede ned på Sky og smilede blidt, "det skal nok gå" sagde han roligt. Han kiggede frem og pistolen var rettet mod ham. Men der var ingen følelser at se, alt var taget væk, han ville ikke vise følelser for sådan nogle som dem. Men i det de tog Sky ud af hans hænder og placerede den kniv foran hans strube groede der langsomt en hale ud fra hans bukser. Han lagde hovedet på skrå og kiggede mod pistolen og manden. Han tog om manden arm og med alt sin styrke vende han mandens hånd mod ham selv, og et smertes skrig kom fra ham da Benji havde vredet den om så den brækkede. Han trykkede på aftrækkeren og manden faldt ned med et bump. Benji kiggede op fra liget på jorden op på de to andre mænd som hurtigt slap Sky og løb. Og i det samme blev Benji helt normal igen og alle hans følelser blev tydelige igen. Han for hen til Sky og trykkede ham ind mod sig. "Undskyld Sky" hviskede han stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 23:48

Han skreg op da manden med et ramte jorden, han vendte sig om og så mod mændende der forsvandt. Tårene gled ned af hans kinder, han rystede og hulkede, han lagde armene oim hans hals, trykkede sig mod ham "tag mig hjem....hver sød" hviskede han og begravede ansigtet mod den varme hals, han rystede kraftigt og havde svært ved at tale, så meget stammede han og rystede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 23:52

Han trykkede ham godt ind mod sig, løftede ham op i hans arme, "det skal jeg nok" sagde han og løb mod huset. Han fik døren åbnet til huset og lukkede og låste den bag sig. Han gik ind i soveværelset og lagde Sky på sengen. Han tog kitlen af ham, han vidste godt han var nøgen men det var nu ik det han kiggede mest efter nu. Han lagde dynen godt om ham og lagde sig ned ved siden af ham. Han var hjemme nu, og alt var sikkert og trygt, ingen kunne komme ind, alt var lukket og låst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Tirs 16 Jul 2013 - 8:34

Han trykkede sig mod ham, som han med et blev løftet op, det var først da han blev lagt på sengen og fik lagt dynen over sig, han gav slip, lagde armene om sig selv og sukkede. Han vendte ryggen til ham, stirrede stille frem for sig "hvorfor hader alle mig?" Hviskede han og selvom han godt vidste det i sin vis ikke var rigtigt, var han bare virkelig trist lige nu og følte vel alle var imod ham, alle ville have ham væk. Han trak dynen op om sig, trykkede sig mod den, mens ganske få tårer gled ned af hans kinder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Tirs 16 Jul 2013 - 22:38

Han smilede blidt til Sky og rystede let på hovedet, alle hadet ham ikke, godt nok var der nogle, men der ville altid være folk der hade en, selvom man var 'normal'
Han trykkede Sky mod sig og kyssede hans pande. "Alle hader dig ikke... Jeg elsker dig så ufatteligt meget" han kyssede ham på munden. Lod ham tage dynen over sig og putte sig i den. Han lagde forsigtigt en arm om ham og trak ham ind til sig, stille og roligt lå han med ham der, så på de tåre der løb ned som Benji tørrede væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Ons 17 Jul 2013 - 10:56

Han sukkede, kyssede ham blidt igen, han lukkede øjnene "det føleles nogle gange bare sådan" hviskede han og lagde sig på ryggen. Han åbnede langsomt øjnene, kyssede ham blidt, før han puttede sig mod ham og begravede ansigtet mod hans bryst. Han lagde armene om ham og trykkede sig mod ham, så der næsten intet luft var mellem dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Ons 17 Jul 2013 - 23:05

Han kyssede ham blidt på panden og nussede ham gennem håret. "Tænk på dem der elsker dig i stedet for dem der hader dig Sky, jeg beskyttede dig i dag fordi jeg elsker dig, tænk på det" hviskede han blidt i hans øre og nappede ham i øreflippen.
Han gengælde blidt hans kys og lod ham ligge sig ind til sig. Han lagde selv sine arme om ham og trykkede ham ind mod sig. Kyssede hans pande og nussede ham op og ned af hans sider. "Jeg elsker dig ufatteligt meget" hviskede han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 10:23

Han sukkede, lukkede øjnene "mhh" han lagde sin hånd mod hans bryst, lod den stille glide ned mod hans mave, for så at ligge den ind under hans bluse, mod hans mave "jeg elsker også dig" hviskede han og gøs svagt. Han elskede måden han nappede ham i øret, kyssede ham og bare hans måde han holdte om ham, han trak forsigtigt hans trøje af, kørte fingrene rundt på hans bryst "det skræmte mig nok mest, da den mand havde sin pistol mod dig" hviskede han og bed sig i læben, han ville ikke havde kunne klare hvis han havde mistet Benji, tanken om hvis manden havde trykket på aftrækkeren og han havde ligget på jorden, med blod på sig.
Han betragtede hans bryst, fortsatte sine fingrene blide bevægelser rundt om hans bryst "jeg elsker også dig, mere end noget andet" sukkede han og blidt kyssede han, Benjis bryst, han lukkede øjnene og begravede ansigtet mod hans bryst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 0:03

Han kiggede blidt på ham og smilede af hans hånd på hans mave. Som gled ned til hans mave og under hans t-shirt. Liggende på hans mave. Han brummede nydende og smilede roligt.
Han kiggede ned på Sky hænder som tog hans trøje af og så gled rundt på hans bryst. Han smilede blidt og nydende. Han strøg ham gennem håret og nussede blidt hans kind. "Det skræmte mig nu mere da de tog dig" sagde han blidt og strøg hans læber så han ikke bed i dem.
Han smilede stort og kyssede ham på panden, "jeg elsker oss dig virkelig meget" hviskede han blidt.
Brummede nydende da Sky kyssede hans bryst og derefter begravede hovedet i det. Han strøg ham blidt ned af ryggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 10:30

Han lukkede øjnene, nød hans nussen mod hans hår og senere hen hans kind, den fyldte ham med varme og glæde, for den korte tid det nu varede ved. Han havde fortsat lukkede øjnene da han ikke kunne få sig selv til at åbne dem og se op mod ham, for hvad nu hvis dette alt sammen var en drøm, de var blevet skudt og om lidt ville han vågne op på hospitalet og derefter få af vide Benji var død? Han ville ikke kunne klarer det "jeg vil ikke miste dig" hviskede han og trykkede sig mod ham, tog blidt hans hånd i sin, blidt kyssede hans hver enkel finger, trykkede den mod sig, som var den det eneste tegn på hans liv, på han eksisterede og virkelig var der med ham. Han så forsigtigt op mod ham, kyssede prøvende hans hage og derefter hals

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 12:01

Han smilede til Sky og rystede blidt på hovedet. Blev ved med at stryge ham ned af kinden da han kunne mærke at Sky nød det. Han kiggede roligt på Sky som havde lukkede øjne. "Du mister mig heller ik Sky. Det lover jeg" hviskede han blidt i hans øre. Han kiggede ned på sin hånd som fik hver finger kysset af Skys blide læber.
Han kiggede blidt på Sky da han kiggede på ham. Han brummede nydende da han kyssede hans hage og bagefter hals.
Han lagde sin arm om ham og trykkede ham helt ind til sig. "sov... Du har brug for det" hviskede han blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 13:01

Han sukkede svagt "er du sikker...sikker på dette ikke blot er en drøm" spurte han og så op på ham, han trykkede sig mod ham og sukkede, han elskede at være tæt på ham, røre ham og blive rørt af ham...disse ting var som at være i himlen for ham....intet ringere end himlen. Det var underligt som en person kunne gøre så mange ting, ændre så mange ting på så kort tid. Han nikkede stille "lov mig du er her når jeg vågner, lige her med mig" han fik skubbet ham ned og ligger påryggen, hvorpå han lagde sin kind mod hans bryst, han lagde sig halvt over ham og lukkede øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 21:46

Han smilede blidt og kyssede hans pande. "Ja jeg er helt sikker... Dette er ingen drøm.. Det er meget bedre... Det er virkelighed" hviskede han blidt i hans øre, nussede hans kind blidt og kiggede ind i hans øjne med sine kærlige brune øjne. Han elskede denne skanning ved siden af sig. Sky han eneste ene, han var ikke i tvivl om at det altid skulle være ham. Det ville ikke kunne komme andre i mellem dem for andre interesserede ham ikke som Sky gjorde, ingen var så fantastiske som ham.
Han nikkede roligt, "det lover jeg, jeg vil ik forlade din side" hviskede han blidt.
Han lod sig ligge ned på ryggen og kiggede roligt på Sky som lagde sig halvt over ham. Han smilede stort og strøg ham gennem håret et par gange til han faldt i søvn. "Jeg vil aldrig forlade dig Sky" hviskede han blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 22:18

Han sukkede og puttede sig mod hans bryst "hvor dejligt, jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre hvis alt dette var en drøm, hvis du var en drøm...men tilgengæld er du så en meget god drøm" hviskede han drillende og kyssede hans bryst. Han nussede ham blidt på brystet og ned mod maven, sukkede svagt og brummede "tak, jeg vil helst gerne vågne op også kunne se på dig" sagde han stille, trykkede sig mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 22:26

Han smilede stort til ham og nussede han ned af siderne. Holde ham ind til sig og kiggede kærligt på ham. "Jeg er glad for at dette ik er en drøm" hviskede han blidt. Brummede nydende da han kyssede hans bryst.
Han kiggede kærligt på Sky som lå ind mod ham, han smilede stort og nussede ham. "Og det vil du" sagde han stille og nussede ham videre så han kunne få lov til at sove. Han elskede ham så højt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 22:33

Han vågnede op flere timer senere,sukkede og smilede til ham "hej" hviskede han og lagde sig over ham, han kyssede ham kærligt og nussede sin næse mod hans "smukke og dejlige Benji" hviskede han og kyssede ham, før han rullede ned og lagde sig ved hans side på ryggen, han lagde armene om bag hoved, vendte ansigtet mod ham "mhh...syns du jeg er...grim i forhold til før" ruller om på maven og ser ned mod ham med en bekymret mine

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 22:44

Han smilede til ham da han vågnede nogen timer efter. Han kiggede smilende på ham. "Hej" hviskede han blidt og lod ham ligge sig oven på ham. Han gengælde blidt kysset og smilede da han nussede sin næse mod Benjis. Han kiggede kærligt op på Sky. "Skønne og lækre Sky" svarede han tilbage og gengælde blidt hans kys igen.
Han kiggede på ham da han rullede ned på ryggen ved hans side. Han kiggede roligt på ham og smilede blidt "Nej, jeg synes du er lige så smuk og lækker som du hele tiden har været" sagde han blidt og nussede hans kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 22:51

Han nikkede stille "okay...jeg var bare ikke sikker" han sukkede da Benji strøg ham over kinden, en ting der sendte ild igennem hans krop og fik ham hurtigt til at sukke og hungre efter mere, han lagde sin kind mod hans "hvad nu" spurte han stille, nussede ham ned af halsen og lagde kinden mod hans skulder, han elskede at være ved Benjis side, et sted han ville være til han døde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 22:59

Han smilede blidt, "du vil altid være smuk og lækker som du var lige da jeg mødte dig" sagde han blidt og kiggede kærligt på ham. Han trak vejret dybt en enkel gang og nød Skys kind mod sin egen. "Um... Hvad siger du til... Vi står op af sengen. Og vi tager os et bad... Du lugter lidt af hospital gør du ik" sagde han drillende og snusede drillende til hans kind. Han brummede nydende da han nussede ham ned af halsen. Han kiggede ned på Sky og et smil var på hans læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 2 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum