Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Lena beware of the city - (Sean)
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 EmptyIdag kl. 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 EmptyIdag kl. 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 EmptyIdag kl. 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 EmptyIdag kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba15 
Lori
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba15 
Sean
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba15 
Valentine
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba15 
Lenore
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba15 
Jake
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba15 
Edgar
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba15 
Abigail
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba15 
Celenia
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164704 indlæg i 8728 emner

why do people this kind of things? ~Benji~

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 10:06

Han smilede "smuk og ligefrem lækker...hold da op" sagde han og kyssede ham blidt. Han hævede øjenbrynet, kyssede ham ned af maven, til han nåede hans buksekant "et bad siger du, vil du så skrubbe min ryg" spurte han og åbnede langsomt hans bukser, han trak dem ned og gav ham et hurtigt kys, før han rejste sig og løb ud på badeværelset og hurtigt efter stod han under dem varme bruser, med den varme vand strømmende ned over sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Lør 27 Jul 2013 - 1:07

Han smilede frækt og nikkede, "ja da" sagde han blidt og brummede svagt, gengælde blidt hans dejlige kys. Han kiggede lidt på Sky som begyndte at kysse ham ned af maven til hans buksekant. Han var lidt af en drillepind den Sky var han ik.. Altså. Han grinede blidt og nikkede, "ja jeg vil med glæde skrubbe din ryg" svarede han roligt før han fik trykket sine bukser ned og før han kunne nå at reagere blev et kys plantet på hans læber. Han kiggede efter den flabede dreng som løb mod badeværelset. Han rejste sig hurtigt op og løb ud til ham. Tog sit tøj a og gik ind under bruseren med ham. "Hej skat" hviskede han blidt i hans øre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Lør 27 Jul 2013 - 15:47

Han smilede "hvor dejligt" hviskede han og slikkede ham hen over den blege hud. Han følte sig allerede varm i hele kroppen ved tanken om at Benji skulle røre ved ham, føle de ru hænder rundt på hans krop, tanken fik bare hans krop til at stå i flammer.
Han var netop kommet under brusseren, var godt i gang med at gøre sig varm og nyde den, da han følte hans krop mod sin og hørte hans hvisken. Stille vendte han sig mod ham, lagde sine hænder mod hans bryst og blidt kyssede han ham "hej" hviskede han, kyssede ham op af brystet op mod hans læber "jeg elsker hver enkel dag med dig og vil tilbringe resten af mit liv med dig" hviskede han og lagde armene om hans hals

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 5 Aug 2013 - 22:37

En nydende brummen kom fra Benji da Sky slikkede ham over den blege hud. Den mand vidste bare oss hvordan han skulle tænde ham, gjorde han ikke. Benji rystede let på hovedet og smilede.
Han smilede blidt til Sky da han vende sig mod ham. Han brummede svagt da han kyssede ham. Benji gengælde blidt hans kys. En nydende brummen kom fra ham da Sky begyndte at kysse ham op af brystet til hans læber. Han holde blidt Sky ind til sig og kiggede ham ind i øjne. "Det er jeg glad for at du vil, for det vil jeg oss" svarede han blidt tilbage og kyssede ham blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 5 Aug 2013 - 23:43

De få ord sendte ham næsten i himlen, de gav ha styrke og mod, sjovt at tænke, nogle ord som hver for sig ikke havde den store betydning, men sammen og i den rækkefølge gav de denne unge dæmon den største lyst til at fortsætte livet...også selvom det kunne være hårdt. Han sukkede svagt, smeltede næsten under hans perfekte kys, et enkelt kys der fyldte ham med en så stor glæde at man næsten kunne se den stråle fra ham. Han smilede for sig selv, lagde kinden mod hans bryst og puttede sig mod hans varme krop " du gør mig så uendelig lykkelig" sukkede han og trykkede sig mod hans trykke favn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Tirs 6 Aug 2013 - 0:20

Han smilede blidt til Sky, kiggede roligt og kærligt ned på ham som han lagde sin kind på hans bryst. Han nussede ham blidt gennem håret. "Det er jeg glad for jeg gør" hviskede han. Han holde Sky tæt indtil sig, han ville ikke slippe ham, ik lige nu. Efter alt hvad der var sket... Og nu stod de der i badet... Han ville ikke miste ham, han havde været for tæt på at miste ham. Og han ville ikke prøve det igen. Han ville beskytte Sky med sit liv. Han elskede Sky. Han kunne ikke bære hvis han døde af andet end alderdom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Tirs 6 Aug 2013 - 22:54

Han sukkede og puttede sig mod ham "du er det bedste der nogensinde er sket mig" hviskede han og så på Benji med øjne der lyste af den kærlighed han havde og følte for denne smukke dæmon han så på. Han kyssede ham let på munden, nussede ham blidt ned af ryggen og med en svag spinden lagde han sine hænder mod hans balder "mhh, sådan en fin nummer du har, så blød og fast" spandt han og gav hans numse et drillende klem. Han kyssede ham ned af halsen og ned mod hans bryst, med et smil slikkede han hen over hans brystvorte, før van trådte tilbage og tog sæben, for at vaske hans bryst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Ons 7 Aug 2013 - 1:58

Han smilede blidt, nussede Sky ned af ryggen og hviskede "og du er det bedste der er sket for mig"
Han kiggede roligt ned på Sky som kiggede på ham. Alt den kærlighed i Skys øjne, det gjorde hans øjne endnu smukkerer end de var i forvejen.
Han gengælde blidt kysset der let blev ham givet. Et bredt smil kom frem på hans læber da Sky begyndte at spinde og han lige pludselig kunne mærke hans hænder nede på hans numse. Han spandt blidt tilbage, af Sky kompliment til hans numse. Han brummede frækt da han kunne mærke et lille klem fra Skys hænder.
Rolig kiggede han ned på Sky som var begyndt at kysse ham ned a halsen til hans bryst. En behagelig kuldegysning løb igennem hans krop da han kunne mærke Skys tunge. Et let nydende suk kom fra ham.
Han betragtede Sky kærligt da han trådte tilbage og fandt sæben frem. Benji gik roligt frem mod Sky og stillede sig foran ham med et frækt skævt smil på læben. "Mhm... Så fræk du er" hviskede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Ons 7 Aug 2013 - 10:53

Han røbede stort, smilede svagt og lagde sine sæbede hænde mod hans bryst og kort trykkede han sne læber mod Benjis, alt i mens han nussede ham rundt på brystet. Han kørte sæben rundt på hans ryg, arme, mave, bryst og ben, undgik bevidst et punkt. Han nussede ham op af halsen, lagde sine hænder mod hans skuldre, lod dem glide op af hans hals, da han endnu engang kyssede ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Lør 10 Aug 2013 - 21:14

Han smilede blidt af hans rødmen. Han brummede nydende da han begyndte at sæbe hans krop ind, han gengælde lige kysset som Sky gav ham i mens han begyndte at sæbe ham ind. Han nød virkelig at mærke hans hænder mod sin krop, det gav ligesom et stød ind i ham hver gang han rørte ham. Det var sådan en dejlig behagelig følelse. Han lagde blidt sine arme om hans liv og trak ham indtil sig da han begyndte at kysse ham igen. Han gengælde det blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Lør 17 Aug 2013 - 9:42

Han sukkede svagt, trykkede sig mod ham som han med et følte de varme arme rundt om sig, en kilden startede i hans mave og med et lagde han armene om hans hals, benene om hans livs og begyndte at kysse ham hårdere. Han holdet sig selv oppe og hang om ham næsten som en igle der helst ikke ville give slip...hvilket han jo ikke ville. Han smiler og kyssede ham ned af halsen, slikkede vandet væk, der allerede tidligere havde fjernet sæben fra ham "du er virkelig smuk...føler mig helt som en forelsket skoledreng bare jeg ser på dig" hviskede han med hjertet hurtigt bankende i hans bryst, Benji ville højst tænkeligt kunne føle det mod sit bryst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 19 Aug 2013 - 11:23

Han smilede blidt til Sky da han trykkede sig mod ham. Han holde straks bedre om ham idet han hoppede op og slog benene om hans liv. Han pressede ham blidt op af væggen mens han gengælde Skys pludselig hårdere kys. Han bed sig i læben som Sky kyssede ham ned af hans hals og slikkede så som fik ham til at stønne nydende. "En skoledreng siger du" han smilede frækt til ham og bed ham blidt i øret. "Du er min lille skoledreng" hviskede han frækt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 19:41

Han lagde hoved tilbage, men holdte stadig sine øjne direkte mod ham, med et smil på læberne "jep, bare du kigger på mig, galopere mig hjerte...jeg føler at det snart vil hoppe ud af brystet på mig, bare du siger et ord" hviskede han og flettede sine fingre ind i hans hår, trykkede hans ansigt mod sin hals "jeg er altid din" hviskede han åndeløs

//hej, hvad siger du til vi laver et nyt emne, har et godt plot...halvt om halvt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 19:53

Han smilede blidt til ham, kunne ikke fatte at han var her med sådan en fantastisk fyr som Sky. "Vi må heller holde det dejlige hjerte derinde ik osse?" han smilede blidt og lagde sin hånd mod hans bryst, lige ved hjertet.
Han nappede blidt i Sky's hals og nød hans stemme. "og jeg er altid din" svarede han igen.

//Ja det kan vi da godt x) Hvad går plottet ud på så?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 19:58

Han grinede og så ned mod hans varme hånd "det må vi hellere...men jeg ved at du alligevel har det" han stønnede svagt, hver enkel ting Benji gjorde mod ham, fik hans krop til at gå i flammer og han brændte virkelig efter ham, efter hans berøringer og kys, hans ord og nærvær, bare tanken om at miste ham fik hans hjerte til at trykke sig sammen og tåre frem i hans øjne. Han bed sig svagt i læben "for altid?" spurte han og kunne mærke hvordan hans hjerte igen begyndte at banke hurtigt

//awesome. Altså min ide, gik på at Sky er lidt af en romantikker, han tror på man møder sin eneste ene, er sammen og bliver gift, så han kunne måske gå rundt og tror Benji enten ikke gider det med ham eller også har planer om at fri til ham. Enten kunne de side ved sofaen og han bryder ud og siger han er træt af at vente...eller også noget andet...hvad synes du?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 20:07

Han smilede blidt og kiggede kærligt ind i hans dejlige forelskede øjne. Han var hans et og alt. Intet kunne bytte ham ud. Han smilede stort af det han sagde og trykkede ham blidt ind til sig. "Det er jeg glad for at høre, for så kan jeg trygt ligge mit i dine hænder" han strøg blidt hans kind.
Han nikkede roligt, "for evig og altid, jeg vil aldrig nogensinde forlade dig" sagde han blidt.

//Det lyder som en god ide, den er jeg med på x) Nu skal jeg sådan spise lige om lidt, så det kan godt være jeg ik lige svare med det samme, men så kommer jeg på senere hen på aftnen x)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 20:12

Han sukkede svagt, lagde sin kind ind mod den dejlige hånd "jeg vil med glæde holde det, aldrig vil jeg give slip og finder du en anden...vil jeg kæmpe for at holde fast i det" hviskede han blidt og smilede bredt og kærligt, mens han trykkede sig mod ham og spandt dybt nede fra halsen.
Han begravede ansigtet mod hans hals og sukkede "jeg vil heller aldrig forlade dig, du er det bedste der er sket for mig, så hvorfor forlade det?" spurte han og lukkede øjnene blidt i, nød hans elskedes nærvær

//super og ja det er helt okay, alle skal jo spise...men hvem laver?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 20:35

Han smilede kærligt, kiggede blidt på ham, ind i hans øjne kiggede han direkte. "Jeg vil aldrig finde en anden, for der er ingen som dig" sagde han blidt og spandt roligt med da Sky spandt.
Han trak roligt på skulderne og nussede blidt hans ryg, "Man ville ikke kunne have en god grund for at forlade den man elsker" svarede han blidt.

//Så blev man færdig med at spise... Vafler! xD Og jeg kan godt lave siden du lavede dette. x) Skal det bare foregå i huset?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 20:40

Han rødmede bredt "hvor dejligt...for jeg ved ikke hvad jeg ville gøre, hvis du forlod mig" hviskede han og bed sig i læben. Tanken om at Benji kunne forlade ham, skred med et op og han så væk, fik kort smerte i øjnene. Dog fik hans nussen og blide ord ham til at vende ansigtet mod ham igen og han kyssede han kærligt "jeg elsker dig virkelig meget" hviskede han og en glædes tåre gled ned af hans kind

//uhh elsker vafler, uhh hvor dejligt du gider og ja, havde forestillet mig de sidder i sofaen eller noget hen af det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 20:54

Han smilede blidt, "du skal heller ik vide det, for det vil jeg ik" sagde han blidt. Han kiggede undrende på ham da han vende hovedet væk. Men da han så nussede ham fik han vendt det tilbage til sig. Han elskede det ansigt. Det var Sky. Hans Sky.
Han gengælde kærligt kysset og smilte. "Jeg elsker oss dig virkelig meget." Han tørrede blidt tåren væk.

//Hehe, miii tooo xD Oki, begynder på det nu så x)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 20:58

Han nikkede og smilede kærligt til ham "godt, for jeg giver ikke slip på dig...aldrig nogensinde" hviskede han mod hans læber, smilede kærligt og trådte igen ned på gulvet, han begravede ansigtet mod hans varme bryst og gøs svagt "sig det igen, jeg elsker de ord" hviskede han og trykkede sig mod ham

//de smager også virkelig godt ^^ du er jo en skat Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 21:08

Han smilede stort og kærligt, "dejligt at høre." sagde han blidt og lod ham komme ned og stå på jorden igen. Han holde ham indtil sig da han begravede sig i hans bryst. Han kiggede ned på ham og smilede. "Jeg elsker dig Sky" hviskede han blidt og kyssede hans hovedbund.

//Ja, med softice på x) Hahah, bare ik lige den med guldmønter og ting og sager i xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 21:20

Han gøs og smilede bredere, lukkede øjnene og kyssede hans bryst blidt "jeg er træt, jeg tror jeg går ind og lægger mig" han kyssede ham blidt, smilede kærligt "jeg elsker også dig" sagde han, før han tørrede sig, tog et par boxershorts på og gik ind i sengen, hvor han lagde sig under det varme lagn og straks efter lukkede øjnene

//uhh jeg får lyst til vafler, selvfølgelig ikke ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 21:28

Han nikkede roligt og smilede, "gør du det, jeg kommer om lidt så" svarede han blidt og strøg kærligt hans kind en sidste gang. Han kiggede efter Sky da han begyndte at tørre sig. Benji blev lidt længere inden under bruseren. Han slukkede så til sidst og tørrede sig. To nogle boxers på og gik så ind til sengen hvor Sky lå. Han lagde sig ind under dynen til Sky og lagde armen om ham. Han kyssede ham blidt på kinden.

//Hehe xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 21:38

Han sukkede da Benjis bare bryst ramte mod hans ryg og med et stort smil, vendte han sig mod ham, puttede sig ind mod ham og sukkede "tak fordi du elsker mig" hviskede han og gned sit ansigt mod hans dejlige, både bløde og hårde bryst. Benji var den smukkeste mand i hans øjne, alle andre var måske smukke, men benji var bare smukkere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 3 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum