Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
why do people this kind of things? ~Benji~ EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
why do people this kind of things? ~Benji~ EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
why do people this kind of things? ~Benji~ EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
why do people this kind of things? ~Benji~ EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
why do people this kind of things? ~Benji~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
why do people this kind of things? ~Benji~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
why do people this kind of things? ~Benji~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
why do people this kind of things? ~Benji~ EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
why do people this kind of things? ~Benji~ EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba15 
Jake
why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba15 
Sasha
why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba15 
Renata
why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba15 
Genevira
why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba15 
Celenia
why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba15 
Lenore
why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba15 
Katrina
why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba15 
Lori
why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba15 
Edgar
why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

why do people this kind of things? ~Benji~

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 18:16

Tid :: 22:30
Sted :: En kold, klam gade i terrorville district
Omgivelser :: Det er klamt, fugtigt i luften, mørkt så man tror man er alene, dog er der fodtrin overalt, så man tror man bliver forfulgt
Vejr :: Koldt, mørkt og fugtigt i vejret, solen er væk og selvom det er den rige del, er dette helt klart en gade hvor de knap så fine holder til
Påklædning :: Slidte jeans, en stor løs trøje og gamle sko

Selvom det var sent og han englelig mest af alt havde lyst til at krybe ind under en varm dyne også putte sig godt ind til sin elskede kæreste Benji, gik han alligevel ude i en af de kolde og fugtige gader af terrorville district. Hvorfor han netop var her ude, var kun fordi han havde fundet det her virkelig flotte maleri, et maleri som forestillede en smuk mand, der stod ved en pejs. Han havde set maleriet op til flere gange, men det var først nu han havde fået taget sig nok sammen til at købe det til ham. Blot som tak for alt han havde gjort, for at lære ham hvad kærligheden var, for at vise ham at man godt kunne føle sig elsket. Men mest af alt, fordi han fjernede hans ensomhed og erstattet den med glæde.
Som han gik ned af de mørke gader, kunne han fornemme nogle bag sig og selvom han op til flere gange havde vendt sig om og kigget, var der ingen. Der var virkelig ingen, men lyden af sko og grinen, samt  følelsen af at blive overvåget blev større og større som han gik videre ned. Til sidst kom sandheden da frem, da hans maleri blev trukket ud af hans hånd og han selv blev skubbet op mod en kold mur "jamen se hvad vi har her, er det ikke en af de der bøsserøve" lød det fra en mand bag ham, sikkert ham der holdte ham fast mod muren og rev ham i sit lange blonde hår. Flere stemme kom ind og lugten af alkohol overskyede næsten lugten af denne gade.
Det blev dog værst da han følte knivens blad mod sin hals, før havde han prøvet at kæmpe sig fri, men nu stod han helt stille, tiggede og bad om at komme fri, gav dem der typiske: "jeg siger det ikke til nogen" men de synes ikke at lytte og hurtigt efter kom lyden af kniven, der skar igennem hans hår og med et lå han på jorden, med sit blonde hår omkring sig. Han trak sig væk fra ham, men et spark mod maven, fik ham til at pive og straks efter kom tårerne frem, hvilket blot synes at gejle dem mere op "se den lille bøsse dreng græder" grinede en, mens en anden kom med et spark mod hans kæbe og derefter et mod hans ryg.
De ignorerede alle hans skrig og råben på smerte og lidt efter døsede han hen, gled ind i drømmende, bevidstløsheden som kun var fuldt af ansigter, ansigter af dem han i sandhed holdte af.

Han vågnede op, flere timer senere på hospitalet, lyden af en konstant biben, synes at vække ham fra sin helende søvn. Han følte sig om og havde smerter i hele kroppen, det gjorde ondt og han følte ligesom noget var forkert, som om han så forkert ud eller han havde det bare dårligt i sin egen hud. Hans øjne søgte mod et spejl og ligeså snart hans øjne landede på sin spejl billede, skreg han op. Ud over de mange blå mærker, hans flækkede læbe og øjenbryn. Så han forkert ud, han havde det ikke godt med sig selv, det var som om det var en komplet fremmede der stirrede på ham, som om han ikke så sig selv men at det var en han ikke kendte der stod bag spejlet, som stod i spejlet og agerede som hans spejlbillede.
Tårerene gled ned af hans kinder og lyden af en hjerteskærene hulken, skar igennem rummet, han begravede ansigtet i hænderne, trak benene op, alt i mens han rystede kraftigt. Var det her virkelig hvad der ville ske, var dette alt sammen på grund af den han var, på grund af den han elskede? Var han virkelig dømt til at blive pint hver evig eneste dag, fordi han elskede en mand? Var dette alt sammen en del af deres syge liv at de ville pine folk, som elskede andet end hvad der var normalt? Tårerne synes ikke at have nogen ende, han frøs og var et eller andet sted han ikke kendte noget til, med et ansigt han ikke kunne genkende og lige nu havde han en stor lyst til bare at ende det hele

//håber det er godt nok ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 18:37

Benji vågnede med en dårlig smag munden, som om noget var galt, rigtig galt. Noget var forkert. Han kunne mærke det. Han kiggede ved siden af sig i sengen og fik hurtigt øje på problemet. Sky var der ikke, han var gået en tur i går aftes. Men han var ikke kommet tilbage, det lignede ellers ikke ham, Sky plejede jo altid at være hjemme når de skulle sove, der var noget gruligt galt. Det var forkert, og det var dårligt forkert.
Med et bankede det på hos ham. Det gav et spjæt i ham men han kom hurtigt op af sengen og løb ud til døren og svang den op til mødet af en kvinde som stod i hvid kittel og så ventende ud. Benji vidste med det samme hvad det var. Sky var kommet til skade. Benji løftede hurtigt en finger og med et tog han sit tøj på og løb ud af døren med kvinden lige i hælende. Han løb hele vejen til hospitalet som han regnede med Sky lå. Han svang dørende op i gik hen til en dame som han spurgte om vej. "Skylar" sagde han hurtigt og damen pegede ned af en gang som Benji løb ned af. Han hørte med det samme en hulken, og det var på en måde heldigt ellers havde han nok ikke lige fundet ham. Men han kendte den hulken. Han åbnede døren til værelset og gik ind hvor han så Sky... Som egentlig ikke lignede helt sig selv. "Sky?" sagde han blidt og kiggede på hans elskede kæreste som lå på hospitalet. Han gik hen til den seng Sky lå i og kiggede lidt på ham før han gik hen og gav ham et kærligt og meget blidt kram. "Åh Sky... Hvad er der dog sket?" spurgte han med tåre glidende ned af hans kinder.

//Det er godt :3//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 18:54

Han hulkede kraftigt og lige det øjeblik følte ham sit mere ulykkelig og ensom end nogensinde før, men mest af alt følte han sig beskidt og direkte frastødende, klam var også en af de ord der dukkede op i hans bevidsthed. Han rev sig i det stumper der var tilbage af sit hår, hulkede kraftigt, han var helt alene, på et eller andet sted han aldrig havde set før.
Han hørte ikke døren gik op, anede ikke der var nogen, før han med et blev krammet. Han kæmpede for at komme ud af favnen, men da han hørte stemmen, greb han fat om hans bluse, trykkede sig mod ham og hulkede kraftigere end før hen Ganske nok var han sammen med Benji, men det gjorde samtidig også ondt over alt "d-de kom bag fra.. og en af dem havde en kniv" han begravede ansigtet mod hans bryst, strammede sit greb om hans bluse "jeg er afskyelig...frastødende" fik ham frem stammet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 19:12

Han kæmpede for at holde Sky i sit kram men Sky var for panisk og Benji lod ham slippe lige indtil han blev trukket hen igen og Sky trykkede sig ind mod ham. Han gav et let suk fra sig og holde ham ind til sig. Klemte lidt hårdere til da han begyndte at fortælle hvad der var sket. Han ville uden tvivl finde de lorte mennesker som havde gjort dette mod hans Sky. De skulle bøde for hvad de havde gjort, de skulle havde tænkt sig bedre om før de havde gjort det, for det kunne godt være man tolkede Benji som svag, men var der nogen der gjorde ham sur, var det ikke uden konsekvenser. Men først, skulle han tage sig af Sky. Han havde brug for alt den kærlighed han kunne få. Og den skulle komme fra Benji, alt den kærlighed. Han holdee ham tættere ind til sig og rystede på hovedet, "nej du er ikke Sky, det må du aldrig tro, du er den mest vidunderlige person i hele verden, jeg kunne ikke ønske mig nogen bedre kæreste end dig, Sky du må ikke lade dig knække, jeg ved det svært. men jeg vil støtte dig så meget jeg kan." Han kiggede ham i øjne og kyssede ham blidt. "Jeg elsker dig Sky" hviskede han blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 19:21

Han rystede kraftigt, hulkede mod hans bryst "det gør så ondt....de grinede hver gang de sparkede mig, hver gang de slog mig...jeg kan stadig høre deres latter, lugte deres klamme ånde" hviskede han og så mod ham, han tørrede sine øjne, prøvede desperat at være stærk, dog synes det ikke rigtig at have nogen virkning, da han næsten var på kanten til at knække sammen fuldkommen.
Han sukkede da han med et blev kysset af ham og prøvende gengældte han det "jeg elsker også dig....men hvorfor gør de sådan noget ved folk, jeg føler mig virkelig....forkert når de gør den slags" hviskede han og lagde armene om sig selv, han bed sig hårdt i læben og kort efter gik der hul

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 19:30

Han kunne ikke holde ud at se hvad de havde gjort mod hans stakkels Sky, hvordan han bare hulkede, rystede, indtil ham, han var så tæt på at få et af hans gamle raserianfald. Bare gå ud og opspore dem der havde gjort dette og så bare flække skallen på dem. Lave dem til grøntsagere der skulle side i kørestol resten af deres liv og få mad gennem et sugerør.
Han sukkede svagt og trak på skulderne. "Jeg ved det virkelig ikke Sky, folk er bare sådan nogle gange, men en til er sikkert, du skal aldrig nogensinde føle dig forkert bare pågrund af dem, du er ligeså normal som alle andre." sagde han roligt til. Han kiggede på hans læbe og smilede svagt. "Lad vær med at bide dig i læben, det er ikke godt" det var noget han havde sagt til ham den første gang de havde mødtes. Han fjernede læben fra hans tænder, tørrede blidt hans tøre væk og krammede ham blidt. "Hvad skulle du ogs derude søde?" spurgte han svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 19:38

Han nikkede stille, sænkede blikket. Selvom han vidste Benji havde ret, kunne følelsen ikke synes at slippe sit tag på ham, den hang stadig om ham og han kunne virkelig ikke holde det ud, det gjorde ondt og han var nok på randen til at blive fuldkommen ødelagt. Det eneste der afholdte ham fra det, var nok hans støre kærlighed til Benji.
Han havde slet ikke bemærket han havde bidt sig i læben, eller han havde bidt hul, det var først da han pointerede det, fjernede læben fra tandens tag og fjernede blodet "jeg ved det...jeg havde ikke bemærket det" hviskede han hæst og næst ødelagt. Han gengældte krammet og lagde sig ned i sengen, trak dynen helt op til ørerne "jeg havde set det her maleri, som jeg ville give dig, men det var først der jeg kunne tage mig sammen til at købe det" hviskede han og stirrede ligefrem og tomt for sig "de øjne...den stank" han rystede igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 19:50

Han sukkede stille, vidste ikke hvad han skulle gøre, han vidste dette nok ville blive virkelig svært for Sky at komme over, og det var nok ikke lige med det samme han kom over det, nok heller ikke om et par år, der skulle meget til det, og Benji agtede at hjælpe ham, han ville ikke svigte ham, aldrig.
Han sukkede svagt og nikkede, til at han ikke havde bemærket det. Han satte sig ned i en stol lige ved siden af hans seng og tog blidt hans hånd. Han smilede svagt og kiggede på Sky. Som bare kiggede ligefrem. "Åh... Sky..." Han vidste ikke rigtig hva han skulle sige, han kunne ikke lade vær med at føle skyld for at det egentlig var ham som havde fået ham til at gå ud. Hvis han ikke havde gået ud havde det nok aldrig sket.
Han stirrede ned i gulvet, kiggede op på Sky igen da han begyndte at ryste igen. Han klemte blidt om hans hånd og nussede håndryggen. Han elskede ham og det pinte ham at se ham sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 19:56

Han trykkede hans hånd ind mod sig, tårerne trykkede på og efter et par minutters lydløs kamp, lod ham dem glide ned. Han så mod ham og vidste ikke rigtig om de ting han ville spørge om ville være for meget "vi-vil du holde om mig" spurte han alligevel, næsten uhørligt og ganske svagt, han var med et usikker om de ting han gerne ville sige, eller de ting han gerne ville have var for meget, om det var forkert. Det de gjorde fjernede fuldkommen den selvtillid han lansomt var ved at bygge op omkring sig, den tryghed han samtidig også var ved at få sig, fuldkommen væk og han ville nok ligge længe med søvnløse nætter på grund af disse mareridt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 20:01

Han lod ham holde sin hånd, han ville heller ikke give slip på Sky. Han ville aldrig gå fra hans side nu, aldrig lade ham gå alene... Eller jov, men han ville holde øje med ham nok, og slå til hvis der skulle ske ham noget dårligt.
Han kiggede op på ham da han så tåre ned af hans kinder. Han smilede blidt da han spurgte om han ville holde om ham. Han nikkede "Ja selvfølgelig." og rejste sig op fra stolen og fik sig lagt op i sengen. De kunne begge to sagtens være der, den var lidt stor denne seng. Han lagde armene om Sky og holde ham ind til sig. Trykkede ham godt ind mod hans bryst så han kunne ligge trygt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 20:07

Han sukkede, lukkede øjnene og vendte sig mod ham. Han lagde kinden mod hans bryst og armene om ham, selvom han havde ondt og mest af alt bare ville lukke det hele ude, gjorde denne lille ting en stor ting, bare det at være tæt på den mand han elskede, gjorde han med et kunne slappe af, køle ned og lukke om verden ude, blot for et øjeblik. Det var som om Benji beskyttede ham, mens han langsomt gled ind i den helende søvn, mens han lod drømmende glide ind over ham og kort tid efter lod der en svag brummende lyd fra ham, en lyd som forsvandt så hurtigt som den var kommet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 20:12

Han betragtede roligt Sky der lå ind mod ham og bare roligt slappede af. Han strøg ham blidt ned af hans krop, trak roligt dynen over dem begge og puttede den godt om Sky da han kunne mærke at han var begyndt at sove. Han holde ham blidt indtil sig, lagde sig godt til rette med ham og lod ham bare sove, det havde han brug for, den stakkels sky. Han lyttede efter hans brummen men den forsvandt dog hurtigt igen. "Jeg skal nok passe på dig Sky, det lover jeg" hviskede han, selvom han godt vidste at Sky sov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 20:23

Han bevægede sig uroligt rundt i søvne, brummede og sukkede i søvne, han rynkede brynet som var et tydelig tegn på den smerte han følte dybt inde i, den frygt han havde som han altid vil have fra nu af og frem af, aldrig havde han følt sig så bange som han gjorde nu.
En kvindelig sygeplejerske kom ind, hun smilede til dem "undskyld, vi fandt en ting ved ham, hvis du bare lige kunne komme med mig, så kan du få den" hviskede hun, kun for ikke at vække den sovende Skylar, der mere end havde brug for den helende søvn han var godt på ven ind i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 20:59

Han kunne ikke holde ud at se Sky på den måde, det var så smertefuldt, at han havde været udsat for sådan noget, det var helt uhørt. Han var så ked af det på hans vejne. Han ville bare ønske at denne verden kunne bare opføre sig en smule mere normalt.
Han kiggede hurtigt op da døren blev åbnet og en kvinde trådte ind. Benji kiggede hurtigt ned på Sky da hun bede ham om at følge med hende. Han rejste sig roligt og forsigtigt op kyssede blidt hans kind før han gik efter kvinden. "Hvad er det?" spurgte han usikkert.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 21:05

Hun smilede og gjorde tegn til han skulle følge efter hende "ham der fandt Skylar, fandt også et maleri tæt ved ham, vi går ud fra at det det er hans" sagde hun stille, hun fulgte ham med til et rum, hvor maleriet stod. Det var præcis det samme maleri som det Skylar havde købt.
Hun tog det og rakte ham med det med et smil "han holdte om det, så jeg går vel ud fra han gerne vil have det tilbage igen" hun smilede, før hun trådte tilbage og efterlod ham på gangen, ude foran rummet.
Alt i mens, vågnede Skylar inde på sit værelse, han så igen rundt og hen mod pladsen ved siden af sig, den var stadig varm, så det var ikke lang tid siden han forsvandt. Han rystede og begravede ansigtet mod pladsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 21:11

Han gik bare efter hende til hun sagde hvad det var de egentlig havde fundet. Et maleri, det var det Sky havde talt om... Det han ville havde givet ham. Han sukkede og nikkede. Kiggede på det da det blev rakt til ham. Han kunne ikke helt kigge på det, det var på en måde dets skyld at Sky nu lå på hospitalet. Han sukkede og smilede svagt til damen. "Tak.." sagde han stille og kiggede lidt på det da hun gik. Tåre faldt ned af hans kinder. Han gik roligt med maleriet tilbage til værelset... Han kiggede på Sky som tydeligvis var vågnet. "Sky?" sagde han lavt og gik over til sengen, stilte sig lige ved hans side og strøg ham gennem håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 21:15

Han sukkede da han følte en hånd igennem sit hår, dog kom en bange anelse hurtigt og han slog hånden væk, før han satte sig op og så direkte mod ham. Dog rødmede han svagt af skam over han havde slået ham, han vendte blikket ned og sukkede "undskyld" hviskede han og lagde sin pande mod hans bryst, han lukkede øjnene og kunne ikke se ham i øjnene, ikke efter han havde slået hans hånd væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 21:21

Han kiggede tavst på ham da han slog hans hånd væk, han lagde den roligt på hans kind som han satte sig op og kunne se at det var Benji der stod der. Han sukkede blidt og smilede svagt til ham. Lod ham gemme sig mod hans bryst. Han nussede blidt hans ryg og tog en dyb indånding. "Det er okay" hviskede han blidt. Han stilte billedet forsigtigt op af sengen og lagde sine hænder på hver af Skys kinder og fik ham til at se ham i øjne. "Jeg elsker dig" hviskede han blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 21:33

Han sukkede og nød hans nussen, han nussede sit ansigt mod hans bryst, før han så op på ham. Han lagde sine hænder mod hans skuldre, satte sig op på hans skød, han kyssede ham kærligt. Dog som han kyssede ham, gjorde han mere dybte i det, han lagde armene om hans hals og trykkede sig mod ham "jeg elsker også dig" hviskede han mod hans læber, han nussede ham blidt i håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 21:42

Han kiggede kærligt på ham, han elskede ham så meget, han ville passe på ham om det så kostede ham livet, bare han var i sikkerhed, at han ikke kom noget til, han kunne ikke bære at se ham på hospitalet en gang til, hellere ham selv end hans Sky. Han smilede blidt da han satte sig på hans skød. Han lagde hovedet let på skrå da han kyssede ham dybt, han gengælde kysset, han lagde sine arme om ham og trykkede ham ind mod sig som Sky selv egentlig gjorde, men lidt tættere kunne han godt komme. "Der vil ik ske dig noget Sky, jeg vil passe på dig, de vil aldrig komme i nærheden af dig igen.. Aldrig" sagde han blidt, strøg hans kind blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 21:56

Han smilede kærligt til ham, holdte armene tæt om ham "men der må heller ikke ske dig noget, det vil jeg aldrig kunne klarer...bare tanken om at miste dig gør ondt" hviskede han stille og lagde panden mod hans skulder, han ville ikke kunne klarer hvis der skete Benji noget, han ville dø inden i hvis der en dag kom en dag, hvor han var væk og han ikke ville få ham tilbage igen, ikke ville kunne holde ham i sine arme eller blive holdt i hans varme øjne. Han puttede sig mod ham og sukkede "hvornår tror du jeg kan komme hjem, jeg kan ikke holde ud at være her, her kan du jo ikke være hele tiden, på grund af de dumme besøgs tider" sukkede han og trykkede sig mod ham, han ville helst ikke give slip på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 22:04

Han smilede blidt til ham, han kunne ikke love ikke at komme til skade, men der var ikke stor sandsynlighed for det, han var jo dæmon og hvis det bare havde været dumme menneske drenge der havde gjort det, kunne han hurtigt vride halsen om på dem. "Bare rolig, jeg har en dæmons vrede når det kommer til stykket" hviskede blidt i hans øre.
Han smilede af hans spørgsmål og trak på skulderne, "jeg kunne vel bare kidnappe dig?" sagde han og smilede drillende. Trykked ham mod sig og duftede til ham. Kiggede på hans hår, som ikke var langt mere, var det sket da han blev overfaldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 22:12

Han klukkede "uhh hvor sexet" hviskede han og trykkede sig mod ham, han kunne ikke forestille sig hvordan Benji var som vred, det var helt utænkeligt at en som ham kunne blive sur, for ham var det, mest fordi han altid så ham som den blide og kærlige mand.
Han klukkede "ja tak, vil du ikke nok, jeg vil hellere være sammen med dig end nogen anden" hviskede han og puttede sig mod ham, han kunne mærke hvordan han lugtede til hans hår "ser det slemt ud" spurte han, rettede sig op og kørte en hånd igennem sit korte hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 22:22

Han smilede og rystede på hovedet, "du vil ikke ønske at se mig sur Sky" hviskede han blidt og kyssede hans pande. At se ham sur var ikke lige den bedste oplevelse. Det var nok nærmere den værste. De vrede udbrud han kunne få. Han var helt ude af kontrol når først han var begyndt at blive sur.
Han nikkede roligt "Jo, jeg vil ogs meget hellere hjem" hviskede han blidt.
Han kiggede roligt ned på ham og smilede blidt og rystede på hovedet, "Nej, det klæder dig godt" sagde han blidt og løftede ham op, bridestyle og billedet i den anden hånd. "Nåh... Ud af vinduet." De var jo kun på første sal. Han åbnede det og klatrede ud og gik roligt mod huset. "Så er du kidnappet, hvordan føles det?" grinede han og kyssede ham på panden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 22:47

Han nikkede "jeg kan bare ikke forestille mig dig sur, du virker så rolig og dejlig" sagde han stille, det forekom ham virkelig som et mysterie at en som Benji kunne blive virkelig sur, han virkede bare altid så rolig og dejlig.
Han sukkede og lagde armene om hans hals, trykkede sig mod ham, som han med et blev løftet op, han grinede og kyssede hans pande, dog blev han helt hvis i ansigtet da han med et klatrede ud af vinduet, næsten stiv af skræk, begravede han ansigtet mod hans hals. Han sukkede og kyssede ham, trak sig ud af hans arme og gik ved siden af ham i sin hospitals kittel "tænk jeg er nøgen under den her" sagde han og rødmede. Han kiggede ud mod gaden og stivnede med et da han fik øje på tre bekendte mænd, den ene stirrede mod ham og grinede koldt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum