Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Lena beware of the city - (Sean)
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 EmptyIdag kl. 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 EmptyIdag kl. 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 EmptyIdag kl. 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 EmptyIdag kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba15 
Lori
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba15 
Jake
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba15 
Sean
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba15 
Valentine
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba15 
Lenore
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba15 
Celenia
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba15 
Edgar
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba15 
Abigail
why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba13why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba14why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164704 indlæg i 8728 emner

why do people this kind of things? ~Benji~

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 21:48

Han smilede da han vende sig mod ham, holde ham indtil sig da han puttede sig ind til hans bryst. Han kiggede på Sky og smilede. "tak fordi du elsker mig tilbage" hviskede han tilbage. Han var glad for at have Sky ved sin side. Han havde en dejlig effect på ham. Sky var bare... Som så mange gange nævnt før... Perfekt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Fre 4 Okt 2013 - 23:56

Han smilede og betragtede ham med kærlige øjne "det var nu ikke svært at elske dig" han lagde sig på maven ved siden af ham, løftede overkroppen en smule op og derefter nussede han ham blidt ned af kinden "du er mit livs kærlighed, hvor dumt det nu end lyder" hviskede han mod hans læber, før han igen flyttede sit ansigt fra Benjis

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Lør 5 Okt 2013 - 0:11

Han smilede kærligt til ham, Sky.... Han var bare så dejlig, det kunne ikke beskrives, at beskrive hans kærlighed for Sky var som at beskrive hvordan vand smagte... Det kunne simpelthen ikke beskrives.. For det var alt for stort til at blive udtrykt med ord.
Han lukkede kort øjne da han strøg ham ned af kinden og åbnede dem så igen. "det lyder slet ik dumt" hviskede han blidt tilbage. Han lavede et hurtigt ryk så Benji lå oven på Sky. Han smilede skævt ned til ham og kyssede ham i panden. "Tænk... Hvor er jeg dog heldig at have dig" hviskede han kælent.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Tors 17 Okt 2013 - 20:05

Han klukkede, og lagde samtidig hoved på skrå "jeg føler lidt vi hele tiden ligger sådan" sagde han tænksomt, ikke det gik ham på, men de lavede ikke det helt store "misforstå mig ikke, jeg nyder hvert enkel øjeblik med dig...men vi laver ikke det helt store" brummede han og lagde en hånd hans kind. Han rødmede kraftigt af de søde ord "tænk jeg er så heldig at have dig, det er en velsignelse at kunne vågne op ved den fantastiske side, tilhørende af dig, bare at være ved din side er det bedste der er sket for mig" sukkede han og bed sig i læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Tors 17 Okt 2013 - 20:14

Han lagde hovedet let på skrå af det han sagde, kiggede lidt på hvordan de lå og grinte blidt, hmm.. han vidste ikke helt hvor han ville hen med dette. Han kiggede undrende på ham. "hvad vil du lave?"
Han smilede af hans rødmen og kiggede blidt på ham, "du kommer aldrig til at slippe fra mig." hviskede han blidt og kyssede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Fre 3 Jan 2014 - 23:57

Han trak på skulderne "det ved jeg ikke...vi kunne tage ud til havet...svømme" forslog han og satte sig op. han smilede nu større og bredere. Han ville hellere end gerne på stranden, det kunne nu være hyggeligt, bare komme ud af huset lidt tid også nyde selvskabet af den han elskede,
Han smilede svagt "det håber jeg da heller ikke...jeg ved ikke hvad jeg skulle havde gjort hvis jeg mistede dig" brummede han svagt og kyssede ham igen. Han strøg ham ned af kinden og ned mod hans bryst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Gæst Lør 4 Jan 2014 - 16:16

Han smilede blidt og nikkede, "det lyder som en rigtig god ide, lad os det" sagde han med et glimt øjet og skævt smile.
Han lagde hovedet på skrå og strøg hans kind, "jeg tør ike tænke på sådan noget" hviskede han blidt og brummede da han strøg hans hånd fra hans kind til hans bryst. Han smilede kærligt og kyssede hans kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why do people this kind of things? ~Benji~ - Page 4 Empty Sv: why do people this kind of things? ~Benji~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum